Παρασκευή 26 Οκτωβρίου 2012

Τέλος εποχής!


Παρασκευή ξημέρωσε.
Την Κυριακή η ώρα αλλάζει. 
Η μέρα θα μικρύνει κι άλλο.
Και το φως της ημέρας θα λιγοστέψει.
Θα κλείνομαι μέσα πιο νωρίς,
θα μελαγχολώ πιο συχνά,
θα κρυώνω περισσότερο.
Θα νοσταλγώ.
και ίσως ονειρεύομαι.
Τέλος εποχής.
Θα μπορούσε να κλείσει εκεί.
Δεν μου πάει όμως.
Θα έρθει η επόμενη για αυτό.
Είμαι σχεδόν βέβαιη.
Δεν μπορώ να μελαγχολώ 
επειδή γνωρίζω πως δεν γνωρίζω το αύριο.
Όλα παίζονται...
Όλα μπορούν να συμβούν.
Τέλος εποχής, σημαίνει ευκαιρία για Νέα Εποχή.
Τέλος εποχής σημαίνει τύχη, όχι θλίψη!
Τέλος εποχής σημαίνει αυτό μόνο.
Όχι το τέλος μια ζωής.........


Καλημέρα σας.
airis

αφιερώνεται....

20 σχόλια:

  1. Καλημέρα καλή μου.. όπως το λες το θέμα ειναι ν αλλάζουμε και εμείς όχι μόνο η εποχές.. πολύ όμορφα λόγια , όμορφες σκέψης,την καλημέρα μου με πολλά φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα γλυκέ μου.
      Να μην απελπιζόμαστε. Να μην το βάζουμε κάτω. Αυτό λέω :)
      Να έχεις μια υπέροχη μέρα <3

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα!! Ωχ! αλλάζει η ώρα την Κυριακή! Δεν πειράζει :)
    Όμορφες σκέψεις!!
    Τέλος εποχής σημαίνει αρχή μιας καινούργιας. Δεν ανησυχούμε για τίποτα συνεχίζουμε να ονειρευόμαστε!!
    Τα καλύτερα θα ρθουν....!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα! Κι έτσι να κάνεις πάντα ....
      Και ναι...Τα καλύτερα θα 'ρθουν.
      Φιλιά γλυκιά μου
      και πολλά χαμόγελα :))))))

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα @iris. Θα κοιμηθούμε μια ώρα παραπάνω. Είναι ο μόνος λόγος για να χαίρομαι! θα βρω κι άλλους στην πορεία, σωστά;

    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Πολύ χαίρομαι να βλέπω και να περιβάλλομαι από τέτοιους θετικούς ανθρώπους!Θα βρεις, θα βρεις, είμαι σίγουρη!
      Την καλημέρα μου και την εκτίμησή μου!
      :)))))))

      Διαγραφή
  4. Αλλάζει εε;
    Δεν πειράει...θα περάσει.
    Μια ανάσα μέχρι να ξαναλλάξει η ώρα με το μέρος μας.
    καλημέρα αγαπημένη Αριστέα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια ανάσα! Μου αρέσει πώς σκέφτεσαι!
      Καλημέρα μακρινή μου φίλη :)))
      Να περνάς όμορφα εκεί στα ξένα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. καλημέρα δε μου αρέσει καθόλου αυτή η εποχή
    αλλάζει η ώρα νυχτώνει γρήγορα
    παντα ο χειμωνας και το φθινόπωρο με μελαγχολούν
    θέλω καλοκαίρι και άνοιξη..θέλω φως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπομονή Δελφινάκι μου!
      Θα περάσει ο καιρός γλυκιά μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Και πάλι δικές μας θα’ναι οι ώρες γλυκιά μου. Η μέρα θα στενέψει, όμως αυτο δημιουργεί περισσότερα όνειρα, όπως κι εσυ γράφεις, που φτιάχνονται στα σκοτάδια, μόνο ως προς το φώς αυτά, γιατί εσυ την έχεις μέσα σου τη λάμψη και αυτη ειναι η ομορφιά σου.
    Την καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!
      Ω! Θέλεις να κοκκινίσω!
      Θα μείνω στις μέρες, στις νύχτες και στα όνειρα. Που είναι παντός καιρού!
      Και που δεν θα σταματήσουν .....
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. H ανάρτησή σου είναι απάντηση στη δική μου. Εγώ το παίρνω λίγο πιο βαριά το θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλλαγή στάσης δεν είναι εύκολη διεργασία , ούτε επιτυγχάνεται από τη μια στιγμή στην άλλη.
      Baby steps γλυκιά μου!
      Και δύναμη!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Όλη μέρα στο τρέξιμο... χάθηκα...Ουφ!Επιτέλους γύρισα!
    Όπως πάντα καλή μου... δημοσίευση ανθρώπινη και γεμάτη συναισθήματα.Δε χρειάζεται η αλλαγή της ώρας να μικρύνει η μέρα, γιατί κι όταν μελαγχολείς μικραίνεις τη μέρα σου.Τέλος εποχής σημαίνει άλλη μέρα!
    Φιλάκια!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλώς το Σοφάκι μου!
    Τι είπες τώρα; Υπέροχο! "Κι όταν μελαγχολείς μικραίνεις την ημέρα σου".
    Φιλάκια καλή μου !
    Καλή συνέχεια! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εμένα πάλι μ' αρέσει που θα αλλάξει η ώρα και η εποχή! Θα κλείνω την πόρτα του σπιτιού μου και θα απολαμβάνω τη ζεστασιά και τη θαλπωρή του! Τι να κάνουμε; Είμαι σπιτόγατος, το ίδιο και η μικρή πριγκίπισσα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή κι αν είναι θετική ματιά! Μπράβο σου ή μάλλον μπράβο σας! :))))
      Κι εγώ απολαμβάνω το στρωμμένο σπιτάκι μου! Εγώ να δεις σπιτόγατος που είμαι! Και για την έλλειψη από το φως έχω γεμίσει το σπίτι κρυφούς φωτισμούς :)
      Καλό βράδυ και στις δύο πρικιπέσσες!

      Διαγραφή
  11. τέλος εποχής ή αρχή μιας νέας? :) είναι κάτι σαν το μισοάδειο ή μισογεμάτο ποτήρι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή