Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2012

Εξάρτηση θα πει να είσαι ανήμπορος να αναλάβεις την ευθύνη της χαράς και της ευτυχίας σου

"Κάνε ένα πείραμα:

Ένα βράδυ, ντύσου καλά, πάρε ένα περιοδικό ή ένα βιβλίο και πήγαινε να δειπνήσεις μόνος σου σε ένα πολυσύχναστο καλό εστιατόριο. Παράγγειλε το κρασάκι σου και κάθισε να απολαύσεις το βιβλίο ή το περιοδικό που έχεις μαζί σου. Από κει και πέρα σκάσε πλάκα με το ύφος που θα σε κοιτάζουν οι γύρω. Θα σε βλέπουν σαν "κακομοίρη". Θα διαπιστώσεις ότι δεν δίνουν καμία σημασία στα ζευγάρια που μπορεί επί μία ώρα να μην έχουν ανταλλάξει κουβέντα μεταξύ τους. Αυτούς κανείς δεν τους λυπάται. Όλοι εσένα λυπούνται!


Υπάρχει ένας μύθος: Δεν μπορώ να είμαι ένα αληθινά ευτυχισμένο και ολοκληρωμένο άτομο, αν δεν αγαπιέμαι από ένα μέλος του αντίθετου φύλου. 

Η άποψη αυτή αποτελεί μια μεγάλη παγίδα η οποία φθείρει τις σχέσεις μας γιατί, όσο την πιστεύουμε, βλέπουμε τον σύντροφό μας όχι σαν αποτέλεσμα της εκλογής μας αλλά σαν μέσο που καλύπτει τις ανάγκες μας. Πιστεύω πως η απαίτηση για αγάπη πριν μπορέσεις να νιώσεις από μόνος σου ευτυχισμένος, ονομάζεται εξάρτηση. Εξάρτηση θα πει να είσαι ανήμπορος να αναλάβεις την ευθύνη της χαράς και της ευτυχίας σου, δηλαδή της συναισθηματικής σου ζωής."

Απόσπασμα από το βιβλίο του Γ. Πιντέρη "Έρωτας, αγάπη και εξάρτηση" εκδ. Θυμάρι


Φυσικά όπως υποστηρίζει ο συγγραφέας με όλα όσα γράφει δεν εννοεί να καταντήσουμε ασκητές ή να κατεβάσουμε ρολά στο άλλο φύλο! Απλά λέει ότι δεν είναι απαραίτητο να έχεις έναν σύντροφο για να χαίρεσαι τη ζωή! "Μπορείς να δώσεις στον εαυτό σου την άδεια να είναι ευτυχισμένος και χωρίς σύντροφο".

Ποιος δε θέλει εξάλλου να μοιράζεται τις χαρές του, τους πόνους του, την αγκαλιά του με έναν άλλον άνθρωπο, να γεμίζει τη ζωή του με όμορφες, τρυφερές στιγμές και να δίνει με τη σειρά του την αμέριστη αγάπη και φροντίδα του σε κάποιον δικό του άνθρωπο;

Είναι όμορφο να μοιράζεσαι την ολοκλήρωσή σου με ένα σύντροφο...ψυχή και σώμα !
Με αγάπη όμως ε; Όχι τοξική εξάρτηση! 

Καλή σας μέρα
airis

20 σχόλια:

  1. Kαλημέρα..
    Συμφωνώ με το κείμενο.
    Παλαιότερα δεν υπήρχε περίπτωση να πάω σε ενα εστιατόριο ή καφέ και να ήμουν μόνη..Αισθανόμουν ανασφάλεια..
    Τώρα όμως απολαμβάνω την μοναξιά μου,παρέα με ενα ωραίο βιβλίο ή γράφοντας τις σκέψεις μου.Απολαμβάνω να κοιτάζω το πλήθος και να πλάθω ιστορίες..
    (αν έχεις όρεξη για παιχνιδάκι,έλα!

    http://mystickland.blogspot.gr/2012/10/mytripssonblog.html)

    φιλάκια:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα! Είναι οι πεποιθήσεις και τα στερεότυπα με τα οποία μας μεγάλωσαν....:)
      Είναι υπέροχο να μπορείς μα απολαμβάνεις τον εαυτό σου και τις δικές σου στιγμές πιστεύω!
      Με την πρώτη ευκαιρία θα περάσω από εκεί!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. ''ο πιο πιστός φίλος του σκύλου''14 Οκτωβρίου 2012 στις 11:57 π.μ.

    Καλημέρα Αριστέα. Τα βιβλία του Πιντέρη τα έχω διαβάσει όλα (σχεδόν) κι όλο λέω πως μαθαίνω, αλλά ξεχνιέμαι και ξανακάνω μερικές φορές τα ίδια λάθη... Μάλλον πρέπει να τα ξανανοίξω!

    Κερνάω Κυριακάτικο Κείμενο:
    ''ΣΑΝ ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΙ ΟΙ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ...''
    http://gekollias.blogspot.gr/



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα! Νομίζω πώς δεν έχω μόνο Το "Εθνικό μας ασυνείδητο"! Όλα τα άλλα τα έχω ... από το 1993 ξεκίνησε αυτή η αγάπη προς τα κείμενα του Πιντέρη!
      Θα περάσω, θα περάσω κι από τα μέρη σου όταν αδειάσω!
      καλή συνέχεια...

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα καλή μου φίλη!Και το χειρότερο είναι να "φορτώνεσαι" έναν άνθρωπο δίπλα σου για να μη σε νομίζουν οι άλλοι αντικοινωνική.Η ευτυχία δεν καθορίζεται μόνο με πρόσωπα, αλλά και με στιγμές.Και μια απλή απόλαυση μπορεί να σε κάνει να τη νιώσεις.Έχει φορά προς τα μέσα μας κι όχι προς τα έξω και γι΄ αυτό το λόγο δεν εξαρτάται απ΄ αυτό που έχουμε, αλλά απ΄ αυτό που είμαστε.Χαρούμενη βροχερή Κυριακή!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ όμορφα τα είπες! ;-) Όλα εξαρτώνται από το μέσα μας! Από κει εξάλλου ξεκινά και η αυτοπεποίθηση! Το "Αυτό" που πρέπει να υπάρχει και στο οποίο θα στηριχτούμε!
      Εδώ ξεκίνησε με λιακάδα σήμερα, αλλά δεν θα μας κάνει τη χάρη να τελειώσει έτσι η μέρα ...συννέφιασε ! Θα τη ρίξει τη βροχούλα και μάλλον σήμερα θα βγω να παίξω στη βροχή!
      Φιλάκια πολλά πολλά γλυκιά μου!

      Διαγραφή
  4. Συμφωνώ απόλυτα!!
    Και να σου πω κι από εδώ συγχαρητήρια για τον διαγωνισμό..Εύχομαι να είσαι πάντα τυχερή και η μπλουζίτσα μας να σου φέρει γούρι!! Χάρηκα πάρα πολύ φιλάκια καλό μεσημέρι!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! Σε ευχαριστώ πολύ χαρά μου!
      Φιλάκια πολλά πολλά! :)))

      Διαγραφή
  5. Καλό μεσημέρι Αριστέα μου!
    Τα μάτια μου κλείνουν απ'την κούραση αυτού του διημέρου. Θα διαβάσω το πείραμα το απογευματάκι με το που θα ξυπνήσω.

    Καλό απόγευμα να'χεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ να δεις κούραση !Το ΣΚ συνήθως είναι πιο γεμάτο κι εξαντλητικό από τις καθημερινές!
      Καλό βράδυ! :)

      Διαγραφή
  6. Μου το θύμισες ακριβώς τη στιγμή που το 'χω ξεχάσει.
    Όχι πια ανούσιες σχέσεις!
    Σ' ευχαριστώ...αμέσως θα πάω να τελειώσω τους ανοιχτούς μου λογαριασμούς.

    φιλάκια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ ! Ελπίζω να πάνε όλα καλά! χιχιχι!
      Να κρατάμε ό,τι γεμίζει όμορφα τη ζωή μας !
      Να περνάς όμορφα γλυκιά μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Χμμμ...πάντα έκανα και κάνω καλή παρέα στον εαυτό μου..δεν εξαρτάμαι από το σύντροφό μου για να περάσω καλά..φυσικά μαζί του περνάω λίγο καλύτερα κι αλίμονο αν ήταν αλλιώς!!
    Έχω πάει μόνη μου για καφέ με ένα βιβλίο και για φαΐ..ακόμα και σε συναυλίες έχω πάει και καταδιασκέδασα..δεν έχω τέτοια κολλήματα και ούτε παρατήρησα κάποιον να με κοιτάζει σαν να είμαι καημένη...
    Αυτό το εισπράτουν μόνο όσοι το νιώθουν..αν δε φαίνεσαι καημένος και δε δείχνεις καημένος κανένας δε σε κοιτάει έτσι..
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! Πολύ όμορφα...Έτσι, εμείς θα αλλάξουμε τα στερεότυπα! αχαχαχα! Το νιώθουν όσοι το πιστεύουν!
      Όσοι έμαθαν ότι όλα είναι σε αυτή τη ζωή ζευγαρωμένα. Όπως λέει και η Λουκρητία του Αρκά: "όλα είναι σε ζευγάρια, δύο μάτια, δύο αυτιά ...μόνο εγώ είμαι σαν μύτη σκύλου ...και μάλιστα υγρή! αχαχαχα! Πού τη θυμήθηκα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. εισπράττουν...ο δαίμων του πληκτρολογίου χτύπησε πάλι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :)) Ούτε που το είχα παρατηρήσει ...Εγώ θα αρχίσω να πιστεύω ότι το πληκτρολόγιό μου είναι στοιχειωμένο ....Μου τα κάνει επίτηδες τα λάθη: :-D

      Διαγραφή
  9. τα είπαν όλα! συμφωνώ και με το αγκάθι και με το Μαράκι!!! φιλάκια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εχω παει για καφε,για φαγητο,για σινεμα μονη με τον εαυτο μου. Συνηθως οταν βγαινουμε ειμαι απορροφημενη μαζι του, να περασει καλα,να ευχαριστηθω την παρεα του (του εαυτου μου,μην μπερδευομαστε)! Παλια το εκανα συχνοτερα,τα τελευταια χρονια τοχω ξεχασει το σπορ γιατι δεν βγαινω καν περα απο τα βασικα...
    Οντως υπαρχει παντως αυτο με τους αλλους γυρω μας! Χαχαχα! Εχω ριξει κατι γελια φορες...
    την καλημερα μου! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. αχαχαχα!!!!!!!!! Τι όμορφα που γράφεις! (του εαυτού μου,μην μπερδευόμαστε)έλιωσα! Και εμένα μου αρέσει αλλά που χρόνος πέρα από τα συνηθισμένα! Άσε που μας έκλεισε στα σπίτια μας η κρίση!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή