Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

Το παγκάκι


Τι κι αν στέκεται μοναχικό ...
Εσύ, μη το λυπάσαι...
Δεν θλίβεται και δεν κρυώνει.
Έχει να σου διηγηθεί αυτό....
Πρόσφερε τη θαλπωρή του με χαρά
Το ξύλο του, για να χαράξουν τα ερωτευμενάκια το όνομά τους
Ξεκούραση στον περαστικό,
κατάλυμμα στον άστεγο.
Και τώρα που πέφτουν τα φύλλα καμαρώνει
γιατί στολίζεται στα χρώματα που αγαπά....
Και όταν η νύχτα πέφτει συλλογιέται
Μόνο να κρατήσει κι άλλο το ξύλο του .....
Μόνο να ξημερώσει....

Καλό σας βράδυ!
airis




36 σχόλια:

  1. Και ποιός είναι άραγε αυτός που δεν έχει συνδέσει τη νιότη του, την εφηβεία του, το σκίρτημα της καρδιάς του με κάποιο παγκάκι; Δυστυχώς φοβάμαι πως σε λίγα χρόνια το παγκάκι θα το επισκέπτομαι ως γιαγιούλα για να πάρω λίγο καθαρό αέρα και να ξαποστάσω χωρίς έρωτες, χτυποκάρδια, αγάπες νεανικές. Όμως θα έχω σίγουρα αναμνήσεις. Ίσως να έχει και το παγκάκι από μένα. Ποιός ξέρει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μη λυπάσαι για τα χρόνια που φεύγουν. Να χαίρεσαι για ό,τι έζησες!
      Φιλιά και καλή σου μέρα γλυκιά μου Φλώρα!

      Διαγραφή
  2. Πανέμορφο.
    Το ξύλο θα κρατά όσο τα φύλλα θα το σκεπάζουν, όσο ανθρώποι θα το στολίζουν λέξεις και έρωτες και όσο θα λαχταρά το ξημέρωμα. Εκείνο γνωρίζει το κάθε βήμα του περαστικού και ιστορίες απο έρωτα γεμάτες. Κάτσε αν το συναντήσεις στο διάβα σου. Μοιράζει τον έρωτα που του εναποθέτουν.
    Καλό σου βράδυ γλυκιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξύλο έχει να εξιστορήσει πολλά. Καμαρώνει για τις στιγμές που αξιώθηκε να ζήσει. Αυτό μόνο.
      Κι όμως του αρκούν λίγα φθινοπωρινά φύλλα....
      Και να συνεχίσει αυτό που ξέρει να κάνει....
      Καταλαβαίνεις εσύ...
      Δεν χρειάζεται να πω άλλα!
      Καλή σου μέρα γλυκέ μου! :)

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!
      Να έχεις μια υπέροχη μέρα!

      Διαγραφή
  4. Εχουν δει τα μάτια του!!
    Και τι έχουν ακούσει τα αυτιά του!!
    Καλημέρα ωραία μου Κυρία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα καλέ μου!
      Είμαι σίγουρη ότι θα έχει πολλά να διηγηθεί...

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφο!!
    Από όλους μας έχει ακούσει κάτι..
    Όλοι μας χαράξαμε κάτι μοναδικό επάνω του.
    Όλοι ξεκουραστήκαμε!
    Σαν κατάλυμμα είναι εφιαλτικό αλλά ποτέ δεν ξέρει κανείς...ούτε αυτός που κοιμάται απόψε ήξερε :(
    Καλό ξημέρωμα...Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι οι χαρακιές πάνω του είναι στολίδια....
      Και η χαρά του είναι η δική μας ικανοποίηση...
      Σκέψου εμένα, εσένα, όλους μας σαν παγκάκια...
      Καλημέρα γλυκιά μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Όμορφο, νοσταλγικό και προ πάντων αλληγορικό!Το παγκάκι για τον κάθε άνθρωπο είναι οι αναμνήσεις του... η ζωή του όλη.Οι χαρακιές είναι τα σημάδια που τ΄ άφησαν στο πέρασμα του χρόνου.Οι βαθιές πονάνε και δεν κλείνουν... και τέτοιες υπάρχουν σε πολλούς ανθρώπους.Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο Σοφία μου!
      Σε ευχαριστώ...καλύτερα δεν θα μπορούσες να το είχες αναλύσεις! ♥

      Διαγραφή
  7. καλημέρα ..ομορφο κειμενο..ομορφη εικονα
    ρομαντικη εικονα..ρομαντικο κειμενο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ερωτευμενακι σε ενα μικρο παγκακι....και γεροντακι κ ανεργακι κ αστεγακι κ κουρασμενακι κ φιλαρακι...παντα ενα παγκακι!
    Παντα σε ενα παγκακι!
    Οι χαρακιες στο ξυλο του ιστοριες πολλων ανθρωπων...
    Μόνο να αντεξει κ αυτον τον χειμωνα....
    Αγαπημενο σημειο αναφορας!
    Υπεροχη φωτο...μου βγαζει μια γλυκα,μα κ μια μοναξια...μια μελαγχολια....
    Μερικες φορες νιωθω "παγκακι" στη ζωη μου! Καθεται οποιος με χρειαζεται,να ξεκουραστει,να ηρεμησει,να ονειρευτει... Κ εγω λατρευω τις εμπειριες που μου ιστορει ο καθενας!
    Ξερεις κατι,Αριστεα μου; Νομιζω οτι πολλοι απο εμας εχουμε υπαρξει παγκακια στην αναγκη του αλλου! Πιστευω οτι ειναι πολυ ομορφο,ακομη κ αν μας χαραξουν καποιοι βαθυτερα....
    Φιλακια! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα είπες όλα! Όλα όσα είχα στο νου και στην καρδιά!
      Όντως πολλοί έχουμε υπάρξει παγκάκια κι οι χαρακιές μας θυμίζουν όλα όσα ζήσαμε!
      Φιλιά Βαϊλί μου ! ♥
      ΥΓ: Είναι υπέροχο να διαβάζει κανείς έτσι τη σκέψη σου! :)))

      Διαγραφή
  9. πολύ όμορφο! αχ αυτά τα παγκάκια!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανέμορφο...!!!

    Μπράβο σου iris!

    Kαλό βράδυ με όνειρα γλυκά ανθισμένα!♥ :)

    Y.Γ. Σ' ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ καλέ μου!
      Φιλιά! :))) ♥

      Διαγραφή
    2. χιχι! Είμαι κοπέλα! όχι αγόρι! :)

      Καλημέρα! :)

      Διαγραφή
    3. χιχιχι! Κι εγώ airis κι όχι iris!
      Πατσίσαμε! ;-)
      Σόρρυ αλλά πώς είχα αυτή την εντύπωση;
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
    4. Τι να σου πω... δεν ξέρω!
      πίστευα πως έτσι όπως τα λέω, το blog illusions φαίνονται όλα κοριτσίστικα! αφού σου είχα πει κιόλας τότε ως ανώνυμη σε μερικά σχόλια ότι είμαι μικρή, φοιτήτρια! κ.λπ.

      Τέλος πάντων! Δεν πειράζει!
      Οκ! Συγγνώμη και γω που δεν "πρόφερα" σωστά το όνομά σου! airis!

      Καλό υπόλοιπο!

      Διαγραφή
    5. Κοίταξα τα σχόλια πάλι ...δεν είχε φανεί φύλο ;-)
      Αλλά έχεις δίκιο ότι το blog illusions φέρνει λίγο στο κοριτσίστικο!
      Ωραία , τώρα τα ξεκαθαρίσαμε!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    6. Χαίρομαι που λύθηκε η παρεξήγηση/λανθασμένη εκτίμηση!

      Και μόνο το υποσέλιδο να δει κανείς από το blog καταλαβαίνει! ^_^

      Να είσαι καλά! να περνάς πολύ όμορφα!
      Φιλάκια! ^_^

      Διαγραφή
    7. αχαχα! Η αλήθεια είναι ότι κάποια στιγμή αναρωτήθηκα .....
      χεχε ! Κι εσύ να περνάς όμορφα ...πιτσιρίκα μου!
      Φιλιά! ( Θα μπορούσες κάλλιστα να είσαι κόρη μου!)

      Διαγραφή
  11. Γεια σου Αριστέα. Εψαχνα ενα κειμενακι για να ταιριαζει με τη φωτογραφια που εβγαλα ενα παγκακικαιτο κειμενο σου μου αρεσε παρα παρα πολυ. Χαρηκα που ανακαλυψα ετσι και αυτο το blog και μου 'ρχεται να κατσω να το διαβασω ολο μονοκοπανιά. Θα σε πειραζε να ποσταρω στο ινσταγκραμ τη φωτο μου με το κειμενο σου; Θα αναφερω οτι το κειμενο ανηκει στην Αριστεα (@iris). Εεε;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι καθόλου! Μπορεί να γράφει κάπου κάτω το υπάρχουν πνευματικά δικαιώματα ..αλλά μια απλή αναφορά στο @iris μου είναι αρκετό!
      Σε ευχαριστώ! :)))

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ πολύ! Εισαι πολυ καλη! Θα σε ενημερωσω για τα σχολια των φιλων μου.

      Διαγραφή
    3. πολυ θετικα τα σχολια! Και εγω πηρα τα μπραβο μου για τη φωτο μου και εσυ πηρες τα μπραβο σου για το κειμενο!!! :)))

      Διαγραφή
    4. Ω! Τώρα είδα τα σχόλια αυτά! Είχαν μαζευτεί πολλά κι μόλις έκανα ένα τελευταίο τσεκ!
      Σε ευχαριστώ πολύ που με κράτησες ενήμερη! :)))
      Σε ρώτησα και σε άλλο σχόλιο : γράφεις κάπου; Για να σε ακολουθώ κι εγώ! Το όνομά σου δεν με οδήγησε πουθενά! :)

      Διαγραφή
  12. ΞΕΡΩ ΠΑΕΙ ΠΟΛΥΣ ΚΑΙΡΟΣ ΟΜΩΣ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΜΟΥ "ΠΑΓΚΑΚΙ" ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΚΦΡΑΣΩ ΤΟΝ ΘΑΥΜΑΣΜΟ ΜΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή