Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2012

Diary of Bliss: Εβδομάδα 7η


Υπάρχουν πολύ χειρότερα πράγματα από το να καις τα βιβλία. 
Ένα από αυτά είναι να μη τα διαβάζεις. 
Joseph Brodsky (ποιητής) .

~

7η Εβδομάδα από το Diary of Bliss ( το οποίο στηρίζεται σε μια ιδέα της  Κατερίνας - περισσότερες πληροφορίες δες εδώ)   

Χθες πήγα στο ετήσιο πανηγύρι ενός χωριού της Ηλείας, που δεν το χάνω με τίποτα. Είναι θεσμός τα τελευταία 17-18  χρόνια.  Ανάμεσα σε άλλα μικροπράγματα που ψώνισα, βρήκα κι έναν πάγκο με βιβλία, η καλύτερή μου! Τρεις τίτλοι για αρχή καλά είναι!Εξάλλου κρατάει μέρες το πανηγύρι! Θα ξαναπάμε ! 
Στο προκείμενο...Δεν μπορώ να φανταστώ να περάσει μέρα της ζωής μου, που να μην διαβάσω κάμποσες σελίδες από κάποιο βιβλίο. Για μένα είναι μέσα στα αυτονόητα: φαΐ, νερό, μπάνιο, ύπνος, κοινωνική επαφή, διάβασμα!

Καλή σας μέρα
airis



Ιστολόγια που συμμετέχουν μέχρι στιγμής είναι:



20 σχόλια:

  1. καλημέρα
    και γω αγαπώ πολύ το διαβασμα
    με ξεκουράζει με ταξιδεύει
    εχω και γω πολλά βιβλία
    και αγοράζω και συνέχεια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα κι από εδώ!
      Γράφω στα γρήγορα λόγω δουλειάς!
      Φιλάκια δελφινάκι!
      Μπράβο σου που αγαπάς το διάβασμα!

      Διαγραφή
  2. Τι θα κάναμε άραγε χωρίς τα βιβλία;;;;

    (αυτή την περίοδο διαβάζω 2 βιβλία ταυτόχρονα: το "Λεωφορείο 9 για τον Παράδεισο" του Λέο Μπουσκάλια και το "Βίος και Λόγοι" του γέρ. Πορφυρίου.
    Τα συνιστώ ανεπιφύλακτα!

    Πολλές θαλασσινές καλημέρες, Αριστέα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα ντε; Εγώ δεν μπορώ να το φανταστώ!
      Για μένα το "Λεωφορείο 9 για τον Παράδεισο" είναι μέσα στα 10 καλύτερα βιβλία που έχω διαβαάσει!
      Καλημέρα Σεβάχ μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Είσαι τυχερή που ΄χετε ακόμα πανηγύρι..!Πάντως ένα ταξίδι στον κόσμο των βιβλίων ισοδυναμεί μ΄ ένα ταξίδι στη ζωή.Το βιβλίο είναι μια ιστορία για το μυαλό.Γι΄ αυτό κι όταν το διαβάζεις, ποτέ δε σε κάνει να νιώθεις ότι μένεις ακίνητη.Χαρούμενη καλημέρα κι όταν ξαναπάς στο πανηγύρι καλή σου διασκέδαση!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι θεσμός πια αυτό το πανηγύρι! Και χάρηκα όταν είδα τον πάγκο με τα βιβλία! Όντως ταξίδι είναι τα βιβλία!
      Χαρούμενη μέρα να έχεις και εσύ χαρά μου!
      Εγώ ...στο τρέξιμο!

      Διαγραφή
  4. Το αγκάθι τα είπε πολύ ωραία..."ένα ταξίδι στον κόσμο των βιβλίων ισοδυναμεί μ΄ ένα ταξίδι στη ζωή.Το βιβλίο είναι μια ιστορία για το μυαλό"...
    Φιλιά και καλό μεσημέρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς αισθάνομαι κι εγώ!
      Καλό μεσημέρι γλυκιά μου!

      Διαγραφή
  5. Καλημερα κι απο μενα!
    Λατρευω το διαβασμα και γι'αυτο το ....αποφευγω!
    κατα κανονα οταν ειναι μυθιστορημα ή κατι τετοιο το βιωνω σε ενα ποσοστο της ταξεως του 80-90% (ψεμματα δεν θα 'ναι)!!!
    και αυτο μου δημιουργει προβλημα στην πραγματικη ζωη μου, τωρα που εχω οικογενεια.
    Μπορει να ειμαι για μερες "αλλου" και δεν κανει καλο σε κανενα!Πιστεψε με....
    παρολαυτα τρελλαινομαι να διαβαζω και βαριεμαι ευκολα τα ιδια και τα ιδια και επειδη ειναι σαν να ζω αλλη ζωη (αφου δεν εγινα ηθοποιος...) "ξεφευγω" ποτε-ποτε και αφηνομαι να παρασυρθω....
    δεν ειμαι και πολυ ησυχο παιδι τελικα..... :οp
    Τα φιλια μου! ;ο)
    vailie*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα γλυκιά μου Βαϊλί!
      Ώστε ήθελες να γίνεις ηθοποιός!
      Εκμεταλλεύσου το μεράκι σου κι αυτοσχεδίασε με τα παιδάκια σου!
      Ετοιμάστε θεατρικές πράξεις και παίξτε τα θετρικά στο σύζυγο! ;-)
      Για όλα υπάρχει λύση!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. Δεν τοθελα απο μικρη,μα στην πορεια καταλαβα οτι επειδη βαριεμαι πολυ ευκολα κ ειμαι κ πολυ κυκλοθυμικη,ισως θαπρεπε ναχα γινει! Χαχαχα! :-P
      Απο παραστασεις αμα εχω κεφια,δινουμε ρεστα!
      Αυτο που μου αρεσει (με τον συζυγο) ειναι να πραγματοποιουμε καποιες φαντασιωσεις μας,μα τωρα μετα παιδια εχουν στενεψει τα ορια κ μου λειπει η φαση!
      Φιλακια,καλη μου! :-)

      Διαγραφή
    3. Καλά το είχα φανταστεί ότι είσαι ικανή για παραστάσεις! Κρύβεις ένα (ευαίσθητο) παιδί μέσα σου . Να το φροντίζεις γλυκιά μου!
      ΥΓ: Να υποθέσω ζώδιο του νερού;

      Διαγραφή
    4. Υδροχοος φανατικα αν κ δεν ασχολουμαι κ οποιος με αντεξει!!! Χιχιχι! :-P
      Η γιαγια μου ελεγε "στασιό δεν εχεις!"
      Ε,δεν εχω κ δεν το κρυβω! Αχαχαχα!
      Φιλι για καληνυχτα...μικρη μου! ;-)

      (μην μου διορθωσεις το "μικρη μου"!
      Στο λεω απο αγαπη,γιατι μου βγαζεις κατι τρυφερο κ αθωξ κ αληθινο κ εχει σχεση μετην ψυχη σου που ειναι σαν μικρου παιδιου!
      Capisci,amica mia?

      Διαγραφή
    5. αχαχα! Μόλις γύρισα από τη γυμναστική μου και είπα να μπω για καληνύχτες! ούτε εγώ ασχολούμαι φανατικά , μου αρέσει απλά που είμαι καρκινάκι κι ας με λένε ιδιότροπο και στριμμένο ώρες ώρες!
      Capisci! Capisci!
      Φιλάκια!!!
      Καληνύχτα ομορφούλα μου! :))

      Διαγραφή
  6. ωραία τα βιβλία, αλλά δυστυχώς δεν το πολυέχω τα τελευταία χρόνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει Εύη μου ! Ευτυχώς δεν έχουμε όλοι τα ίδια χόμπυ και τις ίδιες αγάπες!
      Εσύ το έχεις με τις κατασκευές και είσαι υπέροχη σε αυτό! Και γράφεις ...και είμαι σίγουρη ότι είναι κι άλλα που δεν τα έχω ανακαλύψει ακόμα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Κοινό στοιχείο...δεν έχει περάσει μέρα στη ζωή μου από την παιδική μου ηλικία, χωρίς διάβασμα βιβλίου.Είναι και για μένα, ακριβώς όπως περιέγραψες κι εσύ! Ξέρεις πόσα βράδια έχω μείνει άυπνη για να τελειώσω βιβλία που δεν μπορούσα ν΄αφήσω από το χέρι?
    Εσύ πήρες 3 τίτλους στο πανηγύρι...καλοδιάβαστα! και εγώ έχω ξετινάξει τις προσφορές του Λιβάνη και όχι μόνο..χι..χι...
    Το βιβλίο είναι τροφή του μυαλού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή