Τρίτη 28 Αυγούστου 2012

Γυναίκα!

Προσχέδιο με κάρβουνο...φιλοδοξεί να γίνει πίνακας...
by airis

Η γυναίκα- το αιώνιο "θηλυκό" του ποιητή- δε χάνεται 
πάντα θα ζει, θα ζώνεται και θα ξεζώνεται !
Κ. Παλαμάς

Δεν είναι καμιά γιορτή σήμερα και ούτε μου αρέσουν οι γιορτές (γυναίκας , έρωτα, κλπ). Άρα μια χαρά να ασχοληθώ λακωνικά με το θέμα. Γυναίκα.... Άνθρωπος ..Ψυχή ,..Σώμα, με ελαττώματα, με προτερήματα, όμορφες, άσχημες, γεμάτες, αδύνατες, γυμνασμένες, έξυπνες, γλυκιές, πονηρές, ηλίθιες... από όλα έχει ο μπαξές! Ευτυχώς που υπάρχουν...ναι είμαι γυναίκα και νιώθω τυχερή!  

ΥΓ: Άλλη στιγμή θα ασχοληθώ με το θέμα επικοινωνίας με το άλλο φύλο και γιατί φαντάζουμε τόσο ακαταλαβίστικες στους άντρες! Με τις φίλες μου ούτε συζήτηση...  
Περιμένω μια κουβέντα από εσάς και οπουδήποτε μας πάει!

Καλημέρα σας

airis

9 σχόλια:

  1. Kαλημερα καλη μου....ωραιο θεμα γυναικα...εγω ευχαριστω δεν θα παρω..χιιχιχ τα φιλιά μου και να έχεις μια όμορφη μέρα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΓΥΝΑΙΚΑ=ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ

    Βάγια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπερα....να και γω μια φορα που θα σχολιασω σε προηγουμενη αναρτηση που δεν το συνηθιζω Μια ερωτηση για αρχη....
    Αϊρις το σκιτσο το ειδες απο καπου ή ειναι απο τον νου σου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η πισώπλατη φιγούρα παίζει πολύ! Νομίζω ότι κάπου την είχα δει σε πορτοκαλί φόντο και την σχεδίασα από μνήμης ...
    Σίγουρα δεν είχα κάτι μπροστά μου όταν τη σχεδίασα ... Έχει προχωρήσει ο πίνακας ...έχω κολλήσει άμμο κάτω από το κορμί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η ζωή..είναι γυναίκα!
    Ζωγραφίζεις πολύ όμορφα*

    ΑπάντησηΔιαγραφή