Δευτέρα 20 Αυγούστου 2012

Ο ήχος της σιωπής......

Δες πρώτα το παρακάτω 8 λεπτο βιντεάκι..αξίζει τον κόπο... Ακολούθησε τον σύνδεσμο




Σκότος να'μαι πάλι εδώ
με εσένα να μιλώ.
Τ' όραμα μου σέρνεται απαλά,
είχε 'ρθει καθώς κοιμόμουνα.
Τ' όραμα όμως που 'κρυβα μες το μυαλό
είναι εδώ,
μες της σιωπής τους ήχους. 

Μονάχος σ' όνειρα τρελά
σε πετρόχτιστα στενά.
Κάτω από του φαναριού το φως
ίσιωνα τον γιακά να μην βραχώ.
Μεχρί που ένα φως σκίζει τη νυχτιά
κι ακουμπά
της σιωπής τους ήχους. 

Και μέσα στο γυμνό το φως
ανθρώποι γύρω, πανικός.
Μιλάγαν δίχως χείλη να κινουν
ακούγαν δίχως να το προσπαθούν.
Είχε στίχους που οι φωνές δεν τραγουδούν,
δεν ενοχλούν
της σιωπής τους ήχους.

Λέγανε πως η σιωπή
ασθένεια είναι δυνατή.
Λόγια άκουσε που σου μιλούν
Πιασ' τα χέρια που σ'αναζητούν.
Τα λόγια πέσαν σαν σταγόνες της βροχής
και ηχούν
στα πηγάδια της σιωπής.

Τ' όνομα άνθρωποι υμνούν
του καινούριου τους θεού.
Και στα λόγια που' χαν ακουστεί
είχε γράψει η επίγραφή
"Οι προφήτες σε υπόγειες γράφουνε στοές,
σκοτεινές".
Ψίθυροι στης σιωπής τους ήχους.
Ελληνικοί στίχοι / Ενορχήστρωση: Ανδρέας Πατσαλίδης


The sound of silence
Άλμπουμ: Simon & Garfunkel - "The sounds of silence" (Σεπτέμβριος 1965)
Στίχοι / Μουσική: Paul Simon


Καλό βράδυ ! Θα τα πούμε αύριο πάλι! @

2 σχόλια:

  1. ο ήχος της σιωπής...πήγα και είδα το video...τι να πούμε? κρατάω μια σιωπή σήμερα, περίεργο ήταν...αλλά όλα είναι μέσα στην ζωή και δεν κάνει να κλείνουμε τα μάτια σε τίποτα...

    υγ να χαλάσω το κλίμα? καμιά φορά οι άνθρωποι που έχουν κάποια προβλήματα τέτοιου είδους, πατάνε σε αυτό και το εκμεταλλεύονται ...αλλά δεν είναι σύνολο οι λίγοι...αυτά, δεν επεκτείνομαι περισσότερο...

    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόλις γύρισα απ'έξω...περίεργο και εγώ σήμερα θέλω να κρυφτώ στις σιωπές μου ....
      Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρουμε τι ζόρι τραβάει ο καθένας! Μου αρέσει το αισιόδοξο μήνυμα που περνάει στο τέλος το βίντεο. Έχω ανάγκη να είμαι αισιόδοξη και θετική ακόμα κι αν όλοι και όλα γύρω μου είναι μαύρα ! Ακόμα κι αν αυτό που εισπράττω ακόμα και από ανθρώπους που αγαπάω είναι απογοήτευση!
      Καλό ξημέρωμα να έχουμε! :)

      Διαγραφή