Τετάρτη 22 Αυγούστου 2012

Όλα αυτά είναι εκδηλώσεις αγάπης......

Γνώρισα πολλούς ανθρώπους που μοιράζονταν το φαγητό τους, έστω κι αν ήταν πολύ λίγο για τους ίδιους. Γνώρισα άτομα που βγήκαν μίλια ολόκληρα από το δρόμο τους, για να με συνοδέψουν στον προορισμό μου, ανησυχώντας μήπως χαθώ! Υπήρξαν ξένοι που μου μίλησαν για τη ζωή τους, με συγκινητική ντροπαλότητα. Όλα αυτά είναι εκδηλώσεις αγάπης που προσφέρεται γενναιόδωρα.
Λ. Μπουσκάλια, Λεωφορείο 9 για τον Παράδεισο

Μπορεί να έχεις πάρει και εσύ στη ζωή σου πολλή αγάπη. Μην περιμένεις να τη δεις όμως μέσα από τους κλασσικούς τρόπους που μας δίδαξαν από μικράκια, μέσα από λουλούδια, όμορφα λόγια ή έναν Έρωτα ίσως!  Η αγάπη η αληθινή μπορεί να είναι μπροστά σου αλλά εσύ  απλά να κοιτάζεις πάνω ή πέρα από τον λόφο......

Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου!

@iris

4 σχόλια:

  1. καλημέρα και από εδώ καλή μου.... εύχομαι να είσαι καλύτερα σήμερα.. ξέρεις σε μια απάντηση σου σε ένα σχόλιο εχτές έγραψες (Κάποτε κάποιος τόλμησε για μένα! Νιώθω ευγνωμοσύνη γιατί έκανε αυτό που δεν μπορούσα) το πέρασα και εγω... περίμενα πως και πως να το κάνει και δεν το έκανε γμτο... τότε ανακάλυψα οτι είμαι ένας δειλός άνθρωπος φοβισμένος...δεν το δείχνω δεν το ξέρουν μόνο εδώ μέσα μπορώ να το πω γιατί εχω ανάγκη να το κάνω... ξέρω ότι κάποια στιγμή θα το πληρώσω και αυτό .. αλλά ξέρεις καλή μου συνήθισα να πληρώνω το φόβο μου... τέλος πάντων σε ζάλισα γμτο πρωί πρωί.. αλλά το βραδύ δεν μπορώ να γράψω...τα φιλιά μου μια καλή μέρα να έχεις και ενα μεγάλο χαμόγελο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα λοιπόν κι από δω...
    Όχι καθόλου δε με ζάλισες ....Δεν είναι καθόλου εύκολο το ρίσκο και η τόλμη και όχι χωρίς κόστος βέβαια!
    Αλλά είναι πολλές φορές ο μόνος δρόμος αλλαγής......
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό μεσημέρι Αριστέα!
    Και μόλις ετοιμαζόμουν να γράψω μια ανάρτηση για την αγάπη την πρακτική.
    Πολύ όμορφα λόγια αυτά του Λέο... Άραγε πότε θα ξαναβγεί νέος Λέο; Να μας γοητεύσει με τα λόγια του και να μας απογειώσει με τον αυθορμητισμό του;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό αναρωτιέμαι και εγώ πολλές φορές...
      Ήταν ένας! Όπως ένας ήταν ο Βούδας, ένας ο Γκάντι κ.κ.ο
      Ας ελπίσουμε ότι απλά θα συνεχίσουν να βγαίνουν μοναδικοί άνθρωποι! ;-)
      Θα συνεχίσω και στο "καπάκι" με ένα ακόμα απόσπασμα από το ίδιο βιβλίο. Keep on touch! Το θέμα αγάπη είναι ανεξάντλητο!
      Καλό μεσημέρι! Θα χαρώ να διαβάσω και τη δική σου οπτική!

      Διαγραφή