Κυριακή 26 Αυγούστου 2012

Ω! Πήρα ένα βραβείο!


Πήρα ένα βραβείο σήμερα ... επιτέλους κάποιος με βράβευσε και δεν πρόλαβα να ετοιμάσω και λόγο ... να ευχαριστήσω μαμά , μπαμπά, κολλητή που με ανέχεται ...πω πω τώρα καταλαβαίνω και αυτοί οι σταρς τι τραβάνε ! Φαντάσου να είχα να περπατήσω και στο κόκκινο χαλί!
Το βραβείο μου παραδόθηκε από την καταπληκτική http://stokosefplastimaza.blogspot.gr/2012/08/une-saison-en-enfer.html (στόκος και μάλιστα εύπλαστος, για όσους δεν την γνωρίζουν) με την υποχρέωση να το δώσω κι εγώ σε εφτά άτομα
και να πω εφτά πράγματα για μένα
Άντε να κάνω επιλογή μέσα από την πολύπλευρη και πολυτάραχη ζωή μου ! Πλάκα κάνω και θα το καταλάβετε ευθύς αμέσως:
1. Έχω ένα παρατσούκλι ( δηλαδή και στο παρελθόν είχα αλλά ευτυχώς τα παλιά παραγράφονται) το οποίο λατρεύω και μου το έχει δώσει η κολλητή μου: Χαζέα 
2. Φαίνομαι πολλές φορές σοβαρή αλλά τι ανακούφιση! Δεν είμαι!
3. Άλλο σπούδασα άλλο κάνω αλλά είμαι πάντα ευχαριστημένη, γιατί εγκλιματίζομαι σαν τον χαμαιλέοντα και επιβιώνω σαν τις κατσαρίδες!
4.Λατρεύω τον Αρκά όσο και την ποίηση!
5.Δεν οδηγώ και ούτε πρόκειται ποτέ να το καταφέρω, γιατί είμαι αφηρημένο! Όταν με ρωτούν γιατί δεν οδηγώ αφού είναι τόσο εύκολο- και η κουτσή Μαρία οδηγεί- απαντώ : -εγώ ζωγραφίζω, μου είναι πολύ εύκολο γιατί δεν το κάνεις και εσύ! Ευτυχώς δεν έχω πέσει ακόμα σε ζωγράφο!
6.Δεν μπορώ να αποχωριστώ 3 πράγματα: το μαξιλάρι μου , το τσιμπιδάκι μου και ένα σημειωματάριο με στυλό,  ή μολύβι!
7.Αγαπάω τη ζωή όσο τίποτα άλλο στον κόσμο. Και μαζί τους ανθρώπους που με βοηθούν να πορεύομαι όμορφα και δίπλα τους, χωρίς ανταλλάγματα! 

Λοιπόν αυτά μου ήρθαν αυτά έγραψα ...και ελπίζω να μην εκτέθηκα πολύ!
Πρέπει με τη σειρά μου να δώσω και εγώ σε 7 άτομα το ίδιο βραβείο .... Δεν θα κάνω κλήρωση ....θα το δώσω σε αυτούς που έχουμε έρθει πιο κοντά και ξέρω ότι με διαβάζουν τακτικά ...άρα θα το δουν και θα το αξιοποιήσουν ανάλογα! ;-)



21 σχόλια:

  1. !
    Ευχαριστώ πολύ Αριστέα για το βραβείο :)

    υγ: Αν συμπύκνωνα τα 7 πράγματα για το χαρακτήρα σου, Αριστέα, νομίζω σου ταιριάζει αυτός ο τίτλος:
    La vita e bella!

    καλό απόγευμα και να συνεχίσεις να μας χαρίζεις όμορφες αναρτήσεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αχαχα! καλησπέρα ! Ευχαριστώ πολύ πολύ!!!!
    Να'σαι καλά ! Ελπίζω να κάνεις κάτι ανάλογο και εσύ να δω κάποια πράγματα και για σένα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια για το βραβειάκι!Πριν από λίγη ώρα έδωσα το ίδιο σε όλες όσες το θέλετε!! :) Πολύ ωραίες απαντήσεις! Έχουμε κοινές τιε 3,4 και 7! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια; Καλά το έχω καταλάβει ότι μοιάζουμε αρκετά σαν ιδιοσυγκρασίες ! Έρχομαι μετά από τα μέρη σου να δω τις δικές σου απαντήσεις! να δεις που μου αρέσει τελικά πολύ αυτό το παιχνιδάκι :))
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. :))
    συγχαρητήρια για το βραβείο σου!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ;-) Επιτέλους κληρώθηκα και κάπου! ( Δεν θα έλεγα όχι να είχα βγει και στην κλήρωση με ένα μηχανάκι που είχα λαχνούς πριν 2 βδομάδες! Μπορεί να μην οδηγώ αυτοκίνητο αλλά δεν έχω πει ακόμα το όχι για μηχανάκι) :))Φιλάκια κοριτσάκι !

      Διαγραφή
  5. Συγχαρητήρια για το βραβείο!

    Σε ευχαριστώ που επέλεξες και το Dream Life για να το δώσεις...

    7 απαντήσεις για τον εαυτό μου..? Νομίζω ότι το Dream Life είναι open book..

    Και με την ευκαιρία αυτή χαιρόμαστε που σε έχουμε στη παρέα του Dream!

    Καλό απόγευμα σου εύχομαι!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) Μου αρέσει το dream life και μπαίνω και διαβάζω και παλαιότερες δημοσιεύσεις σας!
      Είναι open book και μάλιστα όμορφο και αισιόδοξο! :)
      Καλό απόγευμα !

      Διαγραφή
  6. Καλησπέρα..Χαίρομαι που σε ανακάλυψα..Το blog σου είναι πολύ όμορφο και ελπίζω να τα λέμε συχνά..
    Καλή συνέχεια*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω σε ευχαριστώ πολύ! Και εγώ θα χαρώ πολύ!
      Πάω από τα μέρη σου να δω και τα δικά σου τα λημέρια :)Καλώς βρεθήκαμε λοιπόν!

      Διαγραφή
  7. Το νούμερο 7 είναι εκπληκτικό!
    Μπράβο για το βραβειάκι.
    Καλό βράδυυυ:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :)) Αν είχα πάρει το σοβαρό μου θα είχα απαντήσει τελείως διαφορετικά! Ήταν μεσημέρι , είχε ζέστη πολλή , ε! δεν ήθελα και πολλά να βγάλω το παιδί από μέσα μου!
      Το 7 θα έμενε σταθερό και στις 2 περιπτώσεις ! Αγαπώ τη ζωή, αγαπώ τους ανθρώπους, αγαπώ τα ζώα, αγαπώ πράγματα δικά μου, αγαπώ πολλά με πάθος! Δεν μπορώ να φανταστώ μια ζωή χωρίς αγάπη! :)
      Καλό σου βράδυ χαρά μου!

      Διαγραφή
    2. Τέτοια άτομα χρειαζόμαστε στη ζωή μας που να μη μιζεριάζουν όλη την ώρα:)
      Χαίρομαι ειλικρινά λοιπόν που ανήκω στην παρέα σου.
      Θα σε διαβάζω τις στιγμές που δεν είμαι και στα καλύτερά μου,να μου θυμίζεις τι εστί ζωή και αγάπη:)
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
    3. Χαίρομαι απίστευτα να δίνω δύναμη και αισιοδοξία στους άλλους! :) Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  8. Χαχα..μου αρέσει όπως απαντάς όταν σε ρωτάνε γιατί δεν οδηγείς...κι ας με λένε Μαρία..εντάξει μπορεί να μην είμαι κουτσή, αλλά εγώ προσωπικά θα προτιμούσα να μπορώ να ζωγραφίσω από το να οδηγώ..η οδήγηση μαθαίνεται εύκολα, η ζωγραφική είναι ταλέντο..και δεν το έχω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. :) Αν πέσω σε ζωγράφο όμως;;;;; Πρέπει να έχω πρόχειρο επιχείρημα ;-) Βρείτε μου ένα πληζ! χιχιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου αγάπη μου!Πάντα να γράφεις τόσο όμορφα μιλώντας κατευθείαν στην καρδιά μας κι αγγίζοντας τις ευαίσθητες χορδές μας... (όσοι από εμάς διαθέτουμε βέβαια.. ;)
    Καλά μου έδωσες ολόκληρο βραβείο κι εγώ κοιμόμουν.. :ρ Αχαχαχα ! Σ'ευχαριστώ πολύ χαρά μου, αν και το καλύτερο βραβείο για'μένα είσαι εσύ.. <3
    Μην ξαναλέμε τα ίδια και μου συγκινείσαι κι εύκολα.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. χαχαχα καλά, παραλίγο να μου φύγει το κρασί με τον ζωγράφο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Με τον ζωγράφο ξεχάστηκα.. :))

    Λες για ποίηση, και νομίζω θα ήταν πολύ ενδιαφέρουσα
    μια ανάρτηση με αυτό το θέμα!!
    Τους αγαπημένους σου ποιητές και ποιήματα, φαντάζομαι
    ζωγραφισμένα από σένα με περιγραφές αλλά και γιατί όχι
    με συναισθήματα και αναμνήσεις..
    Δεν πιστεύω να έχεις κάνει και να γράφω τσάμπα,ναι;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λατρεύω την ποίηση κι αν δεις στις ετικέτες μου έχει θέση η ποίηση αλλά και δικά μου (κάποια σχεδιάσματα που τα ονομάζω ποιήματα)
      Πέρα από τον Καβάφη που του έχω αδυναμία και τον Ελύτη, αδυναμία έχω σε ποιήματα περισσότερο παρά σε ποιητές....
      Το μόνο που μπορώ να θυμηθώ τώρα είναι η οπτικοποίηση της Ειρήνης του Ρίτσου( όχι με δικές μου φωτό όμως)
      (δες στην ετικέτα Ειρήνη)

      ΥΓ: Ωραία η ιδέα σου πάντως!

      Διαγραφή