Πέμπτη 2 Αυγούστου 2012

Οι ωραίοι άνθρωποι....





Δεν έιναι κατά ανάγκη όμορφοι, δεν έχει να κάνει διόλου με το έξω τους! Οι ωραίοι άνθρωποι λάμπουν κάπου από μέσα - δεν έχουν εντοπιστεί ειδικές συντεταγμένες - και εσύ απλά χαίρεσαι να βλέπεις αυτή τη λάμψη ....
Είναι αυτοί που έχουν συνέπεια στο λόγο τους, στη στάση τους, στη συμπεριφορά τους, είναι όλοι όσοι χαμογελούν και μια βροχερή μέρα ή μια μέρα καύσωνα... είναι αυτοί που δεν κουράζονται να λένε καλημέρα και να χαιρετίζουν την κάθε μέρα σαν μέρα γιορτής...
Οι ωραίοι άνθρωποι βλέπουν θετικά τη ζωή και τους άλλους...
Δεν αναλώνονται με τι έκανε και τι δεν έκανε ο διπλανός τους και κυρίως δεν ζηλεύουν... 
Βλέπετε ο φθόνος δεν είναι μέσα στα -πλούσια- συναισθήματα που διαθέτουν!
Οι ωραίοι άνθρωποι έχουν και τις δύσκολες στιγμές τους, όπως όλοι: μπορεί να θυμώσουν, να πονέσουν, να βαρεθούν! Ξέρουν όμως ότι όλα είναι μέσα στη ζωή αλλά και περαστικά!
Χαίρεσαι να βλέπεις ωραίους ανθρώπους....
Παίρνεις και εσύ λίγη τζούρα από αυτή την αίσθηση ..... σα να βάζεις το δαχτυλάκι στο βάζο με το γλυκό της γιαγιάς!

@iris

20 σχόλια:

  1. Παίρνεις κι εσύ λίγη τζούρα... Όπως το λες. Ευλογία οι ωραίοι άνθρωποι στη ζωή μας. Δεν εξουθενώνουν με παράπονα κι απαιτήσεις. Μακάρι να συναντάμε έναν τέτοιο, καθημερινά... Αληθινά ωραίο άνθρωπο!
    Την καλημέρα μου
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα! Ναι είναι ευλογία.... οι θετικοί άνθρωποι ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οι ωραίοι άνθρωποι , είναι δώρο ζωής!Συμβάλουν στην εξέλιξη μας και πάντα έχουμε ανάγκη το χαμόγελο τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραιοι ανθρωποι....μεταξωτοι ανθρωποι....
    Ενας τετοιος ανθρωπος θελω να ειμαι.... και να αφηνω ενα χαδι σε καθε ψυχη που με πλησιαζει....
    Φιλακι! :-*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο εύχομαι ολόψυχα να είσαι!!!
      Έτσι εξάλλου σε έχω φανταστεί ! :))
      Φιλιά καλή μου!

      Διαγραφή

    2. Ωραιος ανθρωπος σημαίνει ανθρωπος χωρις υστεροβουλιες και πρόθυμος να μοιραζεται τις χαρες της ζωης με τους αλλους

      Διαγραφή
    3. Σίγουρα θα μπορούσα να βρούμε κι άλλους ορισμούς για τους ωραίους ανθρώπους! Το κείμενό μου ήταν μια απλή,ταπεινή άποψη από τη δική μου σκοπιά! :)

      Διαγραφή
  5. Συμφωνώ με τη vailie..πόσο όμορφα το έθεσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κι είναι αυτοί που ζούνε πραγματικά. Μου αρέσει κι εικόνα πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όπως την συνδύασες με τις σκέψεις σου.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θυμάμαι ότι έψαξα πολύ μέχρι να την πετύχω έτσι....να είναι γλυκίσματα αλλά κι ανθρωπάκια μαζί!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  8. Tι γλυκιά ανάρτηση...
    Πολύ μου άρεσε Αριστούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Απαντήσεις
    1. Τι να πω εγώ; :))
      Προσπαθώ να γίνομαι καλύτερη. Μόνο αυτό!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Αχ, βρε Αριστέα!
    Πόσο όμορφα μπορείς κι αποκαλύπτεις την. ψυχούλα σου!
    Και πώς να μη συμφωνήσω! Και να σημειώσω ότι όσοι χαμογελάνε μια βροχερή μέρα δε σημαίνει ότι δεν βρέχονται.....
    Και τι ωραία η φωτογραφία: άνρθωποι-ζαχαρωτά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή