Τετάρτη 22 Αυγούστου 2012

Κάθε πράγμα έχει την τιμή του;

" Έχω έναν πολύ καλό φίλο που του αρέσει να ανταλλάζει πράγματα. Κάποτε έστησε ένα μικρό περίπτερο στην αυλή του όπου έβαλε αντικείμενα που ήθελε να ξεφορτωθεί με την πινακίδα  "Δωρεάν".


Έμεινε κατάπληκτος, ανακαλύπτοντας ότι κανείς δεν τα έπαιρνε. Τελικά έβαλε στα πράγματα χαμηλές τιμές και πολύ γρήγορα εξαφανίστηκαν, αφήνοντάς τον πλουσιότερο κατά λίγα δολάρια, αλλά πολύ περισσότερο μπερδεμένο με την ανθρώπινη συμπεριφορά.

Αυτό ήταν ένα ακόμα παράδειγμα της αντίληψης που έχουν διαμορφώσει οι άνθρωποι ότι "κάθε πράγμα έχει την τιμή του" και "τίποτα δεν είναι τσάμπα σε αυτόν τον κόσμο"! "

Λ. Μπουσκάλια, Λεωφορείο 9 για τον Παράδεισο



Έχουμε γίνει καχύποπτοι και είμαστε σε επιφυλακή γιατί οι περισσότεροι έχουμε ζήσει εμπειρίες που μας έκαναν να νιώθουμε απογοήτευση ή εξαπάτηση.
Κάποιοι δεν έχουν μάθει να αγαπούν αληθινά. Δεν δέχτηκαν αγάπη. Πώς να ξέρουν πώς είναι; Δεν διδάχτηκαν, δεν εθίστηκαν.... Δεν έμαθαν στην ανιδιοτέλεια και στην προσφορά.
Λογικό είναι να είναι επιφυλακτικοί.

Βγες με μια αγκαλιά λουλούδια και μοίρασέ τα στους περαστικούς. Πόσοι λες να δεχτούν το λουλούδι σου;

@iris

11 σχόλια:

  1. μπορεί να απλώσουν το χέρι να το πάρουν,το βλέμμα τους όμως θα είναι μαχαίρι δίκοπο...και τι δεν θα σκεφτούν... μεταμορφώνετε δυστυχώς ο κόσμος χαλάει σαπίζει...και δεν μ αρέσει αυτός ο κόσμος ..... πότε θα ξαναγίνουμε άνθρωποι με όλοι την σημασία της λέξης...ΑΝΘΡΩΠΟΙ.....

    καλό απόγευμα καλή μου θα τα πούμε το πρωί με το πρωινό καφεδάκι στο γραφείο...μου έγινες συνήθεια..τα φιλιά μου

    υγ) όμορφη συνήθεια πάντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό απόγευμα γλυκέ μου!
      Και εγώ πλέον αναζητάω δημοσιεύσεις σου! Είναι όμορφη αυτή η επικοινωνία! Ες αύριον.... καλά να περνάς!

      Διαγραφή
  2. Το αναρωτιέμαι και εγώ αυτό! Αλλά μήπως πρέπει να σταματήσουμε να σκεφτόμαστε τι θα πουν οι άλλοι,τι θα σκεφτούν,πως θα αντιδράσουν; Ας κάνουμε εμείς καλές και ανθρώπινες πράξεις και όποιος τις εκτιμήσει..τις εκτίμησε! Είναι μεγάλη η παγίδα που πέφτουμε,να αφήνουμε το αίσθημα της προσφοράς επειδή υπάρχει αχαριστία και απληστία στον κόσμο.Πάντα θα υπάρχει, αρκεί να μην χάσουμε εμείς το επίπεδό μας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθώ να μην είμαι επιφυλακτική με τους ανθρώπους! Ακόμα ακόμα δεν αφήνω να με επηρεάζουν οι άλλοι ...θέλω να σχηματίζω μόνη άποψη για ανθρώπους και γεγονότα!
      Και παρ'όλα τα στραπάτσα που τρώω συχνά κατάμουτρα θα συνεχίσω να μην είμαι καχύποπτη!
      Αχαριστία ναι, πάντα θα υπάρχει!
      Καλό απόγευμα γλυκιά μου!

      Διαγραφή
  3. Συγχαρητήρια για την ανάρτηση και για την προσπάθεια που κάνεις να μην εισαι επιφυλακτική με τους ανθρώπους.

    Αυτό είναι το σωστό και για αυτό το λόγο εκτιμούν οι άνθρωποι ο ένας τον άλλον.

    Η αχαριστία δυστυχώς είναι ένα κομμάτι της κοινωνίας που ζούμε. Δεν είναι όμως σωστό να μένουμε σε αυτή.

    Δείξε εμπιστοσύνη στους ανθρώπους και οι άνθρωποι θα στο ανταποδώσουν. Αυτή είναι η δική μου αντίληψη.

    Καλό απόγευμα και καλή συνέχεια!

    Κώστας Dream Life.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καθυστερημένες καλησπέρες!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια...
      Νομίζω πως έτσι είναι ...δίνουμε πρώτοι , δεν περιμένουμε από τους άλλους!
      Καλή συνέχεια και στο δικό σου έργο στο Life! Υπέροχη δουλειά :))

      Διαγραφή
  4. Aristea μου...καταπληκτικες οι αναρτησεις σου!!!!....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευάκι μου , σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!
      Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  5. πόσοι θα δεχτούν το λουλούδι μου?
    δεν ξέρω...θα το κάνω, να δω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα περιμένω λοιπόν feedback και συμπεράσματα με ενδιαφέρον!
      Καλώς όρισες από τα λημέρια μου :))

      Διαγραφή