Παρασκευή 31 Αυγούστου 2012

Θέλω να εκραγώ!

Θα αφήσω αποτυπώματα της σκέψης μου εδώ...



Θέλω να εκραγώ ...Έχω καιρό να εκραγώ ...από αυτές τις όμορφες εκρήξεις που σε κάνουν να νιώθεις ζωντανός...Πού τα γκρεμίζεις όλα και έπειτα έχεις την όρεξη να φτιάξεις νέα, φτου και πάλι από την αρχή!
Νομίζω πως το θέλω περισσότερο από το να είμαι ήρεμη αυτή την πανσέληνο. Δεν με τρομάζει πια. Ούτε καν μου περνάει η υποψία από το μυαλό να δυστυχήσω, ή ότι δυστυχώ! Να εκραγώ θέλω ! Να κάνω όμορφα σχέδια στον ουρανό με τις λάμψεις μου. Όχι να κλάψω! Όχι να μιζεριάσω. Να εκραγώ! Να αναταράξω τα νερά ...Να ακουστώ! Να με ακούσουν, τόσο που θέλω να τους πω κατάμουτρα, πως είναι δική μου η ζωή και την ορίζω! Κι αν μου'ρθει να την τσαλαπατήσω και να την ξαναχτίσω, θα το κάνω, εγώ το κοριτσάκι ... 
Τώρα πια μεγάλωσα  ... μπορώ να πετάω και πιο μακριά από τη φωλιά που τόσο αγάπησα!
Μ'ακούς ; Σε σένα μιλάω ...Είμαι έτοιμη να πετάξω από το βράχο ...να εκτοξευτώ στον ουρανό και να σκορπίσω σε χιλιάδες λαμπιόνια ...Μα προτού φτάσω κάτω στη γης, να γράψω κάπου στον ουρανό : "ρισκάρω, γιατί αγαπώ!"



Τ΄ άφησα! Τα αποτυπώματα! Μένει να περάσει ο κατάλληλος επιθεωρητής με το ματογυάλι του,  να αποκωδικοποιήσει !
@iris

16 σχόλια:

  1. Εγω δεν είμαι ο επιθεωρητής σημειωση!
    μαλλον για καποιον συχνό επισκέπτη σου θα βαράει η κουδούνα, (γιατι κουδουνάκι δεν είναι!)

    Εμενα μου θύμησες αυτό http://www.youtube.com/watch?v=HJEjTzVb8tk και στο αφιερώνω!

    Καλες εκρήξεις!:P:P:P
    εγω προτιμώ τις μπαλοθιές! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχχα! Έλα! Και εγώ που νόμιζα ότι ανεπαίσθητα χτύπησα μια μικρούτσικη καμπανίτσα; Για μένα βαράει η κουδούνα! Να με ξυπνήσει από τον ύπνο μου!
      Καλές και οι μπαλοθιές! Σημαίνουν γλέντι! ;-)
      Ωραίο και το κομμάτι! Ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
    2. Tιποτεεεςςς...
      Πάρε και μια μαντινάδα επειδη μου αρεσουν πολυ!

      Σου εύχομαι μες στη ζωή
      το πόνο μη γνωρίσεις
      και να 'ναι μόνο από χαρά
      όποτε θα δακρύσεις.

      Α... και άλλη μία σημείωση, ε..!
      Είμαι κορίτσι!γιατι δεν τα λεει καλα το google και όλους μας βάζει στο ίδιο σακούλι "άγνωστος"! :P

      Καλό μήνα απο αύριο! :))

      Διαγραφή
    3. αχαχαχα! Γειά σου κορίτσι!
      Καλό μήνα και σε σένα!

      Διαγραφή
  2. Η έκρηξη δεν αναταράσσει απλά τα ήσυχα νερά, αλλά αλλάζει ενίοτε πλήρως το τοπίο... Το φως της Σελήνης απλά θα δώσει στην έκρηξη το έναυσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μερικές φορές καλό είναι να καταστρέφεται κάτι για να υπάρξει το νέο!
      Την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. μου αρέσουν τα πυροτεχνήματα!!!!!!!!!εύχομαι μια μεγάλη έκρηξη!!!!!!!!εύχομαι ο τυχερός να δει την έκρηξη!!!!!!!
      φιλιά πριγκίπισσα

      ίου ίου ίου...σαν να άκουσα την πυροσβεστική :))

      Διαγραφή
    2. Μερικές φορές έχεις όρεξη να αλλάξεις όλον τον κόσμο....Μετά γυρίζεις και κοιτάζεις πως και να τον αλλάξεις δεν έχεις κάποιον να μοιραστείς τη χαρά σου! :( Θα περιμένω ! Δεν ξέρεις πόση υπομονή έχω εγώ!!!

      Διαγραφή
  4. άσχημο πράγμα οι εκρήξεις :(
    έχω αφήσει κάποιες δικές μου σκέψεις για την ζωή γενικώς, στο email σου
    καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα ...ναι οι εκρήξεις αν δεν είναι ελεγχόμενες μπορεί να είναι καταστροφικές!
      Εγώ τις συνόδευσα με λάμψεις στον αέρα ευτυχώς ...όχι με τρύπες στο έδαφος!
      Πάω να τσεκάρω !
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Να εσύ που με ξέρεις χαμογελάς! Δεν τρομάζεις! :))
      Ξέρεις πως το μόνο που θέλω είναι να φτιάξω....όχι να χαλάσω !
      Και επειδή ξενύχτησες χτες....όταν το δεις : καλησπέρα! αχαχαχαχα!

      Διαγραφή
  6. αγαπημένη μου φίλη,οι σκέψεις και οι συνειρμοί σου είναι μία διαδρομή των συναισθημάτων σου.
    Κραυγαλέα αποτύπωση πραξεων λεξεων και εκφράσεων..
    Γνωριζόμαστε πολύ λίγο και ειλικρινά χαίρομαι που γνωριστήκαμε και που σε διαβάζω.
    Μη πτοείσαι απο κακοπροαίρετους ανθρώπους αντιγραφείς που θέλουν να γίνουν μια υπόσταση που δεν είναι..
    Συνέχισε ακάθεκτη το έργο της πέννας σου.
    Εγώ με χαρά θα σε ακολουθώ.
    Ελένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Ελένη ! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για όλα!
      Να'σαι καλά!
      Θα συνεχίσω με το ίδιο κέφι!
      Φιλιά πολλά πολλά! :)))

      Διαγραφή
  7. I'll right away grasp your rss feed as I can't to
    find your email subscription link or e-newsletter service.

    Do you have any? Please let me understand so that I may subscribe.
    Thanks.

    my site The Fly Rod Blog

    ΑπάντησηΔιαγραφή