Τρίτη 7 Αυγούστου 2012

Πάντα υπάρχουν χρήματα για βιβλία.

Ο πατέρας μου δεν έλεγε ιστορίες, δεν κατάφερε καν να τελειώσει το δημοτικό, αλλά είχε μια σχέση λατρείας με τα βιβλία. 
Είναι σαν το πιάνο που κάποιοι δεν το αποκτούν ποτέ και τελικά το κάνουν δώρο στα παιδιά τους. Ο πατέρας μου πάντα έλεγε σε μένα και στον αδερφό μου ότι σε αυτό το σπίτι δεν υπάρχουν λεφτά για ηλεκτρικά παιχνίδια ούτε για καινούργια ρούχα. Παίρνουμε από τα ξαδέρφια, τα προσέχουμε έτσι ώστε να τα επιστρέψουμε στα πιο μικρά ξαδέρφια μας, αλλά πάντα υπάρχουν χρήματα για βιβλία. 
Αρκούσε να ζητήσουμε ένα βιβλίο και ο πατέρας μου ρωτούσε πώς λέγεται και πού το πουλάνε. 

Χόρχε Μπουκάι ... (απο συνέντευξη του στον Σταύρο Θεοδωράκη)

4 σχόλια:

  1. Welcome George! :))
    Έτσι νιώθω και εγώ για τα βιβλία!
    Μέχρι και στο μπάνιο υπάρχουν!
    Τίποτα δεν θα μπορέσει να αντικαταστήσει την αίσθηση του ξεφυλλίσματος και τη μυρωδιά του τυπωμένου χαρτιού! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαίρομαι που μοιραζόμαστε την ίδια αγάπη!!
    Τα βιβλία βρίσκονται παντού, γύρω μου..
    Και ο Χόρχε;..αγαπημένος..Για διάβασε εδω:

    http://mystickland.blogspot.gr/2012/01/e.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) Καλώς την ! Θα χαρώ να τα λέμε αφού έχουμε κοινό κάτι τόσο αγαπημένο.... Πάω να τσεκάρω! :)

      Διαγραφή