Τετάρτη 8 Αυγούστου 2012

Είναι η σπίθα που μετράει.....

Ναι είναι αταίριαστοι!
Δεν αγαπήθηκαν για το χρώμα τους, την ίδια καταγωγή, το ύψος ή το μέγεθος!
Ούτε καν για τις ίδιες συνήθειες!
Δεν μπορούν να εξηγήσουν το δέσιμο!
Και ούτε να επιμείνετε ...
Τα ζευγάρια εξάλλου που ξεχωρίζουν 
κρατώντας ζωντανή τη σπίθα μέσα στο χρόνο 
δεν μπορούν να εξηγήσουν πολλά πράγματα
και να τους καταλάβουν πολλοί !
Δεν τους ενδιαφέρει εξάλλου ο χρόνος
Είναι η σπίθα που μετράει.....
σαν τις ανάσες ζωής!

@iris

7 σχόλια:

  1. καλά τα λες, ούτε χρώματα κοιτάζει ούτε τίποτα...αχ αυτή η σπίθα!!!
    καλημέρα
    ~:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. :))Έτσι είναι! δεν μετράει η διάρκεια...αλλά η ποιότητα...
    Πόσο καιρό διατηρείται αυτή η σπίθα!
    Καλό απόγευμα χαρά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι όμορφα ου τα λες κάθε φορά.. Καληνυχτα καρδιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. :)) Σε ευχαριστώ Marie μου..
    Κάποτε χάθηκε αυτή η σπίθα! Αλλά δεν κλαίω, δεν οδύρομαι... γιατί δεν μετράει η διάρκεια αλλά το πόσο καλά πέρασες όσο κράτησε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΓΝΗΣΙΟ ONLINE ΑΓΑΠΗ ΟΡΘΟΛΟΓΙΑ ΚΑΛΩΔΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΕΠΕΙΓΟΝΤΙΚΟ ΚΛΗΣΗ OR WHATSAPP +2347054019402.
    Θέλω να χρησιμοποιήσω αυτήν την ευκαιρία πρέπει να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον DR WALE που επέστρεψε στον πρώην σύζυγό μου. μετά από επτά χρόνια γάμου ο σύζυγός μου με εγκατέλειψε για μια άλλη γυναίκα έκανα ό, τι μπορούσα για να τον πάρω πίσω, αλλά το μόνο που έκανα ήταν μάταια να στεναχωριέμαι, αλλά δεν έχασα την ελπίδα να τον πάρω πίσω γιατί είχα πίστη στον Θεό. Iάχνω λοιπόν στο διαδίκτυο πώς να πάρω τον άντρα μου πίσω και συνάντησα μια δημοσίευση του DR WALE για το πώς βοήθησε μια κυρία να πάρει πίσω τον πρώην της, επικοινώνησα μαζί του και του είπα τον πόνο που περνούσα, μου είπε τι να το κάνω και το έκανα, μετά μου έκανε ένα ξόρκι αγάπης μέσα σε λίγες εβδομάδες αργότερα ο άντρας μου με πήρε τηλέφωνο και μου είπε ότι λυπάται για αυτό που έκανε και ότι μου λείπει πολύ, αργότερα εκείνη την ημέρα επέστρεψε στο σπίτι και παρακαλούσε συγχώρεσή μου, από τότε η αγάπη μας έγινε πιο δυνατή. Για τα θαυμάσια πράγματα που έκανε ο DR WALE για μένα, θα ήταν άδικο για μένα να μην αφήσω ολόκληρο τον κόσμο να γνωρίζει ότι ένας τόσο ισχυρός διαγραφέας ορθογραφίας ζει. Εάν θέλετε να επιστρέψετε το πρώην γρήγορο email σας DR WALE στο WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 ή email: drwalespellhomel@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θέλω να πω ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ στον DR WALE για την υπέροχη δουλειά που έκανε για μένα βοηθώντας με να σώσω τον γάμο μου, ο σύζυγός μου ζήτησε επιστολή διαζυγίου λόγω της μικρής παρεξήγησης που είχαμε τους τελευταίους μήνες και ποτέ δεν Το ήθελα αυτό γιατί αγαπώ πολύ τον σύζυγό μου και όλη η επένδυσή μας ήταν μια κοινή επιχείρηση και δεν θέλω να είμαι μακριά από την οικογένειά μου και τα δύο υπέροχα παιδιά μου. Ο φίλος μου μου είπε για την DR WALE και πώς τη βοήθησε επίσης με τα συζυγικά της ζητήματα, οπότε έπρεπε να επικοινωνήσω μαζί του γιατί θέλω να εμποδίσω τον σύζυγό μου να συμπληρώσει την επιστολή διαζυγίου και θέλω να κρατήσω την οικογένειά μου ενωμένη και αφού επικοινωνήσω μαζί του, μου είπαν τι έπρεπε να κάνω και όταν επρόκειτο να αρχίσω να βλέπω το αποτέλεσμα, έκανα όπως μου είπε ο DR WALE και μετά από λίγες μέρες ο σύζυγός μου με πήρε τηλέφωνο και άρχισε να ζητά τη συγχώρεση μου και όλα ήταν σαν όνειρο για μένα και εμείς ζουν όλοι μαζί ευτυχισμένοι και πάλι χάρη στον DR WALE. Επικοινωνήστε μαζί του σήμερα για συζυγική βοήθεια μέσω του αριθμού WhatsApp/Viber: +2347054019402 ή E.mail: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όντας σε κακό γάμο για μερικά χρόνια λόγω του ότι το σκέφτομαι, χάνω και τη δουλειά μου, έκλαιγα μέρα νύχτα και κόντεψα να τρελαθώ. Αλλά τώρα είμαι ξανά στα πόδια μου, ευχαριστώ και τον DR WALE που μου επανέφερε την ευτυχία. Αφού διάβασα για όλα τα καλά πράγματα που έχει κάνει ο DR WALE για τους ανθρώπους, επικοινώνησα γρήγορα μαζί του και του είπα τι περνάει. Ο σύζυγός μου τότε πάντα με χτυπούσε χωρίς λόγο, πάντα προσβάλλει οτιδήποτε κάνω. Αφού είπε στον DR WALE όλα αυτά, μου έκανε ένα ξόρκι βουντού και ανακάλυψε ότι ο σύζυγός μου έβλεπε κάποιον άλλο εκτός γάμου μας, γι' αυτό γυρίζει σπίτι και έψαξε για ελαττώματα. Αλλά όλα χάρη στον DR WALE που έχει αποκαταστήσει τα πάντα ξανά στο κανονικό. Ο σύζυγός μου ζήτησε συγχώρεση από εμένα και το αφεντικό μου στον εργασιακό μου χώρο μου ζήτησε να επιστρέψω στη δουλειά. Συνιστώ επίσης τον DR WALE σε όποιον χρειάζεται βοήθεια. WhatsApp/Viber: +2347054019402 Ή E-Mail: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή