Σάββατο 16 Μαρτίου 2013

Η άνοιξη μέσα μας !

Θέλω την άνοιξη τώρα!
Θέλω ζουζούνια στα αυτιά
και ήλιο και χαμόγελα!
Θέλω να λιώσουμε τα παπούτσια μας στις βόλτες και να χαζολογάμε
χωρίς τίποτα να μας νοιάζει και να μας θλίβει!
Θέλω να ανοίξω τις ειδήσεις και να ακούσω
"Κυρίες και κύριοι καλησπέρα σας!
Όλα βαίνουν καλώς σε τούτη τη χώρα!
Σας έχουμε εικόνες χορτασμένων παιδιών"!
Και να μην κουράζομαι να βλέπω τα χαμόγελα τους!
Να μην κουράζομαι
να βλέπω πρόσωπα χαρούμενα
κι ανθρώπους που να ανοίγουν τις αγκαλιές τους.
Να δίνουν και να παίρνουν καλοσύνη.
Να μοιράζονται τη φτώχεια τους και να τρώνε όλοι μαζί,
σε τεράστιες τραπεζαρίες.
Στο κέντρο μονάχα η αγάπη!
Στα πιάτα μέσα η πλήρωση!
Και να μοιράζεται σαν ψωμί η αδελφοσύνη!

Θέλω την άνοιξη τώρα! Με ακούει κανείς;
Δεν είναι θέμα καιρού !
Είναι θέμα αδράνειας και κίνησης!
Είναι θέμα να ξεχυθεί ο κόσμος
κι όλοι μαζί να αρπάξουμε τον ήλιο και να τον καρφιτσώσουμε
μόνιμα μέσα μας!















Καλή σας μέρα!
Λιακάδα σήμερα εδώ!
Βάλτε τον ήλιο μέσα σας λοιπόν!
Καλό τριήμερο!
@ριστέα

38 σχόλια:

  1. καλημερα!!!τι ομορφο κοσμο παρουσιαζεις!!!αραγε θα υπαρξει αυτο σαν εικονα καποτε???

    σλ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζουζούνα μου εσύ!
      Πάμε εμείς σε λίγο να γεμίσουμε τις καρδιές μας ήλιο ! Ναι;
      Ετοιμάσου και φύγαμε!
      ΣΛ κι εγώ αγάπη! ♥

      Διαγραφή
  2. καταπληκτικό Αριστέα μου!!!!μακάρι...
    καλό τριήμερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Και που έβαλες το ποίημα μου ανάμεσα σε τόσους σπουδαίους ποιητές!
      Στα ΡΑΝΤΙΣΜΕΝΑ!
      Συγκινήθηκα! ♥

      Διαγραφή
  3. Όλα "μέσα" μας είναι!
    Καλημέρα Αριστέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς Ben μου!
      Πάντα εύστοχος!
      Καλά να περάσεις!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  4. Με γεια το new avatar, Αριστέα μου!

    Σου στέλνω πολλά, πολλά χαμόγελα και απειράριθμα like για την ακτιβιστικά θετική, χαρούμενη, εμπνευσμένη ανάρτηση :)))

    υγ: Καλή καθαρά εβδομάδα! Δεν ξέρω αν θα ευκαιρήσω ξανά να σερφάρω μέσα στις επόμενες εβδομάδες. Μα ό,τι και να γίνει να περνάς καλά και να χαμογελάς :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σεβάχ μου σε ευχαριστώ πολύ! Μου αρέσει να βλέπετε όπως είμαι! Αυτή λοιπόν είναι η πιο πρόσφατη φωτογραφία μου! Θέλω να βλέπετε με ποια μιλάτε! :)))

      Πολλά φιλιά και χαμόγελα!
      Καλά να περνάς!
      Θα μας λείψεις! ♥

      Διαγραφή
  5. Aν δεν εκπεμπω φως δεν θα
    εκπεμψω απο κανενος αλλου την αχτιδα.

    Καλημερα απο καρδιας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχ,θέλω και εγω άνοιξη και πολλούς καυτούς ήλιους και αγάπη και χαμόγελα και γέλια και παιδιά χαρούμενα με γεμάτες κοιλίτσες να τρέχουν εδω και εκεί..και...και...
    τι όμορφα και απλά είναι όλα!Εμείς γιατί τα κάνουμε τόσο περίπλοκα,μου λες;

    φιλιά μικρή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου...όλα τα όμορφα είναι απλά κι ανέξοδα! Ακόμα και εν μέσω κρίσης μπορούμε να χαρούμε και να δώσουμε απλόχερα τα πάντα!
      Όλα ξεκινούν από μέσα μας!
      Φιλιά!
      Καλά να περάσεις το τριήμερο! :)))

      Διαγραφή
  7. Εδώ σήμερα βροχούλα.. αλλά και μόνο που σε διάβασα ένιωσα την άνοιξη μέσα μου! Τι όμορφα όλα όσα είπες, μακάρι να ανοίγαμε τα μάτια μας την επόμενη ημέρα και να ήταν όλα όσα είπες πραγματικότητα.. μετά, ας πέθαινα..γιατί θα είχα χορτάσει χαμόγελα!

    Καλημέρα! Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο ήλιος χάθηκε νωρίς! Δεν ήταν να το φωνάξω! Τσουκ...χάθηκε και;;;
      Εγώ τον έχω μέσα μου! Σήμερα έδινα κι έπαιρνα αγάπη!
      Μοίρασε απλόχερα αγάπη και χαμόγελα! Πάμε να ξορκίσουμε τη μιζέρια και τη θλίψη!
      Φιλιά! ♥

      Καλά να περάσεις το τριήμερο!

      Διαγραφή
  8. Μου αρέσει όταν είσαι αποφασιστική!!χαχαχα
    Πολύ όμορφο Αριστέα, με ιδιαίτερη δυναμική, που τελικά είναι
    αυτή που μας λείπει, μάλλον...
    Καλά να περνάς! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα φίλε Ανταίε!
      Όταν με πιάνει με πιάνει δυνατά! Ξύπνησα με πια απίστευτα καλή διάθεση κι αυτό αποτυπώθηκε!
      Τα φιλιά μου!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  9. Oλα αυτά που είπες ακριβώς θέλω ούτε λέξη διαφορετική.
    Καλημέρα κορίτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ κορίτσι μου γλυκό! Όλοι αυτό δεν θέλουμε;
      Φιλιά!
      Καλά να περάσεις!

      Διαγραφή
  10. Άλλη μια υπέροχα ευχάριστη ανάρτηση...!
    Μου έφτιαξες το κέφι!
    Καλή μου φιλάκια! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαράκι μου γλυκό!
      Φιλάκια κουκλίτσα μου!

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφο Αριστέα μου!Απ΄ αυτά που σου φέρνουν την Άνοιξη στην ψυχή!Πολλά τα θέλω... σαν όνειρο απραγματοποίητο ακούγονται!Κι όμως δεν ειν΄ όνειρο, όταν έχουμε μέσα μας τον τεράστιο ήλιο... την αγάπη!
    Λιακάδα εκεί, συννεφιά εδώ... και μη χειρότερα!Ευτυχώς που διάβασα το ποίημά σου και μ΄ άλλαξες τη διάθεση, γιατί ο Μάρτης τελικά δε βλέπω να ΄ναι επιεικής!
    Να περάσεις ένα υπέροχο τριήμερο γλυκιά μου και να ΄σαι πάντα καλά!Φιλάκια πολλά!:-)

    Υ.Γ.:Έχω πρόβλημα με τον μπλόγκερ και δεν εμφανίζει στα ιστολόγια τις νέες δημοσιεύσεις!:-(Αυτό που θέλω, πως να το φτιάξω..!αχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Σοφία ! Δεν κράτησε πολύ η λιακάδα και το κρύο σήμερα τσουχτερό! Αλλά πόσο θα κρατήσει; Θα περάσει κι αυτό!
      Όμως η διάθεση σήμερα είναι ανεξάρτητη από τον καιρό!
      Καλά να περάσεις ότι κι αν κάνεις!

      ΥΓ: Θα υπάρχει πρόβλημα με τον goggle reader ...θα σταματήσει η ροή ενημέρωσης και πρέπει να αναζητήσουμε από άλλη πηγή την ενημέρωσή μας! 'Οταν θα ξέρω περισσότερα θα σου πω!

      Διαγραφή
  12. “Στο κέντρο μονάχα η αγάπη! Στα πιάτα μέσα η πλήρωση! Και να μοιράζεται σαν ψωμί η αδελφοσύνη!” Στο νού μου ήρθε ένας Μυστικός Δείπνος...τον γνωστό, έτσι όπως τον απέδωσε υπέροχα ο Ντα Βίντσι...αυτή την εικόνα μου έφερε το διάβασμά τους. Συγχώρα με αν σου αλλάζω το νόημά τους...!
    Κατα τ’άλλα, το έχω ξαναγράψει, ο τίτλος εμπεριέχει αυτά που διαβάζεις...και δεν είναι λίγα μήτε αδιάφορα.

    Να τις εισπνέεις τις ημέρες που ζείς και να βάζεις τον ήλιο μέσα σου. Παθιασμένη να'σαι...Θα δείς, θα λάμπεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όμορφα το περιέγραψες. Δεν άλλαξες κανένα νόημα!
      Αγάπη , αδελφοσύνη, πλήρωση....όλα αυτά μοιραζόμαστε μαζί με το φαγητό μας στο οικογενειακό τραπέζι, στο τραπέζι της αγάπης!
      Σε ευχαριστώ για τις ευχές!
      Καλά να περάσεις!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Πάντα να έχουμε την άνοιξη και τον ήλιο μέσα μας!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τέτοια άνοιξη ζητάω κι εγώ απελπισμένα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλησπέρα! Μακάρι... κι εγώ μαζί σου!

    Εδώ σήμερα η μέρα ήταν βροχερή... παίρνω λοιπόν κι εγώ το δικό σου ήλιο και το λουλούδι και τα καρφιτσώνω επάνω μου. Φιλάκια, καλή μου, να περάσεις όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που είμαστε μαζί σε αυτό!
      Καλά να περνάς ότι καιρό και να κάνει Έλλη μου! ♥

      Διαγραφή
  16. Θελω να περπατησω ξυπολυτη στο δροσερο χορταρι κ να πεσω με τα μουτρα μεσα στις ανεμωνες κ τις παπαρουνες!!!!
    Να γυρισω ανασκελα κ να κλεισω τα ματια στον δυνατο ηλιο κ να γελαω να γελαω. Κ να φωναζω απο χαρα!!!!!

    Εδω συννεφια κ παγωνια σμρ,μα προσπαθουμε να εχουμε τον ηλιο μεσα μας!!!

    Δυνατη αγκαλια κ καλο τριημερο!

    Λεω να πεταξω μαζι με τον αετο φετος! Θαρθεις μαζι μου;;;; ;-)

    Vaílie*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να γελάς μικρό Βαϊλί! Να γελάς σαν παιδί και να κυλιέσαι στο χορτάρι!
      Στο εύχομαι ολόψυχα! Αγκαλίτσα κι από μένα!
      Θα κοιτάζω μη και σε συναντήσω! Κι αν τα καταφέρω θα σου κλείσω το μάτι!
      Φιλάκια καρδούλα μου! ♥

      Διαγραφή
  17. Καλό υπόλοιπο τριήμερο, Αριστέα και Ανοιξιάτικο, όπως το σκέφτεται, κανείς. Το θέμα δεν είναι αν κάποιος έχει φιλότιμο στην ζωή, όταν του μπαίνουνε συνεχώς εμπόδια, σε ότι κάνει για το καλό του: δεν είναι δυνατόν έτσι, να γίνει δυνατός, μέσα του. Κανείς δεν περιμένει κανέναν να τον σώσει: είτε είναι ο συνάνθρωπος, πρακτικά, είτε ακόμη και ο Θεός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Υπέροχη παραβολή!
    Πόσο θα ήθελα και εγώ την Άνοιξη...!
    Φιλάκια Αριστέα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλημέρα Αριστέα!!!!γράφεις πολύ όμορφα!!!σε παρακολουθώ!!!!μακάρι να ξυπνούσαμε ένα πρωί και να ήταν όλα έτσι όπως τα λες!!!!!!μακάρι...καλή σου εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλησπέρα Δέσποινα! Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Να 'σαι καλά κοπέλα μου!
    Χαρούμενη εβδομάδα σου εύχομαι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή