Παρασκευή 29 Μαρτίου 2013

Photo a Day Μέρα 29η

Photo a Day 29 March : goodnight



Καληνύχτα, Kαληνύχτα,
 τούτη η πίκρα του χωρισμού έχει μια γλύκα τόση
που καληνύχτα θα σου λέω μέχρι να ξημερώσει...

Ύπνος να 'ρθει στα μάτια σου και στην καρδιά σου ειρήνη...
Ύπνος και ειρήνη θα 'θελα για σένα να 'χα γίνει...
("Ρωμαίος και Ιουλιέτα" , Σαίξπηρ)





Μετά από μία δύσκολη μέρα, έρχεται επιτέλους η νύχτα.
Τα μάτια θα σφαλήσουν και ο ύπνος, αυτός ο μικρός καθημερινός θάνατος, έρχεται να σε ξεκουράσει, να σε συμφιλιώσει με τα ζητήματα της ημέρας, να ανακουφίσει το εγώ από όλα όσα πιθανόν είχε απωθήσει (επιθυμίες ή συναισθήματα)  μέσω των απίστευτων σκηνών που δημιουργεί το υποσυνείδητο....

Μη σε τρομάζουν τα όνειρα ...Σου μιλούν σε μια γλώσσα περίεργη, σε μια γλώσσα ξεχασμένη...
Καλή σου νύχτα!
Αύριο πάλι!
@ριστέα

20 σχόλια:

  1. Ένα απίστευτα αγαπημένο μου απόσπασμα... σου το είπα και προ ολίγου στο φέις! Το λατρεύω!

    Το έδωσες τόσο ποιητικά που, ενώ έτσι σκόπευα αρχικά, τελικά δε μου βγαίνει να αστειευτώ και πολύ περί του δικού μου ύπνου... Το μόνο που θα σου πω είναι το ότι ο "μικρός καθημερινός θάνατος" μου πάει γάντι... μιας και όταν κοιμάμαι, κοιμάμαι, όχι αστεία!!!

    Καληνύχτες, καλή μου! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχα τη φωτογραφία από χθες αποθηκευμένη...όλα ωραία και καλά!
      Ιδέα δεν είχα πώς θα έβγαινε το θέμα καληνύχτα σήμερα! Όταν λέω καληνύχτα πάντα μου έρχεται στο νου αυτό το απόσπασμα....Δεν είναι γλυκό, τρυφερό, νοσταλγικό;
      Κι εγώ αγαπώ τον ύπνο! Και τώρα ευχαρίστως έπεφτα ξερή...αλλά πάω κατευθείαν για γυμναστική!
      Καληνύχτα σε σένα, καλή δύναμη σε μένα! :)))

      Διαγραφή
  2. Ωωωω...τους λατρεύω αυτούς τους στίχους..τους λέω συχνά!!
    Και όχι, δεν τα φοβάμαι τα όνειρα..μη σου πω τα δημιουργώ κιόλας..χαχα...καλή ώρα όπως σήμερα!
    Φιλιά πολλά..καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχ! Άλλη μία στο κλαμπ ! :)))
      Μια χαρά είναι τα όνειρα! Και ναι εσύ σήμερα διέπρεψες! :)
      Φιλάκια!
      Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  3. Εμένα με τρομάζει η απουσία των ονείρων.
    Αδυναμία να βρούμε στην αγκαλιά του ύπνου την ψυχή μας τη λέω.

    Χάσαμε το καταφύγιό μας, άστεγοι από όνειρα και ζωή.

    Κάπως έτσι συνεχίζει η μέρα...

    Όμορφη Νύχτα Αριστέα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα.
      Η αλήθεια είναι πως μας έκοψαν την επιθυμία για όνειρα.... Βλέπουμε μα δεν τα ενθυμούμαστε όταν ξυπνάμε. Νομίζω ότι φοβόμαστε τα να φέρνουμε στη μνήμη.... Ή ντρεπόμαστε;
      Μα γιατί δεν πεισμώνουμε;
      Τι περιμένουμε;
      Εύχομαι χαρούμενη μέρα, παρ' όλα αυτά!'

      Διαγραφή
  4. :) :) Καλό Σαββατοκύριακο εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η ωραιότερη καληνύχτα που έχει λεχθεί ποτέ... συνοδευόμενη από υπέροχες νυχτερινές φωτογραφίες....
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς Φλώρα μου! Η πιο όμορφη, η πιο τραγουδιστή!
      Εγώ πάλι σου λέω καλημέρα Φλώρα μου, καλημέρα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. καληνύχτα Αριστέα μου γλυκιά!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ταιριάζει σήμερα η ψυχολογία μου με τις σκέψεις σου Αριστέα. Οι φωτογραφίες σου μου αρέσουν πολύ, μπλέ βαθύ,και μια πανσέληνος ναα..

    Καληνύχτα σου και καλό Σαββατοκύριακο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα στο γλυκό μου κορίτσι!
      Έχει μια γλύκα και η πανσέληνος, σαν τα λόγια του Σαίξπηρ!
      Καλό Σαββατοκύριακο!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Λατρεύω Σαίξπηρ -πάρα πολύ- και το ξέρεις...
    Θα σου πω ένα νέο, αλλά μην..πέσεις από το σύννεφο!
    ΔΕΝ θα σε..εκπλήξει!
    Κάθεσαι ε; Το "Κανελλάκη" μας...κέρδισε στο διαγωνισμό-Φλώρας!!!
    Οποία πρωτοτυπία ε;.. Χαχαχαχαχα!
    Διάβασε μετά τι της έγραψα στο blog της Φλώρας!
    Πολλές..ψήφους πήρες εσύ μάνα μου, ε;!;!
    Τι να πω κι εγώ που..ξέχασα να ψηφίσω!!!


    "ΚΑΛΗΜΕΡΑ-ΚΑΛΗΜΕΡΑ-ΤΟΥΤΗ Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΠΡΩΙΝΟΥ-ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΓΛΥΚΑ ΤΟΣΗ-ΠΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΘΑ ΣΑΣ ΛΕΩ-ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΗΜΕΡΩΣΕΙ.."

    Μην το δένετε και κόμπο! Πάω για ύπνο Τρελοκαμπέρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! Καθόλου έκπληξη! Μη σου πω ότι μετά τη βαθμολόγησή της ήξερα ότι αυτή είχε γράψει την έκθεση ιδεών! Βλέπεις είχε και τη Φατμαγκιούλ μέσα! Μαρή αθεόφοβη εγώ τουλάχιστον τη ψήφισα! Εσύ πάλι; Δεν έγραψες που δεν έγραψες ιστορία, ξεχάστηκες να βαθμολογήσεις; Αμ έχασα πολύτιμο βαθμό έτσι! Θυμάσαι; Με είχες βαθμολογήσει στο προηγούμενο παιχνίδι!

      Τώρα τι σχέση έχει αυτό το αλισβερίσι με το θέμα του Photoday μονάχα εμείς ξέρουμε!
      (Και παίρνω το σχόλιο μου να στο μεταφέρω μεγαλιοτάτη!)

      Την καλημέρα μου τρελοκαμπέρω #1

      Διαγραφή
  9. Καληνύχτα δεν θα πω μιας κι έχει ξημερώσει
    μια καλημέρα όμως ναι και τ'ονειρο να σώσει!
    χαχαχα ο Σαίξπηρ φταίει!
    Φιλάκια πολλάαααα!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Καλημέρα Παρασκευούλα μου!
      Ζωγράφισες!
      Τα φιλιά μου! :)))
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  10. Είχα την εντύπωση πως είχα γράψει σχόλιο εδώ το πρωί, αλλά δεν το βλέπω!
    Έγραψα λοιπόν, ότι δεν θα μείνω στην γλυκύτητα και στον ρομαντισμό που εκπέμπει η ανάρτηση, όσο στο ότι νιώθω πως
    κάτι συμβαίνει ή αλλάζει μέσα στην Αριστέα..
    Καλό απόγευμα φίλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό προσπαθώ να το ανακαλύψω κι εγώ καλέ μου φίλε!
      Χτες βράδυ παρ' όλη την κούραση της εβδομάδας και μετά από δύο πολύ δύσκολες ψυχολογικά μέρες μου έβγαινε μια αναπάντεχη τρυφερότητα!
      Σήμερα το πρωί, αντίθετα μου βγήκε η πονεμένη ιστορία με τη βία!
      Ελπίζω αύριο να μου βγει κάτι σε γέλιο!
      Και θα έχω ολοκληρώσει τη σχιζοφρενική εικόνα μου :-p χιχιχιχι!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή