Πέμπτη 21 Μαρτίου 2013

Όταν η δουλειά γίνεται μεράκι και το μεράκι δουλειά!

Μια διαφορετική δημοσίευση απόψε!
Αφιερωμένη σε ένα κοριτσόπουλο σαν τα κρύα τα νερά από το μεγαλονήσι μας, την Κρήτη. Ένα κορίτσι τόσο μακριά αλλά και τόσο κοντά μας. Πολυτάλαντο. Που δεν χάνει ευκαιρία να παίζει με άχρηστα και χρήσιμα υλικά και να φτιάχνει πανέμορφα καλλιτεχνήματα που φοριούνται ,κρατιούνται χαρίζονται.....

Μιλάω για τη γλυκιά μας Εύη, που έχει το μπλογκ beloved ideas κι έκανε το κέφι της επάγγελμα. Και προσφάτως απέκτησε το δικό της διαδικτυακό μαγαζάκι το Etsy One and Beloved
Θα μου πεις κι άλλες κοπέλες μπορεί να κάνουν το ίδιο. Πλέον τα ψώνια από το διαδίκτυο έγιναν ψωμοτύρι. Γιατί η Εύη αξίζει ξεχωριστής ανάρτησης;

Γιατί η Εύη ό,τι κάνει το κάνει με πολύ κέφι και μεράκι. 
Ξετυλίγοντας το πακετάκι μου έμεινα με ανοιχτό το στόμα! 
Κάθε δαχτυλιδάκι ήταν τυλιγμένο σε μια πανέμορφη ατομική συσκευασία , 
λαχταριστό λες και ήταν γλύκισμα!

Πούπουλα, κορδέλες, ζελατίνες , καρδιές, όλα επιστρατεύτηκαν από το γλυκύτατο αυτό πλάσμα προκειμένου να ικανοποιήσει όλες μου τις αισθήσεις!



Και το καλύτερο το άφησα για το τέλος: 
Η Εύη μου είχε και δώρα. Όχι ένα αλλά τρία! 

Ένα ακόμα δαχτυλίδι ,εκτός των δύο που της είχα παραγγείλει,
 ειδικά κατασκευασμένο για μένα, 
με ιδιαίτερη φροντίδα ... ακριβώς όπως γνώριζε ότι είναι το γούστο μου!

Και τέλος !
Δύο πορτοφόλια -ένα για μένα κι ένα για την κολλητή μου-
φυσικά από τα χεράκια της , με τη μοναδική τεχνική της από 
αποκόμματα περιοδικών πλεγμένα καταπληκτικά!
Τι να σας λέω; Έργο τέχνης πραγματικά!
Η καλύτερη διαφήμιση της δουλειάς σου τελικά είναι η ποιότητα και η αγάπη 
που βάζεις μέσα σε αυτή! 
Όσες σχολές marketing  και να βγάλεις δεν θα φτάσεις τον επαγγελματισμό 
μιας κοπέλας από την Κρήτη που το μόνο που κάνει είναι 
να φροντίζει κάθε της πελάτισσα σαν πραγματική φίλη!
Μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια!
Όταν το μεράκι σου γίνεται δουλειά τότε δεν δουλεύεις! Ευτυχείς!

Να είσαι πάντα καλά Ευάκι μου!
Σε ευχαριστώ από καρδιάς για τα δώρα σου!

Να θυμάστε ...ό,τι δουλειά κι αν κάνετε, να την αγαπάτε.
Βρείτε λόγους να την αγαπάτε!
Θα είναι όλοι πιο ευτυχισμένοι !

Σας καληνυχτώ 
@ριστέα

30 σχόλια:

  1. Τι όμορφη ανάρτηση..γεμάτη υπέροχα πράγματα!
    Να τα χαρείς όλα!!
    Η Εύη είναι μοναδική!...και σίγουρα αγαπάει πολύ αυτό που κάνει!
    Φιλιά πολλά..καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Μαρία μου! Αυτό ήθελα να δείξω: Πόσο όμορφο είναι να κάνουμε τη δουλειά μας με αγάπη! Τότε περνάμε κι εμείς καλά κι οι άλλοι μαζί μας!
      Όντως η Εύη είναι ξεχωριστή!
      Φιλάκια πολλά !
      Καλό σου βράδυ! ♥

      Διαγραφή
  2. Μπράβο στο κορίτσι μας. Χρυσοχέρα και ευρηματική η Εύη μας. Να τα χαρείς Αριστέα μου, όλα. Καλοφόρετα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά της αξίζουν πολλά μπράβο Μαρία μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Καλό ξημέρωμα! ♥

      Διαγραφή
  3. Αριστέα !*! Μεγειά σου! Είναι τέλεια! Αυτό με την πέτρα μου είχε γυαλίσει και μένα, ότι κάνει το Ευάκι όμως μυρίζει αγάπη και περικλείει μέσα λίγη από τη χαρά και το χαμόγελό της !! Καλοφόρετα !!

    Φιλάκια γλυκιά μου, καλό σου βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς όπως το περιέγραψες γλυκό μου κορίτσι: σε ό,τι κάνει το Ευάκι μας βάζει μέσα χαρά και χαμόγελα! Στις δύσκολες μέρες που διανύουμε και με όσα συμβαίνουν ήταν μια ευχάριστη νότα ξεγνοιασιάς !
      Καλό βράδυ ομορφιά! ♥

      Διαγραφή
  4. Με γεια σου, κορίτσι μου, καλοφόρετα! Και μπράβο στην Εύη! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Έλλη μου!
      Να΄σαι καλά!
      Καλό ξημέρωμα! ♥

      Διαγραφή
  5. Χαλάλι σου η τέχνη και το μεράκι της Εύης...
    Χαλάλι της το εγκώμιο που της έπλεξες...
    και κυρίως τι όμορφο να είναι το επάγγελμά σου μεράκι και το μεράκι επάγγελμά σου...
    Γεμάτη ζωή....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τη πασταφλωρίτσα μου! Κι ότι έφευγα με ελαφρά πηδηματάκια!
      Τα αξίζει η Εύη! Γιατί αγαπάει αυτό που κάνει ! Φιλάκια αγαπημένη μου!
      Καλό ξημέρωμα! ♥

      Διαγραφή
  6. Ν΄ακούω για νοσταλγία και να διαβάζω την ανάρτηση σου.Τόσο τρυφερή, γεμάτη επιβράβευση, όπως ακριβώς αρμόζει στους ανθρώπους που ότι κάνουν, το κάνουν με αγάπη και μεράκι. όλα όσα φωτογράφισες με τόση τρυφερότητα και μας παρουσίασες με τον ίδιο τρόπο, όπως ακριβώς τα έλαβες, είναι πανέμορφα.Χαλάλι στην Κρητικοπούλα, πάντα να δημιουργεί με αγάπη.Γιατί αν κάνεις αυτό που αγαπάς, σίγουρα θα ξεχωρίσεις, θα πετύχεις.Μου άρεσε πολύ το κλείσιμο της ανάρτησης σου....Μια γαλήνια νύχτα και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Γεωργία μου, δεν έκανα τίποτα εγώ! Η Εύη ήταν αυτή που μου δημιούργησε όλα αυτά τα όμορφα!
      Να 'ναι καλά το κορίτσι γιατί σε δύσκολες εποχές και καθώς ήταν άνεργη νομίζω ότι αυτή ήταν η καλύτερη διέξοδος!
      Να πάει καλά το κορίτσι ! Τ' αξίζει!
      Φιλάκια κοπέλα μου! ♥

      Διαγραφή
  7. Δυστυχισμένος ο άνθρωπος, που αγχωμαχά να πάει στη δουλειά του.
    Όμορφα Όνειρα Αριστέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντελώς! Έχεις απόλυτο δίκιο Ben!
      Α! Για αυτό κοιμήθηκα σαν πουλάκι ε;...
      Φιλιά!
      Να έχεις μια υπέροχη μέρα!

      Διαγραφή
  8. Ειναι γνωστό το ταλέντο και το μεράκι της Εύης..Πολύ ομορφα όλα , να τα χαρείς..Μπράβο για το ωραίο κείμενο/ανάρτηση που της έγραψες και αφιέρωσες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Δελφινάκι μου, να'σαι καλά!
      Καλή σου μέρα!
      Φιλάκια πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  9. καλα η Ευη καθε φορα με εκπλησσει ευχαριστα!!ειναι καταπληκτικη!!να χαρεις τα πραγματακια που σου εστειλε!!καλημερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!
      Αξίζει όλα όσα της γράψαμε ...ούτε λέξη λιγότερο!
      Να έχεις μια υπέροχη μέρα!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  10. Και πάλι πολλά Μπράβο στο Ευάκι μας!!!
    Μπράβο και σε σένα Αριστέα μου για τα υπέροχα σου λόγια!
    Και τα δικά σου δαχτυλιδάκια είναι υπέροχα!Είδες συσκευασία και φροντίδα; Είναι μοναδική!
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Κατερίνα μου!
      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Να'σαι καλά κορίτσι μου!
      Η Εύη είναι όντως ξεχωριστή!
      Φιλάκια!♥

      Διαγραφή
  11. Αχ το Ευάκι μας!!
    Είδες που οτι φτιάχνει το αγκαλιάζει με τόση αγάπη;
    Τα δαχτυλιδάκια είναι τέλεια και νομίζω οτι είναι ιδανικά για εσένα ε;)
    Πως να μην μιλήσουμε για εκείνη με τα καλύτερα λόγια λοιπόν;
    Μακάρι να έχει πολλές πολλές παραγγελίες!!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει απίστευτη όρεξη και πολλή αγάπη! Φαίνεται σε όλες τις λεπτομέρειες!
      Ναι, τα δαχτυλιδάκια είναι ιδανικά για μένα! Ακριβώς του γούστου μου!
      Και δεν έδειξα και τα βραχιολάκια ...Τι να πρωτοφωτογραφίσω!
      Κι εγώ της εύχομαι ολόψυχα "καλές δουλειές"!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Το πολυτάλαντο κορίτσι μας είναι μοναδικό!!! Ακόμα και την συσκευασία των δαχτυλιών δεν ήθελα να ανοίξω! :))
    Τα φιλιά μου και στις δυο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα! Ούτε εγώ ήθελα να τα ανοίξω!
      Άσε που μετά κράτησα τις συσκευασίες!
      Φιλάκια Παρασκευούλα μου! :)

      Διαγραφή
  13. Πάρα πολύ όμορφη δουλειά και ένα μεγάλο μπράβο της! Το δήλωσα και στο φεις εχθές πως χαίρομαι ανθρώπους που αγαπάνε πολύ την δουλειά τους ή το χόμπι τους, βάζουν όλη τους την αγάπη και το μεράκι τους και προσπαθούνε με τον δικό τους διακριτικό τρόπο να ξεχωρίσουν!

    Μπράβο και σε εσένα που την υποστηρίζεις και την ετοίμασες αυτή την όμορφη παρουσίαση! Άντε να φτιάξουν τα οικονομικά μου να αρχίσω να κάνω αγορές!!

    Φιλάκια πολλά! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου το εύχομαι γλυκό μας κορίτσι ! Ολόψυχες ευχές να βρεις μια δουλίτσα!
      Η Εύη ικανοποιεί όλες μας τις αισθήσεις !
      και κάνει μόνη της την καλύτερη διαφήμιση στον εαυτό της!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  14. Και εγώ χτες παρέλαβα τη δική μου παραγγελία από το Ευάκι μας!!! ΞΕΤΡΕΛΛΑΘΗΚΑ σου λέω με την τσάντα μου και την κορδέλα της κόρης μου@@@ Βγάλαμε και φωτογραφίες και της στείλαμε!!
    Είναι απίστευτο παιδί, τααντούχο και ψυχάρα η Ευη. Την λατρεύω και την θαυμάζω γιατί έχει ταλέντο, μεράκι και όρεξη. Και οι άξιοι άνθρωπο στη ζωή δεν χάνονται ποτέ! Δεν θα πάψω να το λέω αυτό γιατί το πιστεύω!
    Τα καλούδια σου είναι μοναδικά!!! Στόλισαν τα χεράκια σου! Και η τσάντα λατρεμένη!!! Καλορίζικα και καλοφόρετα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ τι όμορφα που όλες οι μπλογκοφιλενάδες στηρίζουμε αυτό το χρυσό κορίτσι;
      Είδες τι μοναδικά που τα στολίζω όλα!
      Υπέροχη!
      Και η τεχνική της στις τσάντες και στα πορτοφόλια...μοναδική κι αυτή!
      Σε φιλώ κορίτσι μου γλυκό! :)))

      Διαγραφή
  15. Αριστέα τώρα κλαίω, αλήθεια... διάβασα και όλα τα σχόλια... τι να πω??? ευχαριστώ? σας αγαπώ? χαίρομαι πολύ που με στηρίζετε όλες σας και μιλάτε όλες τόσο όμορφα για μένα.. ξέρεις μου είναι δύσκολο μιας και δεν το έχω συνηθίσει όλο αυτό, να μιλάνε έτσι και τόσοι πολλοί για μένα.. και μάλιστα άνθρωποι που δε με γνωρίζουν από κοντά.. χαίρομαι που μπορείτε έστω να νιώσετε την αγάπη που σας στέλνω γιατί δεν το χω και με τα λόγια πολύ, το έχω ξαναπεί.. ευχαριστώ για το υπέροχο αυτό αφιέρωμα και ευχαριστώ και όλα τα κορίτσια για τη γνώμη που έχουν για μένα και γενικότερα για όλη τη στήριξη.. φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς σε ευχαριστούμε! Γιατί το μεγαλύτερο δώρο που μας έκανες είναι είναι ότι μας έδειξες ότι μας θεωρείς φίλες-όχι πελάτισσες! Και δεν είναι fake όλο αυτό! Είναι αληθινό!
      Σε ευχαριστώ για όλα! ♥

      Διαγραφή