Τρίτη 26 Μαρτίου 2013

Photo a Day Μέρα 26η

Photo a Day 26 March : something you did

Κάτι που έκανα. Το θέμα έχει ξαναπαιχτεί στο Photoday πολλάκις! Όπως  στις 2 Μαρτίου, στις  21 Ιανουαρίου αλλά και στις 16 Δεκεμβρίου.
Αυτή τη φορά το "κάτι που έκανα" δεν αφορά κατασκευή ( αν και σκέφτηκα να βάλω τις λαγάνες που έφτιαξα την Κ. Δευτέρα). 
Είπα να σας δείξω την χθεσινή μου εξόρμηση στη θάλασσα, να ανοίξει η καρδιά σας. Είναι ίσως μελαγχολικές γιατί το τοπίο κρατούσε λίγο από χειμώνα. Αλλά οι μέρες του Χειμώνα  μετριούνται πια στα δάχτυλα.
Η άνοιξη έρχεται καλπάζοντας σαν έφηβο άτι.....

Αυτή θα μπορούσε να ήταν και καλοκαιρινό σούρουπο!
Κι όμως φυσούσε πολύ!
Αλλά ο φακός μου δεν μπορούσε να το πιάσει καλύτερα!
Μέρος της φαμίλιας μου!
Ή μάλλον οι σκιές τους!

Σας αφήνω προσωρινά!

@ριστέα

32 σχόλια:

  1. Τι όμορφες εικόνες!! Και με την επεξεργασία τις έκανες ονειρικές, παραμυθένιες! Φιλάκια, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου Έλλη!
      Καλό ξημέρωμα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Πανέμορφες φωτογραφίες!!!!Ανοιξε η καρδιά μας!!!!!
    Φιλάκια Αριστέα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ ! :))
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια!
      Καλό σου ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  3. Αγαπημένη μου θάλασσα αν και μελαγχολική και μουντή , το ξέρεις ότι σ αγαπώ έτσι;Αλλά σε προτιμώ να θυμίζεις καλοκαίρι και ηλιόλουστη να είσαι..Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι περισσότεροι νομίζω Δελφινάκι μου την προτιμούμε το καλοκαίρι! Να μας δροσίζει! :))
      Φιλάκια κορίτσι μου!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  4. Πήγε στη θαλασσίτσα το κορίτσι μου;;;
    Σ'ευχαριστούμε που τις μοιράστηκες μαζί μας.
    Είναι πολύ γαλήνια τα τοπία.
    Καληνύχτα γλυκούλα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πήγα, πήγα! Ένεκα της γιορτής της αδερφούλας μου! :)))
      Σε ευχαριστώ πολύ Δημητρούλα μου!
      Όνειρα γλυκά κοπέλα μου!

      Διαγραφή
  5. Έχω καιρό να πάω...και θέλω πολύ αλλά...Σε φιλώ, καλό ξημέρωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα !Μη νομίζεις κι εγώ είχα δυο μήνες να δω θάλασσα και την έχω τόσο κοντά μου!
      Φιλιά!
      Να έχεις μια υπέροχη μέρα!

      Διαγραφή
  6. Kλασσικά, τέλεια όλα :-)
    Πολύ όμορφες φωτογραφίες... σαν να μυρίζω την αλισάχνη...!
    Φιλάκια Αριστούλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Μας έμεινε η αλισάχνη ε;
      Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!
      Καλή σου μέρα! :)

      Διαγραφή
    2. Ναι... πανέμορφη λέξη και η σημασία της είναι κάτι που πάντα είχα στον νου μου και δεν ήξερα πώς λέγεται!

      Άσε που το έχω μάθει και σε όλους μου τους γνωστούς, χαχα!

      Φιλάκια!

      Διαγραφή
    3. Κι εγώ μία από τα ίδια Μαρία! Την μαθαίνω και στους δικούς μου ! ;-)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Την λατρευω την θαλασσα και ειλικρινα υποφερω που στο εξωτερικο δεν την εχω διπλα μου. Επισης πολυ ωραια η κελτικη μουσικη που εχεις βαλει!
    φιλια,
    Αναστασια
    http://natbeesfashion.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θα μπορούσα να ζω κάπου όπου η θάλασσα είναι μακριά πολύ!Και μόνο η ιδέα ότι την έχω κοντά μου αρκεί!
      Λατρεύω αυτό το είδος της μουσικής, σε ευχαριστώ! Θα προσθέσω κι άλλα αγαπημένα κομμάτια σιγά σιγά!
      Καλή σου μέρα χαρά μου!

      Διαγραφή
  8. Καλά! Δεν έχω λόγια...
    Είσαι αστέρι, το δηλώνω δημόσια!
    Το νου σου τρελοκαμπέρο!
    Το "Κανελλάκη" λέει πως το "τρελοκαμπέρο" γράφεται με "ω"!
    Τι να πω! Δηλώνω άγνοια!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ/ΦΙΛΑΚΙΑ ΜΑΝΑ ΜΟΥ!
    {Πάω για ύπνο... Η απάντηση...ξέρεις εσύ ε;:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε άσε τα γλειψίματα ! Σε αγαπάω κάργα και το ξέρεις! Πώς το έλεγε ο συγχωρεμένος ...σε πάω με χίλια! (Χριστόδουλος)
      Το Καννελάκη έχει απόλυτο δίκιο: δεν είναι ουδέτερο άρα δεν πάει με ο ! Αστέρω, Αρίστω...τρελοκαμπέρω!
      αχαχχα!
      Clopy paste και σου έρχομαι!

      Διαγραφή
  9. Φοβερές εικόνες σαν απο παραμύθι.
    Καλημέρα!
    Ερχεται το καλοκαιράκι επιτέλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Έλενα!
      Σε ευχαριστώ. Και να σκεφτείς με το κινητό τραβήχτηκαν!
      Όσο για την άνοιξη...2-3 βδομάδες το πολύ...ξέρεις τι γρήγορα που περνούν; Ούτε που θα το καταλάβουμε!
      Φιλάκια κοπέλα μου!

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα Αριστέα μου!
    Η θάλασσα είναι όμορφη όπως και να είναι!
    Προσωπικά της έχω μεγάλη αγάπη!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είναι να μην την αγαπάει κανείς, είτε καλοκαίρι , είτε χειμώνα; Βάλσαμο για τη ψυχή μας!
      Φιλάκια κοπέλα μου!

      Διαγραφή
  11. Ευτυχώς που ο αέρας δε φαίνεται στο φακό και ήρθαν σε μας μόνο "καλοκαιρινές αύρες" από τις όμορφες φωτογραφίες σου..μμμ..μύρισε θάλασσα και μου έχει λείψει πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Φαντάσου να καλοκαιριάσει!
      Θα σας τρελάνω στις φωτογραφίες! Πρώτα ο θεός!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Τι όμορφες οι φωτογραφίες σου, Αριστέα!! Καλοκαιράκι μας έφερες κι όχι απλώς την άνοιξη! χιχι!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Χαίρομαι που σας έδωσα μια γεύση ...από το τι θα ακολουθήσει στο μέλλον!
      Φιλάκια Χριστινάκι μου! ♥

      Διαγραφή
  13. Όλες αυτές τις μέρες έχω απολαύσει πολύ θάλασσα!! Ωραίες οι φωτογραφίες σου και το καλοκαιράκι έρχεταιιιιιι!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και το καλοκαίρι θα βάζουμε περισσότερη για όλους αυτούς που την στερούνται....Ναι;
      Φιλάκια κοπέλα μου!

      Διαγραφή
  14. πολυ ομορφες οι φωτογραφιες σου!!αχ θαλασσα...την λατρευω!!φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! Κι εγώ τη λατρεύω!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Τι φωτογραφίες είναι αυτές....
      Αμάν... παίζεις με τα νεύρα μας... ή θέλεις να μας φέρεις κοντά σου και γι αυτό μας πετάς το δόλωμα...
      Τέλειες φωτογραφίες...

      Διαγραφή
    3. αχαχαχα! Έλα, σώπα μου! Εσύ σε ολόκληρο Άνδρο ήσουν προ ημερών! :)))
      Θα χαρώ πολύ πάντως να σας δω , το ξέρεις!
      Ένα γλυκό φιλάκι και μια αγκαλίτσα σου στέλνω! ;-)

      Διαγραφή