Δευτέρα 11 Μαρτίου 2013

Μη μου μικραίνεις τα όνειρα

Μη μου μικραίνεις τα όνειρα
Για να χωρέσουν στο κουτί σου
Τα όνειρα δεν κλείνονται σε βάζα. 
Αλίμονο αν τα στοιβάξεις στο ράφι
με τις μανέστρες και τα ρύζια.
Ή ακόμα χειρότερα με τα χαρτιά υγείας!
Θα τα ξεχάσεις
Θα τα ανακατέψεις
Κι έπειτα θα έχεις όνειρα για βράσιμο!
Ή ακόμα χειρότερα!
Όχι δεν θα το πω!
Θα πάρω μόνο τα όνειρά μου και θα τα βγάλω στο μπαλκόνι.
Τα όνειρα και οι επαναστάσεις
θέλουν λιακάδα
θέλουν αέρα και τίναγμα!
Γερό.
Μα που εσύ να με νοήσεις

Σηκώσου! Τινάξου
Ριχτάρι έγινες στον καναπέ σου!

 @ριστέα

Δεν σας είπα καλημέρα σήμερα.
Τουλάχιστον να σας πω καληνύχτα!
Και καλό ξημέρωμα!

42 σχόλια:

  1. Ριχτάρι δε λες τίποτα... κι από τα βαριά, τα χειμωνιάτικα!! Έχεις δίκιο, πρέπει να τιναχτούμε και να φρεσκαριστούμε, για να γεμίσουμε επιτέλους με ήλιο και φως.

    Καληνύχτα, Αριστέα μου, καλό σου ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. (Το μήνυμα το βρήκα στα ανεπιθύμητα και το επανέφερα)
      Καλημέρα Έλλη μου και χρόνια σου πολλά κι από δω!
      Να τιναζόμαστε, να λιαζόμαστε, να συνεχίσουμε να αναπνέουμε και να ονειρευόμαστε!
      Φιλάκια πολλά ! ♥

      Διαγραφή
  2. Η παρότρυνσή σου πραγματικά ξεσηκώνει για να δώσει κανείς στα όνειρά του τη θέση που τους αξίζει, αρκεί βέβαια να έχει όνειρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Φλώρα μου!
      Αν δεν έχουμε όνειρα την έχουμε πολύ άσχημα!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  3. Σου είπα πως έχεις ένα υπέροχο τίτλο στο σημερινό σου γράψιμο ?
    Μην αφήσεις κανέναν να σου μικρύνει τα όνειρα, δεν έχει κάνεις το δικαίωμα να αλλάξει την ιδέα τους και την ζωή σου.
    Ένας παλιός στίχος του Τουρνά λέει "Οι νεράιδες θα΄ρθούν στα όνειρα σου, να σου τραγουδήσουν. Μην τους κάνεις κακό γιατί χωρίς παραμύθια τη ζωή μας θα αφήσουν"
    Να τα ζήσεις στο έπακρο, εύχομαι.
    Tην καληνύχτα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα που άρεσε πολύ ο στίχος! Γιατί έτσι νιώθω ότι μας πιέζουν...να τα κλειδώσουμε σε κουτιά και σε ντουλάπια!
      Μα τα όνειρα δεν καταχωνιάζονται! Είναι οδηγός και κίνητρο...
      Πολύ όμορφοι οι στίχοι του Τουρνά.
      Αν μου το επιτρέψει η άθλια σύνδεση που έχω σήμερα θα ψάξω να το ακούσω!

      Φιλιά.
      Καλή σου μέρα γλυκέ μου!

      Διαγραφή
  4. Τα λουλουδάκια της φωτο σου, μοιάζουν να θέλουν να σηκωθούν ψηλά, να "γατζωθούν" από τον ουρανό -ή από τον ήλιο;
    Μοιάζουν να είναι όνειρα, σαν κι αυτά που τόσο τρυφερά περιγράφεις την ανάγκη τους για χώρο, ήλιο, αέρα...

    Καλημέρα, Αριστέα μου! ❀~✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που συνδύασες το συμβολισμό της εικόνας που επέλεξα Ιωάννα!
      Καλή σου μέρα χαρά μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Ήρθα-είδα-απήλθα-"κόλλησα"-άργησα-φεύγω-φιλώ-εύχομαι "Καλημέρες!"

    (Αυτή η "καστανή" εδώ αριστερά στη φωτό, ποια είναι;;;
    Χαχαχα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Εσύ είσαι όνειρο! Άσε που δεν θα διαβάσεις και τι σχολίασα και πρέπει να στο στείλω! :)))

      Διαγραφή
  6. Δεν είναι πολύ δύσκολο πρώτα σηκώνουμε το ένα ποδαράκι και μετά το άλλο, κλείνουμε το χαζοκούτι, ανοίγουμε τα παράθυρα, βάζουμε λίγο μουσική, καλούμε δύο φίλους, βγάζουμε τις πυτζάμες, και όλα καλά.
    Ολα τα άλλα θα έρθουν!

    Φιλιά, καλημέρα πολύ ξεσηκωτικό το κείμενό σου κορίτσι γλυκό!
    Αιντε να σηκωθούμε, άιντε να ονειρευτούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όμορφη και σωστή η περιγραφή σου Έλενα!
      Όλα ξεκινούν με ένα μικρό βηματάκι!
      Όλα τα άλλα όντως έρχονται (ως ντόμινο πολλές φορές!)
      Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  7. Τα όνειρα είναι για ανοιχτούς ορίζοντες, για ταξίδια με γαλάζιο ουρανό(κι αν είναι γκρίζος, εμείς μπορούμε να τον δούμε και πάλι γαλάζιο)!άλλωστε είναι φτιαγμένα, από αιθερόσκονη, πως να τα φυλακίσεις? Τα πέθανες,& αν το κάνεις.. τότε πεθαίνεις κι εσύ, κάθε μέρα κι από λίγο.
    Γι΄αυτό, καλή μου @iris, ας ακολουθήσουμε την όμορφη προτροπή σου.
    Να είσαι καλά κορίτσι, και πάντα απλόχερα να χαρίζεις τη θετική σου σκέψη.
    Φιλιά πολλά & σίγουρα έχουμε συναντηθεί, κάπου εκεί ψηλά...g+1 from me.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας παλεύουμε με νύχια και με δόντια να τα κρατάμε έξω, να αναπνέουν καλή μου Γεωργία!
      Να έχεις μια υπέροχη μέρα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. "Ονειρεύομαι, λοιπόν, με τη ψυχή στο στόμα
    κι ίσως κάνουν πως δε καταλάβανε ακόμα,
    όσοι έχουν πάρε- δώσε στα κρυφά με τη σκιά τους,
    θα συναντήσουνε στο φως τα σχέδια τους.
    Γεια χαρά τους - εγώ κυλάω σε πύρινη φλέβα
    κι αν δε φοβάσαι τις φλόγες, έχει χώρο, ανέβα"

    Νομίζω πως αυτοί οι στίχοι τα λένε όλα!!

    καλή σου μέρα!!..φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπέροχοι στίχοι Μαρία μου... έδεσαν καταπληκτικά!
      Με τη ψυχή στο στόμα ναι...αλλά σε πύρινη φλόγα να κυλάμε! Γεμάτοι πάθος!
      Καλή σου μέρα ομορφιά!

      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  9. Όσο ονειρευόμαστε, υπάρχουμε.
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντελώς Ben! Αλίμονο αν σταματήσουμε...αλίμονό μας!

      Καλημέρα!
      Φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα..γράφεις ωραία..μου άρεσε αυτό το ποίημα σου...ομορφο.και πολυ καλή η επιλογή της φωτο με τα λουλούδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Δελφινάκι μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ χαρά μου!
      Να'σαι καλά! ♥

      Διαγραφή
  11. Τα όνειρα και οι επαναστάσεις
    θέλουν λιακάδα
    θέλουν αέρα και τίναγμα!
    Γερό.!!!!υπέροχο!καλημέρα Αριστέα μου


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Γεωργία μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ χαρά μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Χαρούμενη καλημέρα!
    Πολύ όμορφο το ποίημά σου Αριστέα μου!Και πολύ καλά τα λες!
    Τα όνειρά μας είναι τα φτερά μας κι αυτά μας οδηγούν!
    "Τα όνειρα και οι επαναστάσεις θέλουν λιακάδα, θέλουν αέρα και τίναγμα!"Αλίμονο αν τ΄ αφήσουμε κρυμμένα σε μπαούλα κι ακόμα χειρότερα να μας τα καθοδηγούν!Στο τέλος θα μας τα μικρύνουν και θα μας πληγώσουν!
    Έτσι έμαθα να ζω τ΄ όνειρο μου και την ιστορία τη γράφω τώρα πια με τη δική μου πέννα!Άλλωστε τι κατάλαβα τόσα χρόνια που τη γράφανε οι άλλοι για μένα;
    Να ΄σαι καλά γλυκιά μου και πάντα να χαμογελάς!Έχεις την αγάπη μου!Φιλάκια πολλά!:-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Σοφία μου!
      Ένιωσα να προσπαθούν να μας αποκοιμίσουν κι εμείς τους το επιτρέπουμε ...Μιλάω για το σύνολο!
      Θέλω να συνεχίσω να ονειρεύομαι... εγώ τα παιδιά μας!
      Θέλω να σηκωθούμε από τους καναπέδες...
      Μακάρι να αφυπνιστούμε!
      Τα φιλιά μου!♥

      Διαγραφή
  13. Το καταλληλο μνμ την καταλληλη στιγμη!!!
    Γι'αυτο σε εχω αγαπησει κ σε νιωθω φιλη μου κ ας μην εχουμε γνωριστει απο κοντα...
    Πολυ σ'ευχαριστω για το ομορφο κ σοφο ποιημα σου! Θα παρω μια αυτοματη τιναχτρα κ θα κρεμαστω στο μπαλκονι μου να...φρεσκαριστω λιγο!!!
    Αντε γιατι το παρακαναμε φετος με τα....χαρτια υγειας!!!!

    Σε φιλω γλυκα!!! ;-)
    Vailie*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βαϊλί μου πόσο χαίρομαι να σε βλέπω έστω κι έτσι....σαν ανώνυμο!
      Κι εγώ καρδούλα μου σε νιώθω κοντά μου. φίλη μου! Ήταν αμοιβάιο το κόλλημα! Και πολύ χαίρομαι!

      Κρεμάσου, φρεσκαρίσου.... χεχε όνειρό είσαι!
      Όταν θελήσεις γράψε μου ....περιμένω νέα σου!
      Φιλάκια ψυχούλα μου! ♥

      Διαγραφή
  14. Και με τόση *λιακάδα στην χώρα μας, που είναι τα όνειρά μας;;
    Που είναι οι επαναστάσεις μας;

    *Με την λέξη "λιακάδα" δεν αναφέρομαι στο φυσικό φαινόμενο, μα σε όλα αυτά που κουβαλάμε σαν λαός, τον πολιτισμό, την ιστορία,
    τις παραδόσεις κλπ
    Την καλησπέρα μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα φίλε Ανταίε! Κατάλαβα τη χρήση της λέξης! Έτσι ακριβώς την είχα μέσα μου κι εγώ!
      Που πήγε η κληρονομιά και το σθένος των αρχαίων υμών προγόνων μας;
      Κι αν κι αισιόδοξο άτομο έχω αρχίσει και μπάζω...σαν τρύπια βάρκα....

      Καλό απόγευμα καλέ μου! ♥

      Διαγραφή
  15. Tα όνειρα εκδικούνται όσους δεν τα πιστεύουν ή φοβούνται να τα έχουν. Γι αυτό, ας ασχοληθούμε και λίγο μαζί τους. Καιρός είναι να τα ξεθάψουμε και να τα κάνουμε όραμα και πίστη και πεπρωμένο.
    Εξαιρετικοί οι στίχοι σου, μιλάνε κατευθείαν στην ψυχή μας. Να'σαι καλά Αριστέα μου!
    Κάθε φορά που έρχομαι επίσκεψη εδώ, ξέρω πως θα βρω ένα γλυκό απάγκιο και θα ρουφήξω καθαρό αέρα. Όνειρο είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου χαίρομαι που αναπνέεις εδώ μέσα! Τι πιο όμορφο ;
      Ας ασχοληθούμε λοιπόν με τα όνειρά μας...είναι μία καλή αρχή!
      Τα φιλιά μου κοπέλα μου! :)

      Διαγραφή
  16. Νομίζω οτι αυτό το ποίημα ήρθε σαν δώρο σήμερα σε εμένα γι προσωπικούς λόγους!
    Σε ευχαριστώ γιατί χωρίς να το ξέρεις,μου έκανες ενα μεγάλο δώρο!!!
    Είσαι αγαπημένη*
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! Χαίρομαι αφάνταστα κι ας μην ξέρω λεπτομέρειες!

      ΥΓ: Και για μένα ήταν ανάσα και δώρο στον εαυτό μου! :)
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  17. τι όμορφο Αριστέα μου..
    Μη μου μικραίνεις τα όνειρα
    Για να χωρέσουν στο κουτί σου
    Τα όνειρα δεν κλείνονται σε βάζα.
    αυτό κρατώ, συμφωνώ και σε χαιρετώ!!! :) καλή εβδομάδα!! φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ευάκι μου!
      Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Φιλάκια πολλά πολλά! ♥

      Διαγραφή
  18. Ποιήτριά μου εσύ εναλλακτική!!! Απλό και ξεκάθαρο το νόημα και οι φράσεις ιδιαίτερες. Δεν θέλουμε ονειρά βραστά! Θέλουμε όνειρα με λιακάδα και αέεεεεεεερα!!!
    Πάμε για επανάσταση!!! Ας σηκωθούμε από τους καναπέδες μας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! εναλλακτική ε;
      Γράφω απλά...από τα απλά έπειτα ο καθένας ας βλέπει αυτό που θέλει!
      Ξεσήκωνε όσους μπορείς! Να ξεκουνηθούνε! Αρ΄χνες θα πιάσουν στο τέλος!
      Φιλάκια χαρά μου! ♥

      Διαγραφή
  19. Κάποτε κάποιος προσπάθησε να μου μικρύνει τα όνειρα και για λίγο το κατάφερε...και στο τσακ και με κόπο την γλύτωσα να πιστέψω πως δεν είμαι και τίποτα σπουδαίο...δεν υπάρχει χειρότερο..! Ευτυχώς η πραγματική αγάπη συνοδεύεται από εξύψωση των ονείρων και των δυο!
    Καλό βράδυ κοριτσάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ όμορφα τα είπες Κατερίνα μου!
      Έτσι είναι! Κανείς δεν έχει δικαίωμα να επεμβαίνει πάνω στη ζωή μας και στα όνειρά μας!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  20. Τα μεγάλα και σπουδαία όνειρα Αριστέα μου δεν χωράνε να μπουν στα ράφια, όσο και να προσπαθήσει κανείς. Αλίμονο δε σε εκείνον που θα καταφέρει να τα βάλει σ΄ένα τόσο δα βαζάκι!! Καλό ξημέρωμα!!! Φιλάκιααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι Παρασκευούλα μου!
      Κανείς δεν έχει δικαίωμα- σε κανέναν δεν πρέπει να το επιτρέπουμε!

      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  21. Πολύ ωραίο. Η ζωή τελειώνει όταν τελείωνουν τα όνειρα. Κανένας δεν έχει το δικαίωμα να στα χωρέσει στα δικά του 'καλούπια' ή κι αν το προσπαθήσουνε πρέπει να τους αποτρέψεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι! Είναι δικά μας -είτε τα κάνουμε πραγματικότητα είτε όχι!
      Κανείς δε μπορεί να έχει δικαίωμα σε αυτά. Μονάχα εμείς!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή