Παρασκευή 15 Μαρτίου 2013

Άνθρωποι που ενδύονται


Άνθρωποι που ενδύονται
τους καλούς,
τους πρόσχαρους,
τους φίλους....

Άνθρωποι που ενδύονται
τους έξυπνους,
τους σοβαρούς,
τους μέσα σε όλα και των πραγμάτων πάντα γνώστες...

Άνθρωποι που ενδύονται
τους δικαστές,
τους εισαγγελείς,
με το δάχτυλο μακριά προτεταμένο...

Άνθρωποι που ενδύονται
τομάρια αρνιών
ενώ το μέσα τους
γρυλίζει..

Δεν πλήρωσαν το αντίτιμο της στολής!
Κατέκλεψαν το "κράτος"!

Καλή σας μέρα φίλοι μου
και καλό τριήμερο!
@ριστέα


46 σχόλια:

  1. αριστεα μου καλημερα τι κανεις; ομορφο κ επικαιρο ποιημα! καλο τριημερο κ σε σενα! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα! Χαίρομαι πολύ που σε ξανααβλέπω!
      Είδα μόλις ότι έχεις και ολοκαίνουργια δημοσίευση! Θα έρθω από κει αργότερα!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  2. Ξέρεις ποιο είναι το χειρότερο?
    Πως δεν τους κρύβουν πια οι στολές, πως τους γνωρίζουμε , όλους τώρα πια … έπεσαν οι μάσκες από τον μεγαλύτερο μέχρι τον μικρότερο που κρατάει την σφραγίδα κι όμως τους ανεχόμαστε . Ακόμα τους ανεχόμαστε!!
    Μήπως εμείς γίναμε τόσο πολύ πρόβατα και δεν φταίνε οι λύκοι?

    Φιλιά Αριστέα μου
    Καλημέρα να έχεις !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι όμως τους ανεχόμαστε! Ακόμα!
      Αχ Λεβίνα μου γλυκιά ...μήπως όντως γίναμε πολύ πρόβατα;
      Αυτό αναρωτιέμαι κι εγώ!
      Την καλημέρα μου χαρά μου!

      Διαγραφή
  3. Το "κρίμα", είναι που πλεον δεν υπάρχει ένα "παιδί" να αναφωνήσει: Ο Βασιλιάς είναι γυμνός"...
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ τα "παιδιά" που τα εξαφανίσαμε από μέσα μας! Ή αφήσαμε να μας τα σκοτώσουν;
      Την καλημέρα μου Ben!

      Διαγραφή
    2. μου άρεσε πολύ όπως το είπε ο Ben!! Αριστεάκι μου καλό τριήμερο να έχεις, να περάσεις υπέροχα!! φιλάκια πολλά!!! :)

      Διαγραφή
    3. Καλό τριήμερο να περάσεις κι εσύ κουκλίτσα μου!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  4. Το πρόβλημα είναι ότι αυτές οι απόκριες κράτησαν πολλά χρόνια με αυτούς να τρώνε, να πίνουν και να γλεντάνε και τους υπόλοιπους να ανέχονται τη ληστρική τους διάθεση...
    Το αποτέλεσμα είναι ότι τώρα που βγήκαν οι στολές αυτοί προσπαθούν να αναμειχθούν στο πλήθος για να χαθούν ανάμεσά του, λέγοντας "μαζί τα φάγαμε", ωστόσο τα δικά τους παιδιά δεν πεινάνε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγάλες αλήθειες Φλώρα μου!
      Αλήθειες που πονούν!
      Σε φιλώ γλυκά καλή μου!

      Διαγραφή
  5. Αυτό πάντως ήταν Αριστέα 100% !!!χαχαχα

    "Άνθρωποι" σε εισαγωγικά, όπως και το "κράτος" τους..
    Την καλημέρα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ήταν Αριστέα γιατί γράφτηκε μέσα στο σκοτάδι με το που ξύπνησα, να μην το χάσω! Επηρεασμένα από τον Αλεξανδρινό ποιητή θα δεις μόνο τα παλιά μου καλέ μου φίλε!
      Την καλημέρα μου καλέ μου!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  6. Ποιο "κράτος" Αριστέα μου, εκτός κι αν εννοούμε την εξουσία!Αυτή δηλαδή που ΄χει μακρύ χέρι!Έτσι δεν την έλεγαν κάποτε;"Το μακρύ χέρι της εξουσίας!"Κι εννοούσαν πως ότι και να κάνεις αυτή θα σε προσταυτεύσει... θα βρει τους κακούς και θα τους τιμωρήσει.Που να ξέραμε ότι αυτό το χέρι θα ΄φτανε μέχρι τις τσέπες μας!
    Ότι πρέπει αυτή η δημοσίευση!Ταιριάζει με το κλίμα των ημερών!Πάω να ντυθώ Βενιζέλος ή μάλλον Σαμαράς ή όχι-όχι καλύτερα Τσίπρας!αχαχα!Πάλι μπερδεύτηκα..!
    Να περάσεις υπέροχα γλυκιά μου και να χαμογελάς!Φιλάκια πολλά!:-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! ξέχασα να σου πω για το νέο σου προφίλ!Πολύ, πολύ όμορφο!;-)

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα Σοφία μου!
      Το μακρύ χέρι μπήκε βαθιά στην τσέπη μας, μας την ξήλωσε κι εμείς καθόμαστε και κοιτάζουμε τους πόντους να ξεφτάνε.....
      Να περάσεις κι εσύ όμορφα το τριήμερό σου χαρά μου!
      Εγώ περιμένω ανυπόμονα τη Καθαρή Δευτέρα ....έχουμε προγραμματίσει όμορφα πράγματα για εκείνη την ημέρα!
      Το νέο φωτο-προφίλ είναι εντελώς πρόσφατο ...δεν έχει κλείσει εβδομάδα! Είναι το νέο χρωματάκι στα μαλλάκια μου! (αχαχα δεν το'χω σε πολύ από τη σοβαρότητα στο αστείο ε;)

      Καλό τριήμερο χαρά μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Aριστέα μου επίκαιρο πολύ ας τις πετάξουμε τις μάσκες μας και τις ψεύτικες φορεσιές μας να ελευθερωθούμε επιτέλους!
    Καλό τριήμερο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλενα καλημέρα .
      Καλό θα ήταν να είμαστε αληθινοί...
      Πόσοι τολμούν;;;;
      Φιλάκια!
      Καλό τριήμερο!

      Διαγραφή
  8. Εχεις δίκιο Αριστέα μου. Πολλοί μασκαράδες κυκλοφορούν, με μάσκες και χωρίς μάσκες. Αλλά μάλλον τους καταλάβαμε τώρα πιά. Τι λες και εσύ? Τους καταλάβαμε??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τους καταλάβαμε;
      Και τι κάνουμε;;;;;;;
      Βαθιά τα ερωτήματα!
      Τραγικές οι απαντήσεις!
      Τα φιλιά μου!
      Καλό τριήμερο Μαρία μου!

      Διαγραφή
  9. Πόσο αληθινό!!
    Τους περιγράφεις μια χαρά...τους αναγνωρίζουμε όμως όλοι?
    Κάποιοι τους ξαναψήφισαν και κάποιοι ακόμα χειρότερα ψήφισαν και τους λύκους που γρυλίζουν μόνο...(!)...δε χρειάστηκε καν να βάλουν μάσκα αυτοί..απλά έβγαλαν τη μάσκα που φορούσαν...
    Τι κάνουμε οι υπόλοιποι?..μαζεύουμε τις δυνάμεις μας...κι εύχομαι κάποτε να απαντήσουμε σε όλους!
    Φιλιά πολλά και καλό τριήμερο!...ας πετάξουμε τον αετό να πάει ψηλά...έτσι για το καλό, αλλά και για να δούμε πως κάτι μικρό μπορεί να κατακτήσει ακόμα και τον ουρανό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου χαίρομαι απίστευτα για την αισιοδοξία σου! Και για την παρακίνηση! Ναι! Ας πετάξουμε τον αετό να πάει ψηλά...έτσι για το καλό!
      Αγωνιστικούς χαιρετισμούς !
      Καλό τριήμερο !
      Σε φιλώ!♥

      Διαγραφή
  10. Καρναβάλιστικο ποίημα..στο κλίμα των ημερών...καλό 3μερο
    φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Δελφινάκι μου!
      Στο κλίμα των καιρών θα έλεγα εγώ!
      Καλό τριήμερο χαρά μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Να'σαι καλά!
      Καλά να περάσεις το τριήμερο!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Η άποψή μου ταυτίζεται απόλυτα με αυτή της Λεβίνας...
    Πολύ φοβάμαι πως γίναμε πρόβατα κ' μάλιστα το συνηθίσαμε κι όλας...
    Δυστυχώς...
    Πολλά φιλάκια!!!
    Να περάσεις όμορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννα μου, σε αυτό συμφωνώ δυστυχώς ...Πολύ θα ήθελα να μην συμφωνούσα!
      Πολλά φιλιά κούκλα μου!
      Καλά να περάσετε κι εσείς!

      Διαγραφή
  13. https://www.youtube.com/watch?v=UQexHns6uPg

    Δεν νομιζω να σε πειραζει που συμμετεχω με τραγουδακια?

    Φιλακια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάθε άλλο! ;-)
      Είδα ποιο κομμάτι είναι αλλά στη δουλειά δεν μπορώ να το ακούσω! Έχω άθλια σύνδεση εδώ και μέρες και δεν μου το παίζει!
      Όταν πάω σπίτι θα το ακούσω και θα επιστρέψω!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Πολύ επίκαιρο το ποίημα σου και εύστοχο. Πάω να φάω το χορταράκι μου (πρόβατο έγινα κι εγώ... κι ας μη μ΄αρέσει). Να περάσεις υπέροχα το τριήμερο, πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου Έλλη!
      Πρόβατα και κι ας μην ακούγονται τα βελάσματα!
      Αντεύχομαι τρυφερά το ίδιο για σένα: καλό και χαρούμενο τριήμερο! :))

      Διαγραφή
  15. Καλησπέρα φίλη μου!
    όμορφο και πολύ επίκαιρο το ποίημα σου!Να δούμε πότε θα ξυπνήσουμε επιτέλους!!
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα γλυκιά μου!
      Φαντάσου έμπνευση: στο σκοτάδι το έγραψα να μην το χάσω!
      Μακάρι να ξυπνήσουμε, μακάρι!
      Τα φιλιά μου!
      Καλά αν περάσεις !

      Διαγραφή
  16. Πολύ εύστοχο.. και αυτό που λέω πάντα..όσες μάσκες, όσα κοστούμια, όσους ρόλους και αν υποδυθείς η αλήθεια δεν κρύβεται..πάντα βγαίνει στην επιφάνεια. Πέφτουν οι μάσκες, κλείνουν οι αυλαίες θες δεν θες..και τότε? τοτε κρίνεσαι για αυτό που πραγματικά είσαι..

    Καλημέρα κοριτσάκι μου! Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου θύμισες τη γνωστή παροιμία: "ο ψεύτης κι ο κλέφτης τον πρώτο χρόνο χαίρονται"! Έτσι είναι! Όλα κάποια στιγμή ξεσκεπάζονται! Για αυτό ενδείκνυνται μονάχα για τις απόκριες οι μάσκες!

      Φιλιά!
      Καλά να περάσεις το τριήμερο! :))

      Διαγραφή
  17. Καλησπερούδια, Αριστέα μου!

    Γράφεις, πιο πάνω, στη Μελοκανελλίτσα μας... ότι για τον ψεύτη και τον κλέφτη... Μόνο που αυτοί δεν χάρηκαν μόνο τον πρώτο χρόνο... ακόμη "χαίρονται" κι όσο αυτό συμβαίνει, όλο και περισσότερα παιδιά λιποθυμούν από ασιτία, όλο και περισσότεροι απελπισμένοι οδηγούνται στην αυτοχειρία.
    Ακόμη πιο πολλοί -παρόλο που έχασαν τις δουλειές τους ή εργάζονται κάτω από συνθήκες δουλείας και καθεστώς αβεβαιότητας- εξακολουθούν να πιπιλίζουν την καραμέλα του "λόμπι της δραχμής"... χαρούμενοι για το ευρώ που δεν έχουν στα πορτοφόλια τους, για το ευρώ... που έχει πολύ ακριβό τίμημα...

    Οι μέρες περνούν κι ενώ κανείς θα περίμενε τις αντιδράσεις να φουντώνουν, υπερισχύει η παθητικότητα, ένα είδος "ε, τι να κάνουμε τώρα;"
    Δυστυχώς, η αντίσταση και η αντίδραση μετονομάστηκαν σε "τρομοκρατία" (το αστείο και ταυτόχρονα τραγικό, είναι ότι έτσι περνά και στη συνείδηση του κόσμου. Ή, μάλλον, κατάφεραν να του το περάσουν...), ενώ η άλλη δημοφιλής καραμέλα ("λαϊκισμός") έχει γίνει άλλοθι των "ενδεδυμένων" σου... κι επίσης κατάφεραν να το περάσουν στη συνείδηση των πολιτών.
    Αλήθεια... Μήπως τελικά "λαϊκίζει" ο "κύριος" Βενιζέλος που ευθύνεται για τους αντισυνταγματικούς νόμους του, για τα χαράτσια... κι από την άλλη διατυμπανίζει το "πόσα τράβηξε ως υπουργός οικονομικών" -για να μας σώσει, κατά την άποψή του;!
    Μήπως "λαϊκίζει" ο "κύριος" Σαμαράς που... χαίρεται για τις "επιτυχίες" της κυβέρνησης;
    Μήπως "λαϊκίζει" ο (ανέλπιστος) λακές "κύριος" Κουβέλης, η "ουρά" του δικομματισμού;

    Άιντε, άιντε!!! Ξέφυγα!!! Και σεντονάκι... και (σχεδόν) εκτός θέματος! (Έτοιμη ήμουν να περάσω και στους μεγαλοπαπαγάλους! Άλλοι "ενδεδυμένοι" αυτοί!!!)

    Ε, μα κι εσύ! Κάτι αναρτήσεις που κάνεις! ツ

    Φιλάκια καλή μου και να περάσεις όμορφο τριήμερο! ❀~✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τους έπιασες όλους τους ενδεδυμένους μια χαρά Ιωάννα μου και καθόλου να μην στεναχωριέσαι για το σεντόνι.... Άπλωνε το να αστράφτουν τα μάτια μας λιγάκι από τη λάτρα σου που ευωδιάζει!

      Εγώ το δόλιο στον ύπνο μου το είδα...σηκώθηκα και το έγραψα! Κοίτα κάτι όνειρα που βλέπω κι εγώ!

      Καλά να περάσεις κι εσύ χαρά μου!
      Φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  18. Σαν το photoday να κλείδωνε τις αγανακτισμένες σκέψεις σου που πιά συνωστίζονται και εξέρχονται απο χαραμάδα που ανακάλυψαν...
    Άνθρωποι που ενδύονται...ένας πλήρης χαρακτηρισμός και των Ελλήνων προνόμιο η ορθή διατύπωση “…τους μέσα σε όλα και των πραγμάτων πάντα γνώστες...”

    Στις μέρες που έρχονται λοιπόν, ας συνεχίζουμε να πετάμε τον χαρταετό μας...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακόμα κι αν δεν πετάξω χαρταετό πραγματικό ν α'σαι σίγουρος ότι θα πετάξω τον φανταστικό μου και θα πετάξω κι εγώ μαζί του!
      Το Photoday μάζευε λες πολλά άλλα; μμμμ! Για αυτό και το έβαλα και λίγο στο ψυγείο!
      Καλή σου μέρα !
      Φιλάκια!
      Καλό τριήμερο καλέ μου φίλε! ♥

      Διαγραφή
  19. Δεν την κατέχω την πολιτική. Μέχρι τώρα με έχει απογοητεύσει πολλάκις. Με ψεύτες και μασκαράδες γενικότερα δεν θέλω παρτίδες. Όπως λοιπόν δεν τους θέλω στη ζωή μου, δεν τους θέλω και να με κυβερνούν! Όσο κι αν αλλάζουν όμως κι έρχονται άλλοι, όλοι τελικά γλυκαίνονται από τη δόξα, τα πλούτη κ την εξουσία κ τα θύματα της απληστίας τους αυτής, είμαστε πάντα εμείς...τα πρόβατα...τα μασκαρεμένα ομως πρόβατα που από κάτω είμαστε λύκοι και περιμένουμε να έρθει η ώρα να βγάλουμε τις στολές μας και να χυμίξουμε!
    Πότε θα ερθει εκείνη η ώρα δεν ξέρω!

    Καλό 3ημερο φιλεναδίτσα μου. Να περάσετε όμορφα και οικογενειακά.
    ( πολυ ομορφη η αλλαγη της φωτο σου λυκαινα μου!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χωρίς πρόβατα δεν ζουν οι λύκοι!
      Για αυτή την ώρα ζούμε οι περισσότεροι αλλά περιμένουμε...άραγε τι;
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχούλες! Αντεύχομαι γλυκά κοπέλα μου!
      Καλή σου μέρα και καλό ΣΚ
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  20. Το μεγαλο προβλημα ειναι πως τετοια "τερατα" υπαρχουν κ σε πολυ κατωτερα επιπεδα απο αυτα του "κρατους" (τρομαρα του...)
    Οποτε γιατι να μην αναρριχηθουν κ παραπανω;;;
    Αλιμονο απο τα προβατατια που οσα κ να παθουν ακομη δεν μαθανε να βελαζουν αρκετα δυνατα!!! :-/

    Vaílie*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως το έγραψες Βαϊλί μου : αλίμονο στα προβατάκια! Εξάλλου αν δεν υπήρχαν πρόβατα θα ψοφούσαν και οι λύκοι!
      Φιλιά καλό μου! ♥

      Διαγραφή
  21. Είναι αυτες οι στολές που κοστίζουν πιο ακριβά και γιορτάζουν κάθε μέρα...Και τα παιδιά...αχ τα παιδιά ! Αυτές οι μέρες κομματιάζουν την ψυχή μας κάθε στιγμή ντυμένες τον πόνο και το άδικο. Μου θύμισες ένα κομμάτι μου, που έχω γράψει και προσπαθώ να μην θυμάμαι.... Θα το αναρτήσω κάποια στιγμή. Λέγεται η νύχτα με τις ύαινες.
    Καλό τριήμερο ψυχάκι μου. Καλή Σαρακοστή ...φιλιά γλυκά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Γεια σου Αριστάκι μου σοφό και καλόψυχο!Καλή μας σαρακοστή και ο γολγοθάς πολλών ανθρώπων να είναι λιγότερο δύσβατος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Σταυρούλα μου και Χριστίνα μου, σας ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια σας.
    Καλά κούλουμα και φιλιά και στις δύο :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή