Κυριακή 3 Μαρτίου 2013

Photo a Day Μέρα 3η

Photo a Day 3 March : Key

Κλειδί!
Πόσο ενδιαφέρον μπορεί να έχει ένα κλειδί; Έτσι σκέφτηκα αρχικά και είπα θα το πηδήξω το θέμα! Θα το κάνω μαζί με το επόμενο! Αλλά η λέξη, σαν λέξη, αν το σκεφτείς, δεν είναι καθόλου πεζή, όπως αρχικά δείχνει!

Το κλειδί κάλλιστα μπορεί να έχει και συμβολική σημασία!
Του έδωσε το κλειδί στο χέρι.
Ποιο είναι το κλειδί σε αυτή την ιστορία;
Το κλειδί της καρδιάς μου.
Φυσικά υπάρχει και το κλειδί του σολ.
Το κλειδί μπορεί να είναι πλήκτρο αλλά και εργαλείο, κυριολεκτικά και μεταφορικά. ( Γαλλικό κλειδί, γερμανικό κλειδί ....άμα τα δουλεύεις αυτά τα τελευταία χρόνια όλο και κάτι μαθαίνεις)!
Κλείδα έχει κι ο σκελετός μας.
Η θέση κλειδί είναι πρωταρχικής σημασίας αλλά και γενικότερα με ένα κλειδί κλειδώνεις και ξεκλειδώνεις πολλά!
Αρκεί να έχεις το σωστό!

Δεν κατάφερα να βρω πιο παλιό κλειδί από αυτό!

Ψάξε για το σωστό κλειδί κάποιες φορές! Νομίζω ότι αξίζει τον κόπο! 
Εδικά όταν πρόκειται για καρδιές! 


Την καλημέρα μου!
Να έχετε μια υπέροχη Κυριακή!
@ριστέα

40 σχόλια:

  1. Υπέροχο το παλιό σου κλειδί...και ναι, το κλειδί έχει συμβολική σημασία..και το σωστό κλειδί μεγάλη σημασία!!
    Καλή Κυριακή..φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήμουν σίγουρη ότι είχαμε και πιο μεγάλα και πιο παλιά αλλά δεν είχαν χρόνο να ψάξουν οι δικοί μου! :)))
      Το σωστό κλειδί! Για όλα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. Κι εγώ απελπίστηκα να περιμένω (είχα βάλει να ψάχνουν χαχα) και φωτογράφισα τα καθημερινά στο τέλος..

      Διαγραφή
    3. αχαχα! Κοίτα συμπτώσεις .... Μα καθόλου δεν μας συμμερίζονται!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Εγώ πάντως έχω μείνει έξω απο το σπίτι μια μέρα, γιατί δεν μπορούσα να βάλω το κλειδί στην πόρτα. Απο τότε σιχτίρισα τα κλειδιά!

    Υ.Γ. Ακόμα μπερδεύω το γαλλικό κλειδί με τον κάβουρα. Υπάρχει και γερμανικό? Οϊμέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Λύθηκα στα γέλια! Τα γερμανικά κλειδιά ( σε αντίθεση με τα γαλλικά που έχουν μεταβλητό άνοιγμα) έχουν σταθερό! :)))
      Ότι άλλο θες από εργαλεία εδώ! Η ειδική!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Ένα κλειδί μπορεί να ανοίξει τις πύλες του παραδείσου,
    μα ένα κλειδί μπορεί να σε κλειδώσει σε ένα κελί φυλακής,
    μην το ξεχνάμε αυτό...ποτέ!
    Προσοχή στα κλειδιά...γενικότερα, μπορεί να μας αφήσουν έξω από μια πόρτα, αλλά μπορεί να μας αφήσουν έξω και από μια ζωή!

    Πολύ ωραία το ανέπτυξές το θέμα Αριστέα, μπράβο σου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ανταίε!
      Πολύ σωστές και οι δικές σου παρατηρήσεις! Νομίζω πως αν το δούλευα λίγο περισσότερο σίγουρα θα έβγαιναν κι άλλα ! :)
      Καλό μεσημέρι!

      Διαγραφή
  4. Εγώ θα έλεγα αν σου προσφέρουν το κλειδί μην το υποτιμήσεις...
    Φέρσου ευγενικά σ' όποιον στο χάρισε.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πασταφλωρίτσα μου, σε λαμβάνω υπόψη να ξέρεις!
      Σε ευχαριστώ !
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Λέξη κλειδί η σημερινή...!...:)
    Σημαντικό όσο και το νόημά της.
    Κάτι που’χουμε όλοι και ταυτόχρονα το αναζητούμε.
    Γιατί αναζήτηση είναι το κλειδί που γεννά και πλάθει τις κάθε είδους σχέσεις.

    Εύκολο το κλειδί πασπαρτού που ανοίγει θύρες μα δεν θα το’θελα στην ζωή μου. Θα έλειπε η αγωνία της αναζήτησης, ο πειρασμός για ανέυρεση κρυμμένων πόθων, η επιμονή να ανακαλύψεις τον άλλον και η έκπληξη έπειτα...
    Κυριολεκτικά, είναι πολύ όμορφο να’χεις ενα παλιό κλειδί που ξέρεις πως κάποτε άνοιγε τη πόρτα μιας ταπεινής κατοικίας κάπου στη Μεσσηνία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον θα έπρεπε να έχεις γράψει εσύ τη σημερινή δημοσίευση! Τι όμορφα που τα ειπες;;;;
      Μαγεύτηκα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Πολύ τέλειο το θέμα σήμερα, Αριστέα μου!
    Και για να'μαι ειλικρινής, με το που διάβασα "κλειδί", αμέσως σκέφτηκα την καρδιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σεβάχ μου, σε ευχαριστώ πολύ! :))
      Κι εγώ δεν ξέρω αυτό μου ήρθε κατευθείαν για αυτό και αποφάσισα να δώσω μια ευκαιρία στο θέμα να υπάρξει μόνο του ( κι όχι παρέα με άλλο θέμα :)))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Κλειδι ε?
    Το φετιχ των αναμνησεων...
    Φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Παλιά Αριστέα μου που ΄χα κλειδωθεί απ΄ έξω και δεν είχα κλειδιά, έψαχνα να βρω κλειδαρά, αλλά που... δυσεύρετοι κι αυτοί!Ώσπου τελικά ήρθε κάποιος και με μια απλή κίνηση άνοιξε την πόρτα!Τελικά κατάλαβα πως δεν ήταν δύσκολο και μπορούσα να την ανοίξω, αρκεί να ΄χα πίστη και καθαρό μυαλό!
    Από τότε βέβαια φυλάω το κλειδί μου και δεν το παρατάω οπουδήποτε, για να μην αναγκάζομαι να το ψάχνω στους κλειδαράδες!
    Απολαυστική μέρα σήμερα κι ήταν ότι πρέπει για βολτίτσα!χεχε!
    Χαρούμενο απόγευμα να περάσεις καλή μου με πολλά χαμόγελα!Πολλά φιλιά!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ! Πώς μου ξέφυγε τοπ δικό σου σχόλιο;
      Καλησπέρα Σοφία μου! Εγώ δεν κλειδώνομαι αλλά παλιά κοιμόμουν και ξεχνούσα τα κλειδιά στην πόρτα! Από τύχη την έχω γλιτώσει ως τώρα!

      Ναι ήταν υπέροχη μέρα! Να'ταν κι άλλη! Κι άλλα ήθελα να κάνω με το φως της ημέρας!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  9. Πολύ όμορφο το κλειδάκι σου! Μου αρέσουν τα παλιά κλειδιά και αυτό γιατί δεν βγαίνουν πια..

    Εγώ θα σταθώ στο κλειδί της καρδιάς μα ακόμα περισσότερο στο κλειδί της ψυχής μας. Δεν υπάρχουν αντικλείδια.. μόνο εμείς το χαρίζουμε ή αφήνουμε την πόρτα ανοιχτή..

    Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ κι εμένα μου αρέσουν τα παλιά κλειδιά κι ήμουν σίγουρη ότι κάπου υπήρχαν και πιο παλιά ! Ένα μεγάλο από το χωρίο του μπαμπά! Αλλά τους έχω τρελάνει τους δικούς μου με τις φωτογραφίσεις και το PhtoDay κι όταν κατάλαβαν γιατί το ήθελα με κυνήγησαν! αχαχα!
      Ακριβώς: για την καρδιά δεν υπάρχουν αντικλείδια ! Είναι μοναδικό κι εμείς το χαρίζουμε !

      Τα φιλιά μου γλυκιά κανελίτσα ( την οποία κανέλα λατρεύω !)

      Διαγραφή
  10. Πόσο εύκολα γυρίζει η κλειδαριά των αισθημάτων
    μ’ ένα οποιοδήποτε κλειδί της λησμονιάς. ~ Κική Δημουλά

    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Μαρία μου!Το γνωρίζω το ποίημα! Όπως όλατης Δημουλά είναι υπέροχο κι αυτό! Το έχω κάνει ανάρτηση νομίζω και στο μπλογκ μου στο παρελθόν!
      Φοβερός στίχος!
      Σε ευχαριστώ που τον μοιράστηκες εδώ! Ταίριαξε φανταστικά!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  11. Καλή Κυριακή..ξέχασες το κλειδί του παραδείσου!! το λέμε κι αυτό, νομιζω έχει και ένα τραγούδι η Δέσποινα Βανδή.
    Οχι,που θα σου ξέφευγε θέμα εσένα;(να το ξεπετάξεις μαζί με το αυριανό) Αριστέα είναι αυτή, κάτι θα βρει το μυαλουδάκι της να γράψει , χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου , καλησπέρα!
      Έχεις απόλυτο δίκιο! Το ξέχασα αυτό!
      Το αυριανό μου λες τώρα πώς θα το δουλέψω; Πού με την τύχη δεν έχω καμία τύχη εγώ;

      Φιλάκια πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  12. Καλησπέρα Αριστέα μου!
    Μου αρέσουν τα παλιά κλειδιά και κρίμα που δεν έχω κανένα εδώ για να φωτογραφίσω! Και το κλειδί του σολ....λαλαλα :)
    Όσο αφορά το κλειδί μιας πόρτας θα ανοίξει και χωρίς αυτό. Για τα υπόλοιπα όμως πρέπει να κρατάμε στα χέρια μας, μόνο το σωστό!
    Να έχεις ένα όμορφο βράδυ! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Παρασκευούλα μου!
      Κι εμένα μου αρέσουν τα παλιά κλειδιά! :)
      μμμ τι φωτογράφισες εσύ για το θέμα;
      Έρχομαι να δω!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. είναι υπέροχα τα παλιά κλειδιά, να τα χαζεύεις.. καλή Κυριακή Αριστέα μου! φιλάκια!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευάκι μου καλώς μου το!
      Ναι, είναι όμορφα! Κι ήταν τεράστια τα παλιά!
      Πωπω μια έπιασε η νοσταλγία ε;
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. πραγματικά,κάθε τι παλιό κρύβει νοσταλγία μέσα του!!

      Διαγραφή
  14. Θα ανέφερα το κλειδί του σολ, αλλά επειδή το είδα λίγο πιο πάνω, θα αναφέρω το κλειδί του λα!!!
    ;-)
    Σου αφήνω μια μελωδική αγκαλιά(!) κ' πάνω να αράξω γιατί μετά από 8ωρη ορθοστασία σε παιδικό πάρτυ, νομίζω πως χρειάζομαι ένα κλειδί, να μπω μέσα στην ντουλάπα, να μην βλέπω τίποτα, να μην ακούω κανέναν κ' να ξεκλειδωθώ κ' βγω σε 5-6 μέρες!!!
    Φιλάκια, κορίτσι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ♫ ♫ ♫ Την πήρα τη μελωδική αγκαλιά! ♫ ♫ ♫
      Ξεκουράσου καλή μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  15. Πολύ όμορφο το κλείδι σου!!!!Το κλειδί πιστεύω οτι είνα και επιτυχία επομένως καλό ειναι να εχουμε πολλά απο αυτά!!!!!!!Φιλιά και καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλή εβδομάδα, κορίτσι μου! Πολύ όμορφα το έδωσες το θέμα σου. Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Να'σαι καλά!
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  17. Υπέροχα όμορφο κλειδί!
    Αχ τι να πω Αριστέα... Θαυμάζω την έμπνευσή σου πάντα και όλα σου τα λεγόμενα! Πάντα είσαι τόσο σωστή...

    Και ναι, όταν πρόκειται για καρδιές έχει σημασία να μπορεί κανείς να βρει το σωστό κλειδί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Δεν έχω πάντα έμπνευση χαρά μου! Καθαρή τύχη πιστεύω ως τώρα!
      Από αύριο να με δεις! Αχταρμάς! :-D
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  18. Τι γλυκιά κατάληξη :-)
    Μεγάλη υπόθεση το κλειδί μιας καρδιάς!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως μεγάλη υπόθεση! και μπορεί να μην είναι χειροπιαστό αλλά κανείς δεν αμφιβάλλει για την ύπαρξη του!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή