Κυριακή 31 Μαρτίου 2013

24 Days Challenge, Day # 3: Γ

Γ

Γαϊδουροκαβαλαρία

Μα υπάρχει τέτοια λέξη; Ναι αμέ. Στο λεξικό Τεγόπουλος-Φυτράκη! Σημαίνει κατά λέξη: καβάλα στο γαϊδούρι, ονηλασία. 
Μετά το χθεσινό λυγμό με το Β και τη βία είπα να κάνουμε μια ανάλαφρη βόλτα με τα γαϊδουράκια.
Βάλε απλά όπου γαϊδούρι την Ελλάδα και καβαλαρία τη συμπεριφορά των Εταίρων, προς τους Έλληνες φυσικά! Αν θέλετε βάζουμε κι άλλο ένα γαϊδουράκι, μικρό σαν πόνυ, την Κύπρο,  δυο, τρία, τέσσερα ακόμα που έρχονται από μακριά και σχεδόν σε λίγο θα έχουμε ένα κοπάδι νότιο ευρωπαϊκό!
Μας έζεψαν, μας φόρτωσαν πατάτες, μας έβαλαν κι ένα καρότο ( ναααα! μετά συγχωρήσεως) μπροστά να κρέμεται κι εμείς με παρωπίδες προχωρούμε εμπρός στον ανώμαλο δρόμο που μας έσπρωξαν!
Αναπηδούμε κάθε τόσο. Λυγίζουμε από το βάρος ( είναι βαριές οι άτιμες οι πατάτες!) αλλά εκεί εμείς ....ο νους μας στο καρότο!
Η γαϊδουροκαβαλαρία τούτη είναι διασκεδαστική για τους Εταίρους μας. Κάνουν τις βόλτες τους, απολαμβάνουν τα πέριξ με μια απίστευτη λιγούρα, λες και θα τα αγοράσουν ένα πράμα ( λες να'ναι έτσι;) αλλά τα γαϊδούρια σα δεν ντρέπονται, γκρινιάζουν για το σαμάρι! " Ας βάζανε ένα μαξιλάρι κάτι! Χάθηκε ο κόσμος;"
Δεν είναι για γέλια αυτά τα γαϊδούρια.Για κλάματα είναι! Γιατί από την πολλή καβαλαρία ξέχασαν τις εποχές που βοσκούσαν στα λιβάδια, που σουλατσάρανε ελεύθερα, έπιαναν την κουβέντα με το διπλανό τους, απολάμβαναν τον ήλιο και το γρασίδι και το νου τους το είχαν στο πως θα ενωθούν και να κάνουν κι άλλα πολλά γαϊδουράκια. Κάποια από αυτά ονειρεύονταν πως ήταν άλογα και κάλπαζαν όλο χάρη στα λιβάδια περήφανα και τιμημένα!
Τώρα πια πάνε και τα όνειρα, πάνε και οι ηθελημένες σουλατσαρίες. Τα κεφάλια κάτω, ανώμαλοι δρόμοι και ένα βάρος ασήκωτο!
Αχ πότε θα τσινίσουν και θα δώσουν μία με τα πισινά τους πόδια;  Τα γαϊδούρια φημίζονται για την υπομονή τους! Αλλά έτσι και τη χάσουν....Έτσι και τη χάσουν! 

Κι ύστερα...ξύπνησα!
Κι είδα ότι το γάμα το σακάτεψα σήμερα! Κι είχε τόσες ωραίες λέξεις η ελληνική από γάμα! 
Άστα να πάνε. Χάζεψα με τόσα που τραβάμε....


Καλή σας ημέρα
Χαρούμενη Κυριακή
@ρστέα


Ψιλά γράμματα: Θα ξυπνήσουν ποτέ οι σκλάβοι Αντωνάκη;

34 σχόλια:

  1. Ε καλά, έριξα πολύ γέλιο με την φωτό.
    ...αλλά χα, νομίζεις ότι δεν έχουμε μάθει στην Γαϊδουροκαβαλαρία ; Απο μικροί στην προπόνηση δεν είμαστε ; Για σκέψου...
    Για θυμήσου...
    Μακριά γαϊδούρα ή τσανταλίνα μανταλίνα όπως το λέν στα Βόρεια... και απο αντοχές άλλο τίποτα. Στη μέση μας στον σβέρκο μας στο κεφάλι μας στον πω...πό μας –χμ συγνώμη για την λέξη- ολούθε που λές.
    Βάλε τώρα συνέχεια στον συνειρμό σου...

    Μα είναι δυνατόν ; Γαϊδουροκαβαλαρία στο γάμα; Αν ήθελες τόσο να πείς για την κατάντια των εταίρων υπήρχε και άλλη λέξη απο Γ...!
    Την καλημέρα μου να'χεις. Απο σήμερα το καλοκαίρι μοιάζει ελάχιστα μπροστά.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχ! Καλημέρα Ναυαγέ μου!
      Εγώ να δεις πόσο χάρηκα όταν έπεσα πάνω στη φωτογραφία! Μισή ώρα την έψαχνα αλλά άξιζε ο χρόνος που ξόδεψα!
      αχαχαχα! Θα σου βάλω πιπέρι ! (Νομίζεις ότι δεν τη σκέφτηκα! Αλλά έχουμε κι ένα πρεστίζ να διαφυλάξουμε, τρομάρα μου!)
      Καλημέρα !
      Χαρούμενη Κυριακή! ♥

      Διαγραφή
  2. Ως γνήσιο γαϊδουράκι, παίρνω το καροτάκι μου (για το δρόμο!), αφήνω πολλά-πολλά φιλάκια κ' πάω να απολαύσω μια super πεζοπορία, στο ηλιόλουστο (σήμερα!) νησί μου!!!
    Μάκια-Μάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Γιάννα μου!
      Καλή πεζοπορία και χαρούμενη Κυριακή!
      Φιλάκια πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Συγνώμη a priori αλλά επειδή δεν μπορούσα να κρατηθώ, επεμβαίνω στο παιχνίδι σου....

    Γαργαρότεκνο = Ο Ναύτης
    ( Ετοιμολογία: νερά+ τεκνό )
    Σημείωση: Η θάλασσα στα καλιαρντά λέγεται "γαργαρέτα)

    Πηγή: Καλιαρντά, Ηλίας Πετρόπουλος 1971

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Καλημέρα! Έλιωσα στα γέλια Ben!
      Έτσι να γελάσουμε λιγάκι γιατί χτες με τη βία σας έκανα την καρδιά μαύρη!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Αριστέα μου απο μικρούς αυτό μας μαθαίνουν γαιδουροκαλαβ γαιδουροκαλαβρι ωχου δεν μπορώ να το πω αλλά το νοιώθω στο πετσί μου.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Έλενα!
      Πικρή αλήθεια : όλοι πλέον το νιώθουμε στο πετσί μας!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  5. Τουλάχιστον δεν είσαι μονότονη και ανιαρή προσωπικότητα Αριστέα!χαχαχα
    Την καλημέρα μου και τις ευχές μου
    για μια όμορφη Κυριακή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασικά εγώ δεν κουράζομαι από τα ίδια και τα ίδια. Παρ' όλα αυτά κάπου κάπου απρόσμενα μου αρέσει η αλλαγή!
      Σήμερα ήθελα να γελάσουμε! Αλλά μόνο με τη φωτογραφία νομίζω τα κατάφερα!
      Καλή συνέχεια φίλε μου!

      Διαγραφή
    2. Πάντως ο γαϊδαράκος είναι ετοιμοπόλεμος...φοράει κράνος, οπότε υπάρχει ελπίδα Αριστέα μου χαχαχα

      Διαγραφή
    3. χεχε! Για αυτό μου άρεσε! Είναι επαναστατικός γάιδαρος αυτός! :)))
      Καλό μεσημέρι!

      Διαγραφή
  6. Κορίτσι μου...
    κάτι συμβαίνει με σένα...
    Υποτίθεται ότι αυτό που έγραψες σήμερα είναι ελαφρύτερο από το χθεσινό που ήταν η βία;
    Γελασμένη είσαι....
    Το χθεσινό αφορούσε κάποιους ανθρώπους...
    Η σημερινή βία έχει εξαπλωθεί πάνω σε 2 χώρες... να μην συμπεριλάβω και όλες τις προηγούμενες....
    Και είναι μεγάλη βία η γαϊδουροκαβαλαρία...
    Βέβαια δεν απαγορεύεται... αλλά δεν παύει να είναι βία...
    Αυτό το λέω για να συνδέσω λίγο το θέμα σου με το θέμα του Ανταίου...
    Καλή σου μέρα και πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Φλώρα μου ! Βλέπω να σας ρίχνω ακόμα περισσότερο σήμερα!
      Μα μόνο με αυτό τον τρόπο μπορώ να περιγράψω τα χάλια μας!
      Χτες μιλούσαμε για το λάθος της ανοχής! Για την αυτοεκτίμηση.Την αξιοπρέπεια! Μιλούσαμε ατομικά. Συλλογικά πού πήγαν όλα;
      Πού είναι η αξιοπρέπεια μας; Όσο σκύβουμε να ανεβαίνουν στις πλάτες μας αυτοί θα συνεχίζουν τις σουλατσαρίες στην πλάτη μας!
      Κι εμείς το νους μας: μην χάσουμε το καρότο μας!

      Σε φιλώ!
      Φιλάκια γλυκιά μου πασταφλωρίτσα! :))

      Διαγραφή
  7. Είναι το σχέδιο της "ενωμένης" Ευρώπης έτσι..ή να πω της ενωμένης Γερμανίας?..χμμμ!...αλλά όπως πολύ σοφά έγραψες τα γαϊδούρια έχουν υπομονή, αλλά αν τη χάσουν αρχίζουν να κλωτσάνε άσχημα...και πίστεψέ με...πάντα τη χάνουν...!
    Αν και στην προκειμένη σα γαϊδούρα έχω στο μυαλό μου τη Μέρκελ..και όχι μόνο, αλλά αυτή είναι η μεγάλη γαϊδούρα και το καρότο της είναι από χρυσάφι!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα!Μου αρέσει η οπτική σου αν κι εγώ επιμένω ότι είμαστε όνοι και παραπονιόμστε για το μαξιλαράκι που δεν έχει το σαμάρι μας! :)))
      Ελπίζω πια σε αυτό το χάσιμο της υπομονής!
      Καλό απόγευμα Μαρία μου! :)))

      Διαγραφή
  8. ax!!τελικά πάλι σε λυγμό καταλήξαμε!!!
    πάντως είναι καταπληκτικό κείμενο!!όμορφη Κυριακή καλή μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχα δεν είχα πάλι σας στεναχώρησα ε;
      Σε ευχαριστώ πολύ Γεωργία μου!
      να'σαι καλά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Αχ καημένες χώρες μας..όλα τα υπομένουν υπομονετικά σαν τα καημένα τα γαιδουράκια..Υπομονή γαιδάρου δεν λέμε; Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι αλλά κάποια στιγμή πρέπει να εξαντληθεί αυτή η υπομονή! Πρέπει να σηκώσουμε τα πισινά μας πόδια και να κλωτσήσουμε γερά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ!!!!!
      Φιλάκια Δελφινάκι μου!
      Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  10. Πήρες απάντηση από τον Αντωνάκη; Φιλάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμ ξύπνησαν οι σκλάβοι Αντωνάκη!!!!!
      Μάρω Κοντού...στο : Και η δε γυνή να φοβήται τον άντρα!
      Την απάντηση την περιμένω με αγωνία Μαρία μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Μια χαρά τα είπες, με το "γάντι"!! Εύχομαι γρήγορα να χάσουμε την υπομονή μας, όλα τα γαϊδουράκια... Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Έλλη μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ χαρά μου:))
      Εγώ να δεις πόσο το εύχομαι!
      Δεν πάει άλλο!
      Φιλιά κοπέλα μου!

      Διαγραφή
  12. Πολύ μου άρεσε έτσι όπως το έθεσες... Αλλά με όποια παρομοίωση και να το δεις, η κατάσταση η ίδια είναι!!!
    Πάντως εγώ δεν είμαι άνθρωπος/γαϊδουράκι της υπομονής, την χάνω πολύ εύκολα! :P
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάποια στιγμή πρέπει να αρχίσουμε να καταλαβαίνουμε ότι όσο κοιτάζουμε την κατάσταση σχεδόν με απάθεια δεν θα αλλάξει κάτι!
      Ή ίσως αλλάξει! Προς το χειρότερο!
      Πρέπει να οργανωθούμε! Να κάνουμε μια επανάσταση της προκοπής!
      Τα φιλιά μου! :)))

      Διαγραφή
  13. Αριστέα μου εξαιρετική η λέξη σου!
    Αντιπροσωπευτική όσο καμιά άλλη σήμερα. Μπράβο σου!
    Εξαιρετικός κι ο παραλληλισμός σου. Το (κυπριακό) πόνυ δε... όλα τα λεφτά!!!

    Χαίρομαι που σ' όλη αυτή τη μαυρίλα, έχεις έμπνευση, χιούμορ και διάθεση αυτοκριτικής.
    Με το καλό και το "Δέλτα" σου...
    Φιλιά (κι ένα μεγάλο ευχαριστώ, ξέρεις εσύ...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ! :)
      Χαίρομαι που σου άρεσε το κειμενάκι μου! Προσπαθώ να ακολουθήσω τα χνάρια σου στο ύφος και στο χιούμορ! Ελπίζω να μην κατηγορηθώ κι εγώ για υποκλοπή ε; (Ξέρεις εσύ!)
      Φιλιά και την απέραντη εκτίμησή μου σου στέλνω!

      Διαγραφή
  14. Δεν ειχα αλλη σκεψη...
    παρα ενα ανεκδοτακι που βρηκα
    σχετικο με γαιδαρακο...

    "παει ενας γαιδαρος στον φουρνο, και λεει στον φουρναρη
    -1 κιλο ψωμι.
    (ο φουρναρης εχει χαζεψει και δεν κανει τιποτα, γαιδαρος και να ζηταει ψωμι?) ο γαιδαρος του ξαναλει.
    -1 κιλο ψωμι.
    ο φουρναρης του το δινει...
    -ποσο κανει?
    -τιποτα, κερασμενο.
    -ευχαριστω.
    ο φουρναρης αφου εφυγε ο γαιδαρος, καθεται και μονολογει. (ενας γαιδαρος ηρθε και μου ζητησε ψωμι. τι αλλο θα δουμε σημερα?)
    εκεινη την στιγμη μπαινει ξανα μεσα ο γαιδαρος και του λεει.
    -μηπως εχεις και μια σακουλα γιατι ειμαι με το μηχανακι!!!!"


    Ε..να φανταστω πως θα'χει και δουλεια...

    Φιλακια πολλα πολλα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Καλησπέρα αγριομελάκι μου!
      Τι άλλο θα δούνε τα μάτια μας; Πάντα αναρωτιέμαι για πολλά πράγματα σε αυτή τη ζωή!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  15. Αα κι εγω την υπομονη μου την χανω πολυ ευκολα,φανταζομαι θα το εχετε καταλαβει.
    Κι ειναι η στιγμη που σας παρακαλω να τη χασετε κι εσεις...συντομα,σε κατι τετοια θεματα δε χρειαζεται να περιμενουμε πολυ!
    Αντε να φυγουν καποιοι καποιοι κλωτσηδον,αντε!

    Καλο βραδυ:)

    Kwnnie!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ κοριτσάκι! Μακάρι να τη χάσουμε και να αρχίσουμε τις κλωτσιές! Δεν αντέχω άλλο! Κυρίως δεν αντέχω να κάθομαι και να παρακολουθώ αμέτοχη τη ζωή μου να βιάζεται! :(((
      Ειλικρινά με μένα τα βάζω πιότερο!
      Σε φιλώ!
      Καλή εβδομάδα γλυκό μου! ♥

      Διαγραφή