Πέμπτη 28 Μαρτίου 2013

Photo a Day Μέρα 28η

Photo a Day 28 March :  in the mirror

Μέσα στο καθρέφτη.
Μέσα στο καθρέφτη συνηθίζουμε να κοιτάζουμε τη ματαιοδοξία μας και να τη ταΐζουμε! 
Ναι , ο καθρέφτης μας δείχνει αυτό που αρχικά βλέπουν κι οι άλλοι. Αν μείνεις μονάχα σε αυτή την εικόνα, είσαι απλά χαμένος, σαν άλλος Νάρκισσος, φυλακισμένος σε μια εικόνα και δυστυχής.
Βλέπω πολλές νεαρές κοπέλες, καθημερινά. Στο facebook παρελαύνουν πολλές μικρές θεότητες!
Θεσπέσιες, φανταστικές, οπτασίες! Φωτογραφίες από κλαμπάκια, φώτα, αγκαλιές, χαμόγελα, ποτό στο χέρι, φαρδιές ζωνούλες για φουστίτσες, ατελείωτα κορμιά με μικροσκοπικά μαγιουδάκια στον ήλιο...... Τι υπάρχει άραγε πέρα από αυτά; Πόσος χρόνος ξοδεύεται για το μέσα;
Δεν τα βάζω όλα στο σωρό! Σίγουρα πάντα υπάρχουν κι οι εξαιρέσεις. Μιλάω για την τάση.....
Αν κάνω λάθος, σας παρακαλώ, διαψεύστε με. 

Έγραφα τον περασμένο Αύγουστο...

Κοιτάζεσαι συχνά στο καθρέφτη... 
Φτιάχνεις το make up,το τσουλούφι που πετάει, 
βάζεις το ζελέ ...
Τονίζεις το κόκκινο κραγιόν.
(Θα κάψεις καρδιές με το κόκκινο).
Τσεκάρεις αν πήρες ή αν έχασες πόντο!
Όλα στην εντέλεια.
Πόσο συχνά κοιτάζεις τη ψυχή σου ; 


Να κοιτάζεσαι, να φτιάχνεσαι, δεν είναι κακό!
Κακό είναι να είναι αυτό μονάχα ένα άδειο περιτύλιγμα!

Καλή σας μέρα!
@ριστέα


44 σχόλια:

  1. Όταν εγκλωβιζόμαστε στην εικόνα ενός καθρέφτη, είμαστε χαμένοι απο χέρι, γιατί η εικόνα που κάποτε λατρέψαμε, θα πάψει να υπάρχει.
    Όταν όμως ο καθρέφτης, γίνεται η δίοδος για τα ενδότερα μας, τότε αποτελεί ένα μέσω να ανακαλύψουμε τον Εαυτό μας κι εννιότε να του χαμογελάμε.
    Την Καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ben! Είμαι στο δρόμο για τα 43..Οι ρυτίδες ήρθαν για να μείνουν, τα άσπρα μαλλιά δεν τα προλαβαίνω αλλά έμαθα να με αγαπώ με τις ατέλειες μου και να αγαπώ το μεγάλωμά μου!
      Έχεις απόλυτο δίκιο ότι και μέσα μας χρειαζόμαστε τον καθρέφτη, ως διαδικασία αυτοανακάλυψης!
      Πάντως ένα φιλί μου πετάω στον καθρέφτη, το ομολογώ!

      Φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  2. Σωστή όπως πάντα Αριστέα μου, όμως σιγά σιγά έρχεται η ωριμότητα και το εσωτερικό ψάξιμο. Μην είμαστε πολύ αυστηροί με τους νέους.
    φιλάκια αγαπημένη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαρία μου. Προσπαθώ να μην είμαι αυστηρή, κατανοώ ότι δίνουμε μια άφεση στα νιάτα...Για μένα από την οικογένεια ξεκινά αυτό!
      Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  3. Το μέτρο Αριστέα μου είναι το καλύτερο...
    Είναι εξ ίσου άσχημο να σε απασχολεί συνέχεια το μέσα σου και να παραμελείς το έξω σου.
    Πίστεψέ με...
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστά Φλώρα μου! Κι εγώ το ίδιο πρεσβεύω: μέσα έξω σε ισορροπία! Έχω και τη θεωρία του περιτυλίγματος, το οποίο το θεωρώ σημαντικό, αρκεί καθώς προχωράς να σου μένει η ίδια γεύση!
      Πολλά πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Αριστέα,

    Μα το καθρέφτισμα είναι για τους άλλους. Και ειδικά για αυτούς που δεν τους αφορά παρά μόνο το περίβλημα.

    υγ.Ελπίζω να μην βρέχει πάλι εκεί:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα! Όπως σωστά, κατά τη γνώμη μου, παρατήρησε πιο πάνω η αγαπητή μου Φλώρα, όλα χρειάζονται με μέτρο!
      Κι αν πω ότι δεν κοιτάζομαι, δεν φτιάχνομαι και δεν μου πετώ φιλί στον καθρέφτη θα πω ψέματα!
      Αλλά την ίδια στιγμή προσπερνώ αυτή την εικόνα!
      Σε φιλώ!

      ΥΓ: Συννεφιά έχει, ψιλοπαίζει κρυφτό ο ήλιος, αλλά έχει καλή θερμοκρασία!

      Διαγραφή
  5. Πόσο θα συμφωνήσω μαζί σου!!!
    Το μέσα είναι αυτό που θα σε κάνει να δείχνεις όμορφη ή όχι... δεν είναι λίγες οι φορές που βλέπω τους φίλους μου πανέμορφους πραγματικά και μερικοί μου λένε ε εντάξει δεν ειναι ΚΑΙ ΤΟΣΟ ομορφος/η ο τάδε! εγώ όμως βλέπω το μέσα τους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ όμορφο να μπορούσαμε να δούμε την ακτινογραφία του άλλου κατευθείαν και να καταλάβουμε αυτόματα την εσωτερική του ομορφιά!
      Όμως ξεκινάμε από απέξω. Το απέξω δεν είναι αυτό μας χάρισε ή όχι η φύση. Είναι αυτό που προβάλουμε και φροντίζουμε! Μέχρι εκεί μόνο!
      Όλοι την έχουμε πατήσει πιστεύω!
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  6. συμφωνώ απόλυτα μαζί σου Αριστέα μου ..κακό δεν είναι να κοιτάς το "έξω"σου ...κακό είναι να μην κοιτάς το μέσα σου ...φιλάκια!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εχω απορια:
    Περιμενεις απαντησεις?
    Κανονικα δεν θα επρεπε.
    Πρωτ'απ'ολα για να δεις μεσα σου
    πρεπει να αντιληφθεις οτι εχεις "μεσα".
    Χαμενες ζωες...
    Αστο λεμε..
    Δεν θελουν να το σωσουν οι "γονεις"
    Θα το σωσουν οι "κακοι προφητες"?

    Καλημερα απο καρδιας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφή παρατήρηση: " Δεν θέλουν να το σώσουν οι "γονείς" " και βάζεις τους γονείς εντός εισαγωγικών!
      Γιατί; Ή μήπως ρητορικό το ερώτημα!
      Καλημέρα χαρά μου!

      (Άγγιξα το θέμα τόσο...όσο!)

      Διαγραφή
  8. Ψυχές χωρίς μεγαλείο, καρδιές χωρίς συναισθήματα, μυαλά χωρίς ευαισθησίες, κάποτε τα βαριέται και ο καθρέφτες... Κι ας είναι λίγοι οι πόντοι γύρω από τη μέση, κι ας είναι το κραγιόν κόκκινο σαν τη φωτιά!

    Φιλάκια Αριστούλα μου, καλημέρα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι τα νιάτα μας απλά να μην μένουν μόνο σε αυτά! Κρίμα δεν θα'ναι;
      Φιλάκια Μαρία μου!

      Διαγραφή
  9. αααχχ αυτός ο καθρέφτης της ψυχής που τίποτα δεν κρύβει και δείχνει τις αλήθειες που πονάνε..

    Καλημέρα! Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα στο γλυκό μας το κορίτσι!
      Χαίρομαι που στάθηκες στον καθρέφτη της ψυχής! Στην ουσία αυτόν ήθελα να τονίσω!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  10. Αυτό το "άδειο περιτύλιγμα" που έγραψες στο τέλος...
    Πόσο πολύ φοβάμαι, πως έχουμε πολλά τέτοια παραδείγματα δίπλα μας... Δυστυχώς...
    Σε φιλώ, Αριστέα μου!!!
    Μάκια-μάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό με στεναχωρεί Γιάννα μου! Να μη μένει κανείς μόνο στο έξω!
      Κι ύστερα αναρωτιόμαστε για την κρίση.....
      Πολλά φιλιά!
      Καλό απόγευμα! ♥

      Διαγραφή
  11. Κουκλο-ανατραφήκαμε & πορευτήκαμε με μπίμπι-μπο, πανέμορφες νεράϊδες και δίμετρες μοντέλες... Και συνεχίζουμε ακάθεκτες, να γαλουχούμε την επόμενη φουρνιά θηλυκών με τα ίδια πρότυπα (θυμίζω "Next Top Model). Τι να σου κάνει και το κοριτσάκι; Μες στην υστερία θα είναι, γιατί ως εκεί φτάνει ο ορίζοντάς του.

    Αριστέα μου, προσωπικά, με ενοχλούν οι μεγαλούλες & μεγαλούληδες, που παραμένουν γαντζωμένοι στην "ηλικία του καθρεφτίσματος" και που αντιμετωπίζουν το πέρασμα της ηλικίας τους, με αναίδεια και μποτοξαρισμένη ματαιοδοξία... Με αποτέλεσμα να γίνονται γελοίοι! Θυμίζω ότι η αισθητική χειρουργική είναι απ' τις πιο κερδοφόρες επιχειρήσεις στη φτωχή Ελλαδίτσα μας.

    Φιλιά πολλά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες τα Μαρία μου! Η οικογένεια και τα μίντια δίνουν τα πρότυπα! Η κρίση τελικά είναι πρωτίστως κοινωνική και ηθική!
      Η πείνα, πείνα και τα μπότοξ, μπότοξ! Είδα και τη θεία από το χωριό με μπότοξ και τα είδα όλα! :))
      Να 'σαι καλά Μαρία μου!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  12. Θα ήθελα έναν καθρέφτη που να μπορούν οι άνθρωποι να βλέπουν τον πραγματικό τους εαυτό, όπως είναι, μέσα έξω και τότε θα άλλαζαν πολλά!
    Θα έβαζα πολύ κόσμο να τον κοιτάξει!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ τι δίκιο που έχεις Έλενα!
      Φιλάκια κοπέλα μου, καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  13. Εγω που αποφευγω τους καθρεφτες,ιδιως δεν κοιτω το προσωπο μου,παρα μονο αν τυχει να κλαιω..ή οταν ειμαι πολυ πολυ στεναχωρημενη.... Να ανησυχησω;;;
    Τι λετε γιατρε; Θα ζησω;;;; :-( :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Αυτό το αγγελικό πρόσωπο δεν θες να αντικρύζεις καρδούλα μου! Με τα υπέροχα γαλανά ματάκια;;;;; Και τη γλυκιά ψυχούλα;
      Εγώ πάλι μου κλείνω το μάτι σαν με κοιτώ . Και μου πετώ φιλιά! Να ανησυχήσω γιατρέ μου;;;;;

      Διαγραφή
  14. ''Μικρή μου..
    ανάμεσα στα εκατοντάδες duck faces που κυκλοφορούν στο fb με τα κατακόκκινα κραγιόν,τις μάσκαρα και τα ψηλοτάκουνα,που θαρρείς με μερικά ''τέτοια''ανήκουν στον κόσμο των μεγάλων,εσυ ξεχωρίζεις με την ανεμελιά και την φρεσκάδα των 16 χρόνων σου..Ξεχωρίζεις γιατί δεν βιάζεσαι να μπεις στον κόσμο τους..Αυτό των ''μικρομέγαλων''που νομίζουν οτι τα ξέρουν όλα.
    Ευχή μου είναι να περνάς όμορφα,να κάνεις παρέα μόνο με αυτούς που σου αξίζουν και σε κάνουν να χαμογελάς και να θυμάσαι οτι αυτή την ηλικία τη ζεις μόνο μια φορά..''Μεγάλη''θα είσαι πάντα!

    υ.γ.ο μικρός σου πρίγκιπας κάπου σε περιμένει..θα το καταλάβεις γιατί το λουλούδι που θα φροντίζει και θα αγαπάει με όλη του τη ψυχή,θα γράφει το όνομα σου*

    http://mystickland.blogspot.gr/2012/09/blog-post_5080.html''

    (Αυτό το μήνυμα έστειλα στη δική μου κόρη-πριν λίγες ημέρες,με αφορμή τα ατελείωτα posts απο συνομήλικες της, στο fb και όχι μόνο:(
    Αγγίζει πια την εφηβεία και είμαι πολύ περήφανη για εκείνη.Γιατί ξεχωρίζει!Γιατί ζει στο μέγιστο την ανεμελιά των sweet sixteen της!Δεν βασίζεται στην εξωτερική της εμφάνιση,ούτε και επιλέγει τους ανθρώπους δίπλα της με μοναδικό κριτήριο αυτό.Δεν τη μεγάλωσα με κομπλεξ και τις έχω μάθει οτι η ομορφιά που δείχνει ο καθρέφτης μας,είναι παροδική.Αυτό που μένει είναι η ομορφιά της ψυχής μας.
    Και αυτό νομίζω λέει πολλά!!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ευλογημένο παιδί που είναι η κόρη σου! Και οι δύο πιο σωστά! Τυχερά παιδιά να έχουν μια σωστή γεμάτη αγάπη μαμά!!!!!!
      Πόσο χάρηκα διαβάζοντας όσα έγραψες πιο πάνω; Να σου πω ότι καμαρώνω κιόλας που σε έχω ξεχωρίσει;
      Μακάρι να μεγάλωναν έτσι όλα τα παιδιά του κόσμου!
      Αυτή είναι η σωστή αγωγή!!!!!
      Με έχει συγκινήσει βαθύτατα!!!!!!
      Διάβασα όλα όσα ήθελα να διαβ'ασω από μία ΜΑΝΑ!!!!!!!

      Σε φιλώ γλυκά!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστούμε(και οι δυο:)
      Με συγκινείς τόσο πολύ!!
      Είναι τόσο δύσκολο μα και τόσο συναρπαστικό να μεγαλώνεις παιδιά..Ειδικά στις μέρες μας..
      Θέλει πολύ δουλειά,συζητήσεις και αγάπη..

      Μανούλα δεν γεννήθηκα μα προσπαθώ να είμαι καλή,υπομονετική και δίκαιη..
      Θα φανεί στο ''χειροκρότημα''αν τα κατάφερα!

      (Σε ευχαριστώ τόσο για το χώρο που μου παραχωρείς έτσι ώστε να ''απλώνω''τα σχόλια-σεντόνια μου!χα:)

      φιλιά καλή μου φίλη*

      Διαγραφή
    3. Δύσκολο μα συναρπαστικό! Τα είπες όλα με δυο λέξεις!

      ΥΓ: Να απλώνεις και τραχανά αν χρειαστεί! Ο χώρος είναι δικός μας όλος και δεν πληρώνουμε διόδια!
      αχαχα! Φιλάκια "μανούλα"!!!!!!!!

      Διαγραφή
    4. Μήνυμα:ελήφθη!!!
      Χαχα:):):)
      Φιλιά κοριτσάκι:)

      Διαγραφή
  15. Να πω πόσο συμφωνώ με την myStickland?
    Μπορεί εμείς (τα παιδιά μου)να περάσαμε πια τα δύσκολα χρόνια της εφηβείας, αλλά πάνω κάτω αυτά τους έλεγα...κι όταν κάποτε αναρωτήθηκα φωναχτά σε μια παρέα αν υπάρχει μάνα που λέει κάτι άλλο..με παρέπεμψαν σε περιπτώσεις που οι μανάδες σέρνουν τα παιδιά σε ένα παιχνίδι που δεν έχει καλό τέλος..
    Όποιος εγκλωβίζεται στην εικόνα είναι χαμένος από χέρι..όταν μάλιστα η εικόνα είναι λάθος τότε οι ψυχές χάνονται εύκολα!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσο συμφωνώ κι εγώ με τη my!!!!!!!!
      Χαίρομαι Μαρία μου που ήσουν-είσαι έτσι! Δεν περίμενα δηλαδή και κάτι διαφορετικό εδώ που τα λέμε!
      Keep walkihg γιατί έτσι κι αλλιώς πάντα μάνα θα είσαι ;-)
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  16. Ο καθρέφτης της ψυχής είναι αμείλικτος, γι' αυτό αποφεύγουμε να τον κοιτάμε... άσε που θέλει και προσπάθεια από μέρους μας για να διορθωθούν τα "κακώς κείμενα"...

    Ενώ ο άλλος, ο κανονικός καθρέφτης, μας δείχνει μια χαρά - κι αν όχι, διορθώνεται εύκολα και σε λίγο χρόνο.

    Θέλει να'χεις κουράγιο, θάρρος, θράσος, χρόνο και όρεξη για προσωπικές ενδοσκοπήσεις... Πόσοι διαλέγουν το δύσκολο δρόμο στις μέρες μας;

    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή την προσπάθεια που αποφεύγουμε κάποιες στιγμές ήθελα να μιλήσω γιατί μάθαμε στα εύκολα και στα άκοπα! Και μιλάω στον πρώτο πληθυντικό γιατί καθόλου δεν θέλω να βγάζω την ουρά μου απέξω!
      Πόσοι άραγε διαλέγουν το αυτόν τον δύσκολο δρόμο!
      Φιλιά γλυκιά μου Έλλη!
      Καλό είναι να μπαίνουν τα ερωτήματα και ο καθείς απαντάει μέσα του!
      Σε ευχαριστώ!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  17. εγώ μάνα δεν είμαι αλλά τα κορίτσια παραπάνω τα λένε όπως πρέπει! γιατί να βιάζεται να μεγαλώσει κανείς? :) φιλάκια πολλά Αριστέα!!! Αυτό το τελευταίο "πόσο συχνά κοιτάζεις την ψυχή σου" απίθανο!!! μάλλον θα πρέπει να την κοιτάμε συνέχεια αυτή την ψυχή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε εγώ είμαι! Αλλά my και me(maria) μας κάλυψαν ε;
      Αυτή τη ψυχή....ας τη φροντίζουμε σαν ευαίσθητο φυτό!
      Φιλάκια Ευάκι μου! ♥

      Διαγραφή
  18. Εμένα πάλι να μη με αντέχουν οι καθρέπτες με τίποτα, ενα πράμα. Αναρωτιέμαι τι φταίει...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί χαρά μου; Θολώνει όταν κοιτάζεσαι;
      Το θέμα είναι να αντέχεις ! Και το καθρέφτισμα του έξω σου αλλά και του μέσα σου!
      Χωρίς μποτοξάκια εκατέρωθεν!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  19. ποσο δικιο εχεις...κι εσυ και οι φιλες απο πανω!!πρεπει να προσεχουμε περισσοτερο την ψυχη μας απο οτι το πως δειχνουμε !!φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρέπει να τα φροντίζουμε όλα το ίδιο! Το ένα είναι η εικόνα, η είσοδος.
      Το άλλο η ουσία! Το ένα δεν μπορεί χωρίς το άλλο, πιστεύω!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  20. Αχ Αριστέα μου!!! Δεν θα μπορούσα να τα πω καλύτερα! Βλέπω καθημερινά έφηβους να μεγαλώνουν πριν την ώρα τους, να καπνίζουν, να πίνουν φρέντο, κορίτσια να βάφονται/ ντύνονται σαν 30αρες, να θέλουν να μεγαλώσουν πριν την ώρα τους. Να νοιάζονται μόνο για την εικόνα τουσ και το FB! Δεν τα βλέπουν απο το σπτι τους; Μην λέω μεγάλα λόγια, παιδιά εχω και εγω. Αλλά προσπαθώ να τους μαθαίνω να να σέβονται τους άλλους, να αγαπάνε τους ανθρώπους, να μην είναι άπληστα.
    Δύσκολη η δουλειά ενός γονέα αλλά τόσο μα τόαο σημαντική. Αν δεν τους δώσουμε τώρα γερές βάσεις, πως θα αντιμετωπίσουν τη ζωή;

    Προσωπικά δεν έχω καλή σχέση με τον καθρέπτη! Τα βασικά και εξω απο την πόρτα!
    Για σένα τι να πω παρά "αυτό το κορίτσι ποιός θα το πάρει!!!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό χαρά μου: βιάζονται να μεγαλώσουν , όπως κάποιοι αρνούνται να μεγαλώσουν και εκεί γίνεται το μπέρδεμα ...των ίδιων! Κι εγώ για τους γονείς αναρωτιέμαι! Δεν έκανα δικά μου παιδιά , ξέρω πως δεν μπορώ να μιλάω...απλά αναρωτιέμαι!
      αχαχα! Και στο κλείσιμο εσύ τα γνωστά σου...........
      Φιλιά τσουπάρα μου! ♥

      Διαγραφή