Τρίτη 19 Μαρτίου 2013

Είναι ωραίο να λαβαίνεις αγάπη....

...από μακριά!

Από το ψυχρό κόσμο του διαδικτύου.
Αφορμή ένα giveaway, ένα δώρο, ένας φάκελος! Από την αγαπημένη μου mystickland
Έχουμε ανταλλάξει όμορφα μηνύματα στο γραμματοκιβώτιό μας! Εκτός μπλογκ. Κάποιες καταστάσεις που μοιραστήκαμε μας έφεραν κοντά. Ήδη τη νιώθω σαν μια τρυφερή φίλη από μακριά, πάντα με τα γλυκόλογα της και με μια ανοιχτή αγκαλιά! Έχω πιει καφέ μαζί της (μπορεί και τσάι) κι ας μας χωρίζουν τόσα χιλιόμετρα. Έχω πει τον πόνο μου, τους προβληματισμούς μου, τις σκέψεις μου. Μου έχει στείλει ό,τι ακριβώς θα περίμενα από μία φίλη στην πραγματική ζωή: όχι να μου χαϊδέψει τα αυτιά ( για αυτό και την ξεχωρίζω και την εκτιμώ) αλλά τη δική της οπτική πάνω σε αυτά που συζητούμε. Δεν ξέρω κατά πόσο ξέρει την αντανακλαστική ακοή στην επικοινωνία, σαν θεωρία! Στην πράξη την εφαρμόζει πάντα με τεράστια επιτυχία.
Πρόσφατα πραγματοποίησε ένα giveaway στο χώρο της κι είχα την τύχη να είμαι μία από τις νικήτριες! Έλαβα μια κρέμα χεριών από τα mastic spa. Μυρίζει υπέροχα. Αλλά ακόμα πιο υπέροχα μύριζαν τα καλλιγραφικά γραμματάκια της φιλενάδας μου. Μια κάρτα κι ένα γράμμα! 
Η μαμά που έλαβε το φάκελο  αντί για μένα δεν κρατήθηκε και τ΄άνοιξε. Πώς να της θυμώσω όταν μου είπε στο τηλέφωνο συγκινημένη: Αριστέα...σε αγαπάνε πολύ. Δεν ξέρω τι κάνεις εκεί που κλείνεσαι και γράφεις αλλά τώρα κατάλαβα ότι κάτι καλό κάνεις!

Δεν θα σας διαβάσω τι μου έγραψε στο γράμμα της η αγαπημένη φίλη. Είναι ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα. Και μόνο που μου είπε να τα βάλω στο κουτί με τις αναμνήσεις με κατασυγκίνησε και μου αρκεί!

Είναι ωραίο να λαβαίνεις αγάπη από μακριά. Όταν αυτό γίνεται από ανθρώπους που έχεις σε εκτίμηση αυτό έχει ακόμα μεγαλύτερη αξία. 



ΥΓ: Η μάνα μου με γέννησε προβληματική. Συγκινούμαι εύκολα βρε αδερφέ. Δεν είναι ότι μου χάιδεψε κάποιος τα αυτιά κι άκουσα αυτά που είχα ανάγκη να ακούσω. Η μάνα μου με γέννησε πνιγμένη από το ρήμα "νιώθω"!
Νιώθω και είμαι ζωντανή!
Νιώθω την αγάπη, νιώθω την εκτίμηση, νιώθω πότε αμφιβάλλεις για μένα, νιώθω πολλά!
Νιώθω χαρά με κάτι τόσο δα μικρό!
Είμαι η @ριστέα κι ολόκληρη είμαι το ρήμα "νιώθω" Αυτό δεν πρόκειται ποτέ να δεχτώ ότι είναι λάθος!

Φιλιά
@ριστέα

40 σχόλια:

  1. Καλή μου φίλη...
    κλαίω και εγω μαζί σου απο συγκίνηση!!
    Είναι τόσο όμορφη η αφιέρωση σου για εμένα..Με κάνεις τόσο ευτυχισμένη!!Τόσο χαρούμενη..!
    Ευχαριστώ τόσο πολύ που με ξεχωρίζεις και με βάζεις ανάμεσα στα αγαπημένα σου πρόσωπα..
    Είσαι φίλη καρδιακή,να το ξέρεις και ειλικρινά είμαι περήφανη που σε γνώρισα...Μακάρι να τα λέμε για πολύ πολύ καιρό ακόμη!!
    Χαίρομαι που σου αρέσει η κρεμούλα και όλα αυτά που σου εξομολογήθηκα!!Ήθελα να σου τα γράψω καιρό τώρα!!
    Να είσαι πάντα καλά και ευτυχισμένη!
    Μέσα απο την καρδιά μου!!!

    φιλιά πολλά και μια μεγάλη αγκαλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ! Είχα επισκέψεις κι έλειψα για λίγο!
      Η συγκίνηση είναι αμοιβαία γλυκιά μου!
      Από το πρώτο mail που ανταλλάξαμε ήξερα ότι είχα να κάνω με έναν εξαιρετικό άνθρωπο! Χαίρομαι γιατί η πορεία μετά από τόσο καιρό το επιβεβαιώνει διαρκώς!

      Πιο πολύ κι από την κρεμούλα μου άρεσαν τα λογάκια σου, τα γραμματάκια σου, ο κόπος, η σκέψη σου!

      Σε φιλώ γλυκά! ♥
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς! ♥

      Διαγραφή
  2. Αριστέα μου με γεια!!! είναι υπέροχο να εισπράττεις τόση αγάπη που την αξίζεις... μην ξεχνάς πως ότι δίνεις παίρνεις!! ;) φιλάκια πολλά!!! είσαι γλυκιά και πάντα να νιώθεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευάκι μου γλυκό, σε ευχαριστώ καρδούλα μου!
      Περιμένω κι από σένα αύριο ένα δεματάκι ;-) Έχει κολλήσει στο ταχυδρομείο!
      Καλό βράδυ γλυκό μου κορίτσι! ♥

      Διαγραφή
    2. ελπίζω να σου αρέσει πολύ!!! εμένα δεν έχει πολλές λέξεις, αλλά να ξέρεις κρύβει συναισθήματα πολλά! :) φιλάκια!!

      Διαγραφή
  3. Κάναμε και παρόμοιο κολάζ..χαχα!!
    Σήμερα πήρα κι εγώ το δωράκι μου..δεν είναι πανέμορφα όλα?
    Πολύ συγκινητικά!
    Και η κρέμα δε μυρίζει τέλεια?...
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Βρε Μαράκι μου ! Σε πόσα ταιριάζουμε! Η σκέψη μας ταυτίζεται πολλές φορές!
      Πανέμορφα όλα! Και κυρίως η φροντίδα της γλυκιάς μας φίλης! :)))
      Φιλάκια χαρά μου! ♥

      Διαγραφή
  4. Συγκίνηση... και για τις δυο σας, για τις αλήθειες που μοιραστήκατε, για τους προβληματισμούς που κράτησαν γεμάτα τα φλιτζάνια σας, για τη φιλία σας, γι' αυτό που είστε!

    Αισθάνομαι τυχερή που διαβάζω τέτοια κείμενα, που υπάρχουν εκεί έξω, τέτοιοι άνθρωποι!

    Με πραγματική εκτίμηση,
    Πολλά φιλιά! ❀~✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ αισθάνομαι Ιωάννα μου τυχερή όταν έχω τέτοιες όμορφες και τρυφερές εκπλήξεις από μακριά!
      Όλα ξεκινούν από απλά, αγνά αισθήματα! Δύσκολο για κάποιον επιφυλακτικό και χωρίς ευαισθησίες άνθρωπο να το καταλάβει! Χαίρομαι που αισθάνεσαι μαζί μας αυτές τις όμορφες στιγμές!
      Φιλάκια κοπέλα μου γλυκιά! ♥

      Διαγραφή
  5. Ειστε αξιαγάπητες και οι δυό σας. Σας αγαπώ πολύ.
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Μαρία μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Σου στέλνω την αγάπη μου κι ένα γλυκό φιλί! ♥

      Διαγραφή
  6. Να το χαρείς το δωράκι σου Αριστέα!...
    Σας χάρηκα και τις δυό!...πολύ όμορφη η σχέση σας!...
    Να είσαι καλά!...Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Χρυσούλα μου!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  7. ευτυχισμένος ο άνθρωπος που δίνει και παίρνει αγάπη !!!!καληνύχτα Αριστέα μου φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι νιώθω κι εγώ Γεωργία μου!
      Καληνύχτα και καλό ξημέρωμα! :)))
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  8. Να σου πω... δεν προσθέτεις στις πληροφορίες περί του ατόμου σου (πάνω αριστερά), και την εξής φράση:
    "Αν ήμουν φαγώσιμο, θα ήμουν γλυκό του κουταλιού. Τριαντάφυλλο μαγιάτικο, μ' ένα φυλλαράκι βασιλικό από πάνω. Έτσι όπως το σερβίρανε παλιά. Στο στρογγυλό πιατάκι με τις δαντελωτές πτυχές γύρω-γύρω"...

    Γιατί τελικά, τέτοια γεύση αφήνει στο στόμα η κάθε σου ανάρτηση...


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι περιγραφή ήταν αυτή Μαρία μου!
      Τι να πω; Έλιωσα με τις δαντελωτές πτυχές ♥
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  9. είδες τι όμορφος είναι ο κόσμος των μπλογκς; ευτυχώς υπάρχουν και οι καλές στιγμές..πολύ όμορφη η ανάρτηση, ο τρόπος που τα γραψες..να χαρείς το δώρο σου και να συνεχίσετε να εχετε αυτή την όμορφη σχέση με την mystickland

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα και παντού υπάρχουν οι καλές στιγμές!
      Σε ευχαριστώ γλυκό μου Δελφίνι!
      Καλό σου ξημέρωμα!
      Φιλάκια! :))

      Διαγραφή
  10. Συγχαρητήρια Αριστέα μου!
    Έλαβα μόλις σήμερα και εγώ το δωράκι μου, μιας και ήμουν μια από τις νικήτριες..
    Είναι πραγματικά φοβερή η φίλη μας myStickland!
    Το κείμενο σου συγκινητικό...
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! Μπράβο Κατερίνα μου! Είδες τι όμορφα γραμματάκια και με τι ωραίο τρόπο φρόντισε το δεματάκι της ; Υπέροχη!
      Καλό βράδυ γλυκιά μου!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
    2. Ναι είναι πραγματικά υπέροχη!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Καλησπέρα Αριστέα μου!!
    Τι μπορώ να πω περισσότερο για την φίλη του mystickland; Είναι στα αλήθεια ξεχωριστός άνθρωπος και τρέφω τα ίδια ζεστά αισθήματα για εκείνη όπως και εσύ! Φιλάκια και στις δυο σας!! Καλό ξημέρωμα!! :))

    Υγ θα επιστρέψω αύριο να δω τις αναρτήσεις που έχασα! Έχω φιλοξενούμενους ακόμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα. Χαίρομαι που μοιραζόμαστε τα ίδια συναισθήματα και σκέψεις για την καλόψυχη φίλη μας!
      Φιλάκια!

      χεχε στην καρδιά του καρναβαλιού γινόταν να μην έχεις επισκέψεις;

      Διαγραφή
  12. Αυτό που περιγράφεις έχει συμβεί και σε μένα,δηλαδή να νιώθω ότι έχω πιει καφέ με κάποιους από τους φίλους μπλογκεράδες, και μάλιστα στήσαμε κουβεντολόι για πολλά και διάφορα.
    Αυτή είναι η μαγεία της μπλογκογειτονιάς!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα. Μαγεία της μπλογκογειτονιάς! Πολύ όμορφα το περιέγραψες!
      Να έχεις μαι όμορφη μέρα!
      Φιλιά!♥

      Διαγραφή
  13. Σκέψου αν η μαμά σου σε είχε γεννήσει χωρίς το ρήμα "νιώθω". Αυτό θα ήταν σκέτη δυστυχία.... γέννα χωρίς λόγο ύπαρξης.
    Να "νιώθεις" όσο πιο βαθιά μπορείς, και να αφήνεσαι να νιώθεις ότι σου προσφέρουν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ πασταφλωρίτσα μου.... με συγκίνησες πάλι!
      Σε ευχαριστώ ολόψυχα!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  14. Συμφωνώ 100% με το σχόλιο της Κανελλάκη.
    Εχω και ιδιάιτερη αδυναμία στα γλυκά του κουταλιού, μου θυμίζουν πολύ σπιτικό, έτσι νιώθω και εγώ για το blog σου, σπιτικό με όλη τη σημασία της λέξης γι' αυτό και τόση αγάπη.
    Μπράβο σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα κοπέλα μου και σε ευχαριστώ πολύ πολύ! Ήταν όμορφο και τρυφερό το σχόλιο της Μαρίας. Με συγκινείτε κι οι δύο!
      Πολλά φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  15. Τέτοιες καταστάσεις, τόσο γλυκά συναισθήματα, ομορφαίνουν τον κόσμο κι εξορκίζουν το κακό..
    Την εκτίμησή μου και στις δυο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ χαρά μου! Είναι σημαντικό για μένα να μαθαίνουν μέσα από τέτοιες πραγματικές ιστορίες κι άλλοι να μην είναι διαρκώς και πάντα επιφυλακτικοί!
      Σε φιλώ! :)

      Διαγραφή
  16. Ότι δίνεις παίρνεις Αριστέα στη ζωή αυτή. Πώς γίνεται να μην σε αγαπούν όταν είσαι ένας τόσο γλυκός και αληθινός άνθρωπος. Θα μιλήσεις εκεί που πρέπει, δεν είσαι δήθεν, είσαι τόσο καλή ψυχούλα. Η mystickland τα ξεχώρισε όλα αυτά και σου το έδειξε με το δικό της μοναδικό τροπο!
    Αυτό που με συγκίνησε πολυ ήταν και τα λόγια της μανούλας σου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Δημητρούλα μου! Μη το λες! Η κακία πάντα θα βόσκει δεξιά κι αριστερά. Έμαθα να προσπερνώ όλα τα άσχημα και να στέκομαι μονάχα σε όσα αξίζουν!
      Φιλάκια γλυκούλα μου! ♥

      Διαγραφή
  17. Να χαρείς το δωράκι σου, αλλά πάνω από όλα να χαίρεστε η μία την άλλη! Όσο για το "προβληματική"... δεν το βλέπω, το αντίθετο θα έλεγα! Πώς γίνεται να ζει κανείς χωρίς να νιώθει;

    Keep feeling... Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Έλλη μου!
      Να'σαι καλά!
      I will keep feeling
      Σμουατς! ♥

      Διαγραφή
  18. ειναι πολυ ομορφο που εχει αναπτυχθει μια φιλια μεσα απο τα μπλογκ!!μπραβο και στις 2 σας,διαβασα και την συγκινητικη αναρτηση της Mystickland!!!να το χαρεις το δωρακι σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πανέμορφο πραγματικά!
      Πριν λίγο διάβασα κι εγώ την ανάρτηση της! Έβαλα τα κλάματα!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  19. Θα σου αφήσω το ίδιο σχόλιο που άφησα μόλις στην ανάρτηση της mystickland..συν κατι επιπλέον

    Αυτό είναι που μου αρέσει πολύ στο διαδίκτυο.. οτι υπάρχουν στιγμές που λαμβάνεις τόση αγάπη από ανθρώπους που ενώ δεν σε ξέρουν εκτός υπολογιστή στην ουσία σε γνωρίζουν μεσα από τις σκέψεις σου, τα κείμενά σου και καταφέρνουν να σε κάνουν να νιώσεις τόσο όμορφα όσο κανείς άλλος..

    Το ένιωσα έντονα από τις τόσες ευχές που μάζεψα στα γενέθλιά μου προχθές.. τόσες μαζεμένες ευχές και πραγματικά όμορφες δεν είχα ποτέ έως σήμερα..

    Πώς να μην είμαι ευτυχισμένη που σας έχω στην ζωή μου?

    Τελικά ότι δίνεις σε αυτή την ζωή το πέρνεις..και συνήθως σε μεγαλύτερη δόση..

    Εύχομαι να είσαι πάντα έτσι με όλους όσους έχεις ξεχωρίσει! Σου έυχομαι μια όμορφη ημέρα! Σε φιλώ γλυκά!

    **Το επιπλέον..
    Να μην πάψεις ποτέ να νιώθεις.. δηλαδή, να μην πάψεις ποτέ να είσαι αυτή που είσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντας χρόνια στο διαδίκτυο πια, έχω δημιουργήσει αρκετές φιλίες που κρατούν!Και μάλιστα με μεγάλη απόσταση! Δεν με τρομάζει η οθόνη! Σίγουρα θα υπάρξουν οι ψεύτικοι, αυτοί που δημιουργούν μια εικόνα που δεν ισχύει! Μετά από τόσα γραπτά πόσο μπορεί να κρύβεται ένας άνθρωπος;
      Χάρηκα απίστευτα που πήρες τόση αγάπη στα γενέθλιά σου! Το είδα και αληθινά χάρηκα!
      Σε ευχαριστώ για όλες σου τις ευχές κι αντεύχομαι τρυφερά !
      Να είσαι πάντα τόσο γλυκιά και προσιτή! Με αυτά κέρδισες επάξια τόση αγάπη και τρυφερότητα στα γενέθλιά σου!
      Τ'αξίζεις!

      Διαγραφή