Τετάρτη 27 Μαρτίου 2013

Photo a Day Μέρα 27η

Photo a Day 27 March :  pair

Ζευγάρι!
Είχε ζητήσει ξανά η Chantelle στις 16 Ιανουαρίου δύο πράγματα.Κι εκεί θα βρεις όλα όσα ήθελα να πω για τη δυάδα!
Σήμερα σας έχω υλικό σε έμψυχο, άψυχο και φυσικό φαινόμενο! Πάντα σε ζεύγος!


 Ένα ζευγαράκι που λατρεύω!
Και κρατάει χρόνια αυτή η κολώνια!

 Ένα ζευγάρι περίεργα μπουκάλια με χάντρες
 Ένα διπλό ουράνιο τόξο!
Σας το έχω δείξει ξανά!
Αλλά αυτό θα βάλω στη σελίδα της Chantelle!

Όμορφα τα ζευγάρια. Γεννηθήκαμε για να ζούμε παρέα. Όχι μονάδες. 
Όλοι στο βάθος μια παρέα να ζευγαρώσουμε δεν αναζητάμε; Τυχεροί όσοι  βρήκαν τον άνθρωπό τους.. Ας τον κρατήσουν σφιχτά στους δύσκολους καιρούς που ζούμε. Αυτά είναι που μετράνε κι αξίζουν τελικά!
Τα έμψυχα ζευγάρια της ζωής μας....

Σας φιλώ!
Καλημέρα σας...
@ριστέα

38 σχόλια:

  1. Καλημέρα
    Το χαμόγελο του έμψυχου ζευγαριού επισκίασε τα άλλα δύο ζευγάρια, ακόμα και το ουράνιο τόξο.
    Είναι ωραίο να βρίσκεις αυτό που σου ταιριάζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!
      Κι εγώ έτσι πιστεύω! :))
      Υπάρχει πιο όμορφη εικόνα από το ερωτευμένο ζευγαράκι;
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. εγώ πάντως τον κρατάω σφιχτά Αριστέα μου(εδώ και 29 χρόνια) !!!εύχομαι σε όλον τον κόσμο να βρει αυτό το ταίρι του ...καλημέρααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Γεωργία μου!
      Κράτα τον! Σου εύχομαι ολόψυχα για πολλά πολλά πολλά χρόνια ακόμα!
      Όσο για την ευχή σου..τι να πω; Αμήν!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Καλημερα..ωραίες οι φωτος του ουράνιου τόξου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Δελφινάκι μου!
      Πάντα γοητεύει το ουράνιο τόξο!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Καλημερα κι απο εμενα,ματια μου.

    Το "εμεις" πρεπει να γινει συνειδηση
    ΟΧΙ ΑΝΑΓΚΗ.

    Δειλοι ερημιτες του φευγιου τους ηρωες.
    Κριμα!

    Παμε μια βολτα στο φεγγαρι αποψε?
    Τι λες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα χαρά μου!
      Καλύτερα δεν μπορούσες να το πεις: συνείδηση!
      Βόλτα στο φεγγάρι; Γιατί όχι;
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα Αριστούλα! Όμορφο το ζευγαράκι αν και ο ανηψιός σου...μάλλον ταλαιπωρείται σ'αυτή τη φωτογραφία ε; Χαχα!
    Έχεις δίκιο, οι άνθρωποι αποζητάμε να έχουμε πλάι μας έναν άνθρωπο να ταιριάζουμε...

    Και ποτέ δεν κατάλαβα γιατί είναι τόσο μα τόσο δύσκολο να τον βρούμε!

    Φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μαρία μου!
      Είναι παθιασμένο το παιδί εκείνη τη στιγμή, μετά από χορό με την κοπέλα του!
      Μια πρόχειρη απάντηση θα τολμήσω στο ερώτημά σου ( με ερώτηση): γιατί είμαστε τόσο εγωιστές
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  6. Όμορφα ζευγάρια έβαλες..θα προτιμήσω το πρώτο...να είναι καλά τα παιδιά πάντα...και θα ευχηθώ να βλέπουμε συχνά το ουράνιο τόξο..ακόμα κι όταν δε φαίνεται τόσο όμορφα όσο στις φωτογραφίες σου..να το νιώθουμε..!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'ναι καλά κι αγαπημένα! Σε ευχαριστώ για τις ευχές!
      Αμήν!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  7. Τι όμορφη ανάρτηση :-)
    Πραγματικά αυτά είναι που αξίζουν στην ζωή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν ξέρω γιατί, μα στο μυαλό μου ήρθε κατευθείαν
    η διπλή έλικα του DNA!
    Έτσι, με αυτό το σκεπτικό στο μυαλό μου, θα έλεγα πως
    το "ζεύγος" είναι η βάση της ζωής...φτάνει να μην είναι ελαττωματικό...
    Καλό σου μεσημέρι Αριστέα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανταίε μου αυτό είναι , όπως το είπες: το ζεύγος είναι η βάση της ζωής! :))) αχαχα! Αν είναι ελαττωματικό όλα στραβά θα πάνε!
      Φιλιά! :)

      Διαγραφή
  9. Θα συμφωνήσω πως το πρώτο ζευγαράκι, επισκίασε ακόμα κ' το ουράνιο τόξο!!!
    Τί όμορφα!!!
    Σου αφήνω ένα ζευγάρι... φιλάκια, κοριτσάκι μου!!!
    Ματς!!! Μουτς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Την έκλεψε την παράσταση ο μικρούλης μου ο ερωτιάρης! Κι άμα μάθει ότι έβαλα τη φωτό να έρθετε να με σώσετε! Αλλά τη τράβηξα εγώ! Δικά μου τα δικαιώματα ε;
      Φιλάκια Γιάννα μου, καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  10. Το πρώτο ζευγαράκι έκλεψε την παράσταση.
    Να φανταστώ ένας από τους δύο ανιψιούς...
    Ααχ πρέπει να είστε πολύ περήφανοι για την θεία αγόρια!
    Φιλιά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ο μικρός αυτός! Είχα και του μεγάλου να βάλω αλλά βρήκα αυτή πιο κατάλληλη! Μου έβγαζε όλα όσα ήθελα! Ούτε παραγγελία να την είχα!
      Κι εγώ είμαι περήφανη για τις ομορφιές μου!
      Φιλάκια πιτσιρίκα μου! :))

      Διαγραφή
  11. Kαλησπέρααα!
    Το ζευγαράκι νομίζω έκλεψε την παράσταση!χααχα
    Πάντα αγαπημένοι να είναι!!
    φιλάκια*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  12. Όμορφες όλες οι φωτογραφίες σου, αλλά αγάπησα την πρώτη... μου βγάζει τόση ανεμελιά και τόση αγάπη! Τι καλύτερο από ένα ζευγάρι ανθρώπων που χαίρονται ο ένας τον άλλο; Να είναι πάντα καλά και αγαπημένοι. Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά όλοι τη λατρέψαμε αυτή τη φωτογραφία! Τι σου κάνει ο Έρωτας και τα νιάτα!!!!!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ Έλλη μου για τις ευχές!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Καλησπέρα Αριστέα μου!!!
    Πενταήμερο έκανα το τριήμερο αλλά επέστρεψα κεφάτη!! :))
    Το ζευγαράκι είναι σούπερ!! Να τους χαίρεσαι πάντα!
    Πάω πιο πίσω να δω τι έχασα!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρασκευούλα μου, σημασία έχει να γεμίζεις μπαταρίες και να είσαι καλά κι ας σε χάνουμε κατά διαστήματα!
      Σε φιλώ! :)))

      Διαγραφή
  14. Το εμψυχο υλικό είναι το καλύτερο!!!!να είναι πάντα έτσι!!!
    Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αχ τι χαρούμενο και γεμάτο αγάπη ζευγαράκι. Φαντάζομαι ποιο είναι:) Σε έχει πάρει χαμπάρι θεία ή θα φάμε όλοι ξύλο? χα χα χα.
    Η ζωή είναι ακόμα πιο όμορφη με παρέα!!! Άντε, να βρούμε και σε σένα ένα ταίρι να σε φωτογραφίσουμε σε άλλη αντίστοιχη ανάρτηση "pair"!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά φαντάζεσαι Δημητρούλα μου! Κι αν το πάρει είδηση τρεχάτε ποδαράκια μου! :)))
      αχαχα! Είχες δεν είχες σε μένα κατέληξες πάλι!
      Φιλάκια πολλά πολλά!

      Διαγραφή
    2. Δεν θα ησυχάσω αν δεν σε αποκαταστήσω!!!!
      (Τρέχω αυτές τις μέρες γιατί εχω αύριο τα γενέθλια της κορούλας μου και καταλαβαίνεις τον πάνικ!! Μην μου βάλεις απουσιά αγαπημένο μου!!! Πάω να σε διαβάσω)

      Διαγραφή
    3. ΑΧ! Να τη χαίρεσαι χαρά μου!
      Ποτέ δεν σου βάζω απουσίες! Έχει η οικογένειά σου προτεραιότητα πάντα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Ωραίο το ζευγάρωμα. Θέλει παιδεία και αξίες. Κι ύστερα γίνεται συλλογικότητα και ομαδικό πνεύμα. Σιγά-σιγά, γίνεται συνείδηση και τρόπος ζωής. Και κάπως έτσι ανατρέπονται οι προσωπικές αλλά και οι εθνικές κρίσεις...

    Έχουμε δρόμο μακρύ μπροστά μας...
    Τα φιλιά μου Αριστέα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, καλύτερα δεν θα μπορούσες να τα είχες πει: Θέλει παιδεία και αξίες το ζευγάρωμα! Για αυτό και τόσες σχέσεις προβληματικές, για αυτό και τόσες μοναξιές! :(
      Κι από τη δυάδα ξεκινούν όλα!
      Σε φιλώ γλυκά ! ♥

      Διαγραφή
  17. διπλο ουρανιο τοξο;;δεν ηξερα οτι μπορει να γινει!!τελειο!!αλλα και το ομορφο ζευγαρακι ακομα πιο τελειο!!φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και φέτος ήμουν τυχερή και είδα τρία διπλά ουράνια τόξα!
      Το ζευγαράκι ξεπέρασε τελικά και την ομορφιά της φύσης!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Καλό ξημέρωμα! :))

      Διαγραφή
  18. Πόσο μου αρέσουν τα ζευγάρια... αρκεί να τα δένει αγάπη...
    Πόσο όμορφη είναι η συντροφιά του άλλου μισού...
    ακόμη κι ένα ρεσό δεν πρέπει να το αφήνουμε να ανάβει μόνο του... Κι αυτό θέλει το άλλο του μισό...
    Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Φλώρα μου !
      Τι όμορφα που το είπες; Ακόμα και το ρε΄σω από μόνο του τι να σου κάνει; Δυάδες είναι καλύτερα από μονάδες...παρεΐτσα όλοι θέλουν!
      Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή