Κυριακή 24 Μαρτίου 2013

Photo a Day Μέρες 19η, 20η, 21η, 22η,23η

Αλαλούμ και το τουρλούμ και σήμερα, σε ένα κατά πολύ αυτή τη φορά, ξεχασμένο και ξεχειλωμένο, Photoday. Καθόλου δεν ξεχνάμε τη σοβαρότητα των ημερών, απλά ζούμε. Κι η ζωή έχει απ' όλα. Και χαρές και λύπες και αγωνίες...και τρέλα! Κι από αυτή θέλω να πιστεύω ότι έχω αρκετή!

Οι μέρες 19-23 ζητούν διάφορα-αδιάφορα και διαφορετικά πραγματάκια.


***

Photo a Day 19 March : a sign

Πολλές οι έννοιες που συνοδεύουν μια τόσο μικρή λεξούλα. Η Chantelle τη ζήτησε κυρίως ως πινακίδα. Εκτός από αυτό, μπορεί να σημαίνει σημείο, σημάδι, σήμα,μήνυμα, επιγραφή,νεύμα, προγνωστικό αλλά και τα ρήματα υπογράφω και κάνω νεύμα!

Μου αρέσουν τα μηνύματα motivation  & inspiration, αυτά που τα συναντάς με το κιλό πια στο διαδίκτυο. Αν έχεις σελίδα στο facebook σίγουρα βλέπεις καθημερινά πολλές τέτοιες αναδημοσιεύσεις. Κάποιες φωτογραφίες με μηνύματα παρακίνησης ή ενθάρρυνσης, ρητά από αρχαίους, λόγια μεγάλων αντρών. Σπάνια μπορεί να δούμε κι από σπουδαίες γυναίκες.

Εγώ πάλι προτιμώ να με "φτιάχνουν" τα δικά μου μηνύματα. Έχω φτιάξει κι έχω κολλήσει τέτοια, αρκετά στο ψυγείο μου. Επίσης στον πίνακα ανακοινώσεων στο γραφείο μου (στο σπίτι) όπου περνώ και πολλές ώρες, έχω ζωγραφιές μαθητών μου -πολλές έχουν ξεθωριάσει πια- γράμματα τους με εκφράσεις αγάπης και ένα καταπληκτικό μήνυμα από τον μικρό ανιψιό μου -ότι είχε μάθει να γράφει τότε-,που όμως με τα χρόνια ξέβαψε και δεν αποτυπωνόταν καλά σε φωτογραφία.
Έτσι φωτογράφισα ένα άλλο μήνυμα που το βλέπω και μου θυμίζει πολλά....


Έχει κι ημερομηνία : 03/04/2007
Ένα fax που έλαβα κάποτε στην προηγούμενη δουλειά μου
από την κολλητούλα μου, έτσι στα ξαφνικά.Δεν είναι υπέροχο
να λαβαίνεις ένα τέτοιο μήνυμα χωρίς να το περιμένεις;
Από τότε το βλέπω κάθε μέρα.

Photo a Day 20 March :  Clean
Το γραφείο μου στη δουλειά.
Πάντα λάμπει από καθαριότητα!

Photo a Day 21 March :  working
Επί τω έργω
Ζυμώνοντας ψωμί....
Λαγάνες για την ακρίβεια.

Photo a Day 22 March :  About me


Λατρεύω τη φύση, 
λατρεύω να την αποτυπώνω με το φακό μου,
λατρεύω να επεξεργάζομαι έπειτα τις φωτογραφίες μου.

 Photo a Day 23 March : what you do for fun


Τι κάνω για διασκέδαση; 
Χορεύω; 
Με παρέα ή μόνη λατρεύω το χορό.
Η φωτό δεν τραβήχτηκε από μένα αλλά
είναι η πιο πρόσφατη, από το γλέντι της Κ. Δευτέρας, 
στο χαγιάτι των γονιών μου!
Δεν χορεύω συχνά ζεϊμπέκικο καθώς τον θεωρώ καθαρά
αντρικό χορό. 
Αλλά αν το τραγούδι είναι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα μου 
του δίνω και καταλαβαίνει!

Χαρούμενη καλημέρα σήμερα.
Η άνοιξη απλώνεται παντού για τα καλά!

@ριστέα 


38 σχόλια:

  1. Τελικά δεν βαρέθηκες και τον πήγες όλο το μήνα!ΧΙ..ΧΙ..εγώ μάλλον θα τον πάω όλο μαζί σε 2 δεκαπενθήμερα, δεν με ενθουσίασε η θεματολογία του, αντίθετα με τις δικές σου φωτογραφίες, αν και περιεκτικές αυτό το μήνα, οι αναρτήσεις σου όπως πάντα γεμάτες ψυχή.Θα σταθώ στο fax από την κολλητή σου (σε ανύποπτες στιγμές, τέτοιες κινήσεις έχουν μεγάλη αξία) και στο ζεμπέικικο που χόρεψες.Τον θεωρώ κι εγώ αντρικό χορό, όμως θα τον χορέψω οπωσδήποτε, γιατί βγάζει ψυχή!!!!Να περνάς όμορφα & πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρειάστηκε να μπει στο ψυγείο το παιχνίδι αφού έτρεχαν άλλα θέματα, ποιο σημαντικά! Αλλά μου αρέσει όταν αναλαμβάνω κάτι να το βγάζω εις πέρας! Πάντως το είχα δηλώσει εξαρχής: ούτε εγώ ενθουσιάστηκα με τη θεματολογία του Μάρτη!
      Να περνάς κι εσύ καλά Γεωργία μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Όμορφες όλες οι φωτογραφίες..αλλά θα μείνω στο μήνυμα, στα λουλούδια και στο χορό!!!
    Και ναι, η άνοιξη είναι εδώ!!..να έχεις κι εσύ μια χαρούμενη μέρα!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Ήταν μια υπέροχη μέρα αν και φύσαγε λιγάκι! Απόλαυση στην ήλιο! Ψήθηκα για τα καλά! Κι αφού μένουμε στην ίδια ευθεία, πάνω κάτω τον ίδιο καιρό είχες κι εσύ!
      Φιλάκια Μαρία μου! :))

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Αριστέα μου!
    Πανέμορφες οι φωτογραφίες σου!
    Ακόμα και κάτι που ίσως να σε έχει κουράσει, το κάνεις πάρα πολύ καλά και με ενθουσιασμό! Αυτό δείχνει πολλά για τον χαρακτήρα σου!
    Έμαθα κάποια ακόμη κομμάτια σου, σήμερα...Χαίρομαι πολύ που σου αρέσει και χορεύεις! Έτσι είμαι και εγώ!
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Κατερίνα μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ χαρά μου! Ναι σήμερα μετά από τόσες μέρες που το είχα αφήσει το ξαναέπιασα με ενθουσιασμό το παιχνιδάκι! :)))
      Το λίκνισμα του κορμιού πάντα μου άρεσε! Δεν μπορώ να ακούσω μουσική και να μην κουνήσω κάτι από το σώμα ρυθμικά!
      Φιλάκια ομορφιά! :)

      Διαγραφή
  4. Αριστέα μου θα συμφωνήσω μαζί σου όσον αφορά τη φύση! Είναι απλά υπέροχη! Το γραφειάκι σου τι όμορφο και τακτοποιημένο που είναι, σου φτιάχνει τη διάθεση για να δουλέψεις! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Αν δεν είναι καθαρό και τακτοποιημένο δεν έχω όρεξη να δουλέψω μετά! Όσο για τη φύση θα ήταν τρελό να μένω σε εξοχή και να μην τη λατρεύω!
      Φιλάκια πολλά πολλά! :)

      Διαγραφή
  5. Ωραίο αλαλούμ... μαζί με την ωραιότερη κατάληξη....
    Η Αριστέα να ξεφαντώνει....
    Μ'αρέσει αυτή η εκδοχή της Αριστέας....
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χιχιχι! Αφού έχω τσακωθεί έχουμε πει με τη σοβαροφάνεια! Μου αρέσει να γεύομαι τη ζωή! Γίνεται να μην χόρευα;;;
      Φιλάκια αγαπημένη μου Φλώρα! :)

      Διαγραφή
  6. Χαίρομαι που ζεις τη ζωή με τα καλά και τα άσχημά της. Συνέχισε έτσι. Σου στέλνω γλυκό χαμόγελο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!
      Να'σαι καλά κοπέλα μου!
      Φιλάκια! :))

      Διαγραφή
  7. Διαβάζοντας και αυτή την ανάρτηση, μου ήρθε ξεκάθαρη πλέον η ερώτηση στο στόμα και δεν μπορώ, θα την πω!!
    Στην Αριστέα τι δεν αρέσει τελικά καθόλου και τι μισεί;;
    Καλά να περνάς :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! ποιος είπε καλέ ότι δεν υπάρχουν πράγματα που δεν μου αρέσουν; Με έκανες κι έψαχνα αλλά τη βρήκα τη σωστή δημοσίευση :
      http://princess-airis.blogspot.gr/2013/02/photo-day-18.html
      από το Photoday του Φλεβάρη, τι δεν μου αρέσει! Είμαι σίγουρη ότι κάπου είχα κι άλλη δημοσίευση αλλά που να ψάχνω;;;
      Βολέψου για αρχή με αυτή!
      Σε φιλώ Ανταίε μου! :))

      Διαγραφή
  8. ποσο όμορφες οι σταγονες- φωτογραφιες , ομορφες εικονες και η καταληξη με το χορό η ομορφότερη σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ψηφίζω δαγκωτό "Το ζεϊμπέκικο της Αριστέας"...
    Θεά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατά της Ευδοκίας; αχαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ !
      Φιλάκια Μαρία μου! :)

      Διαγραφή
  10. βρε τρελη που το θυμηθηκες αυτο?πω πω με συγκινησες...

    σλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Είναι εκεί στο ίδιο σημείο από το 2007! Καλά τόσες φορές δεν έπεσε το μάτι σου;;;;;;;; Κοιτάζεις μόνο την καταπληκτική ζωγραφιά σου μόνο ε;;;;;;
      Φιλάκια! ΣΛ!

      Διαγραφή
  11. Καλή μου Αριστούλα τι ωραίες φωτογραφίες...! Ξεχώρισα την "about me", το γραφείο σου (όντως, απίστευτα τακτοποιημένο και προσεγμένο!) καθώς και το φαξ της φιλενάδας σου... Τι γλυκιά κίνηση! Πάντα τέτοια...!

    Φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χιχιχι! Να την! Έσκασε μούρη από πάνω! Εννοώ το από πάνω σχόλιο!
      Έχει κάνει κάτι τέτοια μικρά που μόνο αδιάφορα δεν περνάνε!
      Μετά από χρόνια είναι ωραίο να τα βλέπεις!
      Φιλάκια Μαρία μου!
      Καλό βράδυ! :)))

      Διαγραφή
  12. Καλησπέρα..χαθηκα ετσι; μου αρεσε η φωτογραφια σου με την φυση..Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Δελφινάκι μου και χρόνια πολλά!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Αδιάφορες ή όχι για σένα αυτές οι μέρες του photo a day, εμένα μου άρεσαν γιατί στο τσακ-μπαμ μου φανέρωσαν πολλές, μικρές πτυχές σου! Και μου αρέσουν όλες... ειδικά η τελευταία, ανέμελη πλευρά σου! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχ καλημέρα Έλλη μου! Γελάω με το τσακ μπαμ!
      Σε ευχαριστώ πολύ χαρά μου!
      Καλά να περάσεις σήμερα και χρόνια πολλά!

      Διαγραφή
  14. γεια σου Αριστέα μου με τα ωραία σου και τις ζεμπεκιές σου!!! φιλάκια πολλά!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ευάκι μου και σε ευχαριστώ!
      Φιλάκια!

      ΥΓ: Χρόνια πολλά για τη σημερινή!

      Διαγραφή
  15. Το ζεμπέκικο της Αριστέας!!!
    Υπέροχες όλες οι φωτογραφίες σου, γεμάτες ζωή!!
    Το καθαρό σου γραφείο, οι μαύρες λαγάνες ( με αλεύρι ολικής θα μας τρελλάνεις!), η ζεμπεκιά σου, τα λουλούδια!!!
    Φιλάρες πολλές κουκλάρα μου λεβεντοπλανεύτρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έκοψε το ματάκι σου ότι ήταν με μαύρο αλεύρι ε; Τι θα έφτιαχνα Δημητρούλα μου εγώ; ε;
      Σε ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου για τα καλά σου λόγια!
      Χρόνια πολλά!
      Σε γλυκοφιλώ! :))

      Διαγραφή
    2. Συμφωνώ με τη Δημητρούλα!
      Αχ,βρε Αριστέα με τα ωραία σου!!

      Διαγραφή
    3. αχαχα! Το ζεϊμπέκικο έκλεψε τις εντυπώσεις τελικά! :))

      Διαγραφή
    4. Υποκλινόμαστε όλες στη ζεμπεκιά σου:) βλέπεις;;

      Διαγραφή
  16. Εξωτερικευση !

    Καληνυχτολουλουδο,ματια μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείς να το πεις κι έστι!
      Την καλημέρα μου και την εκτίμησή μου !
      Καλημέρα και χρόνια πολλά! :))

      Διαγραφή
  17. πολυ ομορφες οι φωτογραφιες σου!!χοροι,μαγειρεματα ,ομορφα μυνηματακια!!!παντα χαρες ευχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή