Δευτέρα 4 Μαρτίου 2013

Photo a Day Μέρα 4η

Photo a Day 4 March : lucky

Τύχη!
Και να δείτε που μια ζωή με θεωρούσα άτυχη! Δεν κέρδιζα ποτέ σε τυχερά παιχνίδια- έλεγα νούμερα σε άλλους; Κέρδιζαν! Έπαιζα; Τζίφος! Νόμιζα ότι ο νόμος του Μέρφυ δημιουργήθηκε για να περιγράψει μια κλασική μέρα μου!
Δεν έγινα μάνα τόσο που το ήθελα και με θεωρούσα το λιγότερο άτυχη! Αλλά μερικές φορές η τύχη είναι κάτω από τη μύτη σου κι εσύ απλά απασχολημένος με άλλα για να το δεις!

Όχι δεν θα το πω ξανά! 
Και μόνο που γεννήθηκα, που ζω κι αναπνέω, που μένω σε εξοχή, που έχω καταπληκτικούς φίλους και μια οικογένεια που νοιάζεται και με αγαπάει ΤΕΛΟΣ! Είμαι λουσμένη από τύχη βουνό!
Και δεν θα παραπονεθώ ξανά! Σας το υπόσχομαι!





Το αρχείο μου δούλεψε ξανά για μένα! Σιγά μην το μάθει η Chantelle ότι οι φωτογραφίες είναι κονσέρβες! Δεν θα με μαρτυρήσεις ε; 
Οι παραπάνω εικόνες προέρχονται από την καθημερινότητα μου. Σπίτι ( οι δυο πρώτες)  και δουλειά ( η τρίτη)μέσα στη φύση.
Όχι, πες μου:  Εσύ πώς θα φωτογράφιζες την τύχη; Γιατί εγώ το έσπασα το κεφαλάκι μου και μόνο έτσι μπόρεσα να σας το δείξω! Είχα και μια καταπληκτική φωτογραφία με τα ζουζούνια μου (σας θυμίζω πως μόνο μικρά δεν είναι πια), κούκλοι και οι δύο , σαν σωματοφύλακες δεξιά κι αριστερά μου...αλλά θα έτρωγα κυνήγι μετά!

Να έχετε μια υπέροχη εβδομάδα.
Την καλημέρα μου!
@ριστέα

39 σχόλια:

  1. Πάω να σε καρφώσω..χαχα!!
    Πόσο δίκιο έχεις...όσο είμαστε καλά κι έχουμε τους αγαπημένους μας, είμαστε τυχεροί..!!
    Όσο για τις φωτογραφίες, ναι δείχνουν την τύχη άψογα και με το παραπάνω!
    Καλή σου μέρα...φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου μέρα κι από δω!
      Αχ! Χαίρομαι που πέρασα το μήνυμα της τύχης
      Πόσο μοιάζει το θέμα με αυτό της ευγνωμοσύνης του Νοεμβρίου!
      Φιλάκια Μαρία μου
      και χαρούμενη εβδομάδα! ♥

      Διαγραφή
    2. Αλίμονο σε κείνον που πρέπει να του το περάσουν και δεν το έχει καταλάβει μόνος του...η ζωή δεν είναι μόνο ωραία, είναι και πολύ απλή..είμαι σίγουρη πως καταλαβαίνεις τι εννοώ..

      Διαγραφή
    3. :) Αν καταλαβαίνω λέει....
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  2. Αριστέα , το βιβλίο με τις όμορφες λέξεις & τις όμορφες εικόνες!! Ετσι θα σε ονομάσω εγώ ..έχεις αντίρρηση;;;;; :)) Πολύ όμορφα το παρουσιασες..τυχερη που ζεις κ εργάζεσαι στη φύση..ωραίες οι φωτος σου, μου αρεσαν..
    έχεις δίκαιο για όλα αυτά που λες

    υγ-άρεσε σου το μάθημα κυπριακών; εκατάλαβες τίποτε όξα όϊ; έμαθες τίποτε όξα όϊ; χαχα

    Καλημέρα και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε κάποια σημεία , σαν να διάβαζα εμένα!
      φιλούθκια

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα και καλή εβδομάδα κι από δω Δελφινάκι μου!
      Αν μου άρεσε λέει! Προσπαθούσα να μιλήσω κιόλας με τον τρόπο σας! Σαν να τραγουδάτε!
      Φιλάκια κοπέλα μου!

      Διαγραφή
    3. χαχα αυτό το άκουσα κι άλλες φορές από ελλαδίτες
      σαν να τραγουδάμε ακουγόμαστε..
      ήθελα να ήξερα πως ακουγόμαστε..
      μάλλον εννοούν που στο τέλος σέρνουμε την λέξη μας;;;
      καλημέρααα, όχι καλημέρα.αυτό;

      Διαγραφή
    4. αχαχα! Ένα φεγγάρι ανέβηκα Αθήνα και συνάντησα ( και) φίλους(διαδικτυακούς) από Κύπρο! Μετά επί μέρες...τραγουδούσα! ♫

      Διαγραφή
  3. Και δεν θα παραπονεθώ ξανά! Σας το υπόσχομαι!

    Εδώ θα είμαι να στο θυμίζω!!χαχαχα
    Καλημέρα, καλή εβδομάδα λέμε :))

    ΥΓ: Η τελευταία φωτογραφία με έβαλε σε σκέψεις...
    βοσκός είσαι καλέ;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάω και λέω κάτι βλακείες εγώ κι εκτίθεμαι! Παίρνω όρκους δημοσίως! :-p

      χεχε Όσο για το υστερόγραφο .... και τόσο καιρό με την απογραφή μετρούσα κεφάλια προβάτων ε;;; αχαχαχαχα! Η θέα από έξω από τη δουλειά μου ακριβώς! Πρόβατα έχω κάθε μέρα αντί για αυτοκίνητα ! Δεν είναι τύχη αυτό;

      Καλημέρα και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  4. Σιγά μην σε μαρτυρήσω στην Chantelle και αρχίσει να ψάχνει για τις φωτογραφίες κονσέρβες! χαχαχα
    Όλοι είμαστε τυχεροί Αριστέα μου!!
    Θα σου θυμίζω κι εγώ την υπόσχεσή σου! χιχιχι
    Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Μας βολεύουν μια χαρά οι κονσέρβες όλες μας! ε;
      Ωχ ! Την πάτησα τώρα! Τέρμα οι γκρίνιες!
      Φιλιά κοπέλα μου, επίσης!

      Διαγραφή
  5. Τύχη είναι όλα αυτά που περιέγραψες, κορίτσι μου!!!
    Το κακό είναι πως άλλοι, που έχουν ακριβώς τα ίδια με εσένα, δεν τα εκτιμούν κ' δεν αναγνωρίζουν τη σημαντικότητά τους, με αποτέλεσμα να νιώθουν (κ' ουσιαστικά να είναι!) άτυχοι!!!
    Εσύ είσαι τυχερή κ' επειδή τα έχεις κ' επειδή τα έχεις... πολύ "ψηλά"!!!
    ;-)
    Πάντα να γελάς, να δίνεις κ' να παίρνεις αγάπη, Αριστέα μου!!!
    Φιλάκιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απαπα! Να πέσει φωτιά να με κάψει! Εκτιμώ και με το παραπάνω τα καλά που έχω στη ζωή μου! Ίσως γιααυτό δεν παραπονιέμαι για τις δυσκολίες!

      ( Γκρινιάζω για βλακείες...πχ για τη λίστα του Μαρτίου! Πες μου; Δεν είναι γλυκιά γκρίνια αυτή;)

      Φιλάκια πολλά Γιάννα μου! ♥

      Διαγραφή
  6. Είσαι όντως τυχερή για όσα αναφέρεις! Κι ακόμη περισσότερο, επειδή τα εκτιμάς (συμφωνώ με τη Γιάννα πάνω). Φιλάκια, καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό μας έλειπε να μην εκτιμώ!
      Σε μια δύσκολη εποχή!
      Πού άλλοι ψάχνουν στα σκουπίδια για να ζήσουν.
      Εγώ έχω σπίτι δικό μου με κήπο! (άσχετα αν το έχω χρυσοπληρώσει)
      Να πέσει φωτιά να με κάψει αν γίνω αχάριστη ποτέ!

      Φιλάκια! ♥♥♥

      Διαγραφή
  7. Και μόνο απ΄ τις φωτογραφίες σου καλή μου Αριστέα που βλέπω, είσαι πολύ τυχερή που μένεις σε τέτοιο περιβάλλον!Κι αφού απολαμβάνεις κι εκτιμάς και την αγάπη των ανθρώπων σου, αυτό είναι χαρά κι αγαλλίαση!Δεν υπάρχει πιο όμορφη στιγμή απ΄ το να δώσεις και να αισθανθείς την αγάπη!Κι αυτό δεν είναι τύχη, αλλά μεγάλη χαρά!
    Τελικά τα θέματα τα περπατάς απ΄ ότι βλέπω κανονικά!
    Μου φαίνεται πως κάτι πρέπει να βρήκα στο μουσικό χαλί!Δεν είμαι σίγουρη, αλλά πάω να το δοκιμάσω!
    Χαρούμενο απόγευμα να περάσεις!Πολλά φιλιά!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το βρήκα στο Wikplayer κι είναι η ίδια διαδικασία με το SCM Music Player!Κι ο Θεός βοηθός..!

      Διαγραφή
    2. Έτσι Σοφία μου:απολαμβάνω κι εκτιμώ την αγάπη των ανθρώπων μου, κι αυτό είναι χαρά κι αγαλλίαση!

      αχαχα! Πίστεψε με ...όλο λέω θα τα πηδήξω κι όλο μου κάθονται! Αλλά ακόμα είμαστε στις αρχές!

      Α! Πάω τώρα να τσεκάρω το δικό σου μουσικό χαλί!
      Φιλιά!


      Διαγραφή
  8. Πραγματικά, ζεις σε άλλον κόσμο από μένα.
    Εντελώς! Δεν εξηγείται διαφορετικά το ότι δουλεύεις και από το παράθυρο βλέπεις πρόβατα!

    Χαχαχα! Τύχη βουνό δεν λες τίποτα αγαπημένη!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα!!!!!!!!!!!! Λύθηκα στα γέλια Μαρία μου .....αλλά ναι διαρκώς βλέπω πρόβατα και γίδια!!!!! Βγαίνω έξω στο μπαλκόνι να πάρω ανάσες και τα βλέπω! Γίνεται να μη σας τα φωτογραφίσω κιόλας!
      Βάλε στο νου ότι φεύγω από εξοχή πάω από εθνική , δεν βλέπω πόλη δεν βλέπω σπίτια και πάω πάλι σε εξοχή! ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΗ ΑΥΤΟ:;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

      Διαγραφή
    2. Τύχη...βουνό!!!! Στην κυριολεξία!!!!
      χαχαχαχαα:):):):):
      Φιλια:)

      Διαγραφή
    3. Φιλάκια!
      Καλό ξημέρωμα καλή μου! ♥

      Διαγραφή
  9. Συνέχισε να τη μαγνητίζεις κι αυτή δεν θα σε προδώσει ποτέ!
    Την αξίζεις και σου αξίζει!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα θα γράψεις κάτι και θα με συγκινήσεις γλυκιά μου Μαρία!
      Σε φιλώ! ♥

      Διαγραφή
  10. Αριστέα μου θα σου πω ένα μυστικό....
    Από σήμερα και για κάμποσες μέρες είμαι στην ύπαιθρο.
    Σήμερα επειδή έπρεπε να κάνω το σπίτι κατοικήσιμο δεν απόλαυσα τη φύση... από αύριο όμως!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά να περάσεις Φλώρα μου! :)))
      Καλές αποδράσεις ! Κοίτα να βγάλεις και καμιά φωτογραφία Ναι;;;
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  11. Σιγά που μας παραπονιέσαι καλέ!!! Εσύ ότι και να κάνεις, το κάνεις με χάρη!
    Είμαι σίγουρη ότι το ξέρεις ότι είσαι τυχερή για όλους τους λόγους που αναφέρεις και ακόμα περισσότερους!!
    Καλή εβδομάδα γλυκούλα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έμαθα σιγά σιγά! Έπρεπε να μεγαλώσω πολύ γι ανα το καταλάβω! :)
      Καλή εβδομάδα Δημητρούλα μου!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  12. Τυχεροί είναι όσοι μπορούν να ακούσουν το τραγούδι της ζωής.. Καλό ξημέρωμα γλυκιά Αριστέα, φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μόνο για αυτό Μαρία μου, όντως είναι τυχεροί!
      Στην ουσία; Όλοι για κάποιο λόγο είμαστε!
      Φιλάκια!
      καλό ξημέρωμα και σε σένα! ♥

      Διαγραφή
  13. καλή εβδομάδα Αριστέα μου!!! συγνώμη που είμαι λίγο βιαστική σήμερα και δε σχολιάζω πολλά και σε όλα! φιλάκια!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευάκι μου κατανοώ!
      όταν προλαβαίνουμε καρδούλα μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. Όπως τα λες Αριστέα μου!
    Η τύχη μας βρίσκεται στα πρόσωπα των αγαπημένων μας!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Κατερινάκι μου!
      Αν κυνηγάμε την τύχη μας στα παιχνίδια θα χάσουμε τις πραγματικές αξίες!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή