Παρασκευή 8 Μαρτίου 2013

Photo a Day Μέρα 8η

Photo a Day 8 March : favourite

Αγαπημένος-η-ο

Με ρώτησε  εντελώς πρόσφατα η αδερφή μου, ποιο παιδί αγαπάω περισσότερο από τα δύο (ανίψια μου). Αδόκιμη ερώτηση για πρόσωπα που αγαπάς. Η αγάπη είναι μία. Θυμήθηκα τη μαμά μου που έλεγε ότι τα παιδιά για το γονιό είναι όπως τα δάχτυλα του χεριού. Όποιο και να κόψεις πονάει το ίδιο. Βέβαια ο αντίχειρας για παράδειγμα είναι πολύ πιο απαραίτητος και άκρως πιο λειτουργικό δάχτυλο από το μικρό.
Ευτυχώς είχα την απάντηση έτοιμη: έχω δύο αντίχειρες! Μου είναι και οι δύο το ίδιο ζωτικοί!

Αυτά τα ομορφόπαιδα λοιπόν είναι είναι ένα για μένα: 
αγαπημένο ,ζωτικό κομμάτι μου!
Τα έχω κοιμίσει, τα έχω ταΐσει, τα έχω διαβάσει, τα έχω μαλώσει, τα έχω κανακέψει, τα έχω πάει βόλτες, τους έχω διαβάσει αμέτρητα παραμύθια, έχω ξενυχτίσει στο προσκεφάλι τους (και στο νοσοκομείο) με συνόδεψαν στο γάμο μου, μου στάθηκαν στη μοναξιά μου, είμαστε όλοι μια οικογένεια.  Είμαι για αυτά κάτι παραπάνω από μία θεία. Είναι για μένα κάτι παραπάνω από ανίψια.

Ψιλά γράμματα: Αν μάθει ο μικρός ότι του έκανα ξανά αφιέρωμα, μαύρο φίδι που με έφαγε!  Για τον μεγάλο δεν τίθεται θέμα ...έχω το οκ του. Τον κέρδισα με το πρώτο αφιέρωμα  που του είχα κάνει! Ε δεν είναι όλοι ίδιοι! 


44 σχόλια:

  1. Το διάβασα χαμογελώντας!
    Να τους χαίρεσαι τους λεβέντες σου!
    και ναι, δε γίνεται να ξεχωρίσεις τα παιδιά σου..με τίποτα όμως!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ χαμογελούσα όταν έγραφα!
      Τους χαίρομαι Μαρία μου και τους καμαρώνω!
      Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  2. Να τα χαίρεσαι τα ομορφόπαιδα σου και να σε χαίρονται!!!!
    Η αγάπη είναι μια !!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Δέσποινα!
      Να'σαι καλά!
      Και ναι! Η αγάπη είναι μία!
      Φιλιά! :))

      Διαγραφή
  3. Να τους Χαίρεσαι Αριστέα. Κι εκείνοι Εσένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ben μου σε ευχαριστώ! μακάρι να είμαστε πάντα έτσι: γροθιά!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Είσαι σκέτη γλύκα!!!
    Είναι εμφανές (είναι παραπάνω από εμφανές!) πόσο τους λατρεύεις!!!
    Και σίγουρα, τα αισθήματα είναι αμοιβαία, οπότε είσαι τυχερό κ' ευλογημένο άτομο!!! (Για να συνδυάσω κ΄το προχθεσινό θέμα της "τύχης"!!!)
    ;-)
    Αμέτρητα φιλάκια, κορίτσι μου!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!
    ♥ ♥ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Γιάννα μου!
      Αχ ναι , δεν είναι σκέτη γλύκα; Κι έλεγα μήπως το βλέπω μόνο εγώ :-D
      Είναι κάτι ιδιαίτερο που μοιραζόμαστε .... εύχομαι να είμαστε πάντα έτσι: τυχεροί!
      Φιλάκια!
      Καλό Σαββατοκύριακο! ♥

      Διαγραφή
  5. Πολύ τη χαίρομαι τη σχέση που έχετε, κάθε φορά μιλάς με τόση αγάπη για κείνους ! Να είστε όλοι καλά, να φροντίζετε ο ένας τον άλλον και να συνεχίσετε να ζείτε μαζί στιγμές.. ζωής :) Είναι κούκλοι και οι δύο και αν δεν κάνω λάθος, νομίζω μοιάζουν μεταξύ τους πολύ !
    Καλό Σαββατοκύριακο και πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ να δεις! ;-) Ελπίζω μόνο να μην σας έχω κουράσει, μη πω ζαλίσει κιόλας!
      Ναι είναι κουκλιά (η χαζοθεία μιλάει τώρα!) και μοιάζουν αρκετά ( και πολύ στην αδερφή μου, η οποία μου μοιάζει κι έτσι μου μοιάζουν κι αυτά! αχαχαχα)
      Φιλάκια γλυκιά μου!
      Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα εύχομαι!

      Διαγραφή
  6. Πόσο χαίρομαι που έχεις αληθινά δικούς σου ανθρώπους....
    Να είστε καλά όλοι μαζί και να βρίσκεται πάντα ο ένας στον άλλο...
    Φιλιά και καλό ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλώρα μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ! Εγώ να δεις πόσο χαίρομαι!
      Σε ευχαριστώ πολύ για την ευχή !
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου σου στέλνω!
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  7. Να τους χαίρεσαι και να τους καμαρώνεις Αριστέα!
    Είναι λεβέντες οι ανηψιοί σου!..Καλή τύχη να έχουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ γλυκιά μου! Να'σαι καλά!
      Σε ευχαριστώ και για τις ευχές...είναι πολύτιμες!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  8. Να τα χαίρεσαι τα παλικάρια Αριστέα,να'ναι γερά και καλότυχα! Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα χαίρομαι και τα καμαρώνω η χαζοθεία!
      Μακάρι θεέ μου να είναι καλότυχα! Σε ευχαριστώ!
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα Αριστέα μου!!
    Τι γλυκιά ανάρτηση!! Να τους χαίρεσαι και να τους καμαρώνεις πάντα Αριστέα μου!
    Με τις φωτογραφίες της Μαρίας και με την δική σου ανάρτηση πίνω το καλύτερο πρωινό καφεδάκι των τελευταίων ημερών!! :) Να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πήγα πρώτα από τα μέρη σου για τις καλημέρες μου κι ήρθα ξανά!
      Τους καμαρώνω και με το παραπάνω! Είναι και το γεγονός ότι λόγω της δουλειάς και του σπιτιού (πάνω-κάτω) τους ζω συνέχεια και αυτό το δέσιμο είναι ακόμα στενό ...πολύ μάλιστα!
      Να έχεις και εσύ Παρασκευούλα μου ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο! ♥

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα, κορίτσι μου!Να τους χαίρεσαι τους λεβέντες σου!όντως ομορφόπαιδα!Να΄ναι γεροί και τυχεροί στη ζωή τους! Η οικογένεια, καλό μου, είναι το παν.Είναι η αρχή σου, η βάση σου και η συνέχεια σου.Σε καταλαβαίνω απόλυτα, όταν λες ποιο δάχτυλο να κόψεις? Το λέει κι μαμά μου, όταν της κολλάμε, με αδόκιμες ερωτήσεις.Χαίρομαι για σένα κορίτσι μου,που τους έχεις τόσο κοντά σου!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Γεωργία μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου, να'σαι καλά!
      Φιλάκια πολλά! :)))

      Διαγραφή
  11. Aνόητες ερωτήσεις Αριστέα μου...
    Ποιόν αγαπάς πιο πολύ, την μαμά ή τον μπαμπά? Τα νεύρα μου με έπιαναν και δεν ήξερα αν έπρεπε να απαντήσω ή να βρίσω κι επειδή ήμουν καλό κορίτσι ντρεπόμουν κι έλεγα -και τους δυο- κι εκεί ερχόταν η ερώτηση θάνατος... μα κάποιον αγαπάς πιο πολύ δεν γίνεται!-
    Ε άντε στο καλό που θα ξεχωρίσουμε την αγάπη σε λίγη ή πολύ !
    Να τους χαίρεστε και να τους δείτε όπως επιθυμούν!

    Φιλιά
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανόητες ακριβώς Λεβίνα μου, αλλά διδάσκουν λάθος τα παιδιά κι αυτό είναι που εκνευρίζει αφάνταστα κι εμένα!
      Σε ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου! Να'σαι καλά!
      Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα εύχομαι!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  12. Λες κι είναι δίδυμα Αριστέα μου!Οπότε βγαίνεις κι απ΄ το δίλημμα ποιο αγαπάς περισσότερο!αχαχα!Κουκλιά είναι και να τα χαίρεσαι!Να τα καμαρώσεις όπως ονειρεύονται!
    Με κάτι τέτοιες ερωτήσεις νευρίαζα!Κι ούτε θέλω να τις ακούσω στα δικά μου!
    Ωραία όλα τα ΄κανες όταν ήταν μικρά... δεν πιστεύω να τα ΄μαθες και στις ζεμπεκιές!χαχα!
    Υπέροχη η δημοσίευσή σου και πολύ τρυφερή!Εισ΄ η πρώτη που επισκέπτομαι κι ένιωσα σε λίγες γραμμές την αγάπη σου!
    Να ΄σαι πάντα καλά γλυκιά μου κι υπέροχο Σαββατοκύριακο να περάσεις!Πολλά φιλιά!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου, καλησπέρα.
      χεχε! Μοιάζουν αρκετά εξωτερικά, αλλά εσωτερικά πέρα από το ότι είναι ( αυτό που λέμε) καλά παιδιά δεν μοιάζουν σχεδόν καθόλου. Κι αυτό έχει απίστευτη ομορφιά!
      Λες από μένα να πήραν στις ζεμπεϊκές:-p αχαχα! Ο μικρός μας βγήκε πολύ χορευταράς πάντως!
      Να'σαι καλά και εσύ Σοφία μου!
      Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Τι να πω, διάβασα και την παραπομπή στο αφιέρωμα του μεγάλου, και σας χαρίζω μια αγκαλιά!!
    Μακάρι όλες οι οικογένειες να ήταν έτσι, θα ήταν
    πιο όμορφος ο κόσμος μας..
    Καλό Σαββατοκύριακο εύχομαι!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τιμούν τα λόγια σου Ανταίε μου! :)))
      Προσπάθησα και προσπαθώ πάντα να δίνω ό,τι καλύτερο έχω!
      Ήδη νιώθω πλούσια από αυτά που έχω δώσει!
      Σε φιλώ!
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Είδα ότι έχεις δώσει κι άλλο σχόλιο στη προηγούμενη δημοσίευση! Πάω τρέχοντας! :)))

      Διαγραφή
  14. Πόσο μου αρέσουν τα αφιερώματα στους ανιψιούς σου, Αριστέα!! Όποτε μιλάς γι' αυτούς, ακόμη και μια απλή αναφορά, χαμογελάω πλατιά! Μας μεταφέρεις την αγάπη σου γι' αυτούς!! :) Να τους χαίρεσαι και να τους καμαρώνεις πάντα!!
    Να έχεις ένα υπέροχο σ/κο!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστινάκι μου , σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου. Και πού να έβλεπες το πρόσωπό μου όταν γράφω για αυτούς ή όταν μετά διαβάζω και ξαναδιαβάζω αυτά που έγραψα! Χαμόγελα αλλά και βούρκωμα...γλυκό βούρκωμα στα μάτια από τη συγκίνηση!
      Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα χαρά μου εύχομαι!
      Φιλάκια πολλά! :))

      Διαγραφή
  15. Να τους χαίρεσε και να 'στε πάντα αγαπημένοι....Καλό Σαββατοκύριακο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Να'σαι καλά!
      Καλό σου βράδυ! :))

      Διαγραφή
  16. Α ρε χαζοθεία!
    Τυχερή που τους έχεις, αλλά πιο τυχεροί που σ' έχουν. Η παρουσία & το συμπλήρωμα μιας "θείας" στη ζωή των αγοριών, είναι καταλυτική και ορισμένες φορές λειτουργεί πυροσβεστικά και σωτήρια.
    Να'στε όλοι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με πήρατε χαμπάρι όλοι ε; Είμαι και καμαρώνω αχαχα!
      Χαίρομαι για τη διαπίστωσή σου! Να 'σαι καλά Μαρία μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  17. Κι εκείνοι θεωρώ πως είναι ΠΟΛΥ τυχεροί που σε έχουν δίπλα τους. Φιλιά κούκλα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου, σε ευχαριστώ πολύ χαρά μου!
      Τα φιλιά μου! ♥

      Διαγραφή
  18. Τι όμορφο αφιέρωμα!
    Να σε χαίρονται και να τους χαίρεσαι και να τους καμαρώνεις Αριστέα μου!
    Σου μοιάζουν ή μου φαίνεται;)

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ! :))
      χεχε αν σκεφτούμε ότι είναι παιδιά της αδερφής μου και με την αδερφή μου μοιάζω ε όλο και κάπου θα μοιάζουμε!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  19. Τι όμορφο,γλυκό,συγκινητικό.Να τους χαίρεσαι και να σε χαίρονται..Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ γλυκό μου Δελφινάκι!
      Να'σαι καλά!

      Διαγραφή
  20. Να τους χαίρεσαι και να σε χαίρονται κι εκείνοι! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά γλυκιά μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  21. Πρέπει να βαλω την αδελφή μου να διαβάσει αυτή την ανάρτηση που ειναι ελεύθερη κ λατρεύει τα ανήψια της!!!
    Φαίνεται βέβαια η δυνατή σχέση που έχεις με την οικογένειά σου κ ιδιαίτερα με τα ανήψια σου. Ειναι τόσο διαφορετικοί μεταξύ τους εσωτερικά αλλά εξωτερικά μοιάζουν. Να σου ζήσουν τα παληκάρια σου, οι λεβέντες σου!!!!
    (Ελπίζω να μην σε πάρει ο μικρός! Είναι ο πιό βαρύς ε;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Ο μικρός είναι ο χορευταράς!
      Σε ευχαριστώ πολύ Δημητρούλα μου! Είναι δυο ξεχωριστά διαμαντάκια κι όλα όσα έχουμε ζήσει και μοιραστεί είναι που κάνουν τόσο δυνατή αυτή την αγάπη!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  22. Να τους χαίρεσαι Αριστέα μου!
    Να είναι πάντα Χαμογελαστοί και να περιτριγυρίζονται από Αγάπη!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ χαρά μου!
      Να'σαι καλά! :))
      Φιλάκια!

      Διαγραφή