Τρίτη 26 Μαρτίου 2013

Έρχεται ο Απρίλης!


Στο photoday αναφέρομαι φυσικά και πιο πάνω βλέπουμε τη λίστα του! Η οποία καθόλου δεν με ενθουσίασε (και πάλι) και είπα να τη βάλω να πω τον πόνο μου! Μα από φαντασία καθόλου; Μήπως να φτιάξουμε μια δικιά μας λίστα κορίτσια που ακολουθείτε;
Την αφήνω εδώ προς κρίση. Έχω μέρες να αποφασίσω αν θα τον πάω και τον Απρίλη ή θα κάνω διάλειμμα για να αφιερωθώ στη ζωγραφική μου! 

(Για όσους θυμόσαστε την υπόσχεση που είχα δώσει πριν λίγες μέρες, ξεκίνησα την ολοκλήρωση του πίνακα. Σας έχω και ντοκουμέντο παρακάτω.



Έκανα ρετούς στην άμμο μου, γέμισα τα κενά, έχτισα και τα πλαϊνά του, ενώ πρόσθεσα μαύρη άμμο κάτω από το κορμί για δώσω την υποτιθέμενη σκιά.
Το χρώμα στα μαλλιά κι η θάλασσα μου απόμειναν. Αν χθες δεν έμπλεκα με γιορτές, πανηγύρια και οινοκρατάνυξη ίσως και να τον είχα τελειώσει!
Τι χρώμα να τα κάνω αλήθεια τα μαλλιά;

Σας καλημερίζω ανάλαφρα. Ας ξεχαστούμε λιγάκι από τα άσχημα που μας βαραίνουν! Δεν σας υπόσχομαι όμως ότι θα συνεχίσω έτσι την ημέρα μου! 
Η ζωή έχει απ' όλα, μην ξεχνάτε!

@ριστέα

39 σχόλια:

  1. Καλημέρα!! Πέρασε και ο Μάρτιος.. πολύ γρήγορα φεύγουν οι μήνες, τα χρόνια.. πφφφ

    Εγώ τα μαλλάκια θα τα έκανα λευκά. γκρι.. γιατί και μια ώριμη γυναίκα έχει κάθε δικαίωμα να ξεφεύγει από τα πρέπει και τα μη και να ξαπλώνει γυμνή σε μια παραλία..

    Καλημέρα!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα στο γλυκό μας κορίτσι!
      Έλα ντε,πώς τρέχει έτσι ο χρόνος!
      Μμμ φοβερή η σκέψη σου για τα μαλλάκια. Με προβληματίζει λιγάκι το αλαβάστρινο κορμί που της έχω φτιάξει!
      Θα το σκεφτώ σοβαρά!
      Σε φιλώ.
      Να έχεις μια υπέροχη μέρα!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα και να έχεις μια όμορφη βδομάδα!Χαίρομαι που πέρασες καλά το τριήμερο κι ας έμεινε ο πίνακας.Τα μαλλιά θα τα έκανα μαύρα, αν ήμουν στη θέση σου κι επειδή μας ρώτησες (και γιατί η κοπελιά σου, μου βγάζει εσένα).
    Όσο για τη λίστα,έχεις απόλυτο δίκιο, συμφωνώ απόλυτα να πάμε μια δική μας.Οι λέξεις και οι έννοιες επαναλαμβάνονται τόσο συχνά που ακόμα κι εγώ που έπαιξα μόνο ενάμιση μήνα, τις βαρέθηκα.
    Η δική μου πρόταση έχει ως εξής, μιας και είσαι πρωτεργάτισσα:Φτιάχνεις εσύ για τον Απρίλη μια λίστα και δηλώνουμε ποιες ακολουθούμε, εννοείται ότι όσες κοπέλες έχουν δουλέψει την λίστα όλο τον καιρό που το κάνεις κι εσύ και κατόπιν συνεννόησης μεταξύ σας, παίρνουν τη σκυτάλη.Οπότε τελικό αποτέλεσμα, ένα μήνα η κάθε μια και μετά βλέπουμε...τι λες?Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Γεωργία μου!
      Χαρούμενη εβδομάδα και σε σένα καλή μου!
      Βασικά κι εγώ μαύρα τα είχα υπόψη μου, αλλά σκέφτηκα μήπως με τον ήλιο τραβούσε κάτι σε χρυσό!

      Ωραία η πρότασή σου! Να πουν κι οι άλλες φίλες που παίζουν τη γνώμη τους! Μην βρεθούμε με τη Chantelle να μας κυνηγά για τα δικαιώματα στο τέλος!
      Φιλάκια!
      Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  3. Kανείς δεν θα μας κυνηγήσει Αριστούλα μου! Θα είναι το δικό μας παιχνίδι και καθένας έχει το δικαίωμα να παίζει ό,τι παιχνίδι θέλει! Βέβαια θα του αλλάξουμε το όνομα για να μην προκαλέσουμε αντιδράσεις και από κει και πέρα, τέλεια :-)

    Δηλώνω από τώρα συμμετοχή στο παιχνίδι αν είναι να το φτιάχνουμε εμείς μόνοι μας, όπως προτείνει η Γεωργίτσα από πάνω!

    Όσο για τα μαλλάκια της πεντάμορφης στην άμμο, εγώ θα τα έβαφα κόκκινα, έντονα κόκκινα. Μου αρέσουν τόσο πολύ τα κόκκινα μαλλιά στα λευκά δέρματα...! Και θα ταιριάζουν και στο γαλάζιο της θάλασσας και στο χρυσαφί του ήλιου...

    Καλή συνέχεια Αριστούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσουν και οι δύο ιδέες σου Μαρία μου! Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλάκια!
      Χαρούμενη εβδομάδα κουκλίτσα μου! ♥

      Διαγραφή
  4. Γνώμη, δεν θα πω για τα μαλλιά, για να μην επηρεαστεί η καλλιτέχνης!!!
    Ανυπομονώ όμως, να δω τελειωμένο, αυτό που ήδη με έχει κερδίσει!!!
    Φιλάκια, Αριστέα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν αργεί καθόλου πια Γιάννα μου! :)
      Θέλω δε θέλω πρέπει να τον τελειώσω για να αδειάσει το πάτωμα! αχαχα! Έχω βρει και που θα κρεμαστεί! ;-)
      Αν δεν το χαρίσω εν τω μεταξύ γιατί ικανή είμαι!
      Φιλάκια!
      Καλή εβδομάδα κοπέλα μου! ♥

      Διαγραφή
  5. Θέλω πολύ να δω τον πίνακα ολοκληρωμένο, αλλά δε θα πω γνώμη για τα μαλλιά..
    Μέχρι εδώ πάντως είναι καταπληκτικός!!
    Όσο για το παιχνίδι της Chantelle, εμένα μου αρέσει όπως είναι..με τον Απρίλη συμπληρώνω ένα χρόνο που το παίζω κανονικά και είναι λογικό μια και το παιχνίδι προϋπήρχε να υπάρχουν και μέρες που επαναλαμβάνονται, ή φαίνονται πιο ανούσιες..αυτή είναι και η πραγματική πρόκληση..να προσπαθείς άσχετα αν θα το καταφέρεις να βγάζεις ενδιαφέρουσες φωτογραφίες και να βλέπεις τα θέματα από άλλη οπτική γωνία..έχω δει εκεί καταπληκτικές φωτογραφίες από θέματα που μου φαίνονταν αδιάφορα...
    Δεν ξέρω αν θα είχαμε περισσότερη φαντασία από τη Chantelle, αλλά και αυτή είναι ανοικτές σε προτάσεις..μπορεί κάποιος να δώσει θέματα..αν και το βγάζεις 30-31 θέματα το μήνα γρήγορα οδηγεί σε ανακύκλωση των ίδιων..
    Εμένα με εξιτάρει ακριβώς αυτό...είναι παιχνίδι που το αγαπώ και το παίζω και στη σελίδα της...
    εκεί γνώρισα αξιόλογους ανθρώπους (και καλούς επαγγελματίες φωτογράφους)που δε θα ήθελα να χάσω..
    Και φυσικά δε θα μπορούσα να το παίζω διπλό..το παιχνίδι υπάρχει...και έχει ενδιαφέρον για όποιον αγαπάει τις φωτογραφικές προκλήσεις...
    Φιλιά πολλά...καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σφήνα (συγνώμη @ris)!!!!Μαρία μου κι εμένα με έπεισες και μάλιστα, αισθάνθηκα και άσχημα, που το προχώρησα τόσο πολύ.Επίσης δεδομένου, ότι εγώ δεν βρίσκομαι ένα χρόνο ουσιαστικά μαζί σας, δεν ήξερα, ότι εσύ παίζεις το παιχνίδι, τόσο καιρό.Συγνώμη και φιλιά!

      Διαγραφή
    2. αχαχα! Είχα απαντήσει από κάτω!
      Συμφωνώ κι επαυξάνω!

      Διαγραφή
    3. Kι εμένα με έπεισες Μαράκι... Πφφ... Έχεις δίκιο!

      Διαγραφή
    4. χεχε! Τελικά έχει δίκιο το Μαράκι μας! ;-)

      Διαγραφή
    5. Αρμονία μου δε χρειάζεται να ζητάς συγνώμη..αλίμονο!

      Δεν είχα σκοπό να σας πείσω για κάτι ή να χαλάσω κάτι, απλά ήθελα να ξεκαθαρίσω το δική μου θέση..δε θα μπορούσα να ακολουθήσω το ίδιο παιχνίδι δυο φορές και δε θα ήθελα να διακόψω το κανονικό..έχω πάρει πολλά από αυτό..
      Φιλάκια σε όλες σας!!

      Διαγραφή
    6. Και πολύ καλά κάνεις! Από τότε που βάζω κι εγώ τις φωτό μου στο προφίλ της Fat Mum Slim και παρακολουθώ και τις υπόλοιπες ( όσες προλαβαίνω δηλαδή) το έχω πάρει πιο ζεστά σαν φωτογραφία !
      Φιλάκια Μαρία μου!

      Διαγραφή
  6. Μαρία μου ..........ΜΕ ΕΠΕΙΣΕΣ!!!!!!!!
    Έχεις απόλυτο δίκιο!
    Δεν ξαναβάζω το θέμα!
    Έτσι κι αλλιώς για αυτό ζήτησα τη γνώμη σας!
    Φιλιά!
    ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να 'μαι κι εγώ!! Επανέρχομαι σιγά- σιγά!!! χαχα!
    Ο Απρίλης έχει 30 ημέρες κι έπειτα από τη δήλωση να παίζω το παιχνίδι κάθε μήνα με 30, ξεκινώ κι εγώ! Από θέματα αν δεν κάνω λάθος έχω ξαναβγάλει το 1, 4, 8, 9, 20, 29. Το καλό είναι πως στα μισά, θα αλλάξει θέλοντας και μη! Σιγά μην έχω το ίδιο φαγητό πάλι, π.χ.! χαχα!
    Όσο για τον πίνακα.. κι εγώ κόκκινα θα έλεγα τα μαλλιά! Φλογερό κόκκινο! Δεν έχω κάποια ιδιαίτερη συμπάθεια, αλλά αυτό μου έκανε κλικ με το που τον είδα!!
    Καλή εβδομάδα!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Α! Δεν το ήξερα αυτό, ότι κάνεις τους μήνες με 30 μέρες! :-D
      Αν κι αρχικά το πήγαινα για μαύρα, τον σκέφτομαι τελειωμένο και μου είναι παράφωνα τα μαύρα! Μου αρέσει η ιδέα του κόκκινου!
      Σε ευχαριστώ για τη βοήθεια!
      Φιλάκια και καλή εβδομάδα κοπέλα μου!

      Διαγραφή
  8. μα τι όμορφος ο πίνακας!!! λοιπόν εγώ προτείνω να κάνεις τα μαλλιά κάτι σε σκούρο καστανοκόκκινο! και επίσης να αφιερωθείς στη ζωγραφική τώρα που ξεκίνησες!!! αν έχεις οίστρο θα κάνεις πολύ όμορφα πράγματα!!!! φιλάκια πολλά Αριστεάκι μου!!! όσο για τη λίστα όλο τα ίδια και τα ίδια νομίζω περιλαμβάνει.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόλις έφαγα και πάω να πιάσω πινέλα!
      Φιλάκια!
      Σε ευχαριστώ για την πρότασή σου! :)))

      Διαγραφή
  9. Καλησπέρα Αριστέα μου!
    Το κορίτσι με τα λυτά μαλλιά..ποιος θα το πάρει;;;)
    Συμφωνώ με την Εύη,όσον αφορά τα μαλλιά..Ιδανικό χρώμα και πιστεύω το αποτέλεσμα οτι θα είναι πολύ όμορφο!!
    Η λίστα του Απρίλη νομίζω μου αρέσει περισσότερο απο του Μάρτη,αν και το έχω ψιλοβαρεθεί το συγκεκριμένο παιχνίδι..Αυτά..
    Πάω να δω τι άλλα καλούδια είχες ετοιμάσει τόσες μέρες που έλειπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω έρθει μετά από την πρώτη απόπειρα να βάλω χρώμα και είμαι πελαγωμένη!
      Αν συνεχίσει έτσι κανείς δεν θα τον θέλει! αχαχα!
      Σε ευχαριστώ κι εσένα για τη συμβολή σου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Ο θεματικός Απρίλης πολύ ενδιαφέρων αρκεί να τον διαβάζω σε σένα... Εγώ δεν μπορώ να μπω τόσο πολύ σε καλούπι... δυστυχώς...
    Η λιαζόμενη εξελίσσεται ωραιοτάτη, το χρώμα των μαλλιών καλά είναι να το φτιάξεις όπως θέλεις εσύ....
    Εγώ όμως θα ήθελα να κολλήσεις και μερικές πλακέ πετρούλες-βοτσαλάκια στην άμμο.
    Θα το απογειώσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πασταφλωρίτσα μου γι τη ψήφο εμπιστοσύνης! :)))
      Αυτό που προτείνεις το έχω υπόψη μου Φλώρα μου! Έχω πετρούλες μαύρες κόκκινες και μαύρες ( από τις αντίστοιχες παραλίες της Σαντορίνης!) Σκέφτομαι σοβαρά μιας κι έβαλα εξαρχής άμμο να προσθέσω κι αληθινά κοχύλια και πέτρες!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Γεια σου, Αριστέα μου!

    Για τη λίστα του Απρίλη δε θα σου πω τίποτε... γιατί, έτσι κι αλλιώς, με ενδιαφέρουσες ή αδιάφορες λέξεις, εσύ πάντα το'χεις, κορίτσι μου! Και χαίρομαι να σε διαβάζω...

    Όσο για τα μαλλιά της οπτασίας σου, πολλά σκέφτηκα. Θα μπορούσε να είναι κάτι σε πυρρόξανθο, ούτε κόκκινο, ούτε ξανθό στην ουσία. Κάτι ενδιάμεσο, το χρώμα που έχουν μερικές φορές τα ξωτικά ή οι γοργόνες στις απεικονίσεις τους. Και θα μπορούσες να παίξεις περισσότερο με το φως και τις σκιάσεις!

    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θα βγαίνει πάντα κείμενο! Τουλάχιστον όχι σε όσα επαναλαμβάνονται! Για να μπορώ να αφοσιωθώ και σε άλλα! :)))
      Πρέπει να μελετήσω άλλους πίνακες τελικά για να τα καταφέρω στα μαλλιά!
      Το σίγουρο πια είναι ότι δεν θα τα κάνω μαύρα όπως ήταν η αρχική μου ιδέα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Με το καλό Αριστέα μου να ολοκληρωθεί ο πίνακας!
    Εγώ λέω να αφιερωθείς εκεί για λίγο...χρειάζονται οι εναλλαγές!
    Για το χρώμα θα συμφωνήσω με την Funky Monkey..ναι ναι νομίζω το πυρρόξανθο θα είναι τέλειο!
    Φιλάκιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου ! Ήδη απόψε το απόγευμα ξεκίνησα με το χρώμα! :)))
      Έρχομαι κι εγώ να συμφωνήσω μαζί σας για το χρώμα!
      καλό βράδυ χαρά μου!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
    2. Τέλεια!
      Περιμένουμε τα αποκαλυπτήρια!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Θα περιμένω να δω ολοκληρωμένο το έργο σου Αριστέα. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Για το παιχνίδι δεν θα εξέφραζα άποψη γιατί δεν το εχω παιξει και δεν θα μπορουσα να μιλήσω για κάτι που δεν είμαι σχετική.
    Για τον πίνακα έχω να πω ότι είναι ονειρεμένος. Τα μαλλιά θα τα ήθελα πυρόξανθα.
    Εσύ βέβαια ξέρω ότι θα βρεις το κατάλληλο χρώμα γιατί εισαι Η καλλιτέχνης!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η καλλιτέχνης τα έχει βρει σκούρα σε πρώτη φάση!
      Σε ευχαριστώ τσουπάρα μου για τη συμβολή σου!
      Φιλάκια πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  15. ♦♣♥ Τι λες τώρα!! Κοίτα να δεις ανάρτηση που πήγα να χάσω ☻
    Για τα μαλλιά συμφωνώ για πυρόξανθα, και περιμένω το αποτέλεσμα!!
    Καλό απόγευμα φίλη μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι αλλά δεν την έχασες! και μπήκες κι εσύ στη λίστα με τους αγωνιώμενους! Κι εγώ μαζί σας! Αν πετύχω τα μαλλιά εγώ θα γίνω ξανθιά!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Ανυπομονώ να δω τελειωμένο τον πίνακα!! Για τα μαλλιά θα συμφωνήσω με την πρόταση της Εύης...άλλωστε την εμπιστεύομαι σε κάτι τέτοια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η πρόταση της Εύης είναι μάλλον κι η πιο εύκολη για μένα !
      Θα το ξεκινήσω πάντως με βάση το καφέ και βλέπουμε!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή