Παρασκευή 22 Μαρτίου 2013

Η ελπίδα που δεν χάνεται !

Έχω ένα κήπο
γεμάτο αμυγδαλιές, καρυδιές και βερικοκιές.
Και δέντρα που ανθίζουν κόντρα στον καιρό.
Πόσο τυχερή κι ευλογημένη με έκανες θεέ μου 
να ανοίγω το παραθύρι και να αντικρύζω τον πιο όμορφο πίνακα 
αφημένο στα πόδια μου;
Μα πιο σπουδαία κι από την ομορφιά στα μάτια είναι το βάλσαμο στη ψυχή:
"Να δες κοριτσάκι!
Δεν φοβόμαστε. Στολιστήκαμε. 
Ο χειμώνας θα φύγει. 
Να δες την άνοιξη...
Καλπάζοντας έρχεται από μακριά, 
χαμογελαστή και γεμάτη από τα πιο όμορφα, τα πιο ακριβά σου δώρα!
Άρχισε να μετράς ανάποδα και να σβήνεις μέρες....
Έτσι να σβήνεις και τις λύπες καρδιά μου!" 


Αχ πόσο σοφές και πολύτιμες είναι οι αμυγδαλιές μου!

 Ουπς ! Να κι ένα παλιό σκουριασμένο ποδήλατο.
Αφημένο εκεί κάτω από τα δέντρα πόσο ταίριαξε;
Τι κι αν έζησε σε άλλες εποχές. 
Το ζητήσαμε και μας το έδωσαν ως άχρηστο πια.
Ε λοιπόν...Θα το ξύσω, θα το βάψω, θα το στολίσω
Θα αποκτήσει ξανά ζωή!

Ό,τι αφήνεται. σε αφήνει.
Ό,τι το τιμάς στο ανταποδίδει στο πολλαπλάσιο!


Η δημοσίευση αυτή είναι εξαιρετικά αφιερωμένη στη γλυκιά μου Βαϊλί
Η οποία με δημοσίευση που είχε κάνει πριν λίγο καιρό εδώ , 
μας ζήτησε ως πρόκληση να αναρτήσουμε μια φωτογραφία, 
ένα ποιηματάκι, μια ιστοριούλα, μια κατασκευή (ζωγραφιά ή ό,τι άλλο)
που να δείχνει την ελπίδα που δεν χάνεται!!!
 Είμαι σίγουρη ότι θα λατρέψει τις φωτογραφίες το λαμπερό, μικρό Βαϊλί μου!


Καλή σας μέρα φίλοι!
Εύχομαι η Ελπίδα να δίνει δύναμη 
Να αντέξουμε όλα τα δύσκολα που είναι μπροστά μας!

@ριστέα


_______________________________________________________________________________
Ψιλά γράμματα: Όταν κάνω "ανάλαφρες" δημοσιεύσεις δεν είναι ότι είμαι εκτός τόπου και χρόνου. Δεν είναι ότι δε συμμερίζομαι τα όσα συμβαίνουν σε Κύπρο κι Ελλάδα. Είναι που αρνούμαι να το βάλω κάτω! Κάποιοι δεν πρέπει με τίποτα να σταματήσουν να αισιοδοξούν!

65 σχόλια:

  1. Καμία ανάρτηση δεν είναι ανάλαφρη. Υπάρχουν μονάχα "ανάλαφροι" άνθρωποι στη σκέψη. Σίγουρα δεν είσαι απο εκείνους, αλλιώς δεν θα σε διάβαζα, ούτε θα δεχόμουν τα σχόλια σου.
    Οι φωτογραφίες υπέροχες και ζηλεύω τον κήπο.
    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ!!!
      Αλίμονο αν χάσουμε την αισιοδοξία και την ελπίδα μας!!
      Ας ευχηθούμε να πολλαπλασιαστουν!!
      Φιλιά κοριτσάκι*

      Διαγραφή
    2. Και φυσικά συμφωνώ κι εγώ..!

      Διαγραφή
    3. @Ben Σε ευχαριστώ από καρδιάς! Με τιμάει και η παρουσία σου και τα λόγια σου!Ζεστό φιλί!♥

      @Μystickland Δεν θα την χάσουμε την αισιοδοξία μας! Είναι η εκδίκησή μας! Φιλάκια!♥

      @Μαρία μου...πάντα αισιόδοξη χαρά μου! ♥

      Διαγραφή
    4. Γίνεται να μην συμφωνήσω;;
      Δεν θυμάμαι να έχω διαβάσει ποτέ μια ανάλαφρη ανάρτηση από σενα..Πάντα οι σκέψεις σου και τα συναισθήματά σου είναι βαθειά.. Υπάρχουν πολλοί τρόποι επανάστασης και αντίστασης από την σκληρή καθημερινότητα..Πιστεύω ότι κατάλαβες που αφιερωνόταν η τελευταία μου ανάρτηση..Με σκοπό να παραδειγματιστούμε και όχι να αυτομαστιγωνόμαστε..
      Η Βαϊλί που χάθηκε;;Είναι καλά;; Εχω καιρό να επικοινωνήσω.. Υπέροχα όσα της αφιέρωσες!! Καλό βράδυ!!

      Διαγραφή
    5. Αχ πιτσιρίκα μου! Ναι φυσικά! Αμέσως σε πιάνω! Καλά κάνεις και τα γράφεις κι εσύ! Δίνουμε μια άλλη βοήθεια που λείπει αυτή τη στιγμή! Αλλιώς θα πάμε όλοι για ομαδικό Ζάλογγο να τελειώνουμε! Εκεί θέλουν να οδηγηθούμε! Όχι (που είπες κι εσύ) Όχι δεν θα τους κάνουμε το χατίρι!

      Η Βαϊλί περνά στα κλεφτά κάποιες φορές! Περνάει τα ζόρια της μα δεν το βάζει κάτω! Έχει αυτήν την πρόκληση που τρέχει από το Φλεβάρη ! Την περιμένω πώς και πώς να επιστρέψει δυναμικά!

      Φιλάκια πολλά πολλά! :)))

      Διαγραφή
  2. Πόσο μου άρεσε αυτή η ανάρτηση και το μήνυμα της..και ο τρόπος που τα έγραψες....εγώ πιστεύω ότι η αμυγδαλιά (την άνοιξη) και το ουράνιο τόξο (το χειμώνα) ειναι σημάδια ελπίδας και αισιοδοξίας..μετά τις βροχές (τα άσχημα) τσουπ το ουράνιο τόξο (ομορφο και ελπιδα)..

    ψιλά γράμματα-σε καταλαβαινω..ευχαριστούμε για την αγάπη και τη στήριξη...και γω μην νομίζεις, βάζω άλλα θέματα στο μπλοκ μου , αλλά δε σημαίνει οτι εχω κεφια και καλη διαθεση αυτες τις μερες.. αλλα το μπλοκ μου δε θελω καθολου να δινει μια ασχημη διαθεση και να ψυχοπλακωνει οποιον μπαινει εκει μεσα..δεν σημαινει ομως οτι ειμαι αναισθητη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου...
      Κατ' αρχήν σε ευχαριστώ χαρά μου για τα καλά σου λόγια!
      Όσον αφορά, τα όσα ζείτε αυτόν τον καιρό σας εύχομαι δύναμη και κουράγιο!
      Παίζονται πολλά παιχνίδια στις πλάτες σας!
      Ο Θεός να βάλει το χέρι του!
      Τουλάχιστον είπατε ΟΧΙ!
      Να καμαρώνεις χαρά μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Καρδουλα μου....μου φερνεις δακρυα στα ματια!!! :'(
    Κ "αναλαφρα" θα πεταξω να μυρισω τις αμυγδαλιτσες σου κ να σε κλεισω τρυφερα μεσα στα δυο μου χερια!!!
    Σ'ευχαριστω κ ας με κανεις να κοκκινιζω.... :-P
    Vailie*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βαϊλί μου, λατρεμένη μου...
      Ήθελα τόσο πολύ να σου δώσω αισιοδοξία κι ελπίδα!
      Θέλω να μου χαμογελάς και να συνεχίζεις να πετάς καρδούλα μου!
      Σε φιλώ γλυκά γλυκά! ♥

      Διαγραφή
  4. Συντάσσομαι με Ben! Πιστεύω όσα πιστεύεις, και στηρίζω όσα στηρίζεις στον επίλογο!!
    Να είσαι γερή, πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ γλυκιά μου!
      Είναι τόσο σημαντικό για μένα να μην χάσουμε τις ελπίδες μας!
      Φιλάκια πολλά πολλά! ♥

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα Αριστέα μου!! Είσαι τυχερή που έχεις αυτό τον πίνακα έξω από το παράθυρό σου!! Κάθε μήνα μετά από την αίθουσα χημειοθεραπείας περνώ από τον κήπο μου και τον θαυμάζω. Την ελπίδα την έδειχνε και τον χειμώνα, μπορεί όχι μέσα από άνθη αλλά από τα καταπράσινα δέντρα του με τους καρπούς τους. Όσο για το ποδήλατο τι αναμνήσεις μου έφερες!! Ο πατέρας μου είχε μεγάλη άρνηση για αυτοκίνητο. Επί 45 χρόνια κυκλοφορούσε με ένα τέτοιο ποδήλατο και ήθελα πολύ να το βάψω και να στολίζει την αυλή μας. Δυστυχώς όμως μας το έκλεψαν πέρυσι!!
    Να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Παρασκευούλα μου!
      Μην χάσεις ποτέ την ελπίδα σου και το χαμόγελο! Είναι η καλύτερη θεραπεία... Ψηλά το ηθικό! Κι αν δεν έχεις τον κήπο στο παράθυρό σου... να τον ονειρεύεσαι καρδούλα μου!

      Κρίμα που σας έκλεψαν το ποδήλατο. Εμείς παρακαλέσαμε για να το αποκτήσουμε!
      Φιλάκια πολλά και μια ζεστή αγκαλίτσα σου στέλνω! ♥

      Διαγραφή
  6. Yπέροχα τα λόγια σου, όπως και το τοπίο που απλώνεται μπροστά σου! είσαι πραγματικά τυχερή που αντικρίζεις κάθε μέρα τέτοιον παράδεισο! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ, να'σαι καλά!
      Νιώθω ευγνωμοσύνη κάθε μέρα για τη φύση που με περιτριγυρίζει!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Πόσο τυχερή είσαι όντως!! Θα ήθελα πολύ να ξυπνάω και να ανοίγω παράθυρο και αντί να βλέπω την απέναντι πολυκατοικία να βλέπω κήπο και δέντρα ανθισμένα! Το ποδηλατάκι σου μου θύμισε το δικό μου που είχα γράψει και ανάρτηση! Να το φτιάξεις αν και να σου πω μου αρέσει και έτσι..δίνει μια άλλη νότα εποχής..

    Να έχεις μια όμορφη ημέρα και να μην χάνεις ποτέ την ελπίδα σου! Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! Θα έρθω σήμερα να δω τη σχετική σου δημοσίευση για το ποδηλατάκι!
      Σε ευχαριστώ κορίτσι μου γλυκό για τα καλά σου λόγια!
      Μακάρι να υπήρχε παντού πράσινο και δέντρα... Να μη έβλεπε κανείς μουντά κτίρια!
      Σε φιλώ ! ♥

      Διαγραφή
  8. Σίγουρα θα τις λατρέψει..εγώ πάντως τις λάτρεψα όλες!!
    Υπέροχες..κι αυτή με το ποδήλατο είναι μαγική!!
    Χόρτασαν ομορφιά, άνοιξη κι ελπίδα τα μάτια μου..φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σας χάρισα με τέσσερις φωτογραφίες τόσα πολλά Μαρία μου!
      Φιλάκια πολλά πολλά!♥

      Διαγραφή
  9. υπεροχες photo νοσταλγεις αλλες εποχες,και το ποδηλατο ετσι εκει μου θυμιζει ομορφα ανεμελα χρονια, χαμογελασα με την αναρτηση σου καλη μου και το ειχα τοσο αναγκη μα τοσοοοο....την καλημερα μου παντα χαρουμενη ,και χαμογελαστη φιλια .....

    precious dreams

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένε μου precious!
      Πόσο χαίρομαι όταν σε "βλέπω"!
      Χαίρομαι που σου έστειλα μια νότα χαράς!
      να είσαι πάντα καλά!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  10. Υπέροχα λόγια και ακόμα πιο υπέροχες εικόνες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Να'σαι καλά και πάντα χαρούμενη! ♥

      Διαγραφή
  11. Αχ, νομίζω πω θέλω να "χωθώ" στις φωτογραφίες σου!!!
    Έχεις δώσει μια τόσο παραμυθένια κ' νοσταλγική αίσθηση!!!
    Αίσθηση ελπίδας!!! Νομίζω πως το 'πέτυχες!!!
    Μπράβο, βρε Αριστέα!!!
    Φιλάκια δεν αφήνω (είμαι σε φάση ανάρρωσης μετά από 5 μέρες πυρετού κ' ανελέητου βήχα!!!)
    Καλό Σαββατοκύριακο, κορίτσι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννα μου,σ'ε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!
      Χαίρομαι που έδωσε λίγη χαρά και λάμψη στην ημέρα όλων μας!
      Να'σαι καλά κοπέλα μου, καλή ανάρρωση!
      Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα εύχομαι!
      Φιλάκια! :)))

      Διαγραφή
  12. Δε νομίζω να υπάρχει κάτι ωραιότερο,
    από το να ανοίγεις το παράθυρο το πρωί και να αντικρίζεις τέτοια ομορφιά.Ένα όμορφο ξεκίνημα κάθε μέρα, γεμάτο αισιοδοξία.Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για αυτό και πάω κεφάτη για δουλειά! Γιατί αναπνέω καθαρό αέρα, βλέπω ροζ, άσπρες, πράσινες ομορφιές, μιλάω στα σκυλιά μου και φεύγω από εξοχή για ν πάω σε εξοχή!
      Μόνο ευγνωμοσύνη έχω στη ψυχή για όλα αυτά!
      Καλό απόγευμα χαρά μου! ♥

      Διαγραφή
  13. Το ποίημα, ένα χάδι για όλους μας,
    μια προσευχή ευχαριστίας που όλοι μπορούμε και οφείλουμε στον εαυτό μας να κάνουμε,
    έστω και χωρίς αμυγδαλιές ή καρυδιές, έστω και για μια γλαστρούλα βασιλικό..


    Ό,τι αφήνεται. σε αφήνει.
    Ό,τι το τιμάς στο ανταποδίδει στο πολλαπλάσιο!

    Μην το ξεχνάμε ποτέ αυτό, ιδιαίτερα
    όσον αφορά τον εαυτό μας..

    Καλό απόγευμα Αριστέα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έστω και χωρίς τα δέντρα η προσευχή ευχαριστίας πάντα χρειάζεται καλέ μου Ανταίε! Όλοι έχουμε λόγους! Εσύ έχεις μια υπέροχη αγάπη, εγώ τις ομορφιές στον κήπο μου , ο άλλος μπορεί να κάνει φιλανθρωπίες και να αισθάνεται ευγνώμων που μπορεί!
      Όλα τα όμορφα στη ζωή μας θέλουν φροντίδα! Οι σχέσεις μας θέλουν φροντίδα... όπως ο κήπος μας, τα πάντα θέλουν προσοχή, στοργή,σεβασμό.

      Καλό απόγευμα φίλε μου! :)))

      Διαγραφή
  14. Η ανάρτησή σου είναι τόσο γλυκιά.......όμορφες εικόνες....η ελπίδα ποτέ δε χάνεται....καλό απόγευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Να'σαι καλά κοπέλα μου!
      Φιλιά!
      Επίσης, καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  15. Καταπληκτικό εννοείται ότι η ελπίδα δεν χάνεται ποτέ!
    Πανέμορφες οι εικόνες σου!
    Είσαι τυχερή.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ χαρά μου!
      Το ξέρω ότι είμαι τυχεροί και νιώθω ευγνωμοσύνη! :)))
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  16. Πόσες αλήθειες στην σημερινή σου ανάρτηση ! Από την ημέρα που ήρθα να ζήσω στην εξοχή, άλλαξε πραγματικά η ζωή μου!
    Και η Άνοιξη είναι τόσο ελπιδοφόρος!
    Φιλιά και καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! Μαριάννα μου ! Άρα με νιώθεις και σε νιώθω! :))))
      Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία!
      Καλή Σαρακοστή χαρά μου!

      Διαγραφή
  17. Οι "ανάλαφρες" δημοσιεύσεις μας βοηθούν να αντιμετωπίζουμε λίγο καλύτερα τα "βαριά" γεγονότα...

    Το ποδήλατό σου μην το βάψεις - άφησέ το έτσι όπως είναι, με την ιστορία του ανεπηρέαστη. Βάλε του μπροστά ένα καλαθάκι με ένα όμορφο, ανθισμένο φυτό, ίσως όταν γνωριστούν να κάνουν καλή παρέα...

    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ τι όμορφα που τα είπες Έλλη μου!
      Προσπαθώ να κρατώ ψηλά το ηθικό! Το έχω και το έχουμε πολλοί ανάγκη νομίζω!
      Όσο για το ποδήλατο ..ναι κι έτσι με τη σκουριά έχει μια άγρια ομορφιά!
      Θα το περιποιηθώ τόσο όσο όταν ανοίξει τελείως ο καιρός! Το Πάσχα θα μπει σε καλύτερη θέση στην αυλή μας!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  18. Πόσο τυχερή κι ευλογημένη με έκανες θεέ μου
    να ανοίγω το παραθύρι και να αντικρύζω τον πιο όμορφο πίνακα
    αφημένο στα πόδια μου;
    καταπληκτική ανάρτηση Αριστέα μου !!πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία μου σε ευχαριστώ πολύ καλή μου!!!!!
      Έγραψα απλά τι νιώθω! Και θέλησα να σας δώσω ελπίδα!
      Σε γλυκοφιλώ! ♥

      Διαγραφή
  19. Κρατάς τις ισορροπίες. Καθορίζεις και διαλέγεις θέματα. Δεν είναι μεμπτό αυτό. Για κάποιον που σε ξέρει σίγουρα δεν περνά απ’το μυαλό του το αντίθετο. Ότι δεν αναφέρεσαι στα γίγνεσθαι δεν σημαίνει πως είναι αδιάφορα σ’εσένα και το γνωρίζω πολύ καλά.
    Αισιοδοξώ μα παράλληλα θλίβομαι για τις μέρες που διανύουμε.... Κeep walking συνηθίζω να λέω.
    Να’χεις άνθη μονίμως στον "κήπο" σου και τ’αρώματά τους να σε λούζουν, αν το επιθυμείς.

    Στείλε μου σε παρακαλώ το ποδήλατο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταρχήν μην γλείφεσαι για το ποδήλατο :-p Τι θα έχω εγώ για να θυμάμαι το il postino ( καλά το έγραψα;)
      Όλοι έχουν θλίψη κι αγωνία για το τι μέλλει γενέσθαι. Ή σχεδόν οι περισσότεροι! Αλλά άλλες φορές μου βγαίνει να σας ενθαρρύνω κι άλλες φορές οργίζομαι κι εγώ!
      Keep in touch! Αύριο θα ξεσπαθώσω πάλι!
      Κυκλοθυμία στο φουλ!
      Σε φιλώ!

      Και σου αφιερώνω το κομμάτι του ταχυδρόμου...ξέρεις εσύ!

      Διαγραφή
    2. Aνταλάσσω βιντεοκασέττα ! του Il Postino με το ποδήλατο και δώρο video player VHS για να την δείς.
      Μα το ποδήλατο το θέλω να το δωρίσω σε κα΄ποιο ξεχασμένο, απο τον ανάδοχό του, παιδί. Θεάρεστη πράξη θα ειναι και απο τους δύο μας. Σκέψου το.

      Διαγραφή
    3. αχαχα! Δεν το παραχωρούμε τόσο εύκολα καλέ μου!
      Τι θα έλεγες να διεκδικήσω ένα ακόμα ποδήλατο από τον ίδιο προμηθευτή , να το μακιγιάρω ανάλογα και να το βάλω σε έναν διαγωνισμό; Να έχουν όλοι ίσες ευκαιρίες να το αποκτήσουν;;;;;
      Σκέψου το!

      Διαγραφή
  20. πόσο όμορφη ανάρτηση!! και ναι, γεμάτη από ελπίδα! την ελπίδα που δε χάνεται, που δε θα την αφήσουε να χαθεί!! αρκεί να κοιτάμε όλο αυτά τα όμορφα γύρω μας και πλάι μας!!! φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι σε θέλω γλυκό μου κορίτσι! Δεν χάνουμε την ελπίδα ούτε το κέφι μας! Με αυτά θα οπλιστούμε για να τα καταφέρουμε!
      Φιλάκια!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  21. Κρατανε στα "χερια" τους τον ουρανο?
    Ή λαθος ταχα βλεπω?
    Και τα δικα μας χερια?
    Γιατι ειναι αδεια?

    Χμμμμμ.....

    Καλησπερουδακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες ε; Για αυτό και τόση ομορφιά; Γιατί έγιναν ένα μαζί με το γαλάζιο!
      Αλίμονο σε μας που ξεχάσαμε να απλώνουμε το χέρι και να αγγίζουμε τα σύννεφα όπως μικρά!
      Σε φιλώ!
      Καλό σου ξημέρωμα αγριομελάκι μου!

      Διαγραφή
  22. Αχ μπορείς να συνεχίσεις τις ανάλαφρες αναζητήσεις σου;
    Nα με αποπροσανατολίζεις απ' τα σοβαροφανή που βαραίνουν την ψυχή μου;
    Να μου κάνεις "ιδιαίτερα" μαθήματα φιλοσοφίας με απλά λόγια; Σε καιρούς βαριά αφιλοσόφητους;
    Ναι;
    Σ' ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν μπορώ λέει! Αμέ! Αν είναι να γεμίζω χαμόγελα τον κόσμο θα το κάνω ακόμα κι όταν δεν μπορώ!
      Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου, από καρδιάς σε ευχαριστώ!
      Καλό σου ξημέρωμα! ♥

      Διαγραφή
  23. υπέροχη ανάρτηση iris! Tέλειες εικόνες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Και βέβαια δεν χάνεται η ελπίδα.
    Αν χανόταν θα είχαμε χαθεί κι εμείς.
    Και οι αμυγδαλιές σου ολάνθιστες...
    η δική μου όταν έφυγα απ' την Άνδρο δεν είχε άνθη...
    Ποιός ξέρει άραγε, μήπως στολίστηκε τώρα;
    Κι αφού δεν είδα άνθη ΕΛΠΙΖΩ να δω αμύγδαλα...
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Φλώρα μου σήμερα είχε έναν απίστευτο αέρα και έριξε τα περισσότερα πέταλα κάτω! Ένα άσπρο χαλί απλώθηκε παντού! Ακόμα κι έτσι πάλι όμορφο ήταν το θέαμα!
      Σου εύχομαι να δεις αμύγδαλα και να φτιάξεις κι υπέροχα γλυά με αυτά!
      Φιλάκια αγαπημένη μου! ♥

      Διαγραφή
  25. μακαρι να γραφαμε ολοι τετοιες αναλαφρες αναρτησεις...τι τυχερη που εισαι δεν το συζητω!!!τελειες οι αμυγδαλιες!!φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ! Ό,τι μπορώ κάνω!
      Να'σαι καλά!
      Καλό σου ξημέρωμα! :))

      Διαγραφή
  26. Κι είναι τόσο απρόσμενο καμιά φορά το χαμόγελο. Έρχεται εκεί που δεν το περιμένεις.! Διαβάζοντας απλά μια ανάρτηση :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Χαίρομαι απίστευτα!
      Σε ευχαριστώ , από καρδιάς! ♥

      Διαγραφή
  27. Ανθισμένη μου μυγδαλένια Αριστέα!!! Εσύ είσαι μια όαση στη γενική μαυρίλα! Ξέρεις πότε θα μιλήσεις δυνατά αλλά και ξέρεις πότε θα γράψεις τα δικά σου τα ανάλαφρα.
    Όλοι οι πιστοί σου αναγνώστες σε διαβάζουμε γιατί μας μεταφέρεις την αισιοδοξία σου, την δύναμή σου αλλά και την μαχητικότητά σου!!!
    Περιμένουμε φώτο του ανακαινισμένου ποδηλάτου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημητρούλα μου , με τιμούν τα λόγια σου πολύ και σε ευχαριστώ καρδούλα μου! Μακάρι να μπορώ να δίνω ό,τι μπορώ κι έχω !
      χεχε ακόμα κι αν η σκουριά δεν επιτρέψει το ξύσιμο-βάψιμο θα μπει καλάθι, λελουδικό πάραυτα και σε περίοπτη θέση στην αυλή μας ...το Πάσχα!
      Σε φιλώ τσουπάρα μου!

      Διαγραφή
  28. Πόσο τυχερή είσαι Αριστέα μου!
    Τις αγαπώ τις αμυγδαλιές!

    Μην αισθάνεσαι άσχημα για τις "ανάλλαφρες" δημοσιεύσεις...Θεωρώ πως εκτός από προβληματισμούς οφείλουμε να μεταδίδουμε αισιοδοξία και χαρά...!
    Καλό βράδυ :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καταλαβαίνω αυτό! Κι εγώ εξάλλου το έχω ανάγκη! Ντράπηκα κάποια στιγμή ότι άνθρωποι υποφέρουν κι εγώ παίζω με τις φωτογραφίες και ανάλαφρα θεματάκια...αλλά έτσι δεν είναι η ζωή;
      Όσο για τα δέντρα (που δεν είναι μόνο αμυγδαλιές) είμαι τυχερή γιατί πριν 9 χρόνια δεν υπήρχαν ! Αλλά αποφασίσαμε να έχουμε δύο απ΄όλα τα δέντρα που ευδοκιμούν στον τόπο μου! Και μια μέρα τα φυτέψαμε και τώρα όχι μόνο μας δίνουν καρπούς αλλά μας προσφέρουν κι ομορφιά!
      Φιλάκια γλυκό μου κορίτσι!

      Διαγραφή
    2. Έτσι είναι η ζωή...
      Πόσο υπέροχο να δημιουργείς κάτι από το μηδέν και να το βλέπεις να μεγαλώνει και να αναπτύσσεται!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
    3. Κια σε γλάστρα ακόμα μπορείς να δεις τη ζωή που αναπτύσσεται!
      Μην περιμένεις: ακόμα και φακές σε βαμβάκι όπως στο σχολείο κάποτε!
      :))

      Διαγραφή