Δευτέρα 25 Μαρτίου 2013

Photo a Day 24η Μέρα

Photo a Day 24 March : up

Πάνω, ψηλά!
Τι σου έρχεται στο νου όταν ακούς το "up" ;  
Up, up to the sky...... έλεγε ένα παιδικό με το σούπερμαν όταν ήμουν μικρή, στην Αμερική και το έλεγα τραγουδιστά ...Τι το έλεγα ; Ακόμα το λέω ! Και κοιτάζω τον ουρανό, τόσο που τον λατρεύω. 
Κοιτάζω το απέραντο γαλάζιο κι ανοίγει η καρδιά μου. Βλέπω τα σύννεφα και φαντάζομαι σχήματα. Βλέπω τον ήλιο και ζεσταίνεται η καρδιά μου!

Πάνω το ηθικό θέλω να ψελλίσω εγώ σήμερα, με τόσα που τραβάμε!  Αυτή να είναι η εκδίκησή μας!
Να μην πέσουμε, να συνεχίσουμε να είμαστε με το κεφάλι ψηλά, με αξιοπρέπεια!

Κοιτάξτε πάνω κι όχι χαμηλά.

Με μια μέρα πίσω στο Photoday επιλέγω σήμερα, 25η Μαρτίου, με αυτό το θέμα, το "πάνω", να σας καλημερίσω, να σας ευχηθώ χρόνια πολλά και  να δώσω το δικό μου στίγμα στον εορτασμό του συμβολισμού της ημέρας: οι λίγοι ορθώνουν ανάστημα και ξεκινούν για την "ανάσταση". 
Όλα τα άλλα που έχουν ειπωθεί για την επανάσταση, το έθνος και τη θρησκευτική χροιά της επανάστασης τα αφήνω όλα απ' έξω! 

@ριστέα

41 σχόλια:

  1. Επάνω!!!!!!!!!!!! Συμφωνώ ....καλημέρα Αριστεα μου.
    Αθηνά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Αθηνούλα μου και χρόνια πολλά!
      Επάνω και μόνο επάνω!
      Σε φιλώ! :)))

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Αριστέα!
    Καλώς σε βρίσκω!
    Συμμεριζομαι απίστευτα την αισιόδοξη πλευρά που βλέπεις τα πράγματα!
    Όσο πιο ψηλά κοιτάμε,τόσο το καλύτερο!
    Φιλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και καλώς όρισες! :)))
      Χαίρομαι να ανεβάζω το ηθικό όλων μας! Στους δύσκολους καιρούς που ζούμε το έχουμε ανάγκη!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  3. Όταν σκύβεις το κεφάλι, δέχεσαι σφαλιάρες.
    Όταν ορθώνεις το ανάστημα σου και κοιτάζεις ψηλά, κανείς δεν πρόκειται να σου τις ρίξει.
    Καλημέρα Αριστέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι σαν τον ρίψασπις στην αρχαιότητα που κινδύνευε να τη φάει πισώπλατα!
      Όχι , δεν θα σκύψουμε το κεφάλι!
      Καλημέρα Ben!

      Διαγραφή
  4. Δεν σκύβουμε κεφάλι μα ούτε και την μέση,
    σημαντικό και αυτό!!χαχαχα
    Καλημέρα Αριστέα μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Προσοχή στη μέση σας λοιπόν κύριε Ανταίε μας!
      Καλημέρα, καλά να περάσεις! :))

      Διαγραφή
    2. Χαχαχα, σωστό τον βρίσκω τον Ανταίο!
      Καλησπέρα Αριστούλα μου... πολύ όμορφες φωτογραφίες και το μήνυμα που περνάς, σημαντικό... Ας το ενστερνιστούμε όλοι, ψηλά το κεφάλι!

      Φιλιά...

      Διαγραφή
    3. χεχε! Καλησπέρα γλυκό μου κοριτσάκι !
      Πάντα ψηλά, σαν τη σημαία μας!
      Φιλάκια! :)))

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα Αριστέα μου και Χρόνια Πολλά. Πάντα ψηλά όσο και προσπαθούν να μας κάνουν να σκύψουμε.
    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαρία μου!
      Χρόνια πολλά σε σένα και στην οικογένεια σου!
      Έχουμε χρέος να κρατηθούμε ψηλά και να κρατήσουμε κι όλους γύρω μας!
      Σε φιλώ ! :))

      Διαγραφή
  6. καταπληκτικές φωτογραφίες!!!χρόνια πολλά Αριστέα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία μου , σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Χρόνια πολλά και καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  7. όλες οι φωτογραφίες σου είναι καταπληκτικές!!! χρόνια πολλά Αριστέα!! φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Εύη μου, να'σαι καλά!
      Χρόνια πολλά κούκλα μου!

      Διαγραφή
  8. Up.....μμμμ...up...
    ΦΑΡΙΝΑΠ???
    Ναι..το βρηκα...φαριναπ εννοεις...
    (και χωρις τη βοηθεια του κοινου χα!)

    Φιλακια,Αριστεα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Και τώρα; Τι να δώσω για βραβείο;
      Τη βοήθεια του κοινού παρακαλώ!
      Σε φιλώ γλυκά!
      καλό σου βράδυ! ♥

      Διαγραφή
  9. Thumbs UP... για την θετική σου ενέργεια!!!
    ;-)
    Φιλάκιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. "Παντα ψηλα προς τις κορφες " ελεγε ενα τραγουδακι που ηξερα εγω!
    Κ ακομα το τραγουδω κ εγω...

    Μπορει η καρδια να σπαραζει κ να σφιγγεται μπροστα στα τοσα δεινα,μα ακομη κ αν χαμηλωνουμε το βλεμμα μερικες φορες, το κεφαλι μας παραμενει ψηλα!!!!

    Φιλια καλη μου κ καλη εβδομαδα ναχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλίμονο κι αν δεν σου άρεσαν εσένα καρδούλα μου τα παιχνίδια με τον ήλιο ανάμεσα στα δέντρα!
      Ψηλά θα κοιτάμε παρέα! ναι;
      Φιλάκια κούκλα μου και καλή εβδομάδα! ♥

      Διαγραφή
  11. "Ο ένας κοιτάζει το νερόλακκο και βλέπει τη λάσπη,
    ο άλλος βλέπει μέσα του τα άστρα που αντανακλώνται."

    χρόνια πολλά κι ευλογημένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστό!
      Σημασία έχει πώς νιώθουμε και τι αντιλαμβανόμαστε
      Χρόνια πολλά και καλά! :)))

      Διαγραφή
  12. Τι φωτογραφίες ήταν αυτές!!!!!!!
    Να μην θέλεις να κατεβάσεις το κεφάλι σου....
    Ο ήλιος παιδί μου αλλάζει το σκηνικό παντού, ακόμη και μέσα στην καρδιά....
    up... λοιπόν.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χτες Φλώρα μου που τις τράβηξα είχε καταπληκτική ημέρα! Και τράβηξα ακόμα περισσότερες! Είχα θέμα ποιες να διαλέξω!
      Σήμερα πάλι ήταν χάλια ημέρα! Δεν μας έκανε το χατίρι! :(
      Όντως ο ήλιος είναι όταν υπάρχει μας φτιάχνει και το μέσα μας!
      Φιλάκια !

      Διαγραφή
  13. Απ(άνω) το κεφάλι, γιατί μας δίνει ανάστημα και μας κάνει ψηλότερους!
    Καλή εβδομάδα Αριστέα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστή! Καλησπέρα Μαρία μου και καλή εβδομάδα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. Χρόνια πολλά για σήμερα!! (πρόλαβα; δεν πέρασε από 12!!!)

    Τι φωτογραφίες... θα κολλήσω το λάπτοπ στο ταβάνι με τις φωτογραφίες σου ανοιχτές και έτσι θα κοιμηθώ. Όμορφα! Καληνύχτα, φίλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Έλλη μου! Εσύ πρόλαβες πριν τις 12!
      Εγώ όχι! :)
      Καλή εβδομάδα!

      ΥΓ: Όνειρα γλυκά να έχεις! ♥

      Διαγραφή
  15. Χρονια πολλα ,συμφωνω απολυτα με την αναρτηση σου!!οι φωτογραφιες για αλλη μια φορα υπεροχες!!!ηλιος για παντα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά και κυρίως καλά! :)
      Σε ευχαριστώ πολύ, να'σαι καλά!
      Φιλιά!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  16. Μπράβο Αριστέα μου για το θετικό μήνυμα που περνάς... Ψηλά το κεφάλι όλοι μας!!! Και οι φωτογραφίες σου, υπέροχες!!! :)
    Καλό βράδυ!!! Φιλιά πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουπς! Αυτό τώρα το είδα!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ καλή μου Φωτεινή!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  17. Πάντα πάνω!!
    Όπως λέει και ο Μπεν όποιος σκύβει δέχεται σφαλιάρες..αν και όπου να είναι, θα πάω να σκύψω γιατί μου είπαν πως βγήκαν οι παπαρούνες και θα βγω να τις αναζητήσω..χαχα!!
    Οι φωτογραφίες σου εκπληκτικές κι αισιόδοξες!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα! Με έκανες και γέλασα ! Να'σαι καλά!
      Νωρίς δεν είναι για τις παπαρούνες;
      Ποιανού τα χνάρια ακολουθώ στις φωτογραφίες άραγε;
      Σε φιλώ! ♥

      Διαγραφή
  18. up...!!
    Αυτό και αν είναι σύνθημα!!!
    (οι φωτό..τέλειεςςς!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ελπίζω να μην ξεχάσουμε ποτέ να κοιτάμε πάνω!
    Φιλάκια Αριστέα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή