Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013

Photo a Day 5η & 6η Μέρα

Photo a Day 5 March : under

Από κάτω!
Στις 11 Δεκεμβρίου η Chantelle είχε ζητήσει το ίδιο ακριβώς θέμα! Τότε τη γλίτωσα με μια πολύ γαλανή φωτογραφία(κάτω από τα φώτα της εθνικής και τον όμορφο ουρανό μας).

Σήμερα σας έχω κάτι πολύ απλό:Τα ξύλα του χειμώνα κάτω από το μπαλκόνι! 

Φέτος δούλεψε πολύ ξύλο. 
Κατηγορήθηκαν έντονα, όσοι έκαιγαν ξύλα για να ζεσταθούν. 
Ότι μόλυναν επικίνδυνα την ατμόσφαιρα με σωματίδια. 
Αντί να κατηγορηθεί η αναλγησία του κράτους! 
Κληθήκαμε να ψάχνουμε νέους τρόπους για να καλύψουμε μια ανθρώπινη ανάγκη. 
Όχι μια ματαιοδοξία για τζάκια και χλιδή.
Κι όσοι προσπαθήσαμε να τη βολέψουμε με κάποιο ηλεκτρικό θερμαντικό σώμα, τώρα καλούμαστε να πληρώσουμε υπέρογκους λογαριασμούς με τις τρελές αυξήσεις της ΔΕΗ!
Αλλά όλα θα πάνε καλά .... αρκεί να ξέρουμε τι θα γίνει στο επόμενο επεισόδιο της τούρκικης σειράς μας!





Photo a Day 6 March : chair

Καρέκλα! 
Πόσο ενδιαφέρον μπορεί να έχει μία καρέκλα ;





Αυτή η καρέκλα πάντως για μένα έχει ιστορία. Μετράει πάνω από 35 χρόνια ζωής. Είναι από την πρώτη τραπεζαρία που αγόρασε η μαμά μου όταν ήρθαμε στην πατρίδα. Και που όταν με προίκησε με ρώτησε αν θα ήθελα να την κρατήσω για να αλαφρύνω λίγο τα έξοδα των επίπλων. Αλλάξαμε την ταπετσαρία στις καρέκλες ( ώστε να δένει με το σαλόνι) και μαζί με την τραπεζαρία ( μαρκετερί στην τεχνική της) κοσμούν το σπίτι μου κι είμαι υπερήφανη για αυτά τα έργα τέχνης!
Άθικτα σχεδόν.... δεν το μετάνιωσα ποτέ που δεν απέκτησα μια σύγχρονη τραπεζαρία!

Από ότι είδατε το έκανα δύο σε ένα, χθεσινό και σημερινό θέμα!
Λιγάκι αχταρμάς; Πάντως εγώ σαν να ξεκουράστηκα λιγάκι !

Καλή σας μέρα
@ριστέα



48 σχόλια:

  1. Καλημέρα!
    Μια χαρά τα πήγες με τα θέματα..και η καρέκλα σου είναι πραγματικά όμορφη!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαρία μου!
      Ευχαριστώ πολύ χαρά μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Χίλιες υπέροχες καλημέρες, Αριστέα μου!

    Μ'άρεσε η προτελευταία φωτογραφία πολύ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Σεβάχ!
      Μου μετέδωσες τη χαρά και τον ενθουσιασμό σου , αν και είμαι αρρωστούλα! :))
      Φιλάκια πολλά !

      Διαγραφή
    2. Ω!Ελπίζω να'ναι κάτι ασήμαντο!
      Περαστικά :)

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Αριστέα μου!
    Πόσο δίκιο έχεις για το θέμα της θέρμανσης...!
    Τα ξύλα μας δίνουν ζωή, είτε ζωντανά είτε κομμένα...όπως ακριβώς σου δίνει ζωή και χαρά η ξύλινη τραπεζαρία σου!
    Θα συμφωνήσω και σε αυτή, μου αρέσουν και εμένα πολύ αυτά τα κομμάτια!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Κατερίνα μου.
      Φέτος τα ξύλα ήταν μια αναγκαστική επιλογή! :(
      Λυπάμαι που ήμουν επιθετική κάπως ή και ειρωνική στα λόγια μου αλλά αυτή είναι η αλήθεια!
      Από την άλλη μιας και έμπλεξα τα δυο θέματα κι εμένα μου αρέσουν τα παλιά!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
    2. Ήσουν απλά αληθινή...!
      Το πόσος κόσμος υπέφερε δεν λέγεται..εγώ απλά μέσα σε εισαγωγικά την γλύτωσα γιατί έχω επιλέξει έναν εναλλακτικό και καινούριο τρόπο θέρμανσης...θα δείξει όμως τελικά στον λογαριασμό της ΔΕΗ...

      Διαγραφή
    3. Όταν θα έχεις τα τελικά συμπεράσματα να με ειδοποιήσεις!
      Να ξέρω για του χρόνου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα..
    ξύλο=δέντρα=δάσος,ζωή,οξυγόνο
    καρέκλα,έχουν ενδιαφέρον κάποιες καρέκλες , αν είναι αντίκες , αν θυμίζουν παλιές καλές εποχές..
    ωραία παρουσίαση
    φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Δελφινάκι μου!
    Ναι όντως, οι αντίκες έχουν ενδιαφέρον, όπως και οι παλιές ψάθινες των καφενείων αν είναι περιποιημένες και βαμμένες σε όμορφα χρώματα!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Αριστέα μου
    Πρώτα απ΄ όλα το τζάκι στα σπίτια του χωριού μόνο χλιδή δεν λέγεται!
    Ας λέει ο καθένας ότι θέλει, καλά που υπάρχουν και ακόμα καλύτερα που δεν έκανε στην χώρα μας τον βαρύ Χειμώνα της Ευρώπης να έχουμε θρηνήσει κι άλλα θύματα.
    Για τις πόλεις... ας φέρουν το πετρέλαιο σε λογικά επίπεδα τιμών για να σβήσουν τα τζάκια και να γεμίσουν πάλι με διακοσμητικά και κεράκια όπως ήταν τόσα χρόνια.
    Όσο για την παλιά τραπεζαρία, μια χαρά είναι και λυπάμαι που πολλές φορές βρίσκω αξιόλογα κομμάτια πλάι σε σκουπίδια, έχω δει και ολόκληρο σαλόνι που την μόνη αβαρία που είχε ήταν η φθορά στα βελούδινα καλύμματα ... για να αντικατασταθούν από μοντέρνα έπιπλα αναμφιβόλου ποιότητας.

    Φιλιά κοριτσάκι μου
    να έχεις μια όμορφη μέρα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Λεβίνα μου! Τα είπες θαυμάσια!
      Κι εγώ με κεράκια και φωτάκια το είχα το τζάκι τόσα χρόνια! Τώρα πια κάνω το σταυρό μου που υπήρχε κι αυτό!

      Όσον αφορά τα παλιά έπιπλα νιώθω τόσο όμορφα που άλλαξα την ταπετσαρία απλά στις καρέκλες και την κράτησα! Μια χαρά μπορεί να δέσει με το μοντέρνο το παλιό αν θες! Η ποιότητα των παλιών επίπλων δύσκολα συναντάται στα μοντέρνα έπιπλα!
      Τα φιλιά μου και την εκτίμηση μου κοριτσάρα μου! ♥

      Διαγραφή
  7. Είναι κάποια αντικείμενα που αφενός φαίνονται αδιάφορα αλλά η συναισθηματική τους αξία είναι τόσο μεγάλη που δε γίνεται να περάσουν απαρατήρητα.
    Όσο για τις ξυλόσομπες και τα τζάκια ας ήταν το πετρέλαιο λίγο πιο φτηνό ώστε να μη μολύνονταν η ατμόσφαιρα...
    υγ: η σπόντα που πέταξες "μη χάσουμε το επόμενο επεισόδιο από το τούρκικο" πολύ την ευχαριστήθηκα!
    Φιλιά πριγκίπισσά μου:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την μου! :)))
      Έχεις απόλυτο δίκιο για αυτό που λες για τη συναισθηματική αξία. Κι εγώ δένομαι με τα πραγματάκια μου πολύ! :)

      Όσο για τη θέρμανση ήταν πολύ πονεμένο κομμάτι αυτό φέτος! Και τα ξύλα στοίχισαν και την ακούσαμε και το ρεύμα αυτή τη στιγμή έχει έρθει τρελό νουμεράκι που με βγάζει εκτός από κάθε σχέδιο κι όνειρο για τους επόμενους μήνες....
      Όσο για τη σπόντα πλέον δεν είναι καθόλου σπόντα!
      Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει τι βλέπει ο καθένας. Αν παρακολουθεί κάποιο σήριαλ. Με ενοχλεί αφάνταστα πχ στη δουλειά άντρες οικογενειάρχες να ρωτούν για τη συνέχεια του έργου και να σχολιάζουν τα τεκτενόμενα αλλά για όλα όσα συμβαίνουν σκύβουν απλά το κεφάλι!

      Φιλιά κοριτσάρα μου!
      Καλά να περνάς!

      Διαγραφή
    2. Εσυ μπορει ευτυχως να το εκλεισες το μπλογκ σου αλλα αφησες επαξιο ατομο πισω σου να πεταει σποντες!!!

      Διαγραφή
    3. Καλημέρα kwnnie μου!
      Προχτές πήγα να μπω στο blog σου, αλλά δεν το έβρισκα! Γιατί το έκλεισες;
      :(

      Διαγραφή
    4. Σεβάχ μου, ανώνυμοι σαν τον από πάνω την έκαναν να χάσει το ενδιαφέρον της πια ! :(

      Διαγραφή
    5. Κρίμα...
      Δε μπορείς να φανταστείς,Αριστέα μου, πόσα σχόλια (παρόμοιου τύπου) είναι αποθηκευμένα στα "ανεπιθύμητα". Και όλα είναι ανώνυμα. Νομίζω μιλάει από μόνο του το γεγονός...

      Διαγραφή
    6. Εγώ πάλι τα αφήνω εκεί! Υπάρχουν τόσα γραπτά για να βγάλει κανείς τα συμπεράσματα του! Εγώ υπογράφω με τη φάτσα μου και το ονομά μου! Είναι πολύ απλό! :))

      Διαγραφή
  8. Αν είναι δυνατόν να θεωρηθεί πολυτέλεια το αυτονόητο: το να μπορεί κάποιος να ζεστάνει το κορμί του...
    Για όλα τα σχετικά με τα τζάκια προβλήματα, να ανοίξουν τα μάτια τους οι (μόνιμα ανεύθυνοι) υπεύθυνοι...
    (Μεταξύ μας... πόόόσο θα ήθελα να έχω ένα τζάκι!!!)
    Για τα έπιπλα τα παλιά, τί να πω?
    Ο μπαμπάς μου είναι ξυλουργός κ' μάλιστα τεχνίτης κ' σχεδόν όλα τα ξύλινα έπιπλα του σπιτιού είναι δημιουργίες του... Σε καμία περίπτωση δε συγκρίνω τα παλιά ποιοτικά θαυματάκια με τα μαζικά παραγωγής έπιπλα...
    Τώρα, ανάλογα με την περίοδο, βλέπεις στα σπίτια όλων τα ίδια -μοντέρνα- έπιπλά... Τα παλιά κομμάτια όμως, είναι διαχρονικές αξίες... Και ειδικά με μικρές αλλαγές (όπως η αλλαγή ταπετσαρίας που έκανες εσύ, μπορούν πολλές φορές να τα απογειώσουν τελείως!!!)
    Αχ... Μπράβο, βρε Αριστέα!!!
    (Πολυλογία με έπιασε!!!)
    ;-)
    Φιλάκιαααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννα μου, εγώ τόσα χρόνια διακοσμητικό το είχα! Φέτος έκανα το σταυρό μου! Ζεστάθηκε λίγο το κορμάκι μου!
      Αχ τυχερή ...ο μπαμπάς θα σου έχει φτιάξει θαύματα ε; Πάντως πολλά παλιά άνετα αξιοποιούνται!

      Φιλάκια γλυκιά μου!:)))

      Διαγραφή
  9. Ας μην πως τίποτα Αριστέα μου για τα τζάκια, ρεύματα και πετρέλαια και μ΄ ανέβει πάλι το αίμα στο κεφάλι με δαύτους!Σε λίγο θα μας λένε πως μας κάνανε και χάρη για να μας μάθουν πως μεγαλώνουν κι από τζάκι!
    Πάντως το "βόδι" του χειμώνα το φάγαμε για φέτος κι έμεινε η ουρίτσα του!Πάει και το ΄13... να ΄μαστε καλά πρώτα ο Θεός για να δούμε πως θα τη βγάλουμε το ΄14!
    Τα παλιά γενικά μ΄ αρέσουν.Ακόμα και τα φθαρμένα έχουν μια αίγλη πάνω τους κι αν επισκευαστούν σωστά είναι πολύ όμορφα!Και που άντεξαν τόσα χρόνια, είναι πολύ σημαντικό!Κάποτε τα βαριόμουνα και δεν τα ΄θελα, αλλά μ΄ έβαλε σ΄ αυτό το κλίμα ο σύζυγός μου!
    Τα θέματά σου τα παρουσίασες υπέροχα κι οι φωτογραφίες σου όλες τέλειες!
    Χαρούμενο μεσημέρι να ΄χεις και να περάσεις υπέροχα καλή μου!Φιλάκια πολλά!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Απολαυστική είσαι Σοφία μου!
      Όντως ...καλά τη βγάλαμε φέτος! Του χρόνου;
      Μικρή κι εγώ δεν έδινα την δέουσα σημασία! Ευτυχώς που μεγαλώνοντας άλλαξα!
      Καλό μεσημέρι!
      Φιλάκια! ))

      Διαγραφή
  10. Το καλοκαίρι, το πέρασα κάνοντας αναπαλαίωση σε παλιά έπιπλα και καρέκλες, στο σπίτι μιας φίλης. Η ομορφιά τους είναι αξεπέραστη. Μασίφ ξύλο, φτιαγμένα όλα στο χέρι. Να τα χαίρεσαι όμως, να μην τα αφήνεις να μένουν αχρησιμοποίητα, τότε χαλάνε τα πράγματα, όταν δεν ποτίζονται απο την "ενέργεια" μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έκανες την πιο όμορφη παρατήρηση Ben μου!
      Και χαίρομαι πολύ που την έκανες!
      "Τότε χαλάνε τα πράγματα, όταν δεν ποτίζονται από την "ενέργεια" μας".

      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  11. Τι όμορφη ανάρτηση! Μπορεί να την λες αχταρμάς, αλλά αυτές οι σκέψεις μας έχουν ενδιαφέρον και μας βοηθάν να γνωρίσουμε όχι μόνο τους εαυτούς μας, αλλά και τους άλλους γύρω μας. Τον κόσμο ίσως. Ανυπομονώ απλά για την επόμενη! Φιλιά πολλά!

    Μη ξεχνάτε τον ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ μας! Πάρτε μέρος τώρα!
    fashionable.gr
    Lot's of love!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!
      Η επόμενη στη λίστα είναι ο φόβος! :))
      Έρχομαι μετά να δω το διαγωνισμό!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Όσο υπάρχουν ξύλα για να καίμε μια χαρά είναι όλα.
    Όταν ούτε απ' αυτά δεν θα έχουμε φοβάμαι μήπως την πληρώσουν και οι καρέκλες των απανταχού τραπεζαριών....
    Που καταντήσαμε!!! Να βλέπουμε και τις καρέκλες σαν μέσο θέρμανσης....
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πασταφλωρίτσα μου, τι όμορφα που τα έδεσες;
      (Ελπίζω να περνάς όμορφα εκεί στη φύση που είσαι!)
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  13. Πόσο όμορφα είναι και παραμένουν τα αληθινά έπιπλα!
    Εγώ πάλι τρελαίνομαι για τα σεκρετέρ..δώσε μου συρταράκια
    και άσε με με τις ώρες να τα ανοιγοκλείνω και να τα ψάχνω!!χαχαχα
    Και τώρα σε ένα τέτοιο κάθομαι.. :))

    Γελάω κάθε μέρα κοιτώντας στο ρολ του μπλογκ μου, όταν βλέπω
    ανάρτησή σου..πχ 1η ημέρα κλπ!
    Μου θυμίζει την Γένεση "Και έγεινεν εσπέρα, και έγινε πρωί, ημέρα πρώτη."
    Σε φιλώ κι ελπίζω να είσαι καλύτερα;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα χαρά μου!
      Τα σεκρετέρ πάντα μου άρεσαν... Ήταν όνειρο από μικρή να αποκτήσω ένα και να κρύβω ερωτικά γράμματα ή ποιήματα μέσα στα συρταράκια! Τέτοια ποιήματα έγραψα στην πορεία μου, αλλά σεκρετέρ δεν απέκτησα ποτέ!

      Τυχερέ!Ζηλεύω! :-D
      Φιλάκια!
      Σε σχέση με χτες ελαφρώς καλύτερα, δόξα τω θεώ!

      Διαγραφή
  14. Καλημέρα κοριτσάκι μου! Πολύ όμορφες φωτογραφίες!

    Σχετικά με τα ξύλα.. ότι και να κάνουμε σε αυτό τον κόσμο για να επιβιώσουμε πάντα το κράτος θα κοιτάξει να βρεί τρόπους να μας αρμέξει, διότι αυτή την γραμμή έχει.. και όταν κάνεις κάτι άλλο καταλήγεις και νεκρός, όπως τα παιδάκια που θρήνησε όλη η ελλάδα πρόσφατα..

    Σχετικά με τις καρέκλες.. δεν υπάρχει ομορφότερο πράγμα να μπορείς να αναπαλαιώσεις τα παλιά έπιπλα και να τα χρησιμοποιείς ακόμα. Διότι εκείνα τα χρόνια φτιάχνανε γερά έπιπλα..όχι σαν τα σημερινά που τα πουλάνε και σε εξωφρενικές τιμές!

    Να έχεις μια όμορφη ημέρα! Σε φιλώ γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα στο γλυκό αρωματικό κορίτσι μας!
      Το κράτος έχει βαλθεί να μας ξεπαστρέψει! Να δω πως θα συνεχίσουν όμως αν δεν θα μπορούν να μας αρμέγουν άλλο!
      Χαίρομαι που κι εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη για τα παλιά έπιπλα!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  15. Καλησπέρα, καλή μου! Όσο γνωρίζουμε τι θα γίνει στο μετέπειτα επεισόδιο του τούρκικου και όσο ακόμη δεν έχουμε καταφύγει στο να καίμε τους... καναπέδες μας στη μέση του σαλονιού για να ζεσταθούμε, καλά είμαστε... και καθόμαστε φρόνιμα...

    Οι καρέκλες σου είναι πολύ όμορφες! Να τις προσέχεις. Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα γλυκιά μου!
      Αχ! αχ! Που καταντήσαμε! Και πόσο ακόμα!
      Θα τις προσέχω! Όσο ζω!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  16. Καλησπέρα Αριστέα μου!!
    Τι όμορφη καρέκλα!!
    Φαντάζομαι πόσο ωραία θα είναι και η τραπεζαρία!
    Να έχεις ένα όμορφο βράδυ! Φιλάκια πολλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η τραπεζαρία Παρασκευούλα μου είναι ακόμα πιο ωραία! Έχει μια πανέμορφη τεχνικά...άργησα να μάθω για αυτήν!
      Τα έχω λατρέψει αυτά τα κομμάτια! Και γλίτωσα και τη μαμά από περιττά έξοδα όταν με πάντρευε!
      Φιλάκια καλή μου ♥

      Διαγραφή
  17. Προς στιγμή νόμισα ότι η καρέκλα ήταν συνέχεια του πάνω κειμένου, κι ότι έγινε παρανάλωμα του τζακιού για να ζεσταθείτε... Τόση ευφυία το άτομο λέμε...
    Για το τούρκικο δεν σε παρακολουθώ, γιατί η τηλεόραση ανοίγει σε εξαιρετικές περιπτώσεις μόνο (γιορτές, εθνικές επετείους).
    Πάντως, μ' έκανες πάλι να ζεσταθώ με τα λόγια σου, τις εικόνες και τις περιγραφές σου.
    Φιλιά πολλά Αριστέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαρία μου.
      Αχαχαχα! Κι εμένα η τηλεόραση είναι για διακοσμητικά κεράκια σε πορτοκαλί! Επίσης να σκεφτείς ότι έχβ μια 14αρα από τι 1990 και κάτι! ;-)
      Χαίρομαι που ζεστάθηκες με τα λόγια μου!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  18. Καλησπέρα Αριστέα μου!!! Πραγματικά δεν ξέρω πώς τη "βγάλαμε" και φέτος... είμαστε και ορεινά εδώ!!! Κατάντησε η θέρμανση να έχει γίνει πολυτέλεια και θρηνούμε θύματα...
    Οι καρέκλες σου που έχουν συναισθηματικη αξια μου άρεσαν πολύ! Σε φιλώ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Φωτεινή.
      Να κάνουμε το σταυρό μας που αντέξαμε! Για του χρόνου,,,έχει ο θεός!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  19. Πολύ ωραίες οι παλιές καρέκλες και καλά έκανες και τις κράτησες.Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Σημερα δεν σε διαβάζω στις καλες σου γλυκούλα μου αλλά κι αυτό μες το πρόγραμμα είναι. Δεν ειναι όλες οι μέρες ίδιες:)
    Τη βγάλαμε και φέτος με οικονομία στο πετρέλαιο και πολύ τζάκι! Μάθαμε να αντέχουμε στο κρύο. Ακόμα και τα παιδιά μου. Δεν ξέρω πόσο ακόμα αλλά όσο χρειάζεται, θα είμαι δυνατή και δεν θα κρυώνω για να μην κρυώνουν ούτε αυτά. Με μια μικρή σομπίτσα αλογόνου και πολύ τζάκι αντέξαμε. Έρχεται η άνοιξη ευτυχώς, μια κουκίδα ελπίδας:)
    Α, τούρκικα δεν βλέπω όπως και καθόλου ΤΙβι!
    Οι καρέκλες σου αγαπημένες. Καλά έκανες κ τις κράτησες. Έχουν τόσες αναμνήσεις. Θα συμφωνήσω με τα καινούρια έπιπλα που ειναι πανάκριβα και ψεύτικα τα περισσότερα.
    Περαστικούλια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι φορές που εξαντλείται η υπομονή Δημητρούλα μου. Φυσικά δεν είναι όλες οι μέρες ίδιες!

      Μάθαμε να αντέχουμε στο κρύο, ακριβώς! Έμαθα να βλέπω το θερμοστάτη στο 13 ώστε αυτόν τον καιρό που δείχνει 15, 16 το πολύ κάνω πάρτι τρελό!
      Φιλάκια γλυκούλα μου! ♥
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  21. Καλησπέρα καλή μου φίλη!!!
    Πέρασα απο το σπιτάκι σου να δω τι κάνεις μιας και απο εχθές προσπαθώ να τακτοποιήσω κάποιες δουλίτσες που έμειναν πισω με την ίωση που με ταλαιπώρησε! Ελπίζω να είσαι καλύτερα!!!!
    Εμείς ευτυχώς λειπουμε όλη μέρα απο το σπίτι οπότε δεν χρειαζόμαστε θέρμανση παρα ελάχιστη ώρα το βράδυ! Σόμπα,ζεστές ρομπούλες και πάπλωμα! Τζάκι μόνο το σ/κ! Οσον αφορά τις καρέκλες σου,μου αρέσει που υπάρχουν στο χώρο σου κι δίνουν έναν αέρα άλλης εποχής!!!
    Εγω λαχταρώ να πάρω ενα παλιό σεκρετέρ!!!! Ελπίζω κάποια στιγμή να τα καταφέρω!!!
    Τα φιλιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην ανάρρωση είμαι! Όλοι τα χάλια μας ε;
      Καλά περάσαμε φέτος! Μας δίδαξε ότι μπορούμε!
      Όσο για το σεκρετέρ από μικρούλα κι εγώ το ήθελα... κι ακόμα το θέλω!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή