Τετάρτη 20 Μαρτίου 2013

Περί ευτυχίας το ανάγνωσμα....

Ο κόσμος τρέχει ζητώντας αγάπες, τιμές και λεφτά
και το μπουζούκι τη νύχτα το κλάμα του δε σταματά
Όμως εμένα, εμένα, εμένα μου είν’ αρκετά

Λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και τ'αγόρι μου ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

Τραγουδούσε κάποτε η Μαρινέλα, σε στίχους του Πυθαγόρα και μουσική Γ.Κατσαρού.
Πάνω κάτω δε διαφέρει πολύ από τη θέση μου περί ευτυχίας. Με ρωτούσε πρόσφατα φίλος τι είναι για μένα ευτυχία. Φυσικά κι ενστερνίζομαι το τετριμμένο: είναι στιγμές μονάχα η ευτυχία.Αυτό εξυπακούεται. Φανταστείτε να είχε διάρκεια. Το πάρα κύριε Ελέησον, το βαριέται στο τέλος κι ο θεός. Είναι οι στιγμές που την κάνουν σημαντική κι επιδίωξη όλης μας της ζωής. 
Αλλά πώς την αντιλαμβάνεται ο καθένας μας; Πιστεύω ότι η ευτυχία για τον καθένα είναι ένα καθαρά προσωπικό σενάριο ακόμα κι αν στις λεπτομέρειες μπορεί να μοιάζουν. Έτσι δεν μπορώ να χαρακτηρίσω κάποιον δυστυχισμένο μόνο και μόνο γιατί δεν μοιάζει με τη προσωπική μου θεώρηση περί ευτυχίας. Το ίδιο ισχύει και για όλους. Προτού κουνήσεις το κεφάλι και κρίνεις τον οποιοδήποτε θα χρειαστεί να μπεις στα παπούτσια του, πράγμα πολύ δύσκολο.
Άντε να καταλάβει ο καθένας, ότι εγώ απολαμβάνοντας κάτι απλό στο στόμα , στο μάτι ή στη ψυχή μπορεί να νιώθω την υπέρτατη ικανοποίηση και να νιώθω ευτυχία κι ας έχω μείνει με ελάχιστα χρήματα στο πορτοφόλι. 

Τι απαντώ λοιπόν όταν με ρωτούν τι είναι για μένα ευτυχία;
Λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και τ'αγόρι μου ... αν και στο τελευταίο βάζω όλους τους ανθρώπους που αγαπώ! Περίμενες κάτι άλλο;



Τι είναι ευτυχία για σένα;

Καλή σας μέρα.
@ριστέα


ΥΓ: Σήμερα είναι η Παγκόσμια ημέρα ευτυχίας. Καθιερώθηκε μόλις πέρυσι το καλοκαίρι από τον ΟΗΕ και φέτος είναι ο πρώτος της εορτασμός. 

ΥΓ2: Ακολούθησε κι άλλες μου αναρτήσεις περί ευτυχίας, αν έχεις χρόνο και διάθεση.

49 σχόλια:

  1. Αριστέα μου, τα είπες όλα, η υγεία όμως θα συμπλήρωνε το τρίπτυχο της ευτυχίας μας.
    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κοίτα να δεις που τη θεώρησα δεδομένη! Καλά έκανες και τη συμπλήρωσες!
    Φιλάκια Μαρία μου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δε το ήξερα οτι ειναι παγκόσια μέρα ευτυχίας..ούτε οτι καθιερωθηκε πέρσι..
    ωραια το παρουσιασες..χαιρομαι που επεστρεψες στα θεματα σου. (εννοω με αυτα που σε γνωρισα πριν ασχοληθεις με τοphoto a day album) υγεια,υγεια...μου αρεσε πολυ η φωτογραφια που επελεξες - αγαπημένη θάλασσα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε εγώ το γνώριζα μέχρι χτες ;-) Ήταν το πρώτο πράγμα που είδα σήμερα ανοίγοντας το ιντερνέτι μου!
      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Ευτυχία είναι να απολαμβάνεις ένα ποτήρι νερό, να μένεις έκθαμβος στη θέα της ανατολής, να βλέπεις ένα παιδί να κοιμάται, να πλημμυρίζεις άνοιξη ακόμη και το καταχείμωνο, μυρίζοντας ένα λουλούδι...

    Συμφωνώ ότι η υγεία συμπληρώνει (ή, ίσως είναι αφετηρία για) την ευτυχία.
    Κάποτε, είχα διαβάσει πως, "δεν έχει σημασία πόσο ζεις... αρκεί να ζήσεις ευτυχισμένα ως το τέλος".
    ...Κι έτσι, επανέρχομαι στην προχθεσινή σου ανάρτηση, Αριστέα μου: "Άδραξε τη μέρα"!...

    Πολλά πολλά φιλιά!❀~✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όμορφα έδωσες τις δικές σου ευτυχισμένες στιγμές Ιωάννα μου!
      Και φυσικά χωρίς ποιότητα η διάρκεια από μόνη της δεν λέει κάτι!
      Σε φιλώ γλυκά γλυκιά μου! ♥

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα Αριστέα μου!! Θα συμφωνήσω μαζί σου πως ο καθένας αντιλαμβάνεται την ευτυχία διαφορετικά και μόνο κρίση από τον άλλον δεν σηκώνει το συγκεκριμένο!!! Πόσο μάλλον να κουνήσεις το κεφάλι! Βασική προυπόθεση της ευτυχίας για μένα είναι η υγεία!! Παρόλα αυτά τα μαθήματα που μου δίνουν καθημερινά άνθρωποι που παλεύουν για αυτή μου δείχνουν πως οι στιγμές είναι αυτές που αξίζουν μέχρι την τελευταία πνοή μας!! :)
    Φιλάκι*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο για την υγεία Παρασκευή μου! Χωρίς αυτή δεν μπορείς να απολαύσεις τίποτα! Αλλά πάλι σκέφτομαι κάποιους ανθρώπους που ακόμα και στο κρεβάτι τους πόνου έφυγαν ευτυχισμένοι ακόμα κι αν δεν είχαν προλάβει να ζήσουν!
      Άρα είναι υπόθεση της καρδιάς: πόσο αυτή είναι χορτασμένη και με τι χορταίνει!
      Φιλάκια κοπέλα μου! :)

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα Αριστέα μου!
    Συμφωνώ μαζί σου... "Πιστεύω ότι η ευτυχία για τον καθένα είναι ένα καθαρά προσωπικό σενάριο ακόμα κι αν στις λεπτομέρειες μπορεί να μοιάζουν"
    Ευτυχία για μένα είναι στιγμές που αισθάνομαι γαλήνη και ασφάλεια μαζί :-)
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που συμφωνούμε!
      Η γαλήνη και για μένα είναι αναγακία κι απαράιτητη γι ανα μιλήσω για ευτυχισμένες στιγμές!
      Φιλάκια κοριτσάρα μου! ♥

      Διαγραφή
  7. Eυτυχία σου εύχομαι Αριστέα μου πάντα.
    Είναι καθαρά υποκειμενικό τι είναι ευτυχία για τον καθένα.
    Ευχομαι να γινόταν να ήταν ευτυχισμένα όλα τα παιδιά του κόσμου γιατί αυτά δεν έχουν φταίξει σε τίποτα και πληρώνουν τις αμαρτίες άλλων.
    Αν ήξερα ότι αυτό γινόταν θα ήμουν και εγώ ευτυχισμένη!
    Να μην υποφέρει ποτέ παιδί από τίποτα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλενα μου, ευχήθηκες το καλύτερο κι έδωσες μια πανανθρώπινη χροιά στην ευτυχία! Σε ευχαριστώ από καρδιάς! Δεν το κάνει εύκολα ο καθένας μας!
      Είσαι υπέροχη!
      Σε φιλώ γλυκά! ♥

      Διαγραφή
  8. Ευτυχία, μια έννοια που πιστεύω έχει απασχολήσει κάθε άνθρωπο που πέρασε ή που υπάρχει πάνω στον πλανήτη και που τελικά είναι το ζητούμενο όλων μας!
    Μην ξεχνάμε πως στην αναζήτησή της, επικεντρώθηκε από το ξεκίνημά της και η φιλοσοφία, με τις διάφορες σχολές..
    Μετά από αυτό τον πρόλογο θα ήθελα να αφήσω και δυο βαθυστόχαστες σκέψεις (!!!)
    1)Ευτυχία είναι αυτό που σε κάνει ευτυχισμένο
    2)Η ευτυχία δεν μπορεί να μην περιλαμβάνει πνευματικά πράγματα, για να είναι ολοκληρωμένη!!

    Και αφού σας εντυπωσίασα, θα ευχηθώ καλή σας μέρα και θα φύγω ταπεινά όπως ήλθα!!αχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι βαθυστόχαστες σκέψεις σου Ανταίε μας εντυπωσίασαν! Πάντα εκτιμώ το χιούμορ ακόμα και στα πιο σοβαρά θέματα! Σε ευχαριστώ για τη συμβολή σου!

      ( Η φιλοσοφία είναι ένα κομμάτι που θέλω να αρχίσω να ασχολούμαι ξανά γιατί πολύ το άφησα. Κι ότι αφήνεις...σε αφήνει)
      Φιλιά καλέ μου!

      Διαγραφή
  9. "Η ευτυχία αποτελείται από τόσο πολλά κομμάτια, που είναι φυσικό πάντα κάποιο να λείπει"
    Να έχεις μια όμορφη μέρα και χρόνια μας πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο άνθρωπος έχει το ανικανοποίητο..... Όταν δεν προσδοκάς τίποτα τότε έχεις τα πάντα! Άντε να το κάνεις εύκολα πράξη αν δεν είσαι δυνατός χαρακτήρας!
      Τουλάχιστον προσπαθούμε, ε;
      Σε φιλώ καλή μου! ♥

      Διαγραφή
  10. Το'χω λεμε....
    Λοιπον...θα σου απαντησω ξεκαθαρα
    κι ευχομαι να το καταλαβεις:

    "Ουγκάγκα μπουμ μπουμ χι γκάπα γκουμ μπιρλί γκαγκά
    αούγκιγκι αούγκιγκι μπάγκαλα γκάουγκα γκα."

    Ετσι πιστευω!(πηρα λιγο και τη βοηθεια του κοινου)

    Μακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έδωσες τη πιο σοβαρή και σοφή απάντηση καλό μου αγριόμελο!
      Επιτέλους η πιο επιστημονική απάντηση είναι εδώ!
      Εκτιμώ βαθύτατα το χιούμορ σου! Keep walking!
      Σε ευχαριστώ αλλά να ξέρεις θύμωσα που εσύ είχες τη βοήθεια του κοινού! Δηλαδή εγώ; Σε πηγάδι κατούρησα;;;;;

      Διαγραφή
  11. Πολύ σωστή.. :)
    Πολύ όμορφη η φωτογραφία σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι είναι ευτυχία;

    Μμμ... Δύσκολα μπορεί κανείς να δώσει μια απάντηση στο ερώτημα...

    Ευτυχία για μένα είναι...
    - να κλείνεσαι στην αγκαλιά ενός αγαπημένου σου προσώπου, σταματώντας το χρόνο
    - να κοιτάζεις το χαμόγελο ενός παιδιού που κρατάει το πρώτο του μπαλόνι
    - να κάθεσαι στον ήλιο και να απολαμβάνεις μια όμορφη ημέρα, χωρίς να σκέφτεσαι τίποτα (με ή χωρίς παρέα)
    - να σε τυλίγει η βουή των κυμάτων στην ακροθαλασσιά, την ώρα που το κύμα "γλείφει" τα πόδια σου
    - να μοιράζεσαι
    - να είσαι μέρος αυτού του κόσμου, αλλά και ο κόσμος να είναι ένα μέρος από εσένα.

    Πολλά μπορώ να σου πω... αλλά με έπιασες, έτσι δεν είναι;

    Πολλά φιλιά!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία! Έκανα σχόλιο και δεν το πήρε!
      Χαίρομαι απίστευτα που έδωσες τη δική σου θεώρηση Έλλη μου! :))
      Σε έπιασα!
      Σε φιλώ γλυκά! ♥
      Καληνύχτα!

      Διαγραφή
  13. Όμορφα το έθεσες και η φράση “θα χρειασθεί να μπείς στα παπούτσια του...” βάζει στη θέση τους όλους τους έχοντες μια στατική σκέψη για την ευτυχία...ίσως κι εμένα.
    Ευτυχία μπορεί να’ναι κάθε μικρή στιγμή ευφορίας και χαμόγελου της ψυχής. Απ’όπου και αν προέρχονται αυτά. Απο μια εικόνα έως ένα χάδι, απο μια κουβέντα έως έναν ψίθυρο, απο μια βόλτα έως την ανάγνωση δίπλα στη θάλασσα ή μπροστά στο τζάκι...
    Ευτυχής εκείνος που έχει δίπλα του ανθρώπους, που χαμογελά, που έχει την υγειά του, την αξιοπρέπεια του... κάτι που αυτές τις ημέρες είναι κάτι παραπάνω απο απαραίτητο, αν κατάλαβες.

    Με ψιλά γράμματα : ευτυχής ο άνθρωπος που δεν βάλεται ή δεν προδίδεται απ’άλλους που στηρίχθηκε…
    Ενα χαιρετισμό πέρασα ν’αφήσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς όπως τα είπες και τα περιέγραψες καλέ μου ναυαγέ!
      Ευτυχής εκείνος που έχει δίπλα του ανθρώπους, που χαμογελά, που έχει την υγειά του, την αξιοπρέπεια του..
      Σου στέλνω το πιο γλυκό μου χαμόγελο ! :)
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  14. Όποιος αναζητά την ευτυχία στα πολύπλοκα και στα χρήματα δεν τη συναντά ποτέ..ευτυχία είναι ο αναστεναγμός που αφήνει η ψυχή όταν ευχαριστιέται!!
    Και η ψυχή ευχαριστιέται με τα απλά..μια αγκαλιά, ένα χαμόγελο, η θάλασσα, ένα λουλούδι, η μυρωδιά ενός βιβλίου..και τόσα άλλα...
    απλά, αλλά σημαντικά πράγματα που βρίσκουν τη δύναμη ακόμα κι όταν μας βασανίζουν πολλά να τρυπώσουν και να φτάσουν ως την ψυχή!
    Να είσαι καλά..χαμογελώντας σε διάβασα..μπορώ να πω πως ευχαριστήθηκε η ψυχή μου..φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευτυχία είναι ο αναστεναγμός που αφήνει η ψυχή όταν ευχαριστιέται!

      αχ βρε Μαράκι μου! Τι ποιητικά που το έδωσες!!!!!!!
      Κι εγώ σε ευχαριστήθηκα! Πόσο συμπορευόμαστε σε πολλά!
      Γλυκό φιλί για καληνύχτα! ♥

      Διαγραφή
  15. Δεν μπορώ να την προσδιορίσω ακριβώς ως έννοια...
    Αποφάσισα όμως, αντί να την κυνηγάω, να την παράγω.
    Φιλιά γλυκιά Αριστέα ❀

    (το ❀ είναι σκονάκι απ' την Ιωάννα...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ όμορφη και σοφή η απόφασή σου Μαρία μου!
      Και το σκονάκι με έκανε να χαμογελάσω !
      Φιλάκια πολλά πολλά! ♥

      Διαγραφή
  16. Νομιζα ότι είναι η παγκοσμια μέρα ποιησης. Ετσι μου πανε. Αλλά και ευτυχίας δε με χαλάει τελικα. Δεν πιστευω στις παγκοσμιες μέρες. Πιστευω στην ευτυχία. Ακριβώς το ιδιο με σένα καλή μου. Ειναι στιγμές που σε πλημμυριζουν τοσο σε πνιγουν που καμια φορά δεν μπορείς να αντέξεις τοση συγκινηση. Ευτυχία και αγαπη. Εννοιες συνυφασμενες.Σε φιλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα χαρά μου. Η παγκόσμια ημέρα της ποίησης είναι σήμερα, 21 Μαρτίου. Πολύ καλά κάνεις και δεν πιστεύεις σε ημέρες!
      Φιλάκια πολλά πολλά! ♥

      Διαγραφή
  17. Πειράζει εκτός από λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και τ΄αγόρι μου να προσθέσω και το χρήμα, καθότι μπορεί το χρήμα να μην φέρνει ευτυχία σε αυτούς που το έχουν, αλλά ξέρεις πολύ καλά τι δυστυχία φέρνει σε αυτούς που δεν το έχουν.
    Χα,χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου είπαμε, ότι ο καθένας φτιάχνει διαφορετικά τη δική του ευτυχία. Ότι θες εσύ, εμάς περισσεύει!
      Φιλάκια γλυκιά μου! ♥

      Διαγραφή
  18. Να είσαι πάντα ευτυχισμένη, με μικρά, απλά αλλά και με εκρήξεις ευτυχίας μεγάλης.... όπως εσύ την θέλεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα με το γλυκό σου λόγο Φλώρα μου!
      Σε γλυκοφιλώ κι εγώ ! ♥

      Διαγραφή
  19. Αριστέα μου μαζί σου!!!! χαχαχαχ... θα συμφωνήσω!!! επίσης θα συμφωνήσω ότι η η ζωή μας όλη είναι στιγμές!!! φιλάκια πολλά!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι....όλο χαμόγελα να μου είσαι γλυκό μου κορίτσι!
      Και γεμάτο στιγμές!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  20. Ευτυχία είναι για μένα να μπορείς να είσαι παρόν πάντα στο τώρα με όλο σου το είναι, να έχεις κάνει ειρήνη με τον εαυτό σου, να έχεις μέσα σου αγάπη για τα πάντα και να τη μοιράζεσαι! Αυτό είναι ευτυχία για μένα, και δεν είναι μόνο της στιγμής, είναι μια διαρκής κατάσταση (αν καταφέρεις τα προηγούμενα) :)
    Πολύ μου άρεσε η φωτογραφία σου, γαλήνια !!

    Να είσαι ευτυχισμένη Αριστέα μου!
    Φιλάκια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη με τον εαυτό σου! Πολύ σοφό καλό μου Λυριελάκι!
      Κι εσύ να είσαι ευτυχισμένη γλυκιά μου!
      Σμουατς! ♥

      Διαγραφή
  21. Έτσι είναι και για μενα όλα όσα έγραψες!
    Καληνύχτα Αριστέα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιτσιρίκα μου ...είμαι σίγουρη ότι είσαι στον καλύτερο δρόμο και μαζεύεις πολλές ευτυχισμένες στιγμές στο τσουβαλάκι σου για να ξορκίσεις τον νόμο του Mr Μέρφυ, τόσο που σε έχει ταλαιπωρήσει!
      Να είσαι πάντα καλά κοριτσάκι μου γλυκό!
      Φιλάκια!♥

      Διαγραφή
  22. Καλως σε βρήκα Ιρις....ευτυχία ειναι καθε μικρή στιγμή που ζουμε...και μπορούμε να χαμογελαμε...τοτε η ζωή είναι ωραία...!!! φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήλθες Σμαραγδένια μας!
      Μακάρι πάντα να χαμογελάς!
      Φιλάκια πολλά ! ♥

      Διαγραφή
  23. Καλησπέρααα!
    Ευτυχία για εμένα είναι:
    Να είμαι πάντα με εκείνους που αγαπώ.
    Να μοιράζομαι στιγμές γεμάτες,μαζί τους.
    Να είμαι καλά με τον εαυτό μου.
    Να μπορώ να περπατάω,να βλέπω,να ακούω,να γεύομαι.
    Να έχουν υγεία όλοι οι άνθρωποι και κανένα παιδάκι να μην υποφέρει.
    Ευτυχία:είναι τελικά όλες εκείνες οι στιγμές που αγαπήσαμε με πάθος!

    φιλιάαα*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η τελευταία σου φράση τα περικλείει όλα καλή μου φίλη!
      Όλες οι στιγμές που αγαπήσαμε με πάθος!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  24. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχία είναι....

      ...όταν η Ζωή είναι ωραία.

      Καλημέρες

      Διαγραφή
    2. Τη ζωή εμείς την κάνουμε ωραία!
      Όλα στο μυαλό και στη ψυχή μας είναι!

      Καλή σου μέρα φίλε μου! :)

      Διαγραφή
  25. Ευτυχία είναι όλες οι μικρές απλές στιγμές που κάνουν τη ζωή μας ομορφότερη. Μια γλυκιά καλημέρα, ένα παιδικό χαμόγελο, μια ξαφνική εκδρομή, ένα ζεστό μπάνιο το χειμώνα, ένα δροσερό ντους το καλοκαίρι, ένα καφεδάκι με την κολλητή, μια έξοδος για ποτάκι με τον σύντροφο, ένα οικογενειακό τραπέζι, οι ζωγραφιές των παιδιών μου!!! Θες κι άλλα γλυκούλα μου??? Θα σου γράφω μέχρι αύριο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με έπεισες! Με έπεισες!!!!!!!!!
      Γεια σου ευτυχισμένο μου πλάσμα!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή