Παρασκευή 8 Μαρτίου 2013

Μια ημέρα είναι κι αυτή


Ποτέ δε συμπάθησα τη γιορτή της γυναίκας. Όσα χρόνια θυμάμαι τον εαυτό μου δεν βγήκα ποτέ να πανηγυρίσω και να διασκεδάσω την ημέρα αυτή με κοριτσοπαρέα. Αν έπεφτε Σάββατο δε, ήταν από τα ελάχιστα Σαββατόβραδα που έμενα μέσα. Δεν ένιωσα ποτέ καταπιεσμένη, δεν ένιωσα ποτέ την ανάγκη να γιορτάσω με ξίδια και λίκνισμα του κορμιού το γεγονός ότι γεννήθηκα γυναίκα. Φυσικά κι είμαι μια υπερήφανη γυναίκα και χαίρομαι πολύ που γεννήθηκα γυναίκα. Παρ'όλο που μεγάλωσα σε δύσκολες εποχές. Που έχω ζήσει και στιγμές απείρου κάλλους (να μου φέρνουν προξενιό για παράδειγμα 1.000 κεφάλια πρόβατα- ασχολίαστο!) ή να δέχομαι (μέχρι και τα είκοσι τόσο μου) πιέσεις από τους γονείς μου να επιστρέφω νωρίς στο σπίτι, να παντρευτώ νωρίς, τι θα πει ο κόσμος... ξέρετε τα γνωστά (ειδικά στην επαρχία και κάτι χρόνια πριν)!
Δεν ήταν εύκολα τα πράγματα κάποτε για τη γυναίκα μα τα σημερινά κοριτσόπουλα δεν ξέρω καν αν μπορούν να το διανοηθούν! Θλίβομαι γνωρίζοντας πως αυτή τη στιγμή σε πολλά σημεία του πλανήτη μας οι συνθήκες για τις γυναίκες εξακολουθούν να είναι πρωτόγονες. Αμέτρητες γυναίκες βασανίζονται, βιάζονται, ντροπιάζονται, υπόκεινται σε κλειτοριδεκτομές (η χειρότερη ένδειξη υποταγής της γυναίκας στον άντρα), ή και θανατώνονται με συνοπτικές διαδικασίες. Θλίβομαι γιατί μια ημέρα που δημιουργήθηκε για να τιμήσει έναν αγώνα για καλύτερες συνθήκες εργασίας για τις γυναίκες στη Νέα Υόρκη του 1857 έχασε το ουσιαστικό της υπόβαθρο πέρασε από διάφορες υστερικές εκδηλώσεις με κάψιμο των γυναικείων εσωρούχων και ... αξύριστων ποδιών και κατέληξε να γιορτάζεται πάνω στα τραπέζια με ιαχές και κουνήματα.

Δεν θέλησα να κάνω ένα ακόμα αφιέρωμα. Κυκλοφορούν στο διαδίκτυο τόσα πολλά...Κάθε χρόνο μαζεύονται κι άλλα, πολύ πιο τεκμηριωμένα από το δικό μου γραπτό, όπου παρατίθενται όλα τα στοιχεία από τους πρώτους αγώνες των γυναικών για ίσες ευκαιρίες και ίσα δικαιώματα.
Εγώ ένα αφιέρωμα στην Έλεν Κέλλερ ήθελα σήμερα να κάνω. Σε μια γυναίκα που η ιστορία της διδάσκει πολύ περισσότερα κι από τα πιο τεκμηριωμένα αφιερώματα.
Σε περίπτωση που περάσουν νεαρές κοπέλες από δω. Κοριτσόπουλα που πιστεύουν ότι το νούμερο της φούστας τους , το ύψος των τακουνιών τους και το κόκκινο της φωτιάς κραγιόν τους είναι αυτά που θα τις κάνει ακαταμάχητες! Πού πολύ πιθανόν και να τις κάνει. Στο γκρουπ των αντρών που απευθύνονται!

Δεν αντιτίθεμαι καθόλου στο να προβάλει τη θηλυκότητά της η γυναίκα! Και να στέκεται αν γουστάρει πραγματικά στα 12ποντα της! Αρκεί να μπορεί να σταθεί στο ύψος της (και δεν εννοώ το ύψος των παπουτσιών της) αρκεί να μπορεί να υποστηρίξει το μέσα το έξω της! Αρκεί να μην τελειώνει η ύπαρξή της εκεί: στη φούστα, στη γόβα, στο απελπιστικά τέλειο μακιγιάζ της!

Α! Και το αφιέρωμα στην Κέλλερ δεν το ξεχνώ!
Καλή σας μέρα
Γυναίκες κι άντρες
@ριστέα
...... συνεχίζεται!

_____________________________________________________________
Η σημερινή δημοσίευση αφιερώνεται στο φίλο Ανταίο που σε μια πρόσφατη δημοσίευσή του ρωτούσε τις φίλες αναγνώστριες αν οι σημερινοί άνδρες, επιθυμούν να έχουν δίπλα τους γυναίκες με άποψη, με πνευματικά ενδιαφέροντα και αναζητήσεις, δυναμικές μα και θηλυκές συνάμα, ή απλά μια όμορφη γλάστρα! Νομίζω ότι κι οι δικοί μου αναγνώστες θα έχουν να καταθέσουν ενδιαφέρουσες απόψεις.

61 σχόλια:

  1. Καλημέρα!!
    Συμφωνώ τοοοοσο πολύ με όλα όσα έγραψες. Έτσι ακριβώς νιώθω και εγώ... Έτσι βιώνω αυτή την ημέρα...

    Α! Μην ξεχάσω να σου πω για το νέο μου "παιδάκι".
    Είναι το vallysbook.blogspot.gr
    Σε προσκαλώ να τα λέμε και απο εκεί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα τώρα πια!
      Χαίρομαι που αισθάνεσαι έτσι κι εσύ!
      Πέρασα σε είδα το πρωί! Σε έβαλα και στα μπλογκ που παρακολουθώ!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ πολύ, να΄σαι καλά!!!

      Διαγραφή
    3. Τίποτα καλή μου! Είναι μεγάλη ευκολία και για μένα!:))

      Διαγραφή
  2. Όντως, αυτές οι γιορτές από μόνες τους δεν έχουν τίποτε το ουσιαστικό. Τις βρίσκω κενές νοήματος.

    Η ζωή μας είναι αυτή που μετράει. Το πώς ψηλαφούμε την κάθε μας στιγμή.

    Κάθε άνθρωπος ΑΞΙΖΕΙ να αγαπιέται. Κάθε ανθρώπινο πλάσμα ΑΞΙΖΕΙ να αγαπάει. Γιατί έτσι είμαστε πλασμένοι: με αγάπη και για να αγαπάμε. Δίχως διακρίσεις φύλου, ηλικίας κλπ.

    υγ: Τι πιο ωραίο παράδειγμα απ'την Έλεν Κέλλερ; Ας την έχετε ως παράδειγμα, καλή μου Αριστέα όλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σεβάχ μου!
      Ξέρω ότι είσαι στο γκρουπ των αντρών που σέβονται κι αγαπούν το γυναικείο φύλο! Που το τιμούν!
      Η αγάπη ξεχειλίζει σε κάθε πρότασή σου!
      Ένας άνθρωπος που αγαπά πραγματικά τιμά τους άλλους άσχετα από ημερομηνίες!
      Τα σέβη μου χαρά μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα.Χρόνια μας πολλά
      Ούτε γω γιόρτασα ποτέ μου αυτή την ημέρα.μια μέρα σαν όλες τις άλλες ειναι. Ξαναγράφω το σχόλιο μου ,γιατί πριν έγραψα άλλα των άλλων..ξέφυγα από το νόημα της ημέρας.
      Ωραία η ανάρτηση σου.. Θα ήταν καλό ενα αφιερώμα στην Ελεν Κέλλερ -για όσους δεν την γνωρίζουν, όπως εμένα.
      υγ-για τις κλειτοριδεκτομές , στο κάτω μέρος της αφιέρωσης μου θα διαβάσεις

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα Δελφινάκι μου! Σε ευχαριστούμε για το αφιέρωμα που έκανες σήμερα στο μπλογκ σου και κυρίως για την υπέροχη παραπομπή σου! μακα΄ρι να μπορούσα να τα παρατήσω όλα κα να γινόμουν πρέσβειρα ...να τρέχω να αγωνιστώ για τα δικαιώματα των γυναικών στις χώρες της Αφρικής....να εκλείψουν έθιμα που ισοπεδώνουν και ταπεινώνουν τη γυναίκα ....έθιμα σαν την κλειτοριδεκτομή!
      Για την Έλεν Κέλλερ το μοναδικό μου πρότυπο δεν το ξεχνώ!
      Ξέρω ότι περιμένεις να μάθεις κι εσύ την ιστορία της!
      Φιλιά! :))))

      Διαγραφή
  4. Δεν θα μπορεσουν να σταθουν πουθενα,ματια μου,
    παρα μονο επανω στα τραπεζια και αυτο γιατι
    ενω γεννιουνται με δρομο ,καποιοι φροντιζουν
    να τα δημιουργουν αναρχα,χωρις αρχες,
    κι ετσι χανονται ολα τα ομορφα ιδανικα στον
    δρομο που χαραξε η ψυχη με τη γεννηση.
    Εκει θα παραμεινουν να λικνιζονται,
    με τη γοβα ετοιμη να τις γκρεμισει και με το βρακι να φαινεται(αν το φορανε κιολας)θεωρωντας το
    το μονο τους ιδανικο για επιβεβαιωση της υπαρξης-δυναμης τους.
    Δυστυχως...ειμαστε πολυ εκτος απ'αυτο που η φυση εχει ορισει να ειμαστε.
    Την καλημερα μου απο καρδιας(με θλιψη για ολα οσα χαλανε τα ομορφα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι έτσι χάνονται όλα τα όμορφα ιδανικά ....
      Μα πολύ μου άρεσε αγριομέλι το πρώτο σου σχόλιο στο μπλογκ μου!
      Μία θλίψη έχω κι εγώ όταν σκέφτομαι πόσα μπορούμε να πετύχουμε ως γυναίκες, πόσα αξίζουμε και πόσο εμείς χαραμίζουμε τα πάντα και οδηγούμαστε σε άλλους δρόμους! Συνηθίζω να μιλώ στον πληθυντικό γιατί μιλάω για τις γυναίκες! Δεν βλογάω τα γένια μου δεν βγάζω την ουρά μου απόξω! Όταν πιάνουμε μια ομάδα μιλάμε γενικά! Και μας παίρνει αμπάριζα όλες! Κι ας υπάρχουν οι εξαιρέσεις!
      Χάρηκα την παρουσία σου εδώ!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  5. καλημέρα Αριστέα μου ..τελικά ταιριάζουμε και σε αυτό το σημείο!!!κρίμα που δεν έχουμε συναντηθεί μέχρι τώρα!!!
    Εγώ αυτή την ημέρα τη βλέπω σαν ημέρα απενοχοποίησης της κοινωνίας από τα δεινά που έχει προκαλέσει στη γυναίκα ανά τους αιώνες (και που προκαλεί ακόμα σε αρκετά σημεία του πλανήτη μας...) και σαν ημέρα υπενθύμησης των αγώνων που έγιναν γι αυτό
    Σου αφιερώνω έκα κείμενο της φίλης μου της Σταυρούλας που με αυτό "γιόρτασα" αυτή την ημέρα στο Μπλογκ μου

    "H γυναίκα γιορτάζει κάθε μέρα
    Μοιράζοντας μικρά αντίδωρα ζωής, την καρδιά της, στ’ ακριβά δώρα
    Ενός ευτυχισμένου παιδικού χαμόγελου
    Στην ευχή προστασίας δυο γονιών, που δεν τελειώνουν τη ζωή τους ξεχασμένοι κι ασυντρόφευτοι
    Στο τρυφερό βλέμμα ενός συντρόφου, που τις νυχτιές μπλέκονται τα όνειρά τους
    Στο ζεστό αγκάλιασμα αδερφών που μοιράζονται πιάτο κι ανάσες, μετερίζια αγώνα κι ουτοπίες ενός πιο δίκαιου κόσμου
    Στη ζεστή χειραψία ενός δοκιμασμένου από τα χρόνια φίλου…..
    Η γυναίκα γιορτάζει κάθε μέρα
    Μοιράζοντας αντίδωρο τη ζωή της
    Στους δρόμους της φωτιάς, για να ‘χει ελπίδα ο κόσμος,
    Στα εργοστάσια
    Τα επιστημονικά εργαστήρια
    Τις σχολικές αίθουσες
    Τα πολύβουα γραφεία
    Τα ζεστά ή και κρύα ακόμα σπιτικά……
    Η γυναίκα γιορτάζει όπου ανθεί ζωή
    Χαμογελώντας
    Δακρύζοντας
    Αιμορραγώντας
    Αγωνιζόμενη και την ύστατη ώρα, γι’ αυτό και
    ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ……"
    Σταυρούλα Κουγιουμτσιάδη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία μου καλησπέρα! Λες να μην συναντηθούμε πριν διώξουν το ΤΕΙ;;;;; ε; Κι εγώ πολύ θέλω να σε γνωρίσω από κοντά, τόσο ποιοτικό κι αξιόλογο άνθρωπο! :)
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για την αφιέρωση που μου έκανες! Δεν την πρόλαβα στο μπλογκ σου! ♥
      Κρατώ αυτό : Η γυναίκα γιορτάζει όπου ανθεί ζωή
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  6. Μετά από καμιά 10αριά αναρτήσεις σε blogs με "ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ", όπου εγώ απλά, άφηνα "ΦΙΛΑΚΙΑ", μπορείς να καταλάβεις πόόόσο λάτρεψα το συγκεκριμένο σου post!!!
    Είμαι κατά των "ειδικών ημερών" ούτως ή άλλως, πόσο μάλλον της σημερινής... Μια μέρα είναι θα περάσει, όπως γράφεις!!!
    Φιλάκια πολλά-πολλά, κορίτσι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννα μου ....το είδα το σχόλιο σου στη δουλειά στο άστραμα γιατί σήμερα τις περισσότερες ώρες ήμουν εκτός υπολογιστή. Με συγκίνησες βρε κορίτσι!
      Όταν έγραφα δε για το τακούνι σε σκεφτόμουν! Θυμόμουν ότι λατρεύεις τα τακούνια! Και καλά κάνεις κοπελάρα μου! Το θέμα δεν είναι τι φοράς αλλά τι υποστηρίζεις!
      Φιλάκια πολλά χαρά μου ! ♥

      Διαγραφή
  7. Ούτε κι εγώ Αριστέα μου είμαι υπέρ αυτής της μέρας, γιατί κάθε μέρα για τη γυναίκα αν θέλει είναι γιορτή, αρκεί να ξέρουμε πως να τη γιορτάσουμε!Αλλά αν αναλογιστούμε πως αυτά που βλέπουμε κι ακούμε σ΄ άλλες χώρες συνέβαιναν και σε μας πριν λίγους αιώνες, είναι μια κατάκτηση!Κι αν δε γίνονταν κι όλ΄ αυτά, με τις μπούργκες μπορεί να ΄μασταν!Πάει έμπλεξα με πολλά αν..!αχαχα!
    Οι ρόλοι στα δυο φύλα πλέον είναι διακριτοί.Για μένα η γυναίκα πρέπει να ΄ναι τ΄ απόλυτο θηλυκό... γυναίκα με τα όλα της κι ο άντρας τ΄ απόλυτο αρσενικό... κι αυτός με τα όλα του, όπου μεταξύ τους θα τους συνδέει αγάπη, σεβασμός και κατανόηση!Στηριζόμενη η σχέση τους σ΄ αυτές τις αξίες, τα πάντα πρέπει να επιτρέπονται και να ενεργούν σαν ομάδα!
    Και το πως θα ντυθεί ή τι θα φορέσει μια γυναίκα, αυτό είναι στη διακριτική ευχέρεια ενός ζευγαριού!Δηλαδή το τι θέλουν κι οι δυο!Αυτά τα ελεύθερα και τα ξέ@@... τα θεωρώ προσβολή του γυναικείου είδους!Μια γυναίκα μπορεί και μόνο με την εξυπνάδα της να τραβήξει ολόκληρη μαούνα(κι όχι καραβάκι!)αχαχα!
    Κι απ΄ τα παλιά τα χρόνια θα δούμε πως όπου ήθελε, την έκανε άνω-κάτω!
    Χαρούμενη καλημέρα γλυκιά μου και περιμένω τη συνέχεια του αφιερώματος!Να περάσεις μια όμορφη και χαρούμενη μέρα!
    Πολλά φιλάκια!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ!έφαγα την "ιστορία"!"...την ιστορία την έκανε άνω-κάτω!"αχαχα!Φιλιά!:)

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα Σοφία μου! Σε θυμάμαι και του Αγ. Βαλεντίνου πως είσαι ενάντια σε κάθε γιορτή που εξυπηρετεί άλλους σκοπούς και καλά κάνεις εδώ που τα λέμε!
      Τα είπες όλα τόσο όμορφα: και μόνο με την εξυπνάδα της τραβά μαούνα αν θελήσει!
      Σε φιλώ και μην διορθώνεσαι...τι να πω εγώ τότε που με το πληκτρολόγιο είμαι διαρκώς τσακωμένη!
      Φιλάκια!!!!!!!

      Διαγραφή
  8. Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί αυτή η μέρα κατάντησε αφορμή για πανηγύρια και γλέντια...ίσως κάποτε ανακαλύψουμε το πραγματικό της νόημα..
    Ίσως κάποτε η γυναίκα μπορέσει να βρει τη θέση της και να μπορεί να κάνει τις επιλογές της σε όποιο μέρος του πλανήτη κι αν βρίσκεται..και στο δικό μας!
    Κι αν θέλει να διασκεδάσει αυτή τη μέρα, ας το κάνει, αλλά να μην το συνδέει με αγώνες που δόθηκαν με άλλες αφορμές και όχι για πρώτο τραπέζι πίστα..
    Οι γυναίκες, πρέπει να μάθουμε κάποτε να μεγαλώνουμε σωστούς άντρες...και να μην ανταλλάσσουμε την αξία μας για ένα βράδυ διασκέδασης...ουφ..πάλι πολλά γράφω μου φαίνεται..θα περιμένω το αφιέρωμα..φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου....κινούμαστε στο ίδιο μήκος κύματος....
      Χαίρομαι που όντας μάνα που αναθρέφει γιο μιλάς για αυτό το σημαντικό θέμα: πως αναθρέφει η μάνα-γυναίκα το γιο της! Εκεί πρέπει να αναζητήσουμε το έγκλημα κι εκεί πλέον εγώ προσπαθώ να στρέφομαι και να αγωνίζομαι ξεκινώντας από την αδερφή μου που μεγαλώνει δύο γιους! Όταν βλέπω να ξεκινούν εγκλήματα γίνεται πανικός!
      Μακάρι οι γυναίκες όλου του κόσμου να μεγαλώνουν ΣΩΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ!
      Φιλιά Μαρία μου!
      Συνέχισε αυτό που κάνεις ...είμαι σίγουρη ότι το κάνεις καλά;-)

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα Αριστέα! Συμφωνώ με όσα γράφεις!
    Δυστυχώς, έχουμε χάσει το μέτρο και την αισθητική επίσης...
    Περιμένω κι εγώ το αφιέρωμα στην Έλεν Κέλλερ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μαρία μου! Διάβασα και το δικό σου αφιέρωμα φευγαλέα! Χαίρομαι για τις απόψεις σου!
      Φιλάκια! :)))

      Διαγραφή
  10. Χρόνια πολλα σε όλες τις γυναίκες του κόσμου και όχι μόνο σήμερα! :))
    Καλό μεσημέρι!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρασκευούλα μου , να είσαι πάντα καλά και να μεγαλώνεις σωστά τους γιούς σου καρδούλα μου! Φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. Οι γιοί μου Αριστέα μου έχουν πια ενηλικιωθεί!!
      Μόνο δίπλα τους αν και εφόσον χρειάζεται πρέπει να είμαι πια!! :)

      Διαγραφή
    3. Ναι! Έχεις δίκιο! Έχουν μεγαλώσει ...αλλά θα γίνεις και γιαγιά! :)))))
      Εύχομαι να είσαι λοιπόν μια καταπληκτική γιαγιά! ( Το έσωσα;;;;;) αχαχαχαχα!

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα σας!
    Καταρχάς σε ευχαριστώ για την αναφορά..
    Πάντως ακόμα δεν έχω καταλάβει μερικά πράγματα (αν καταλάβω γράψε μου!!)
    Διαβάζω για παράδειγμα πιο πάνω την φίλη me (maria) να λέει:
    Οι γυναίκες, πρέπει να μάθουμε κάποτε να μεγαλώνουμε σωστούς άντρες και αναρωτιέμαι, ποιοι είναι οι σωστοί;
    Επίσης μιας και αυτή η φράση ήρθε σε σχέση με την συμπεριφορά των ανδρών και την "έλξη" τους προς τα ξ@@@λα, αναρωτιέμαι τελικά ποιος φταίει;
    Ο άντρας που του τρέχουν τα σάλια όταν βλέπει μια γοβάτη με
    ένα μαντιλάκι για φούστα ή η γοβάτη;
    Ή μήπως και οι δυο;;
    Θέλω να πω δηλαδή, μήπως δεν είναι μόνο να μεγαλώνουν οι μητέρες σωστούς άντρες, αλλά γενικότερα οι γονείς, σωστούς ανθρώπους;;
    Περιμένω το αφιέρωμα για αυτόν τον συγκλονιστικό άνθρωπο, την Έλεν Κέλλερ, φωτεινό παράδειγμα για όλους μας!
    Σε φιλώ Αριστέα μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΥΓ: Καλό είναι να δούμε όλοι, ένα βίντεο 10 λεπτών με τον Αμερικανοεβραίο σκηνοθέτη Aaron Russo, ο οποίος δίνει μια συνέντευξη στον Alex Jones.
      Λέει πάρα πολλά συγκλονιστικά πράγματα και αποκαλύπτει γεγονότα για το παρελθόν το παρόν και το μέλλον, που από όσο ξέρω, ποτέ δεν διαψεύστηκαν..
      Στο 9':15' αναφέρει ότι το Φεμινιστικό Κίνημα ήταν δημιούργημα του ιδρύματος των Rockfeller, δίνει δυο βασικούς λόγους (θα τους δείτε μέσα στο βίντεο), αλλά από κει και πέρα το ντόμινο είναι τεράστιο.

      http://www.knossopolis.com/2010-09-08-21-43-18/164--aaron-russo.html

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα σας! Σε διάβασα χαρά μου στη δουλειά...αδυνατούσα να απαντήσω!
      Όσον αφορά τα λεγόμενα της Μαρίας και τη δική σου παρατήρηση συμφωνώ απόλυτα ότι η ευθύνη των γονιών είναι να μεγαλώνουν σωστά παιδιά! Πέρα από προκαταλήψεις και στερεότυπα! Που μας συνοδεύουν έπειτα στο υπόλοιπο της ζωής μας και μας βασανίζουν!
      Βλέπω δικές μου γυναίκες-φίλες που μεγαλώνουν αγόρια τι τους διδάσκουν! Αυτά που τις ίδιες τις ενοχλούσαν όταν τα είχε ο δικός τους άντρας! Δεν ξέρω αν με καταλαβαίνεις....αλλά εγώ το ζω! Η γυναίκα θέλει από τον άντρα της πίστη κι αφοσίωση ναι; Τι διδάσκει το γιο της: Θα πας με πολλές ...ο άντρας πρέπει να έχει παρελθόν και πολλές! Εκεί φυσικά τρώω τα νύχια μου και τις μπούκλες μου μαζί! Έχω κυνηγήσει και την ίδια μου την αδερφή!
      Το βίντεο το άνοιξα δεν μπόρεσα να το δω στη δουλειά. Διάβασα όμως όλα τα συνοδευτικά. Θα το δω όμως απόψε! Γιατί ήδη με όσα διάβασα έφριξα!

      Στην ερώτηση σου περιμένω κι εγώ τις απαντήσεις με ενδιαφέρον!
      Εγώ σαν Αριστέα ξέρω ότι υπάρχουν όλα τα είδη: κι αυτοί που τρέμουν τις ποιοτικές γυναίκες και προτιμούν τις χαζές αλλά ξέκωλα κατά τα άλλα, αυτοί που εκτιμούν τις γυναίκες με υπόβαθρο κι αυτές αναζητούν ( νομίζω όμως ότι το γκρουπ είναι μικρό) κι υπάρχουν και οι .....ηλίθιοι: αυτοί που θέλουν τη γυναίκα με προδιαγραφές barbie, μυαλό ξουράφι, με κινήσεις Κομανέτσι, ταπεραμέντο μεσογειακό, δουλειά και προίκα, μαγειρική Βέφας Αλεξιάδου, αλλά με γόβα και σούπερ μίνι.... και δεν ξέρω τι άλλο!
      Αυτοί είναι απλά ηλίθιοι!
      Δυστυχώς υπάρχουν και αντίστοιχα γυναίκες που θέλουν προδιαγραφές. Κι εκεί αρχίζει το πανηγύρι!

      Μπα ακόμα ερωτηματικά έχω!
      Για μένα...
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
    3. Η Αριστέα με κάλυψε αρκετά..αναφέρομαι μόνο στους γιους εδώ, αλλά εννοείται ότι δεν αφήνω τις κόρες απ' έξω..
      Σωστοί άνθρωποι είναι το ζητούμενο..και σωστοί είναι αυτοί που ξέρουν να αγαπούν και να αγαπιούνται κι αυτό ξεκινάει από το σπίτι και μόνο εκεί έχει αναφορές....
      Οι γυναίκες σχεδόν πάντα παραπονιούνται για το πως τις αντιμετωπίζουν οι άντρες..και αυτό που θέλω να πω είναι πως αυτό οφείλεται σε μια άλλη γυναίκα και τη σχέση του γιου μαζί της..τη μάνα(ή όποια μεγαλώνει το αγόρι)και στο αν έμαθε στο γιο της να σέβεται και να αγαπά τη γυναίκα..

      Διαγραφή
    4. Το βίντεο δυστυχώς δεν μπορώ να το δω τώρα, αλλά θα ξανάρθω!

      Διαγραφή
    5. Σωστοί άνθρωποι είναι το ζητούμενο! Αυτό να λέγεται! Και να τονίζεται!
      Και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου Μαρία σε όλα! :)))

      Διαγραφή
  12. Καλό απόγευμα, Αριστέα. Χρόνια πολλά, στις γυναίκες που πραγματικά αγαπάνε τον άντρα που έχουνε δίπλα τους, και δεν θεωρούν αυτό ακριβώς, υποτίμηση του εαυτού τους: κατά το γνωστό που σκέφτεται η γυναίκα: να βαριέται να την αγαπάνε. Εγώ αυτό συναντώ, συνέχεια, και φυσικά δεν είμαι ο μόνος. Απλά δεν ακούγεται, επειδή θα πούνε: έ, τι λέει :) αυτός? Μήπως είναι μισογύνης? χα χα. Ορίστε λοιπόν, τι ορίζει τον πόλεμο των δύο, φύλων. Οι γυναίκες παντρεύονται μόνο όποιον τους δημιουργεί ζήτημα ασφάλειας: βλέπε χρηματικό, προσόν, μεσαίο ή μεγάλο, το οποίο ..καθεστώς, φυσικά, θα συνοδεύεται από μία Α ....ποιότητα, χειραγώγησης, με νεύρα κλπ. Η γυναίκα είναι αυτή που υποτάσσει τον άντρα και όχι το αντίθετο. Αυτό είναι γνωστό τις πάσει. Και τα δύο φύλα, παριστάνουν πως όλα είναι καλά και απλά ανέχεται το ένα το άλλο. Έλα μου όμως, που δεν είναι αλήθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεράσιμε καλησπέρα!
      Μιλάς για το σύνολο ....δεν θα σου φέρω αντίρρηση για το σύνολο.
      Ευτυχώς θα πω δεν είναι όλες οι γυναίκες έτσι!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Αριστέα μου η τελευταία σου παράγραφος θα έπρεπε να διδάσκεται στα σχολεία και μάλιστα θα έπρεπε τα παιδιά (αγόρια και κορίτσια) να την μαθαίνουν αυτολεξεί όπως το Πάτερ ημών.
    Για να ξέρουν όλα τα παιδιά να ξεχωρίζουν τις γυναίκες 24 καρατιών και όχι 24 ωρών, ώστε να νιώθουν το σεβασμό που πρέπει τα κορίτσια στον ίδιο τους τον εαυτό και τα αγόρια στις γυναίκες της ζωής τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλώρα μου σε διάβασα στη δουλειά το απόγευμα πριν φύγω ...κι έμεινα!
      Τι να πω; Θα ήθελα να σε κάνω μια τεράστια αγκαλιά! Με έκανες και δάκρυσα!
      Τα φιλιά μου; Είναι λίγα............ ♥

      Διαγραφή
  14. Εγώ θα πω χρόνια καλά και στις υπόλοιπες γυναίκες του κόσμου, χρόνια όπως και τα δικά μας, στο δικό μας μικρόκοσμο, χωρίς φόβο, βία, ακρωτηριασμούς και εξαναγκασμούς. Είτε άνδρες, είτε γυναίκες, όλοι είμαστε άνθρωποι, ίσοι και κανείς δεν αξίζει αυτή τη μεταχείριση. Κι εγώ είμαι μαζί σου σε όσα λες, όπως και στο ότι ποτέ δεν ανέβηκα στα τραπέζια για να τιμήσω μέρες σαν τη σημερινή.

    Να απαντήσω και στον φίλο σου τον Ανταίο; Νομίζω πως οι άνδρες προτιμούν να έχουν δίπλα τους (όχι απλά παρέα για ποτό) τις γυναίκες που δεν είναι γλάστρες... αυτές που είναι έξυπνες, δυναμικές, συζητήσιμες... Αλλά μερικές φορές, τις φοβούνται κιόλας αυτές τις γυναίκες. Άραγε, γιατί;

    Καλή μου Αριστέα σε φιλώ και σου εύχομαι καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα γλυκιά μου! Είμαστε όλοι άνθρωποι ....Έτσι! Απλά δεν το ασπάζονται όλοι κι όχι σε όλα τα μέρη της γης! Χαίρομαι τόσο πολύ και για τη δική σου σύμπνοια απόψεων!
      Όσο για τα ερωτηματικά του φίλου Ανταίου...αναρωτιέμαι κι εγώ μαζί σου γιατί άραγε φοβούνται αντί να μαγεύονται και να εκτιμούν το καλύτερο;
      Λες να μείνουμε με τις αναρωτήσεις μας;

      Φιλάκια! Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα εύχομαι! :)

      Διαγραφή
  15. Θ’αφήσω ασχολίαστο το πρώτο μέρος της ανάρτησή σου, που δεν σημαίνει ότι με βρίσκει αντίθετο, κάθε άλλο, απλά ειπώθηκαν όλα...
    Θα τσιμπήσω το δόλωμα της ερώτησης στον επίλογό σου.
    Με πρώτη σκέψη θα μπορούσα να πώ “και ποιος δεν θα’θελε μια δυναμική γυναίκα δίπλα του...; ” όμως δεδομένο δεν είναι για όλους και την αιτία την τοποθετώ στον φόβο για την απώλεια της αρσενικής “κυριαρχίας” ανάμεσα στα φύλα’ ψευδαίσθηση που κυριεύει τους περισσότερους, καθώς και στις πιο σκοτεινές γωνιές του κόσμου ειναι γνωστή η “ευγενική” επιδίωξη και επιβολή των επιθυμιών του θυληκού. Εκεί λοιπόν χάνεται η ομορφιά του κυνηγού και ψάχνει τα εύκολα, τα ρηχά που δεν θα του φέρουν την περηφάνια του σε αδιέξοδο και που ίσως μπορέσουν να επιβληθούν με το ανάστημά τους.
    Η ομορφιά, Αριστέα μου, βρίσκεται αλλού. Το μυαλό και ο δυναμισμός παίζουν πρωταρχικό ρόλο. Τι και αν φαινόμουν εγω ο χαζός δίπλα της ; Εκεί ειναι η πρόκληση. Εκεί θα φανεί ποιος είσαι και αν τολμάς ν’ανταπεξέλθεις στις απαιτήσεις του συντρόφου σου.
    Και στην τελική γιατί φτάνουμε στο σημείο να μιλάμε για την χαζή γυναίκα με τον έξυπνο άντρα ; Ποιός όρισε τη γυναίκα, χαζή του παιχνιδιού ; E ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που είχαμε αυτή την απάντηση από έναν άντρα!!!
      Δεν τολμούν εύκολα οι άντρες χαρά μου!
      Αλλά έστω και μία απάντηση εγώ είμαι αισιόδοξη..........
      Φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  16. Υπάρχουν άντρες κι άντρες, γυναίκες και γυναίκες … όλων των ειδών και κάθε γούστου.
    Δεν θα μιλήσω για τα εκατομμύρια γυναικών που ζουν σε τρισάθλιες συνθήκες, θα πω το πιο απλό πως την αξιοπρέπεια όταν την έχουμε δεν μπορεί κανείς να μας την πάρει είτε στεκόμαστε στα δεκάποντα, είτε φοράμε τις καλτσοπαντόφλες.
    Ας μάθουμε να μεγαλώνουμε σωστά τα παιδιά μας χωρίς να αφήνουμε την διαπαιδαγώγησή τους στην τηλεόραση , ας βγάλουμε υπεύθυνους ανθρώπους στην ζωή.
    Όσο για το αν φταίει η γυναίκα που φοράει το μίνι ή εκείνος που του βγήκαν τα μάτια έξω από αυτό… εδώ νομίζω πως ο «λιγούρης» και με μπούργκα να την δει πάλι θα πει πως φταίει ο αστράγαλος που τον ερεθίζει. Και οι άντρες που ξεκουμπώνουν το πουκάμισο μέχρι τον αφαλό? Που κυκλοφορούν τα Καλοκαίρια δίχως μπλούζα και παντελόνι μόνο με την βερμούδα της θάλασσας ακόμα και για το ταβερνάκι που θα πάνε για φαγητό μετά το μπάνιο? Αυτό δικαιολογείται?
    Όχι λοιπόν, ότι υπάρχει με μέτρο και κρατά τις ισορροπίες είναι το σωστό.

    Δεν γράφω κάτι παραπάνω Αριστέα μου , έτσι κι αλλιώς με έχεις καλύψει στο κείμενό σου , σου εύχομαι καλό Σαββατοκύριακο και σου στέλνω τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου άρεσε Λεβίνα μου που στάθηκες κι εσύ στο μεγάλωμα των παιδιών!
      Τα είπες τόσο αφοπλιστικά όλα!
      Δεν έχω να προσθέσω ή να αφαιρέσω τίποτα!
      Χαίρομαι να διαβάζω τέτοια σχόλια!
      Σε ευχαριστώ γλυκιά μου !
      Να 'σαι πάντα καλά!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  17. Η ζωγραφιά σου είναι υπέροχη. Πίνακας ή έμεινε στο χαρτί;
    Πάλι με μάγεψες γλυκούλα μου. Πόσο όμορφα γράφεις, χωρίς να με κουράζεις ποτέ!!!
    Μικρότερη, άμυαλη κ ανώριμη έχω βγει να γιορτάσω τη μέρα αυτή. Εδώ και χρόνια και αφότου κατάλαβα πόση δύναμη και πόση αρχοντιά κρύβουμε οι γυναίκες, θεωρώ παντελή χαζομάρα την έξοδο αυτή τη μέρα.
    Όταν γνώρισα τον άντρα μου κ ήμασταν στις αρχές μας, σε μια συζήτηση είχαμε διαφωνήσει γιατί εγώ επέμενα ότι η γυναίκα είναι το ασθενές φύλο κ εκείνος ότι οι γυναίκες ειναι οι πιό δυνατές κ άξιες και χωρίς αυτές δεν κρατιέται σωστό σπιτικό. Έπρεπε να παντρευτώ κ να γίνω μάνα για να συμφωνήσω μαζί του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι το αρχικό προσχέδιο ενός πίνακα που λίγο θέλει να τελειώσει! ( Το προχωρημένο του σχέδιο το είχα βάλει σε κάποιο Photoday του Νοεμβρίου ή του Δεκεμβρίου αν θυμάμαι!) Είναι το άμεσο σχέδιο μου...να τελειώσει να τοποθετεί πάνω από το κρεβάτι μου για να βάλω μπροστά τα νέα σχέδια!
      Όλοι έχουμε κάνει λαθάκια ή και σοβαρότερα στο παρελθόν! Σημασία έχει ότι μεγαλώνοντας και ωριμάζοντας να βελτιωνόμαστε! Χαίρομαι πολύ που νιώθεις όμορφα πια με τις επιλογές σου Δημητρούλα μου.

      Όσο για το αν είμαστε ασθενές φύλο ή όχι νομίζω ότι δεν τίθεται θέμα ! Αλλού είναι οι άντρες δυνατοί κι αλλού οι γυναίκες! Φαντάζομαι για σένα που έχεις γίνει μάνα οι πόνοι της γέννας χρειάζονται τη μεγαλύτερη αντοχή και δύναμη , έτσι δεν είναι;
      Τα φιλιά μου κοπέλα μου!
      Να'σαι πάντα καλά! ♥

      Διαγραφή
    2. Όλες οι γυναίκες κρύβουν μέσα τους μια τεράστια δύναμη για τη στιγμή που θα γίνουν μάνες. Δεν είναι η γέννα όμως που σε δυναμώνει, είναι το μετά, η ανατροφή, η φροντίδα, το μεγάλωμα. Αχ αυτό το μετά!!!!

      Διαγραφή
    3. Πολύ σωστή η παρατήρηση σου Δημητρούλα μου ♥

      Διαγραφή
  18. Λοιπόν ξαναδιάβασα τα σχόλια κι εδώ και στο δικό μου μπλογκ.
    Η επικρατούσα άποψη είναι πως οι άντρες προτιμούν τις γυναίκες που δεν έχουν ισχυρή προσωπικότητα και πνευματικότητα, επειδή αυτό, είτε τους δημιουργεί πρόβλημα στον εγωισμό τους είτε γιατί δεν μπορούν να το διαχειριστούν..
    Θα συμφωνήσω σε μεγάλο βαθμό με αυτό...όμως..
    Όμως αν συμβαίνει αυτό, γιατί οι γυναίκες δεν αναγκάζουν τους άντρες να γίνουν καλύτεροι παρά γίνονται αυτές χειρότερες;
    Δηλαδή, το ότι ο κόσμος έχει γεμίσει με ξανθά ξ@@@λα και σεξιστές μπούμπηδες, δείχνει μόνο την αδυναμία των αντρών να έχουν κάτι ανώτερο ή και την αδυναμία των γυναικών να καλλιεργήσουν την προσωπικότητά τους
    και να δημιουργήσουν άλλο πρότυπο γυναίκας;
    Εμένα για παράδειγμα με προσβάλει σαν άνθρωπο, να βλέπω μια διαφήμιση για ηλεκτρική κουζίνα και να δείχνει μια κοπέλα με το στριγκάκι της, στο οποίο μάλιστα επικεντρώνεται περισσότερη ώρα ο φακός, από όση στον φούρνο!
    Ή επίσης να βλέπω να έρχεται το καλοκαίρι, και να ξέρω πως σε λίγο θα γεμίσει πισινά η οθόνη της τηλεόρασης, από ειδήσεις μέχρι και την εκπομπή των ενόπλων δυνάμεων!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μμμ πάντα υπάρχει ένα "όμως" κι ένα "αλλά" ε;
      Δεν νομίζω ότι οι γυναίκες δεν αναγκάζουν τους άντρες ή ότι οι ίδιες γίνονται χειρότερες εσκεμμένα. Δηλαδή τι; Λένε σε ένα σημείο: αχ τους τρομάζουμε, δεν μας παίρνει , ας μην βγάζουμε εξυπνάδα, ας μην μορφωνόμαστε πολύ γιατί μετά θα αναζητάμε ράφι. Ας γίνουμε λοιπόν χειρότερες;

      Παρατηρώντας νεαρές κοπέλες έξω όταν κυκλοφορώ κι ακόμα χειρότερα ακούγοντας τες σε συζητήσεις καταλαβαίνω πως αυτό που κουβαλούν εν μέρει είναι αυτό που παίρνουν από το σπίτι τους: οι γονείς δίνουν παιδεία ( και τα σχολεία εκπαίδευση σωστά;) Όταν οι γονείς πιστεύουν ότι τα παιδιά για να μεγαλώσουν σωστά χρειάζονται φαγητό, ζέστη, ρουχισμό, φροντιστήρια, διασκέδαση και λίγη έως πολύ περιφρούρηση ανάλογα την οικογένεια και τις αρχές της και εκεί τελειώνει ο ρόλος τους, τα παιδιά αυτά γίνονται κάποια στιγμή ενήλικες που αργότερα τα ίδια θα έχουν κατά νου να παρέχουν και στα δικά τους παιδιά. Φυσικά όπου δεν υπάρχει και σωστή αγωγή από την οικογένεια στο όνομα της ελεύθερης και δημοκρατικής διαπαιδαγώγησης εκεί απαντούμε συχνά και τις περιπτώσεις με τα ξεκ@@@ που ανέφερες! Όταν οι γονείς ξημεροβραδιάζονται στη τηλεόραση βλέποντας σήριαλ τι εικόνα δίνουν στα παιδιά τους ; Πώς θα πιάσει βιβλίο ο έφηβος να διαβάσει όταν δεν έχει τέτοια βιώματα μέσα στην οικογένεια; Πώς να γίνει σωστός σύντροφος όταν ζει μέσα σε οικογένειες που σφάζονται, βρίζονται ή αλληλοκερατώνονται; Πώς να αναζητήσει ποιοτική γυναίκα όταν ο πατέρας του το διδάσκει άλλα με τη δική τους συμπεριφορά ή νοοτροπία; Φυσικά πάντα υπάρχουν οι εξαιρέσεις. Μιλάω για το σύνολο. Το σύνολο αφορά χαμηλό επίπεδο. Τι περιμένεις από αυτό λοιπόν;
      Τα παρουσίασα χύμα; Μακάρι να έχω λάθος κι αυτό να είναι η εξαίρεση! Πίστεψέ με! Προτιμώ να κάνω λάθος!

      Διαγραφή
    2. Παρεκτροπή απ’την ουσία του θέματος.
      Η ερώτηση αφορούσε την επιθυμία των αντρών όσο ν’αφορά τα χαρακτηριστικά του συντρόφου του. Το αν κυκλοφορεί έξω κάθε είδους γυναικείας άποψης και εικόνας είναι άσχετο με το τι επιθυμεί ο άντρας. Και μη μου πείτε πως κυκλοφορεί ότι πουλά, γιατί το ποσοστό ειναι μοιρασμένο. Αν θες να βλέπεις τα, όπως τα αποκαλείται, ξ@@@@, τα βλέπεις και αν τα θές δίπλα σου θα τα’χεις. Τι ζητάς και τι τελικά δέχεσαι είναι αυτο που ισχύει σε κάθε πλευρά της ζωής. Τι αναζητάς και που επιλέγεις να “κινείσαι” είναι αυτό που καθορίζει το ποιόν του καθενός.
      Μια ματιά στο παρελθόν θα δείξει ότι ανέκαθεν υπήρχαν λογής άνθρωποι στη χώρα απο το κάθε φύλο. Ίσως τώρα να φαίνεται περισσότερη “σεξιστική” η εικόνα, πολύ απλά γιατί το στύλ έχει αλλάξει.

      Διαγραφή
    3. Χαίρομαι απίστευτα για το σχόλιο σου γιατί με βρίσκεις σύμφωνη πολύ κυρίως στο τι αναζητάς και που επιλέγεις να “κινείσαι” είναι αυτό που καθορίζει το ποιόν του καθενός!
      Σε ευχαριστώ πολύ για αυτή σου την κατάθεση!
      Τα φιλιά μου! :))

      Διαγραφή
  19. Χαμός με την σημερινή σου ανάρτηση Αριστούλι μου.
    Βάζεις δύσκολα.
    Κάθε εποχή έχει τα δικά της και Τώρα είμαστε σε μια εποχή άνευ προηγουμένου.
    Τα θέλουμε όλα και μυαλό και ομορφιά και κουζίνα και μπιζνες.
    Νομίζω παγιδευτηκαμε μόνες μας και οι άνδρες απλά κάνουν τη δουλειά τους.
    Να Είσαι καλά και του χρόνου.
    Φιλακια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο που δεν ήταν σημερινή Ρένα μου :) Τρία χρόνια πριν! Απλά ισχύουν ακόμα τα ίδια μέσα μου :)
      Σε ευχαριστώ πολύ για το πέρασμα!
      Σε φιλώ :))

      Διαγραφή
  20. Εγώ πάντως το κρασάκι μου το ήπια με τις φίλες μου, όπως κάθε φορά που βγαίνουμε :P
    Θα θελα πολύ να διαβάσω το αφιέρωμα στην Έλλεν Κέλερ, είχα ακούσει παλιότερα για μια ταινία με την ζωή της...αλλά ποτέ δεν κατάφερα να την βρω για να την δω!
    Καλό ξημέρωμα ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχα σταθεί περισσότερο στο ξεσάλωμα! Στο να βγαίνεις και να νιώθεις πως πρέπει να κάνεις κάτι φανταχτερό αυτή την ημέρα! Κάτι θορυβώδες!
      Την Έλλεν Κέλλερ τη θαυμάζω!
      http://princess-airis.blogspot.gr/2013/03/blog-post_10.html
      το αφιέρωμα :))
      Σε φιλώ Ωραιοζήλη μου :)

      Διαγραφή
  21. Η ανάρτηση σου, αν και τρία χρόνια πριν, εντούτοις παραμένει επίκαιρη.. Απλά δεν ξέρω κατά πόσο συμφωνώ με όλα τα ειπωμένα.. Είμαι κατά της ευκολίας μετην οποία καθιερώνονται μαζικά παγκόσμιες ημέρες, αλλά θεωρώ, οτί κάθε γυναίκα που επιθύμησε χθες να γιορτάσει, δε σημαίνει ότι το έκανε με τσιφτετέλια και υβριστικούς χαρακτηρισμούς εναντίον των ανδρών. Ακόμη θεωρώ, ότι τα φαινόμενα αυτά σαφέστατα και υπήρχαν, γιατί οι Ελληνίδες γυναίκες είχαν παρερμηνεύσει την ουσία της γιορτής και θεώρησαν ότι αυτή είναι μια ημέρα για να απαλλαχτούν από τα βάρη της καθημερινότητας, από την ταμπέλα της κλασικής ελληνίδας μάνας και συζύγου. Λανθασμένα ίσως.. Αλλα φταίνε αυτές οι ταμπέλες που υπάρχουν σε αυτή την χώρα στα πάντα πια... Που ποτίζουν τα μυαλά και που λένε στην γυναίκα ότι πρέπει να νιώθει καταπιεσμένη και υποβαθμισμένη. Δεν είναι έτσι. Η γυναίκα επιτελεί δεκάδες ρόλους με επιτυχία, δυναμικότητα και επιμονή. Δεν χρειάζεται σήμερα τον άνδρα για να της πει τι και εαν αξίζει. ΜΕΓΑΛΏΝΕΙ ΙΣΟΤΙΜΑ. Τις περισσότερες φορές τουλάχιστον.. Και όσον αφορά στην εμφάνιση μιας γυναίκας, δεν αντιλαμβάνομαι γιατί η περιβολή της προδιαθέτει έναν άνδρα ή μια γυναίκα να την χαρακτηρίσουν ξ@@@@@ όπως λέχθηκε από όλους σχεδόν παραπάνω ή μια σεμνότητα εξωτερική θα χαρακτήριζε κάποια ουσιαστική, πολύπλευρη και με σκέψη βαθιά και απόψεις τεκμηριωμένες για κάθε τομέα της ζωής. Εγώ τυχαίνει να θεωρώ πως τα πάντα είναι σχετικά καααααααι σε αυτό το ζήτημα. Δε βρίσκω σωστό μια γυναίκα να σκεπάζει τη θηλυκότητα της για να φανεί στους τρίτους σοφιστικέ και σκεπτόμενη. Υπάρχουν πολλά κοφτερά γυναικεία μυαλά πάνω σε δωδεκάποντα και καλά κάνουν και δε τα ενδιαφέρει πώς τα αποκαλεί η κοινή γνώμη.. Και υπάρχει και το αντίθετο, μια εμφάνιση που κάνει εμφανέστατο ότι πίσω από αυτή κρύβεται ένα λαμπρό μυαλό και μία ιδιαίτερη ψυχή, και τελικώς βλέπεις να μην ισχύει τίποτε από όλα αυτά. Η ψυχή, η παιδεία και η προσωπικότητα δεν κλείνονται σε αντίστοιχες εμφανίσεις. Και όσον αφορά στους άντρες, ποσώς με ενδιαφέρει να τους λύσω ως γυναίκα τα συμπλέγματα και τα μπερδέματά τους, τι θέλουν, τι δε θέλουν, τι τους ερεθίζει κορμί και μυαλό. Γιατί τελικά όλοι κάνουμε τις επιλογές μας ανεξάρτητα από το φύλο μας, και για όλους εκεί έξω υπάρχει το ταίρι που αναζητούν τη δεδομένη στιγμή. Αλλωστε στη ζωή ο άνθρωπος διέρχεται από τόσες φάσεις, για να φτάσει κάποτε και μακάρι εκεί που επιθυμεί. Τέλος ονειρεύομαι για τα αγόρια και την κόρη που μεγαλώνω πάνω απ όλα να μεγαλώσουν τη καρδιά και την ψυχή τους να χωρά αγάπη δόσιμο νοιάξιμο και περιέργεια για τα πάντα, να μην μένουν στάσιμοι και μετέωροι να αναρωτιούνται για τα ανούσια και τα ασήμαντα, αλλά να ανοίξουν παράθυρα να μπουν οι αληθινοί συνοδοιπόροι της ζωής. Συγνώμη για τον τεράστιο σχολιασμό. Μπορείς να δημοσιεύσεις όσο και εαν επιθυμείς. Ευχαριστώ και καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βέρα μου ,σε ευχαριστώ πραγματικά για το μεγάλο σχόλιο!
      Σε διάβασα προσεκτικά και συμφωνώ με τις σκέψεις σου!
      Η ψυχή, η παιδεία και η προσωπικότητα δεν κλείνονται σε αντίστοιχες εμφανίσεις.

      Γράφω προς το τέλος της ανάρτησής μου :
      Δεν αντιτίθεμαι καθόλου στο να προβάλει τη θηλυκότητά της η γυναίκα! Και να στέκεται αν γουστάρει πραγματικά στα 12ποντα της.
      Η ένστασή μου δεν είναι στην εμφάνιση αλλά να μην μένει μόνο στην εμφάνιση η γυναίκα. Να μπορεί και το μέσα να υποστηρίξει το έξω!
      Δουλεύω δίπλα σε έφηβα κοριτσόπουλα κι η ανησυχία μου είναι μεγάλη!
      Χαίρομαι πραγματικά με όσα γράφεις για τα δικά σου παιδιά. Είναι παρήγορο να βλέπω άξιους γονείς που προσπαθούν για το καλύτερο :))
      Σε φιλώ :))

      Διαγραφή
    2. Ορμώμενη από την κατακλείδα της ανάρτησής σου δημοσίευσα τον σχολιασμό μου. Εχουμε την ίδια άποψη και χαίρομαι να βλέπω γυναίκες που απολαμβάνουν την ύπαρξή τους, τα καλά και τα άσχημά τους χωρίς να νιώθουν ενοχές και καταναγκασμό.. Λυπάμαι που αυτός ο κόσμος δεν είναι έτοιμος ακόμη στα πέρατά του να δεχτεί τη φύση της γυναίκας και τη βασανίζει με τρόπο κτηνώδη.. Οσο για τα παιδιά μου, σε ευχαριστώ για τα θετικά σου λόγια, σαφέστατα φοβάμαι για όλα αλλά φοβάμαι με έναν τρόπο...τολμηρό.. και θα δούμε στην πορεία, κοντινοί παρατηρητές. Την καληνύχτα μου!

      Διαγραφή
  22. Καλημερα
    Πολλες γυναικες δεν γνωριζουν τι συμβολιζει η 8η μαρτιου... πριν λιγα χρονια οττε εγω ηξερα και πιστευα λανθασμενα οτι ειναι γ Γιορτη της γυναικας την οποια γιορταζουμε με γλεντι. Ειναι θεμα μαρκετινγκ... αλλο πραγμα η Γιορτη της γυναικας κι αλλο η Παγκοσμια ημερα αφιερωμενη στα δικαιωματα των γυναικων. Το πρωτο ωθει στη χαρα ενω το δευτερο προκαλει περιεργεια και την αναγκη να μαθει κανεις περισσοτερα... κι αυτο δε συμφερει...
    Αυτο που εμενα ενοχλει ειναι οτι γενικα οι γυναικες εχουμε επιτρεψει να μας αντιμετωπιζουν σαν αντικειμενα ηδονης. Οι περισσοτερες διαφημισεις αντρικων προιοντων τα περισσοτερα βιντεοκλιπ ειναι soft porn...κι ειναι κατι απολυτως υποβιβαστικο για το γυναικειο φυλο που δυστυχως το θεωρει κατα κορρον κολακευτικο. Η σεξουαλικοτητα μιας γυναικας απο πολυ προσωπικη υποθεση εχει γινει οπλο για να πετυχει κατι η κσι αυτοσκοπος.
    Πιστευω οτι ειναι αδικο να κρινεται μια γυναικα απο το ντυσιμο της η απο το αν ξεσαλωνει με τις φιλες της την συγκεκριμενη η οποια αλλη βραδια. Αλλα κι αυτο απορροια των παραπανω ειναι. Η πιο ευκολη σκεψη ειναι οτι εφοσον υιοθετει αυτο το ντυσιμο και αυτη τη διασκεδαση αρα ανηκει στην κατηγοτια ξ....λο. ομως φυσικα κατι τετοιο δεν ισχυει καθως η προσωπικοτητα κρινεται καθε μερα απο πιο σημανυικα πραγματα.
    Θα θελα οι γυναικεε πρωτες να σεβομαστε περισσοτερο τον εαυτο μας κι ετσι να επιβαλλουμε στους αλλους να μας σεβονται. Και βεβαια ολα ξεκινανε απο το σπιτι. Αν οι αντρες φοβουνται μια δυναμικη γυναικα ειναι γιατι μεγαλωσαν πιστευοντας πως ειναι ντροπη η γυναικα να βγαζει περισσοτρα χρηματα εινσι ντροπη οι ιδιοι να μην ειναι εξυπνοτεροι κι ειναι υποχρεωση τηε γυναικας να φροντιζει το σπιτι και τους ιδιους. Απο τη αλλη οι γυναικες πολλες φιρες μεγαλωνουν θεωρωντας υποτιμητικο το να φροντιζουν τον αντρα η το παιδι τους υποτιμητικο το να εχουν εναν συντροφο οικονομικα ασθενεστερο και σωστο να χρησιμοποιουν το σεξ ως μεσο πιεσης και τιμωριας. Αυτα ολα για μενα σημαινουν οτι δεν εχουν αμφοτεροι διδαχθει τον σεβασμο και τον αυτοσεβασμο. Ευτυχως βεβαια νε τα χρονια επερχεται κι η ωριμοτητα και συχνσ αυτα αλλαζουν.
    Εγ θελω μονο να πω ποσο σημαντικο ειναι την καθε μερα να θυμομαστε οτι ειναι θεμα τυχης που γεννηθηκαμε κσι ζουμε στην Ελλαδα του σημερα κι οχι σε καποια χωρα η περιοδο που η γυναικα ειναι απλα ενα πραγμα... και να κανουμε οτι μπορουμε ωστε να ακουγονται οι φωνες των γυναικων που θποφερουν και να αλλαξει αυτη η κατασταση...
    Οι στατιστικες ειναι τραγικες και πιστευω μεριδιο ευθυνης φερουμε κι εμεις που ως γυναικες ε προνομιουχα θεση δεν κανουμε κατι για οσες ειναι στην αντιπερα οχθη...
    Σεντονι εγραψα...
    Σε φιλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου , συμφωνώ απόλυτα: όλα ξεκινούν από το σπίτι! Η συγκροτημένη προσωπικότητα φτιάχνεται με πρώτες ύλες που ζυμώθηκαν στα μικράτα μας!
      Με προβληματίζει που κι εμείς δεν κάνουμε πολλά να διαψεύσουμε τα στερεότυπα!
      Κι έτσι συνεχίζουν να διαιωνίζονται τα κακώς κείμενα!
      Ευτυχώς που έχουν αλλάξει πολλά!
      Ακόμα και σε αυτά τα 3 χρόνια που έχουν περάσει , από τότε που έκαμα αυτή την ανάρτηση!
      Πολλά όμως είναι ακόμα έχουν να γίνουν!
      Δεν θα μείνω στην εμφάνιση... Κι εγώ με φροντίζω πολύ! Και μου αρέσει να προβάλω τη θηλυκότητά μου. Ξέρω όμως ότι η ουσία δεν είναι μόνο εκεί!
      Και πραγματικά νιώθω ευλογημένη για τον τόπου που γεννήθηκα.. την εποχή που ζω!
      Σε ευχαριστώ πολύ για το πέρασμα και το σχόλιο :)))
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή