Κυριακή 3 Μαρτίου 2013

Diary of Bliss 13 : Εβδομάδα 6η


(Έγραφα σήμερα ξημερώματα στο αγαπημένο μου ημερολόγιο...)

Η ώρα είναι περασμένες 2,30. Δεν έχω πιει πολύ! Όχι τόσο που να παραπέμπει σε ένα θολωμένο κεφάλι!
Έχω περάσει μετά από καιρό καλά! 'Εχω διασκεδάσει επιτέλους , έχω γελάσει κι έχω επιστρέψει σώα στο σπίτι. Κι αναρωτιέμαι Πού είναι απόψε η κρίση;
Απόψε κρίση δεν υπάρχει. Απόψε υπάρχω εγώ και τα θέλω μου. Τα  θέλω μου είναι απλά. Πάντα ήταν απλά! Ποτέ δεν θέλησα περισσότερα για να είμαι χαρούμενη κι ευτυχισμένη.
Και μόνο που ακούω ξανά την αγαπημένη μου ροή στη μουσική μου, στο μπλογκ, είμαι χαρούμενη. Και μόνο που βγήκα έξω και χόρεψα κιόλας, εγώ είμαι χαρούμενη! Και μόνο που είχα (κατά τύχη στο διπλανό τραπέζι) τα ανίψια μου και καμάρωνα σα μάνα που καμαρώνει για τα παιδιά της, εγώ είμαι χαρούμενη. Και μόνο που αναπνέω και κινούμαι, δουλεύω, ζω και με ζω, αναπνέω, γελάω, κοιμάμαι και ξυπνάω....εγώ είμαι χαρούμενη!

Γιατί κάνουμε πιο δύσκολα τα πράγματα; Γιατί προσδοκάμε περισσότερα από όσα μπορούμε; Κάπου εκεί δεν χάνουμε τη μπάλα; Ζητάμε να ξεσηκωθούμε σαν Έλληνες να αλλάξουμε την υπάρχουσα κατάσταση, ενώ δεν είμαστε έτοιμοι να αλλάξουμε τα στενά πλαίσια της ζωής μας! Άπειρα ζευγάρια περιφέρουν από δω κι από κει τις μίζερες ζωές τους και δεν κάνουν τίποτα για να αλλάξουν την υπάρχουσα κατάσταση. Πώς να αλλάξουν έπειτα την κωλοκατάσταση στη χώρα;
Πώς ζητάμε από ανθρώπους (και δεν ορίζω το φύλο εδώ) που ξενοπηδάνε ασύστολα και χωρίς τύψεις το έτερον ήμισυ τους, να φερθούν αντρίκια απέναντι στη κρίση; 
Πώς ζητάμε από ανθρώπους που κοιμίζονται κι αποχαυνώνονται μπρος στο χαζοκούτι παρακολουθώντας όλα τα τούρκικα έργα που τους σερβίρονται, να ξυπνήσουν ξαφνικά;

Πώς πήγα από το ένα στο άλλο;  Όλα σχετίζονται καλοί μου! Κοιτάξτε πρώτα να δώσετε ζωή στις σχέσεις σας, στη ζωή σας! Χαμογελάστε! Παθιαστείτε ξανά!
Ίσως αυτό είναι που μας λείπει...το πάθος!

Πώς να γίνει επανάσταση χωρίς πάθος;

Καλό σας βράδυ
@ριστέα

Το ημερολόγιο αυτό είναι μια ιδέα της Κατερίνας.
Ιστολόγια που συμμετέχουν μέχρι στιγμής είναι :

http://positive-thinking-greece.blogspot.gr/




38 σχόλια:

  1. Αγαπημένη μου, μου αρέσει πολύ η ανάρτηση που έκανες (ακόμα μια φορά).Μου αρέσει εκείνο το στάδιο που βρίσκεσαι όταν έχεις περάσει καλά, έχεις διασκεδάσει, έχεις πιεί τόσο όσο να εξακολουθείς να είσαι καλά και μετά πιάνει το στυλό και το χαρτί.έτσι όπως τα λες Αριστέα μου, τι ζητάμε και από ποιους? Τη ζωή θέλει να την "παίρνεις από τα μαλλιά" (και όχι να περιφέρεσαι με τη μιζέρια σου και τη γκρίνια σου παρέα)και να δεις τι μπορείς εσύ να κάνεις, γιατί μόνο έτσι να έρθει η περιβόητη αλλαγή. Χαίρομαι που είσαι ευτυχισμένη φίλη μου,που ζεις με πάθος, μικρές στιγμές, ικανές όμως να σου γεμίζουν τη ζωή και να σε βοηθούν να πας πιο πέρα.Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Δεν άλλαξα λέξη από όσα έγραψα τα ξημερώματα!
      Χαρούμενη είμαι! Ευτυχισμένη ...βαριά κουβέντα! Εξάλλου η ευτυχία είναι στιγμές. Για μένα ζητούμενο είναι η γαλήνη!
      Φιλάκια Γεωργία μου!
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
    2. Δεν είσαι μακριά μου, καλή μου, αντίθετα...
      Η αρμονία περιλαμβάνει και την γαλήνη.Στιγμές η ευτυχία, αλλά δυνατές στιγμές!Φιλώ σε!

      Διαγραφή
    3. Αρμονία και γαλήνη! Απόλυτος συνδυασμός!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Τι όμορφη ανάρτηση !!! Τα πράγματα εμείς τα κάνουμε δύσκολα κάποιες φορές.. Ετσι λέει η Μαμα μου!! Την χάρηκα πολυ την ανάρτηση σου! Φιλακιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Η μαμά σου έχει σοφία! Να την ακούς :))))
      Φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  3. Χαίρομαι που πέρασες καλά...
    Είναι πολύ όμορφο κάτι να σε κάνει να βλέπεις με άλλη ματιά τον κόσμο.
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! Φλώρα μου , είχα πολύ καιρό , λόγω απογραφής να βγω και να διασκεδάσω με όμορφη παρέα και με τη ψυχή μου!
      Φιλάκια καλή μου!
      Χαρούμενη εβδομάδα εύχομαι!

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφα λόγια!!!να είσαι πάντα χαρούμενη και παθιασμένη!!!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αριστέα μου χαίρομαι που διασκέδασες!
    Δεν είναι κακό κατά τη γνώμη μου να προσδοκάμε,να ανεβάζουμε τον πήχη στα όνειρά μας αρκεί να μην παθαίνουμε εμμονή..Να ζούμε την κάθε μας στιγμή και να είμαστε ευγνώμονες που είμαστε όρθιοι και αναπνέουμε. Μην φτάσουμε και στο άλλο άκρο να νιώθουμε τύψεις αν επιδιώκουμε μια καλύτερη ποιότητα ζωής από την στιγμή που γίνεται με αξιοπρέπεια δεν είναι αχαριστία να είσαι φιλόδοξος! Καλή εβδομάδα να έχουμε φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Κατερινάκι μου! Σε ευχαριστώ πολύ καρδιά μου. Και μόνο που ζω ήδη αισθάνομαι τυχερή. Δεν είναι θέμα τύψεων. Είναι να μην εφησυχαζόμαστε όμως και δεν κάνουμε κάτι καλύτερο, αν όχι για εμάς τουλάχιστον για τα παιδιά μας!
      Καλή εβδομάδα κούκλα μου! ♥
      Πολλά πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Καλησπέρα Αριστέα μου!!
    Να που τελείωσε η απογραφή και το έκαψες! Πάντα να διασκεδάζεις και να νιώθεις το ίδιο χαρούμενη.
    Θα πω την γνώμη μου για όλα τα υπόλοιπα που γράφεις με τον δικό μου τρόπο και μέσα από όσα έχω βιώσει η ίδια! Είναι εύκολο να βγάζουμε κακίες και να λέμε πως κάποιες καταστάσεις που δεν γίνονται όταν τις θέλουμε εμείς και όπως τις θέλουμε εμείς να ρίχνουμε το φταίξιμο σε διάφορα! Και ειδικά σε καταστάσεις που ανέκαθεν υπήρχαν!
    Όταν στην ηλικία των 25 χρονών ( που υπήρχαν και πάλι όλα τα παραπάνω και το τονίζω ), εγώ αγωνιζόμουν να δημιουργηθεί μια παιδιατρική κλινική σε κάποια επαρχιακή πόλη πηγαίνοντας ενάντια στα δυο μεγάλα κόμματα, απειλήθηκα, εβαζαν θεούς και δαίμονες να με σταματήσουν. Κι εγώ και η οικογένειά μου πληρώσαμε τελικά το τίμημα γιατί δεν βρέθηκε κάποιος να πει : Για σταματήστε βρε παιδιά, τι ζητάει αυτή η γυναίκα; Μήπως το να μην πηγαίνουν οι μανάδες τα παιδιά τους στο νοσοκομείο αναίσθητα και να υπάρχει παιδίατρος; Μήπως να μην κυνηγάει ένα ασθενοφόρο από πίσω με το μωρό της μέσα στην πιο κοντινή μεγαλούπολη; Μήπως να μην κινδυνεύσουν άλλα παιδιά; Πόσα θα μπορούσα να πω ακόμα, Θεέ μου! Ποτέ όμως, μα ποτέ δεν κακίωσα με κανέναν! Ούτε στους φίλους που δεν μου συμπαραστάθηκαν στις δύσκολες ώρες μου! Αν νιώθεις δυνατή Αριστέα μου για επανάσταση ξεκίνησέ την!!
    Συγχώρεσέ με!! Ξέρεις πως σε αγαπώ, αλλά αυτό το θέατρο του παραλόγου δεν το αντέχω άλλο!!
    Να έχεις ένα όμορφο ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Παρασκευούλα μου. Κατανοώ την πίκρα και την απογοήτευση. Την ίδια νιώθω κι εγώ. Όχι με τους άλλους μόνο. Και για τον εαυτό μου! Δεν συνηθίζω να βγάζω την ουρά μου απέξω! Δεν έβγαλα καμία κακία αλλά φωνές απελπισίας. Ένα χελιδόνι δεν φέρνει την άνοιξη! Αλλά και το καθόμαστε μπροστά στο χαζοκούτι και να λέμε δεν έχει κάτι άλλο η τηλεόραση να παρακολουθήσω είναι εξευτελιστικό. Δείχνουμε την έλλειψη παιδείας. Κι αυτός είναι ο κυριότερος λόγος που φτάσαμε δώ και που θα πάμε και χειρότερα.
      Μιλούσα χτες με το φίλο ΜΑΧΑΙΡΗ (http://wwwmaxairisgr.blogspot.gr/) που έχει κάνει ένα καταπληκτικό δημοσίευμα και θα σου αντιγράψω την απάντησή του στο σχόλιο μου αντί άλλης απάντησης:

      μαχαιρης4 Μαρτίου 2013 - 12:19 π.μ.
      Να σου ειπω εγω τι νομιζω;;;
      Τα σημερινα παιδια με τα κινητα...Θα "κοκκαλωσουνε" απο την αποτομη ανεχεια...Θα στραφουνε στα..Παραληρηματα..Τα ναρκωτικα και την αλητεια..Οσα δεν φυγουνε τρεχοντας απο την χωρα..
      Κι εκεινα που θα περασουνε ενα διαστημα..Υποφερτα,με τη συνταξη του πατερα
      Της μητερας,του παππου της γιαγιας..
      Γιατι εμεις αντεξαμε..Γνωριζοντας να αναβουμε μαγκαλι...Ενω αυτα ΔΕΝ ΤΑ ΑΦΗΣΑΜΕ ΕΜΕΙΣ να φανταστουνε καν,πως ειναι...
      Αντιθετα τα μπουκωσαμε στο Αστικο παραμυθι,που λεω..Οτι ΔΗΘΕΝ αμα δουλεψεις σκληρα...Αμα σπουδασεις..Αμα ξενυχτησεις..Θα αμοιφθεις...!!
      Αυτην την ευθυνη τη φερουμε ακεραια...!!
      Θεωρησαμε,οτι,δεν θα ξανααναψει μαγκαλι...!!Δε θα σκεπαστει κανεις με βιλεντζα..Δε θα φορεσει κανεις πια αποφορι...!!
      Και τωρα ο γιος μου, με τα πτυχια πλακα...
      Κουβαλαει γατοτροφες...!!
      Και οι κορες μου,προσπαθουν να με πεισουνε..Οτι ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΤΥΧΙΟ..Θα βαζουνε τα ρουχα στα ραφια..Και τις ζαχαρες στο ΣΟΥΠΕΡ...!!
      Γιατι δεν κοιτταξαμε με την ψηφο μας να εξασφαλισουμε εκεινα που οι γονεις μας εξασφαλισαν για μας...!!

      Καναμε πλακα ψηφιζοντας ΠΑΣΟΚ...!!
      Ενω ξεραμε τι κλεφτες ησαντε..!!
      Για την επιδιωξη να φαμε κι εμεις απο τα κλεμμενα...!!

      Καναμε πλακα...Καταργωντας την Ταξικη Παλη...!!..Ενω ξεραμε τα αφεντικα τι καπνο φουμαρουνε...Με την επιδιωξη να γινουμε.."αφεντικακια" κι εμεις...!!

      Καναμε πλακα...Διωριζοντας τον ξαδερφο μας...Ενω ξεραμε,οτι ΤΙΠΟΤΑ δεν παραγει...
      Για να μας διωρισει το παιδι μας...!!

      Καναμε πλακα,φιλη μας..ΟΛΟΙ μας...!!
      Στα καφαλια αυτεινων των παιδιων..Πουλωντας την ψηφο μας..Και τη χωρα στους επαγγελματιες λαμογιους...!!

      Συνειδητα...με προγραμμα..Και με σχεδιο...!!..Ψηφισαμε και ζητωκραυγασαμε ανθρωπους..Που ξεραμε πιοι ησαντε..!!

      Και τωρα καθομαστε σαν ΚΟΤΕΣ και ψηφιζουμε ΕΠΙΒΙΩΣΗ...Ενω ξερουμε που παει το πραμμα..Για να γλυτωσουμε τα σαρκια μας...!!

      Πονανε αυτα..Αλλα να τα πουμε στα παιδια μας..Για να μην κρεμασουνε εμας μετα...!!

      Διαγραφή
    2. Η παιδιατρική κλινική στο συγκεκριμένο μέρος υπάρχει μέχρι σήμερα!! Την καλημέρα μου!!

      Διαγραφή
    3. Αυτό αν μη τι άλλο είναι ευχής έργο!
      Φιλία! :)

      Διαγραφή
  7. Ελπίζω να μην βλέπεις μπροστά σου μόνο..."τριάρια"!
    Καλημέρα χαρά μου, σε φιλώ, φεύγω, οπότε κλείνω αφ' εαυτού μου τον υπολογιστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΤΟ ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ! ΕΚΑΝΑ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΣΑ!
      ΕΜΕΝΑ ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΟΥ Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ...ΚΑΡΔΙΑ!
      ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕ..!

      Διαγραφή
    2. αχαχα! Θα μάθεις , πού θα πάει;;;;]
      Και μόνο που τόλμησες να μπεις κι ας κολλά μετά γρίπη από δω τι να πω; Την αγάπη μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Τα'πατε όλα, Αριστέα μου κι εσύ και ο Μαχαίρης...
    Αυτό νομίζω κι εγώ: για να αλλάξει η κατάσταση γύρω μας πρέπει ν'αλλάξει η κατάσταση μέσα μας. Ν'αλλάξει η νοοτροπία μας. Λείπει ένας Μπρεχτ να το διαλαλήσει, λείπει ένας Μπουσκάλια να μας ζωντανέψει και να μας εμπνεύσει. Λείπει η αγιότητα και η πίστη που εκούσια την αποδιώξαμε.
    Χάσαμε τη θάλασσα κι γι'αυτό κοιμόμαστε τον ύπνο του δικαίου (πρβλ Ρίτσος). Σταματήσαμε να κοιτάζουμε τη μαγεία και την απεραντοσύνη της θάλασσας και τρέμουμε (εξιπερύ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Σεβάχ μου! Πιστεύω ότι όταν αρχίσουμε να λέμε εμείς φταίξαμε θα έχουμε κάνει την μισή αρχή! ΕΜΕΙΣ! Κι ας κάναμε σωστά κι ας πιστεύουμε ότι δεν κλέψαμε! Να διδάσκουμε τα παιδιά μας! Να μην τα μεγαλώνουμε στα πούπουλα μόνο. Δεν τα ωφελούμε έτσι...Ξέρεις από πότε το φώναζα; ΠΑΙΔΕΙΑ μαμώτο! Κι η παιδεία ουδεμία σχέση έχει με την εκπαίδευση( Ελένη Γλύκατζη Αρβελέρ...και δεν ξέρω κι αν την έγραψα και σωστά... αλλά το αναπτύσσει τόσο απολαυστικά το θέμα)

      Πολύ όμορφα τα είπες Σεβάχ μου!
      Καλή εβδομάδα! :))

      Διαγραφή
  9. Πολύ δυνατή ανάρτηση, παθιασμένη και αληθινή!!
    Πόσο δίκιο έχεις...σε όλα..
    Δεν ξέρω τι να σου απαντήσω, συγνώμη!
    Καλή σου μέρα, να είσαι χαρούμενη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! :)
      Δεν υπάρχει απάντηση! Κι αυτό είναι το κρίμα...κανείς μας δεν έχει απάντηση.....
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Δίκιο σ΄ όλα έχεις Αριστέα μου κι απαντήσεις υπάρχουν πολλές!Στην εκτέλεση υπάρχει πρόβλημα!Δε σώθηκαν ακόμα τα λεφτουδάκια στις τράπεζες!Πάντως για τα σημερινά παιδιά βλέπω πως τα πτυχία(τουλάχιστον στη χώρα μας) θα ΄ναι διακοσμητικά ντεκόρ στους τοίχους κι όσοι έχουν και περισσότερα δε θα τους στοιχίσει κι η ταπετσαρία.Οι "έξυπνες" τέχνες είναι προτιμότερες κι όποιος έχει χρήματα κάπως μπορεί να επιβιώσει, διαφορετικά ένα χωραφάκι στο χωριό και πέντε-έξη κοτούλες.Παντρολογήματα κι οικογένεια βέβαια ούτε γι΄ αστείο!Όσο γι΄ αυτά που λέει ο μαχαίρης έχω βαρεθεί να τ΄ ακούω απ΄ τα πληκτρολόγια και τους καναπέδες και μετά πάνε και ψηφίζουν όλα αυτά τα λαμόγια, σαν εκείνα τα 4000 πρόβατα που πήγαν να χειροκροτήσουν κι να εκθειάσουν το σαπιοκοιλιά χαρατσοβενιζέλο!Τι άλλο να πω ακόμα..!Τους σιχάθηκα όλους!
    Χαρούμενη εβδομάδα να περάσεις γλυκιά μου!Φιλάκια πολλά!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε σώθηκαν ακόμα τα λεφτουδάκια στις τράπεζες! Σοφία είπες μεγάλη αλήθεια εδώ! Αυτή είναι η απόλυτη αλήθεια!
      Τι άλλο να πω; Μου τέλειωσαν τα λόγια!

      Όταν κι εγώ φταίω με το δικό μου τρόπο...πρέπει να το βουλώνω!

      Φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Σ' αυτή τη χώρα και σαν λαός, πάντα ζητούσαμε περισσότερα από όσα φτάναμε. Κι εγώ δεν ξέρω τι να σου απαντήσω...

    Προς το παρόν δεν εξεγείρομαι γιατί περνάω φάση αυτο-τιμωρίας. Είμαι στα 31 και αισθάνομαι ότι φταίω ήδη τόσο, μα τόσο πολύ... Κι ο φταίχτης τι να φωνάξει, αφού τόσα χρόνια συναινούσε σε όλα και εθελοτυφλούσε; Προς το παρόν δέχομαι τα κρατικά "χαστούκια" γιατί αισθάνομαι ότι μου αξίζουν. Έβλεπα και δε μιλούσα όταν έπρεπε... και τους άφησα να μας φτάσουν μέχρι εδώ - καλά να πάθω, λοιπόν. Ποτέ δεν ήμουν κομματοποιημένη, αλλά δε μίλησα κιόλας ποτέ...

    Κάτι τέτοιο δε λέει και ο φίλος σου ο Μαχαίρης;

    Το θέμα είναι ότι από όπου και να το πιάσω και ό,τι και να σκεφτώ, άκρη δε βγαίνει... Κρίμα τα δυο πτυχία μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φάση αυτο-τιμωρίας περνώ κι εγώ!
      Αλλά εγώ πια οδεύω στα 43! Φταίω ακόμα πιο πολύ!
      Αυτό το "δε μίλησα ποτέ" ....αυτό πληρώνουμε! Για αυτό ντρέπομαι!
      Σιχτιρίζω τον εαυτό μου για ένα λάθος: το 2007!

      Κρίμα το ένα πτυχίο μου κι εγώ θα πω!

      Φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Αριστέα μου... Με έκανες να χαμογελάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Παραδομένος λαός στην απόλυτη ακινησία παρακολουθεί το παρελθόν του να σφάζεται και το μέλλον του να βιάζεται...
    Ειναι γνωστές οι απόψεις μου, δεν θα κουράσω.

    Να γράφεις Αριστέα, να γράφεις κάθε σου σκέψη, κάθε σου επιθυμία, κάθε σου λαχτάρα, επειτα απο γλέντι, απο χαρές και απο λύπες, έπειτα απο έρωτα και απο θυμό, εκεί βγαίνουν τα πιο όμορφα.
    Είναι ωραίο να διαβάζεις τις σκέψεις σου έπειτα απο χρόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα γράφω καλέ μου..........
      Θα είσαι εδώ να διαβάζεις.................???????

      Διαγραφή
  14. Καλά, λίγο πριν έγραψα για την απλότητα της ζωής και ανακάλυψα αυτό..
    Θα συμφωνήσω απόλυτα σε όλα όσα λες για τις σχέσεις..κι εγώ πιστεύω πως ο άνθρωπος που δεν έχει ήθος στην προσωπική του ζωή πρώτα δεν έχει πουθενά!!
    Καλά στο "φταίω" για όλα όσα γίνονται δε συμφωνώ (και το ξέρεις) κι αν το σκεφτείς λίγο τους βολεύουν οι ενοχικοί...τους από πάνω λέω!!
    Και ο καθένας μας παλεύει εκεί έξω όπως μπορεί...βλέπω ανθρώπους να κάνουν ό, τι περνάει, αλλά κι ό, τι δεν περνάει από το χέρι τους καθημερινά..μικρές μάχες...αλλά μάχες...
    Χαίρομαι που τα πέρασες όμορφα..!!
    Πάντα τέτοια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γνωρίζω τις απόψεις σου Μαρία πάνω στο θέμα ...απλά στο φταίω-φταίνε δεν έχουμε τις ίδιες! :)))) Και στον Κοέλο! αχαχα! Ας μην συμφωνούμε σε όλα! Δεν χάθηκε ο κόσμος!
      Είμαι σίγουρη ότι εκεί έξω πολλοί μάχονται πολλοί για την επιβίωση.... αλλά επίσης υπάρχουν πολλοί που απλά κάθονται και το μόνο που κάνουν είναι αναστενάζουν !
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. Δεν αναφερόμουν σε μάχες που αφορούν αυστηρά την επιβίωση, αν κι αυτές τις μάχες ιερές τις λέω εγώ..

      Διαγραφή
  15. Μα έρχομαι και ακούω Adele και μαγεύομαι και διαβάζω μετά ότι μας έγραφες σχεδόν....τρικλίζοντας??? χα χα χα
    Πολύ χάρηκα που τα έτσουξες λιγάκι. Σου έκανε καλό είμαι σίγουρη.
    Πόσο δίκιο έχεις για την προσωπική ζωή και τις απάτες που κάνουν πολλοί. Αν δεν έχουν την δύναμη να αλλάξουν την ζωή τους οι ίδοι και να παραδεχτούν τα λάθη τους, σιγά σιγά με τα λάθη αυτά χτίζουν μια ψεύτικη ζωή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Δημητρούλα μου γεια σου πάρτα όλα δικά σου ♫ ♫ ♫
      Όλα από μας ξεκινούν! Από τα παιδιά που δίνουμε στην κοινωνία!
      Παιδεία χρειάζεται ο τόπος όχι μόνο εκπαίδευση!
      Τα φιλιά μου!
      (Πέρασα όμορφα ♥ μετά από καιρό)

      Διαγραφή
  16. Υπέροχο!
    Συγχαρητήρια!!!
    Πάθος που το βρίσκουμε από την δύναμη που μας δίνουν οι καθημερινές χαρές και οι γεμάτες συναισθήματα στιγμές μας!
    Φιλάκια Αριστέα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Κατερινάκι μου!
      Για αυτό κι έχω λατρέψει αυτό το ημερολόγιο!
      Καταθέτουμε αλήθειες από την καρδιά μας κατευθείαν εδώ!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή