Τρίτη 12 Μαρτίου 2013

Photo a Day Μέρα 12η

Photo a Day 12 March : in the distance

Από απόσταση!

Μετά από όνειρα φυλαγμένα σε χρονοντούλαπα και στοιβαγμένα όπως-όπως που πρέπει να τα τινάζουμε και να τα λιάζουμε, ας επιστρέψω στο Photoday (με μισή καρδιά πια...το νιώθετε κι εσείς ε; Δεν είναι ιδέα μου;)

Από απόσταση. Θα μπορούσα να φωτογραφίσω ένα σύννεφο, ένα αεροπλάνο, το φεγγάρι (δεν έχει) και με συνοπτικές διαδικασίες να ξεπετάξω το θέμα αυτό στο Photoday τσάκα τσάκα!

Αλλά μου άρεσε το "από απόσταση",  το δικό μου ...."σε παρακαλώ δες τα πράγματα λίγο αποστασιοποιημένα! Μην βιάζεσαι...Στάσου μύγδαλα!...Όχι λάθος ! Αυτό είναι ατάκα από άλλη ταινία! ( Βόγλης με κάπα να τρέχει!) 

Στάσου από απόσταση λοιπόν κάποιες φορές , βγες έξω από σένα και δες τα πράγματα χωρίς συναισθηματισμό! Μερικές φορές χρειάζεται! Καλό το συναίσθημα αλλά εμποδίζει τη λογική! Τώρα θα μου πεις και με τα δίκια σου ότι ένστικτο απαιτείται , να μπορείς να διακρίνεις πότε πρέπει να το κάνεις! Γιατί ποιος είπε ότι η καρδιά πάντα λαθαίνει;

Τώρα από την άλλη, μην κρατάς τους άλλους σε απόσταση! Όχι όλους! Όχι πάντα!
Πιθανόν η απόσταση να είναι μέσο προστασίας. Να σε προφυλάσσει από πολλούς κραδασμούς κι ιστορίες.
Αλλά αν κρατάς τους άλλους σε απόσταση πώς θα αγγίξει ο άλλος την καρδιά σου, καρδιά μου; ε; Κι εσύ τη δική του. Ξέρεις πόσα καλά σου στερεί η απόσταση; Όχι, καθόλου δεν μου αρέσει αυτή η απόσταση! Τη μισώ την απόσταση! Εμένα μου αρέσει το κοντά!

Επιστρέφω στο Photoday και αποτυπώνω φωτογραφικά:


Η βροχή από μακριά, χωρίς να μουσκεύεσαι
μπορεί να είναι ρομαντική.
 Ή ένα μοναχικό δέντρο.

Μερικές φορές η απόσταση μεγαλώνει τα αισθήματα! Μερικές φορές είναι καλή!
Ωχου! Μη μου ζητάτε να διαλέξω. Είναι από τις φορές που δεν έχω ξεκαθαρίσει την κατάσταση μέσα μου!
Σας αφήνω με τα ερωτηματικά μου!
Αφήστε ό,τι έχετε ευχαρίστηση.
Καληνύχτα από τώρα!
Έχει έξοδο απόψε........

@ριστέα

ΥΓ:.. α! και άθλια σύνδεση στη δουλειά. Όταν με χάνετε εντελώς να ξέρετε ότι βασανίζομαι και υποφέρω μακριά σας χωρίς ιντερνέτι!

26 σχόλια:

  1. Ήθελα να κάνω νορμάλ σχόλιο αλλά ο... Βόγλης με την κάπα, με έστειλε αδιάβαστη!!!
    ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!
    Φιλάκια (από απόσταση), ομορφιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Σε έστειλα ε; Μια χαρά δηλαδή! Δεν μπορώ για πολύ τα σοβαρά μου ξέρεις...πνίγομαι!
      Φιλάκια κοπέλα μου!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  2. Η θέα τόσο οικεία..το ξέρεις άλλωστε..νιώθω σα να μας φέρνουν κοντά τα κυπαρίσσια και το βουνό στο βάθος!
    Ίσως να είμαστε περισσότερο κοντά από όσο νομίζουμε έτσι κι αλλιώς...ίσως η απόσταση να μην υπάρχει..
    Αν και σε μερικά πράγματα όπως λες κι εσύ κάνει καλό..
    Άσε απόψε τα ερωτηματικά σου εδώ και κοίτα να το κάψεις!!...φιλιά πολλά..καλά να περάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ δεν το ξέρω! Νομίζω ότι αυτά τα κυπαρίσσια ήταν το πρώτο κοινό από από πολλά που βρήκαμε στην πορεία!
      Ίσως τελικά όντως να είμαστε πολύ πολύ κοντά χαρά μου :))))
      Ωραία πέρασα!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  3. Και εγω δεν αγαπώ την απόσταση....άσε που μας χωρίζει και μαζί σου!!! Αυτό το ΚΤΕΛ είπαμε, τι άλλο να χωρέσει...τους θαυμαστές σου? τον έρωτά σου? τις αγκαλιές μας????
    Όσο για τη λογική και το συναίσθημα, παρόλο που έχω υποφέρει από χιλιάδες αποφάσεις που πήρα με γνώμονα πάντα την καρδιά μου, δεν το έχω ποτέ μετανιώσει. Εμεινα το 2008 στην τότε εργασία μου, παρόλο που είχα επαγγελματική πρόταση τέλεια, γιατί είχε αρρωστησει σοβαρά η κόρη του αφεντικού μου και έλειπε συνέχεια, δεν μπορούσα να τον αφήσω.
    Σταμάτησα τον άντρα μου από το να αφήσει την δουλειά που είναι τώρα (όπου του εχουν φερθει σπαθί, να τα λέμε αυτά) για να πάει σε μια πολύ καλύτερη με τα διπλάσια χρήματα που τέτοιες εποχές τα χρειαζόμαστε. Έχουν περάσει 4 χρόνια και ακόμα μουρμουράει που με άκουσε και έμεινε. Επιμένει ότι τις επαγγελματικές τουλάχιστον αποφάσεις πρέπει να τις παίρνουμε με λογική και όχι με συναίσθημα. Ίσως έχει δίκιο, αλλά και ο επαγγελματικός μας χώρος, είναι μια ακόμα μικρή κοινωνία όπου πρώτα από όλα είμαστε άνθρωποι.
    Φλυάρησα πάλι Αριστάκι μου καλό αλλά είμαι σίγουρη ότι χαίρεσαι να μας διαβάζεις και να νιώθουμε σαν το σπίτι μας εδώ:)
    Σου στέλνω φιλάκι σχεδόν βουρκωμένη από τις αναμνήσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτά τα ΚΤΕΛ! αχαχα!
      Καλά έκανες κι έβγαλες τα δικά σου βασανάκια! Μαθαίνουμε κι από αυτά! Κι εγώ με την καρδιά αποφασίζω! Μόνο όταν έχω θυμό κοιτάζω να απομακρυνθώ και να το χειριστώ όταν ηρεμήσω!

      Να'σαι καλά κοπέλα και να χαρίζεις έτσι απλόχερα το γέλιο σου και το κέφι σου!
      Φιλάκια κοπελάρα μου! :)))

      Διαγραφή
  4. Απόσταση....όντως περίεργο πράγμα...νομίζω πως πάει ανάλογα την περίσταση! Η αλήθεια είναι πως βλέποντας τα προβλήματα των φίλων μας από απόσταση, τους βοηθάμε στη λύση τους ενώ με τα δικά μας τα κάνουμε θάλασσα....σε αυτή την περίπτωση βοηθάει να αποστασιοποιείσαι από την άλλη πρέπει να είσαι κοντά στους φίλους σου για να μπορέσεις να τους βοηθήσεις...και με την σειρά τους και αυτοί....!
    Καλό βραδάκι να περάσεις υπέροχα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες τ ψέματα! Των άλλων τα προβλήματα που τα κοιτάζουμε από απόσταση μας είναι πιο εύκολα και μπορούμε να δούμε πιο ξεκάθαρα!
      Αλλά οι καρδιές μας πρέπει να είναι κοντά!
      Φιλάκια γλυκιά μου!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  5. Τώρα μπήκα να δω την ανάρτηση σου και ειδα τη σημειωση στο τελος για την εξοδο σου...έχουμε ήδη μιλήσει στο φεισμπουκ,αλλα δεν ηξερα για την εξοδο σου :)..Η ρημάδα η σύνδεση δε λέει να φτιαχτεί ε;
    Μου άρεσαν οι δυο φωτος σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Δελφινάκι μου!
      Πάλι τα κακά της χάλια...περιμένω πόση ώρα για να ανοίξει κάθε σελίδα ...είναι της υπομονής!
      Να έχεις μια υπέροχη μέρα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. In the distance…για κάποιο λόγο μου θυμίζει την δουλειά μου αυτή η φράση, όμως ορθά την έβαλες στη θέση της. Έχω δεί το κοντά να μοιάζει χιλιόμετρα μακριά αλλά και το αντίθετο. Έχω δεί επίσης η απόσταση να εκμηδενίζεται στη στιγμή, το’χω νιώσει.
    Δεν θα μπορούσα να μην συμφωνήσω στον επίλογό σου. Έχω την απόσταση να με τυραννά κάποιες φορές μα το παλεύω. Άλλωστε ναυαγός είμαι. Απέχω απο τον τόπο μου και απ’τους ανθρώπους που θα’θελα να βλέπω.
    Στο κοντά Αριστέα μου βλέπεις τον άλλον στα μάτια, νιώθεις τις ανάσες του τις εκφράσεις του.
    In the distance…μέτρημα μου ακούγεται. Μέτρημα αντοχής...
    Καλό ξημέρωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα ναυαγέ!
      Τα είπες όλα τόσο όμορφα! Υπάρχουν στιγμές που το κοντά να μοιάζει χιλιόμετρα μακριά αλλά και το αντίθετο Αλλά το καλύτερο; Μερικές φορές η απόσταση δεν εμποδίζει...δεν υφίσταται...εκμηδενίζεται!
      Εύχομαι στο μέτρημα αντοχής να κερδίζεις!

      Φιλιά!
      Να έχεις μια υπέροχη μέρα

      Διαγραφή
  7. Πολυ ομορφες εικονες. Τόσο κοντα και τόσο μακριά ψυχη του ανθρωπου.

    Σε φιλώ. Γλυκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κσλημέρα! Σε ευχαριστώ πολύ! Η δεύτερη φυσικά είναι επεξργσμένη! :)
      Φιλάκια!
      Όμορφη μέρα να έχεις!

      Διαγραφή
  8. Να βγεις να περάσεις καλά και να μην κρατάς απόσταση αν το ένστικτό σου σου λέει έτσι. Αν πάλι δεις πως κάτι δεν σου πάει καλά... άπλωσε ηλεκτροφόρα καλώδια για να κρατήσεις σίγουρα την απόσταση που σου δίνει ασφάλεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ πασταφλωρίτσα μου, πόσο με συγκινείς κάθε φορά!
      Να 'σαι καλά γλυκιά μου!
      Σε φιλώ !
      Να έχεις μια υπέροχη μέρα καρδούλα μου! ♥

      Διαγραφή
  9. Οι επιλογές δικές σου..
    Η απόσταση είναι ένα ξεδιάλεγμα αυτών που σε κάνει να χτυπά γοργά είναι σου ή αυτών που ματώνουν.
    Κράτησε ότι λέει το ένστικτο σου...και λάθος να είναι τι πειράζει;
    Φιλιά κοντινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μμμ Γιαγια Αντιγόνη! προβληματισμό θέτεις κι εσύ!
    Όντως πρέπει να ακούμε το ένστικτό μας!
    Τα φιλιά μου!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η απόσταση έρχεται και παρερχεται ανάλογα με αυτό που νοιώθουμε.
    Πέρασε καλά που βγήκες;
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Έλενα! :)
      Μια χαρά είναι όταν έχεις καλή παρέα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Κι η απόσταση Αριστέα μου ανθρώπινη είναι!Πολλές φορές δημιουργεί ερωτηματικά, γιατί η εμπιστοσύνη των ανθρώπων δοκιμάζεται συνέχεια!Η καλύτερη απόσταση ειν΄ αυτή που επιλέγουμε εμείς ανάλογα με τους ανθρώπους και τις περιστάσεις.Φτάνει να ξέρουμε να διαλέγουμε τις σωστές κάθε φορά!Οι πραγματικοί φίλοι όμως βρίσκουν τον τρόπο πάντα να τις καταργούν!
    Οι φωτογραφίες αν κι από απόσταση τέλειες!
    Να περνάς καλά χαρά μου και πάντα να χαμογελάς!Πολλά πολλά φιλάκια!:-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά η απόσταση είχε πολλές διαστάσεις! Κι ο καθένας δίνει τη δική του ερμηνεία και βάρος! Άλλοτε είναι απαραίτητη, άλλοτε δημιουργεί προβλήματα, άλλοτε στοιχίζει και πονάει κι άλλοτε εκμηδενίζεται αρκεί να είναι οι ψυχές κοντά! :))
      Σε ευχαριστώ κοπέλα μου για τις ευχές!
      Αντεύχομαι γλυκά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Η ισορροπία είναι το παν, σε όλα! Ούτε να αποστασιοποιείσαι, ούτε να μην κρατάς τίποτε για σένα... κάπου στη μέση είναι η χρυσή τομή! Και πάντοτε βέβαια, αναλόγως των συνθηκών, αλλά και των ανθρώπων που μας περιτριγυρίζουν... δε μας "βγάζουν" όλοι το ίδιο πράγμα! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μέτρο! Έχεις απόλυτο δίκιο Έλλη μου!
      Κάτι παραπάνω θα ξέρεις χαρά μου! :)
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  14. Πολλές φορές η απόσταση κάνει καλό!! Ακόμα και να δυναμώσει μια σχέση είναι αρκετή. Άλλες πάλι έχει το αντίθετο αποτέλεσμα. Άρα; Επιλέγεις και προχωράς! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρω πως έχεις μια φιλία που κρατάει γερά και δυνατά από μακριά καιρό!
      Εύχομαι να την έχετε για πάντα! ;-)
      Φιλάκια Παρασκευούλα μου!

      Διαγραφή