Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

Photo a Day Μέρα 1η

Photo a Day 1 March : L is for... 

Lies!

Ας μιλήσουμε για ψέματα σήμερα. Ίσως και για αλήθειες! Αν και η αλήθεια πονάει πολλές φορές. Για αυτό άραγε καταφεύγουμε στο ψέμα; 
Έμαθα στη ζωή μου τούτο: Μία ψεύτικη κατασκευασμένη ιστορία, είναι δύσκολο να τη θυμάσαι μετά. Την αλήθεια όμως δεν χρειάζεται να τη ψάξεις.Την έχεις μέσα σου! Η αλήθεια σε βγάζει ασπροπρόσωπο. Άσε που νιώθεις τόσο όμορφα! Αν είσαι από αυτούς που καταφεύγουν εύκολα στο ψέμα δεν ξέρεις για ποιο συναίσθημα σου μιλάω!

Πόσο εύκολα χρησιμοποιούν το ψέμα οι περισσότεροι άνθρωποι; Πιστεύω πως ξεκινά αρχικά από την οικογένεια, όπως όλες οι καλές αρχές αλλά και οι λάθος κατευθύνσεις! Η συμπεριφορά των γονιών διδάσκει πολύ περισσότερο από τα ίδια τα λόγια. Τι κι αν ο πατέρας θυμώνει και τιμωρεί το γιο του που τον έπιασε να ψεύδεται, όταν την ίδια στιγμή λέει άνετα και ασύστολα ένα ψέμα στη γυναίκα του, στο συνεργάτη του, στο φίλο του, μπροστά στο παιδί! Πώς να μεγαλώσουμε σωστούς ενήλικες όταν εμείς οι ίδιοι δεν είμαστε σωστοί ενήλικες; 

Φυσικά όταν μιλάμε για ψέμα στο νου μας έρχεται δίχως άλλο η εικόνα ενός πολιτικού! Τα "θα" τους μας πάνε στην υπέροχη ταινία με τον Μαυρογιαλούρο!  Θα έβαζα και μια φωτό του Κωνσταντάρα, αυτή καλέ με το μαύρο καπέλο και τις μούντζες, αλλά στο PhotoDay παίζουν μόνο δικές μου φωτογραφίες!

Αυτοί το έχουν το ψέμα στο τσεπάκι τους!



Οι πολιτικοί λοιπόν μας φλόμωναν πάντα στο ψέμα και θα εξακολουθήσουν να το κάνουν. Με μεγάλη επιτυχία θαρρώ! Το θέμα είναι γιατί εξακολουθούμε εμείς και τους πιστεύουμε; Νομίζω ότι όταν γνωρίζεις και συνεχίζεις να αδιαφορείς η ευθύνη είναι διπλή! 
Φυσικά κι όλοι εμείς είμαστε στην πλευρά του "δεν τους ψήφισα"! Αλλά όλο και κάποιου σίγουρα, αν ήταν μέσα στο παραμύθι του Πινόκιου, θα του μεγάλωνε η μυτούλα! 
Τα τελευταία χρόνια της κρίσης, πιο πολύ από την ίδια την πίεση και την εξαθλίωση, κουράστηκα από τα ψέματα των πολιτικών, από την ηλιθιότητα όσων τους πίστεψαν, αλλά κι από το ψέμα όσων ψήφισαν και τώρα βγάζουν την ουρά τους απ'έξω! Πόσοι κάνουν τώρα τους ανήξερους, τους αγανακτισμένους και σου λένε και το ψέμα κατάμουτρα!

Αλλά ένα έχω να πω και θα το πω πάλι με φωτογραφία :



Εύχομαι να ξυπνήσουμε. Εύχομαι να καταλάβουμε τα ψέματα των πολιτικών. Εύχομαι να αντιδράσουμε. Να ξημερώσει η μέρα εκείνη που θα βροντοφωνάξουμε: Όχι άλλο! 

Μόνο αλήθειες! 

Και μην ξεχνάτε: Η αλήθεια πονάει, ναι! Αλλά είναι η μόνη που χτίζει υγιείς σχέσεις!

"Μη σας γελάσει ο Μάρτης και χάσετε την ημέρα σας", η πιο αγαπημένη μου παροιμία από τις τόσες που κυκλοφορούν για το μήνα αυτό! Προσέχετε γενικά!
Καλό μήνα,
@ριστέα

___________________________________________________________
Ψιλά γράμματα:
*Οι φωτογραφίες είναι το γνωστό μου κόλπο με το κάρβουνο στις πλάκες της αυλής μου. 
*Για το υλικό μου να "ευχαριστήσω" τους πολιτικούς μας;;;;;
*Το τελευταίο καταπληκτικό λογοπαίγνιο δεν μου ανήκει. Αλλά αγνοείται κι ο αρχικός εμπνευστής! 

Επίσης να σας πω ότι μουσική στο μπλογκ πάπαλα! Όπως ενημερώθηκα στο mail μου από τη γλυκύτατη marie χάκαραν τον player και μάλλον αυτό βγαίνει σε καλό γιατί μπορείτε πλέον να εγγράφεστε στο ταχυδρομείο και να λαβαίνετε άμεσα τις απαντήσεις στα σχόλια. Ψάχνω ξανά για μουσικό χαλί! Γιατί χωρίς μουσική ...απλά δεν μπορώ!




46 σχόλια:

  1. Kαλό μήνα.Καλή άνοιξη..Καλή αρχή και καλή πορεία στο φωτογραφικό ταξίδι του Μαρτίου
    Μπέρδεψες τις πρώτες μέρες των μηνών Αριστεούλα..
    για ψέματα είναι η Πρωτη Απριλίου (πρωταπριλιά) όχι η πρώτη Μαρτίου :)) (αστείο φυσικά)
    ωραία παρουσίαση
    ωραιες φωτος

    να σου πω την αλήθεια,το προτιμώ τώρα που μπορώ να κάνω εγγραφή για τα σχόλια, γιατί πριν έπρεπε να πηγαινοερχομαι για να δω αν απαντησες

    βαλε ενα βιντεο με αγαπημενες μουσικες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να έχεις μια υπέροχη ημέρα.Φιλούθκια

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου για όλες τις ευχές σου, επίσης!
      αχαχα Το σκέφτηκα κι εγώ αυτό με την πρωταπριλιά!
      Θα ψάξω αλλού για μουσική, εύχομαι να μην καταργεί μόνο το ταχυδρομείο!
      Φιλάκια!Κι εσύ να έχεις μια υπέροχη Παρασκευή!

      Διαγραφή
  2. Η αλήθεια πονάει κάποιες φορές, αλλά ο Οράτιος είχε
    πει:<< Δεν είναι ανάγκη να λες όλη την αλήθεια,αλλά ό,τι λες να είναι αλήθεια>>.Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα! Κάποιες φορές είναι χρήσιμο αυτό που είχε πει ο Οράτιος αλλά εγώ προσωπικά έχω θέμα! Δεν μπορώ να λέω τα μισά!
      Καλημέρα και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα καλό μήνα! Real eyes realize real lies....τι είπες τώρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα, επίσης χαρά μου!
      Δεν το είπα εγώ αλλά από τότε που το είδα σε ένα ξένο site δεν το ξέχασα ποτέ!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Καλό μήνα Αριστέα μου, το ψέμα έχει μακριά ουρά, έλεγε η γιαγιά μου. Εδω μέσα (εννοώ στη μπλογκόσφαιρα)να δεις τι γίνεται με αυτή την μακριά ουρά.
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Μαρία μου!
      Σίγουρα το ψέμα είναι στο πετσί πολλών . Πιστεύω όμως ότι πάντα θα υπάρχουν πολλοί που υπηρετούν την αλήθεια και νιώθουν όμορφα για αυτό!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Αν και θα προτιμούσα το ''L is for Love'' (θα μου πεις βέβαια πολύ κοινότυπο)!!!''Την αλήθεια την έχουμε μέσα μας''...Πόσο αληθινό!!!Ακόμα κι αυτές που δεν τολμήσαμε να πούμε...Κομμάτια του εαυτού μας!!!
    καλημέρα και καλό μήνα Αριστέα!!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. http://princess-airis.blogspot.gr/2013/02/blog-post_15.html
      Σε αυτή την ανάρτηση θα δεις φωτό μου με L for Love!
      αχαχα!

      Το έχω παίξει το θεματάκι της αγάπης ξανά. Πόσο άλλο;

      Ακόμα κι αυτές που δεν τολμήσαμε να πούμε...Κομμάτια του εαυτού μας!!!
      Υπέροχο!

      Να έχεις μια υπέροχη μέρα κι ακόμα πιο υπέροχο μήνα!

      Διαγραφή
  6. "Πιστεύω πως ξεκινά αρχικά από την οικογένεια, όπως όλες οι καλές αρχές αλλά και οι λάθος κατευθύνσεις!"

    Πολύ πιο ουσιαστικό και δυνατό, από κάθε απόφθεγμα
    που θα μπορούσε κάποιος να αναφέρει!
    Καλό σου μήνα καλή μου, καλή Άνοιξη..

    (τι χαρά να κάνω κλικ και να περιμένω μειλ!! χαχαχα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα ξανά!
      Αυτό που έγραψες bold είναι η δική μου μεγάλη αλήθεια κι αυτό είναι το μήνυμα που θέλω να περνάω σε όσους κάνουν παιδιά!
      Έβαλα μουσική που δεν επηρεάζει την εγγραφή στο ταχυδρομείο!
      Εντελώς πρόχειρα έβαλα δύο κομμάτια που έπαιζαν από το πρωί!
      Θα φτιάξω στο σπίτι την υπόλοιπη playlist!

      Καλό μήναααααααα!

      Διαγραφή
    2. Αλλά τη διέγραψα! Δημιουργούσε πρόβλημα ;-)
      Αν βρεις κάτι σε μουσική πες μου ε;

      Διαγραφή
  7. Μήπως Αριστέα μου αυτή ειν΄ η αντίστοιχη μέρα πρωταπριλιάς των Ευρωπαίων;αχαχα!
    Ωραία τα ΄πες με τους πολιτικούς και λίγα τους έχωσες!Δεν έχω πρόβλημα πάντως να λέω πως τους υποστήριζα μέχρι τις εκλογές του 2009, αλλά από κει και μετά ούτε να τους βλέπω!Αλλιώς θα πρέπει να ΄μαι πολύ μαζόχα!Τώρα πως παίρνουν ακόμα αυτά τα ποσοστά, είναι θέμα ειδικής ψυχανάλυσης!Αυτοί τουλάχιστον σε πονάνε στην τσέπη.Τι να κάνεις μ΄ εκείνους που σε πονάνε στην ψυχή!Μ΄ αυτούς πως να ξεμπλέξεις!Αλλ΄ εκείνη τη στιγμή που λένε ψέμματα, εάν είχαν ένα καθρέπτη μπροστά τους και τον κοίταζαν, είμαι σίγουρη πως δε θα μπορούσαν να ξεγελάσουν τον εαυτό τους!
    Καλά το πήγες το σημερινό θεματάκι κι ο Μάρτης μπήκε καλά!Τα μηνυματάκια σου πάντα επίκαιρα!Ελπίζω να μην επιβεβαιωθεί κι αυτός ο μήνας γδάρτης απ΄ το κρύο!
    Αν βρεις κάποιο άλλο μουσικό χαλί Αριστέα μου πες το μου, γιατί δεν αντέχω στο μουγκό!Βρήκαμε το μπελά μας μ΄ αυτό τώρα..!
    Να περνάς καλά χαρά μου και να ΄χεις ένα υπέροχο και ζεστό μήνα!Φιλάκια πολλά!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Σοφία μου!
      Αμ εγώ δεν το σκέφτηκα λες χτες όταν το έφτιαχνα ότι θα σας μπερδέψω με την πρωταπριλιά;
      Αν έκανα τη δημοσίευση προχτές θα έχωνα πολλά κι όχι μόνο στους πολιτικούς. Αλλά ξεθύμανε λίγο η οργή...

      Κάτι έβαλα σε μουσική!
      Δεν ξέρω πώς θα λειτουργήσει!
      Θα σου πω περισσότερα από το σπίτι!
      Φιλάκια!

      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. :) έχει κλείσει προ πολλού αυτό καρδούλα!
      Θα το ψάξω το βραδάκι!
      Φιλάκια και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  9. Μπράβο, μπράβο κ' πάλι μπράβο!!!
    Είσαι Α-Ψ-Ο-Γ-Η!!!
    Μα, είσαι (είμαστε δηλαδή!) κ' πολύ τυχεροί που ζούμε σε αυτή τη χώρα, με αυτούς τους πολιτικούς!!!
    Για σκέψου, χωρίς αυτούς, το σημερινό σου θέμα θα ήταν άκυρο!!! Τους χρωστάς το σημερινό σου post, κοπελιά!!!
    ;-)
    Φιλάκια πολλά, κορίτσι μου!!!
    (Για το λογοπαίγνιο της τελευταίας φωτογραφίας, μια βαθιά υπόκλιση!!! Κ' αφού δεν ξέρουμε σε ποιον ανήκει, υποκλίνομαι σε εσένα που... ταλαιπωρείς την... αυλή σου!!!)
    Καλό μήνααααααααααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Ω! Πού να πρωτοστείλω ευχαριστήρια για την έμπνευση; Σε ποιον πολιτικό; Θα χρειαζόμουν γραμματέα αποκλειστικά για αυτή τη δουλειά!!!!
      Φιλάκια και καλό μήνα κοπέλα μου! ♥

      Διαγραφή
  10. Καλό μήνα Αριστέα μου.
    Το ψέμα κυριαρχεί δυστυχώς και πολλοί άνθρωποι ζουν με αυτό ή στήριξαν τη ζωή τους πάνω σ' αυτό.
    Αυτό το δήθεν μας έκανε να ξεχάσουμε τις ρίζες μας, τον εαυτό μας.
    Αυτό το ψέμα μας κάνει και υποφέρουμε τώρα.
    Φταίμε ακόμη γιατί αφήνουμε τα ψέματα των πολιτικών να μας χαϊδεύουν τα αυτιά...
    Καλό μήνα Αριστέα μου και κυρίως αληθινό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Φλώρα μου και καλό μήνα!
      Πολλοί στήριξαν τη ζωή τους πάνω σε αυτό! Πόσο δίκιο έχεις!!!!!
      Έχεις δίκιο σε όλα!
      Φιλάκια πασταφλωρίτσα μου! ♥

      Διαγραφή
  11. Καλό μήνα λαμπερό και καθαρό, με αλήθειες Αριστεάκι μου καλό!!!
    Αγαπώ τις αλήθειες, κι ας πονάνε, γι'αυτό και εκτιμώ τους ειλικρινείς ανθρώπους.
    Όπως το είπες ακριβώς είναι. Ο μπαμπάκας μου συνταξιούχος Λογιστής τώρα. Πάντα τίμιος, πάντα ειλικρινής, πάντα φτωχός γιατί δεν "έκλεβε", δεν πούλαγε ψέμματα. Μικρότερη δεν καταλαβαίνα γιατί δεν μπορούσε να πει ένα ψεμματάκι, να κάνει μια φοροδιαφυγή βρε παιδί μου για να βγάλει κάτι παραπάνω. Όσο μεγάλωνα, συνειδητοποιούσα πόσο καλό μας έκανε αυτό και γίναμε σωστοί άνθρωποι. Όλα ξεκινάνε από την οικογένεια, όλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα και σε σένα Δημητρούλα μου!
      Έτσι είναι ...και να θυμάσαι η συμπεριφορά διδάσκει περισσότερο από τα λόγια!
      Καλό ΣΚ χαμογελαστούλα μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Καλό μήνα @iris, φωτεινό κι αισιόδοξο!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Kαλησπερούδια και καλό μήνα!
    Συγχαρητήριααααααα!!
    Είσαι μια απο τις νικήτριες του giveaway!!
    Για δες εδω:
    http://mystickland.blogspot.gr/2013/03/and-winnersare.html

    Στείλε μου μέιλ,μέσα σε 48 ώρες απο τώρα,με τα πλήρη στοιχεία σου!
    Φιλιάαα και πάντα να είσαι τυχερή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα! Σε ευχαριστώ για τη χαρά που μου έδωσες!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. Καλό μήνα, χωρίς ψέματα!!
    Η γιαγιά μου έλεγε όποιος λέει ψέματα πέφτει μες στα αίματα...
    Έχεις βραβείο..τα πάω πόρτα πόρτα..χαχα..
    http://mytripssonblog.blogspot.gr/2013/03/l-is-for-lake.html
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Μαρία μου!
      Να'σαι καλά!
      Η γιαγιά σου είχε δίκιο πολύ!
      Το πήρα και το έπιαιξα το βραβειάκι ! Μερσί! ♥

      Διαγραφή
  15. Απαντήσεις
    1. Α! Κι άλλα τραβούσε το θέμα αλλά είπα να μην το πάω πιο βαθιά!
      Καλό μήνα Γεωργία μου!

      Διαγραφή
  16. Καλησπέρα Αριστέα μου!! Καλό μήνα!
    Αν είναι να μεγαλώνουν οι μυτούλες με τόσο αθώα ψέματα όπως του πινόκιου χαλάλι!! χιχιχι
    Φιλάκια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Τα αθώα είναι για τα παιδάκια όμως! :)))
      Καλό μήνα Παρασκευούλα μου! ♥

      Διαγραφή
  17. Δεν αντέχω το ψέμα!!!!
    Υπέροχο το κόλπο με το κάρβουνο στα πλακάκια!!!! Είσαι φανταστική !!
    Καλό μήνα και καλό Σαββατοκύριακο, Αριστέα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Το έχω ξαναχρησιμοποιήσει! Χτες με κυνηγούσαν ...είχα γεμίσει όλη την αυλή! Υποσχέθηκα να πάω με σκούπα και νερό και να τα καθαρίσω!
      Καλό μήνα και καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα εύχομαι Μαριάννα μου!
      :)))

      Διαγραφή
  18. Όπως λες...τα πάντα ξεκινούν από την οικογένεια!
    Λατρεύω φανατικά την αλήθεια, τσακώνομαι για την αλήθεια και την ειλικρίνια, δεν είπα ποτέ ψέματα ούτε στους γονείς μου για το που είμαι και τι κάνω...και ούτε μια φορά δεν μου βγήκε σε κακό! Όταν λες αληθειες είναι τρομερό το πως σε εμπιστεύονται οι άνθρωποι!
    Για τους πολιτικούς δεν θα σχολιάσω...δεν τους αξίζει..ούτε σε αυτούς που συνεχίζουν να έχουν τα ίδια μυαλά των ρουσφετιών και συνεχίζουν να τους ψηφίζουν...
    Καλό βράδυ Αριστέα μου! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από κει ξεκινάει Κατερίνα μου! Αν δεν τιμωρεί αυστηρά το ψέμα ο γονιός, αν αποδέχεται το παιδί αλλά όχι τη συμπεριφορά, το παιδί μαθαίνει να μην κρύβει! Να μην φοβάται να πει την αλήθεια!

      Καλό Σαββατοκύριακο γλυκιά μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  19. Καλό μήνα, γλυκιά μου!

    Εγώ προτιμώ τη μυτούλα μου στο μέγεθος που μου την έδωσαν η μαμά μου και ο μπαμπάς μου... η μυτούλα του Πινόκιο δε μου πάει!!

    Το απόφθεγμα στο τέλος της ανάρτησής σου είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ (όχι σε μέγεθος, σε νόημα!!) Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα και σε σένα εύχομαι γλυκιά μου!
      Και πολύ καλά κάνεις κι υπηρετείς την αλήθεια! :))
      Πάντα έτσι!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  20. Γλυκακι μου,καλημερα κ καλο μηνα(με μια μερα καθυστερηση...)!!!
    Πολυ πολυ ομορφη η αναρτηση σου!!!
    Ποσο δικιο εχεις!!! Κ γω ανθρωπος της αληθειας ειμαι με οποιο κοστος κ το πληρωνω γιατι δεν μπορω κανεναν πλαγιο τροπο....
    Φιλακια κ μαρτιατικη (οχι γελασμενη,μα αληθινη)αγκαλιτσα!!!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μικρό μου Βαϊλί!
      Καλό μήνα χαρά μου! ♥
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, το νιώθω ότι είσαι άνθρωπος της αλήθειας και ότι έχεις πονέσει για αυτό!
      Θέλω να μου χαμογελάς!
      γλυκιά αγκαλίτσα κι από μένα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  21. Χαίρε Αριστέα μου, απ την ανάρτηση σου αυτη ήθελα απλά να συμπληρώσω ότι η αλήθεια μπορεί να πονάει αλλά πονάει μια φορά σε αντίθεση με τα ψέματα που πονάνε συνέχεια... ! Καλό βράδυ :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ! Τώρα το είδα αυτό!
      Καλησπέρα χαρά μου! Πολύ ορθή η παρατήρησή σου! Σε ευχαριστώ πολύ που κατέθεσες την άποψη σου!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  22. Καλό μήνα Αριστέα!!!!! Χωρίς ψέμματα!! χαχα!
    Πάντως έχεις δίκιο, αν σου μάθουν να λες ψέμματα, δύσκολα θα καταφύγεις στην αλήθεια!!
    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα και σε σένα Χριστίνα μου!
      Να'σαι καλά!
      Όλα οφείλονται στην παιδεία ή στην έλλειψή της !
      Φιλάκια!

      Διαγραφή