Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2013

Photo a Day February # Feed back #


Άλλος ένας μήνας από το Photo a Day τελείωσε.
Ένας μήνας που μου έδωσε τη δυνατότητα να πάω σε όμορφα ή και ανεξερεύνητα μονοπάτια, αλλά που με κούρασε πολύ! Αυτό το καταλάβατε όλοι φαντάζομαι με την τόση γκρίνια μου! Παρ' όλα αυτά κρατάω μόνο τα καλά! 

Για αυτό μου άρεσε εξαρχής το photoday (που εγώ, όπως έχουμε πει,το κατάντησα photodayalbum)! Γιατί μου δίνεται ένα άγνωστο θέμα κι εγώ πρέπει να το αποδώσω! Κι όλο αυτό με εξιτάρει. Και κάθε φορά λέω δεν θα κάνω άλλο, και κάθε φορά προχωράω. Τώρα σαν καρκινάκι που είμαι γίνεται να μην γκρινιάξω όταν πρωτοβλέπω το θέμα; Δεν γίνεται!

Αλλά εδώ θέλω να μιλήσω για το Φλεβάρη. Αλήθεια, εσένα ποια μέρα σου άρεσε περισσότερο; Ή καλύτερα ποια φωτογραφία;

Μέρα 1η: Μαχαίρι
Μέρα 2η: Μοτίβο
Μέρα 3η: Κάτι που να αρχίζει από το αγγλικό"e"
Μέρα 4η: Ελπίδα
Μέρα 5η: Κάτι που μύρισα
Μέρα 6η: Απαλό
Μέρα 7η: Το όνομά μου
Μέρα 8η: Κάτι πορτοκαλί
Μέρα 9η: Ένοχη απόλαυση
Μέρα 10η: Στις 3!
Μέρα 11η: Είσοδος
Μέρα 12η: Πού έφαγα μεσημεριανό
Μέρα 13η: Περπατώντας
Μέρα 14η: Αγάπη είναι....
Μέρα 15η: Μέσα στο ψυγείο σου
Μέρα 16η: Τέλειο!
Μέρα 17η: Μέσα στο χέρι σου!
Μέρα 18η: Κάτι που δεν μου αρέσει.
Μέρα 19η: Εγώ είμαι...
Μέρα 20η: Πού στάθηκα!
Μέρα 21η: Γεμάτος
Μέρα 22η: Τι με κάνει να χαμογελώ.
Μέρα 23η: Μια λέξη!
Μέρα 24η: Σύννεφα....
Μέρα 25η: Στο κομοδίνο μου...
Μέρα 26η: Ησυχία!
Μέρα 27η: Παίζοντας!
Μέρα 28η: Ανάποδα


Εγώ να πω ότι λάτρεψα την ελπίδα ( στο πρόσωπο του πατέρα μου), το πορτοκαλί που είναι πηγή χαράς και ζωής για μένα, το "γεμάτος"! Αλλά κι η ησυχία νομίζω ότι άξιζε τον κόπο!

Όσο για το Μάρτη να σας πω ότι συσκέφτηκα εγώ με μένα (ευτυχώς δεν είχαμε δράματα...κάτι διαφωνίες μόνο) κι αποφάσισα να αλλάξω τη συνηθισμένη μου ροή.
Μάλλον θα το πάω ανάλογα με τον χρόνο μου, το κέφι μου και την αξία του θέματος!
Μόνο αν αξίζει τον κόπο θα το δουλεύω λίγο παραπάνω! Έτσι ίσως αποκτήσω χρόνο να ασχοληθώ με άλλα θέματα που έχουν μείνει πίσω! 

Μου αρέσει να διαβάζω την άποψη σου!
Φιλιά!
@ριστέα

39 σχόλια:

  1. Διαχειρίστηκες πολύ όμορφα όλα τα θέματα του Photo a day, αλλά όπως και εσύ θεωρώ ότι η πιο ωραία παρουσίαση ήταν η Ελπίδα.
    Καλή συνέχεια για τον Μάρτιο και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή αλλά και για την ευχή! :))
      Ελπίζω να έχω έμπνευση και το Μάρτιο, χωρίς να κουραστώ!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  2. Ολες οι αναρτήσεις σου ήταν όμορφες και τις χάρηκα άλλες λιγότερο και άλλες περισσότερο. Οσο για τον Μάρτη λίγο έριξα μια ματιά στη λίστα και δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα.
    φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ! Να μια κάποιος που ταυτίζεται με την άποψη μου! Κι εγώ ξενέρωσα με τη λίστα! Για να δούμε....
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Ό,τι κ' να post-άρεις, όποτε κ' να το post-άρεις, εμείς... ΕΔΩ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ!!!
    (Απειλή!!!)
    ;-)
    Φιλάκια, κορίτσι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Πωπω σκιάχτηκα!
      Εδώ να είμαστε καλά να διασκεδάζουμε πάνω απ' όλα!
      Φιλάκια Γιάννα μου! :)

      Διαγραφή
  4. Δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποια μέρα, γιατί όλες τις παρουσιάζεις τόσο ωραία, που το χαίρομαι ΚΑΘΕ φορά! Καλή συνέχεια να έχεις, με όποιο τρόπο κι αν επιλέξεις! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου, να'σαι καλά!
      Προς το παρόν το μόνο που ξέρω είναι ότι αύριο θα έχει δημοσίευση! Κάτι σκέφτηκα με το πρώτο θέμα!
      Για τη συνέχεια...έχει ο θεός!
      Φιλάκια! :))

      Διαγραφή
  5. Όσα θέματα έπιασες Αριστέα μου τα ΄κανες φύλλο και φτερό.Το ΄να καλύτερο απ΄ τ΄ άλλο το απόδωσες!Φαντάσου να ΄σουνα και σε φόρμα!
    Στην Ελπίδα και στο πορτοκαλί έδωσες την ψυχή σου και γενικά σ΄ όλα παρ΄ όλην την κούρασή σου!Μ΄ άρεσε επίσης και το Αγάπη είναι...Και σ΄ αυτό σ΄ ένιωσα στο υπέροχο αυτό συναίσθημα!
    Ότι και ν΄ αποφασίσεις για τη συνέχεια καλή μου, θα ΄μαι κοντά σου!Θα σου ευχηθώ καλή δύναμη για να συνεχίσεις!Πάντα να χαμογελάς!
    Καλό σου βράδυ χαρά μου και πολλά φιλιά!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Φαντάσου ε να είχα και χρόνο! Ω Παναγία μου ...θ αμε έπιανε η πολυλογία μου και θα σας τρέλενα! Άσε καλύτερα να μην έχω χρόνο πολύ! Για το καλό σας!
      Σε ευχαριστώ για τις ευχές!
      Καλό ξημέρωμα και καλό μήν

      Διαγραφή
  6. Καλησπέρα Αριστέα μου!!
    Το θέμα είναι πως και την πιο απλή λέξη την έκανες post με όλη σου την ψυχή!! Είναι λογικό να έχεις κουραστεί ( την γκρίνια δεν την σχολιάζω χιχιχι ) και χαίρομαι που βρήκες τρόπο και για τον Μάρτη!!
    Την Ελπίδα την ξεχωρίσω λίγο παραπάνω απ΄όλα....:)
    Καλό ξημέρωμα! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά κάνεις και δεν τη σχολιάζεις τη γκρίνια ...έτσι προσπέρασε την αδιάφορα ! Κι εγώ ανακουφίστηκα που αποφάσισα να χαλαρώσω!
      φιλάκια!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  7. Καρκινάκι είσαι για αυτό σε αγαπάω (εντάξει, όχι μόνο, γι΄αυτό)....σας ξέρω όμως καλά εσάς τα καρκινάκια..ή μάλλον ξέρω το δικό μου καρκινάκι καλά, αλλά δε θα μοιάζετε?...είστε ακαταμάχητοι όπως και να έχει!..
    Μπορεί να γκρινιάζετε λίγο, αλλά κι αυτό χαριτωμένα το κάνετε..
    Κι εγώ την ελπίδα θα ξεχώριζα, αλλά όλα μου άρεσαν..ααα και το πορτοκαλί!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! Έχεις καρκινάκι στη ζωή σου ε; χεχε! Το κορίτσι ή το αγόρι;
      Και να σκεφτείς ότι προσπαθώ να το μετριάζω ( υποτίθεται!)
      Παρ' όλα αυτά είμαστε ανθεκτικά και μαχητικά! Τώρα και το ακαταμάχητοι που ανέφερες με συμφέρει! ;-)
      Χαίρομαι που σου άρεσαν αυτά που αγάπησα κι εγώ!
      Φιλάκια !
      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
    2. Χαχα..όχι δεν εννοούσα τα παιδιά μου..

      Διαγραφή
    3. Καλά πες μου ότι είναι ο σύντροφος; Θα τρελαθώ αν είναι αυτός!

      Διαγραφή
    4. Γιατί ήμουν σίγουρη ότι είχα απαντήσει εδώ?
      Α καλά!!..δεν πάω καλά!!..χαχα!
      Αυτός είναι..το βρήκες!!

      Διαγραφή
    5. χεχε! Υπάρχει και στη δική μου οικογένεια αυτός ο συνδυασμός! Για αυτό τα έχασα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Εμένα καλέ Κυρία μου άρεσε περισσότερο η μέρα "Απογραφή-Τέλος"! Τι ζητωκραυγές έριξα εκείνη τη μέρα, τι ένοχες απολαύσεις, τι ψυγεία κατέβασα, δεν περιγράφεται!
    Απ' τον ενθουσιασμό μου, όλα πορτοκαλί τα έβλεπα.
    Άντε, πάντα τέτοια!!!

    (photo a moment δεν υπάρχει; Ικανή σ' έχω να "φωτογραφίζεις" το κάθε σου λεπτό. Χαρά στο κουράγιο σου κοπέλα μου! Μπράβο σου!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχα! Είσαι απολαυστική !
      Όχι άλλη πρόκληση! Μία την έχω και με έβγαλε οφ!
      Τώρα θέλω να το πάω χαλαρά! Όρκο δεν παίρνω!
      Θα δείξει!
      Φιλάκια!
      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  9. Όλα ήταν ωραία και με ανάγκασες να σε αναζητώ κάθε μέρα για να δω τι καλό πάλι έγραψες...
    Ωστόσο εμένα μου άρεσε το όνομά σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! Και δεν το είχα το όνομά μου σε υπόληψη κάποτε !
      Σε ευχαριστώ Φλώρα μου που ήσουν εδώ κάθε μέρα!
      Φιλάκια!
      Καλό ξημέρωμα!
      Και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  10. Έγραφες κάτι πολύ ωραία σοφά λογάκια πριν το photo a day που πραγματικά μέσα στις λέξεις σου έβρισκα τον εαυτό μου.
    Δεν ξέρω τι θα κάνεις...αλλά θέλω εκείνα τα παλιά λογάκια της πριγκίπισσας,τότε που σε πρωτογνώρισα!
    Φυσικά έσκισες και σε αυτό το photo a day!
    Αγκαλιά για καληνύχτα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς μου το! Χαρά μου δίνεις να σε βλέπω να τριγυρνάς!
      Θέλω πολύ να κάνω κι άλλα! Να βγάλω ποιήματα από το συρτάρι, να μιλήσω για παιδικές ζωγραφιές, α! και να ξαναπιάσω τα πινέλα μου!
      Σε ευχαριστώ κορίτσι μου γλυκό!
      Να'σαι καλά και να προσέχεις! Ναι;
      Φιλάκια πολλά πολλά!

      Διαγραφή
    2. Οπότε μήπως να κάνεις ένα διάλειμμα;
      Κι αν όχι αυτό το μήνα,τον επόμενο...

      Το χέρι μου αυτόματα πήγαινε στο url για να γράψει kwnnie.blog... και τώρα πάει στο princess.blog...
      Χαχα. Φιλάκια:)

      Διαγραφή
    3. :))))
      Μάλλον θα είναι ο τελευταίος μήνας στο Photo Day εκτός κι αν φιλοτιμηθεί η αφεντιά της Chantelle να βγάλει ενδιαφέροντα θέματα!
      Καλή σου μέρα πιτσιρίκα μου! ♥

      Διαγραφή
  11. Καλό μήνα όμορφη! Όλες σου οι αναρτήσεις άξιζαν η καθεμιά με τον δικό της τρόπο,ανάλογα και με τα εκάστοτε κέφια της συγγραφέως βεβαίως βεβαίως.. :)
    Χαρά στο κουράγιο σου που το συνεχίζεις γιατί δεν ανεβάζεις μόνο φωτογραφίες, κάνεις και αφιέρωμα κανονικό στο κάθε θέμα!Αν το ξερε η Chantelle,θα σε είχε συνεργάτη της..χιχι! Φιλάκια και αγκαλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα καρδούλα μου!
      αχαχα! Και κάθε φορά λέω όχι άλλο και μετά συνεχίζω!
      Σε ευχαριστώ που είσαι εδώ!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Άποψή μου λοιπόν, Πορτοκαλί, Σϋννεφα, Ησυχία. Η κάθε ανάρτηση έχει τον δικό της λόγο και αυτές οι τρείς άφησαν σ'εμένα κάτι πιο δυνατό.
    Φρόντισε τις ημέρες σου, τον χρόνο σου και πάνω απ'όλα τον εαυτό σου.
    Καλό σου μήνα. Μας αποχαιρετά ο χειμώνας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε Το ήξερα πριν τα γράψεις!
      Καλό μήνα χαρά μου!

      ΥΓ: Θα προσέχω!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  13. Καλημέρα..Καλό μήνα.Καλή άνοιξη..τώρα που έφυγες τη μουσική,μπορώ να κάνω εγγραφή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου,να μου ερχεται η απαντηση στο σχολιο στο εμαιλ μου (ενω πριν δεν υπηρχε αυτη η δυνατοτητα)
    Δε ξερω ποιο θεμα να διαλεξω..δε θυμουμαι τι εγραφα καθε φορα..
    Καλο φωτογραφικο ταξιδι στο Μαρτιο κι όπως θέλεις εσύ το κάνεις..εμείς εδώ θα είμαστε,δικό σου ειναι το μπλογκ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Δελφινάκι μου!
      Καλό μήνα και χαρούμενη άνοιξη!
      χεχε! Ναι μπήκε ξανά η εγγραφή στο ταχυδρομείο επιτέλους!
      Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου!
      Να έχεις μια υπέροχη μέρα!♥

      Διαγραφή
  14. Στην ουσία η καλύτερη ανάρτηση ήταν η ίδια η Αριστέα, που υπήρχε μέσα σε κάθε λέξη, σε κάθε φωτογραφία, σε κάθε ανάρτηση, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο!
    Θέλω να σε ευχαριστήσω λοιπόν, για όλα τα όμορφα πρωινά του Φλεβάρη που μας χάρισες και μας ζέστανες..
    (Ευχές στο άλλο σχόλιο!!χαχαχα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!
      Τι να πω; Με άφησες άφωνη με όλα όσα έγραψες!
      Ελπίζω να συνεχίζω να ομορφαίνω τις μέρες σας ακόμα κι αν δεν είναι με θέμα από το photo Day αλλά δικό μου καθαρά..πχ σκέψεις, ένα ποίημα μια κατασκευή!
      Φιλάκια!

      Ευχές στο άλλο σχόλιο σου ;-)

      Διαγραφή
  15. Yes! Finally someone writes about online loans.

    Here is my webpage - payday lenders

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Yes! Finally something about yacon molasses.

    My blog post: Yacon Molasses Dr. Oz

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Thanҝs fߋr sharing your tҺoughts. I reɑlly
    appгeciate уour efforts аոd I will be waiting for your furtҺеr
    write uρs tҺank yyou oոce agaiո.

    My pagе ... Quick Loans (http://cashquickz.com)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Wonderful, whаt а blog іt іs! Thіs weblog givеs helpful dwta tο uѕ,
    keeρ it up.

    Alsο visit mү homepage ... Dr Oz Garcinia Cambogia

    ΑπάντησηΔιαγραφή