Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2013

Ευτυχισμένο τέλος !



Με μεγάλη χαρά για τη συμμετοχή μου στο 6ο πανίδι με τις λέξεις της αξιαγάπητης Φλώρας στο μπλογκ  TEXNIS STORIES, και με τη λήξη του διαγωνισμού, μπορώ να σας παρουσιάσω τη δική μου συμμετοχή, η οποία και πάλι δεν διακρίθηκε αλλά αυτό καθόλου δεν με  στενοχωρεί, ούτε με πτοεί!
Περιμένω πώς και πώς να ξεκινήσει το 7ο κατά σειρά παιχνίδι των λέξεων και μάλιστα αυτή τη φορά η αγαπημένη μου Φλώρα μου κάνει τη μεγάλη τιμή να επιλέξω εγώ τις λέξεις!
Να θυμίσω ότι δίνονται πέντε συγκεκριμένες λέξεις που πρέπει να χρησιμοποιηθούν και οι πέντε ( σε οποιαδήποτε πτώση) και να μην υπερβαίνει το κείμενό μας τις 500 λέξεις.

Οι λέξεις αυτή τη φορά ήταν : ιππότης, φυλακή, όνειρο, θάλασσα, γεράνι



-«Έλα! Λίγο ακόμα! Μια αραδούλα; Μετά θα κοιμηθώ, αλήθεια σου λέω! Να φυλάω και σταυρό»! Κι έκανε με τα λεπτά χεράκια της με μιας ένα σταυρό, τον φίλησε και τον έδεσε έπειτα και φιόγκο πάνω από το κεφαλάκι της, να την πιστέψει στα σίγουρα η μαμά της!

Η μικρή Ρηνούλα έκανε κι απόψε τα νάζια της. Μοναχοκόρη, με δυσκολία μεγάλη την έκαναν οι δικοί της έπειτα από προσπάθειες χρόνων. Δεν της χαλούσαν εύκολα χατίρι. Ήταν τόσο γλυκιά ...πώς να αρνηθεί κανείς σε μια παιδική φωνούλα που τόσο γλυκά ζητάει όχι γλυκό, μα μάθηση! Ήθελε τόσο πολύ να της διαβάζουν! 

-«Πες μου για την πριγκιποπούλα μανούλα, σε παρακαλώ! Θα φοβάται μόνη της μέσα στη φυλακή που την έχουν οι κακοί ε»;
-«Ναι Ρηνούλα μου! Μα ο ιππότης της καρδιάς της ετοιμάζεται  για να πάει να την ελευθερώσει». 
-«Πώς ; Δεν μπορεί; Είναι δύσκολα! Είπες ότι την φυλάνε πολλοί στρατιώτες»!
-«Η αγάπη θα τη σώσει, θα το δεις! Θα πάει από τη θάλασσα. Με μια βαρκούλα όλη κι όλη, στα σκοτεινά. Θα σκαρφαλώσει στον πέτρινο τοίχο.....»
-«Ω Παναγίτσα μου ! Κι αν γλιστρήσει μανούλα»;
-«Μη φοβάσαι μικρή μου. Θα τα καταφέρει. Το δοκίμασε πολλές φορές πριν ξεκινήσει να τη σώσει. Θα τη βρει και θα την κατεβάσει. Θα την πάρει στην αγκαλιά του και θα την κρατήσει σφιχτά μέχρι να πάνε πολύ-πολύ μακριά! Εκεί που κανένας δεν θα τους βρει να τους κάνει κακό»!
-«Και μετά, και μετά»;
-«Κι έπειτα θα κάνουν έναν όμορφο γάμο, ένα λουλουδένιο σπιτικό και πολλά, πάρα πολλά παιδιά! Εκεί θα ζήσουν όλοι μαζί χαρούμενοι κι ευτυχισμένοι...»

Η μικρή Ρηνούλα αποκοιμήθηκε τρυφερά. Στο όνειρό της απόψε θα έβλεπε βάρκες, θάλασσες, λουλούδια και παιδιά. Εξοχές και παιχνίδια. 
Μεγαλώνοντας θα μάθαινε, ίσως σκληρά κι αυτή, πως η ζωή δεν είναι όπως στα παραμύθια. Πως δεν έχουν όλες οι ιστορίες ευτυχισμένο τέλος και ούτε τελειώνουν με το "και ζήσανε αυτοί καλά και εμείς καλύτερα"! 

Απόψε όμως; Απόψε τα όνειρά της θα μοσχομύριζαν γεράνια και τριανταφυλλιές. Θα είχαν χρώματα κι έναν λαμπερό ήλιο καταμεσής. Το χαμόγελο στο προσωπάκι της το καταμαρτυρούσε. Ήταν υπέροχα ταιριασμένο με την αθωότητα της. Η μητέρα τη σκέπασε τρυφερά και τη γλυκοφίλησε. Η καρδιά της ένιωσε ένα τσιμπιματάκι. Ήθελε τόσο πολύ  να προστατέψει τη μικρή της πριγκίπισσα απ' όλους τους κινδύνους αν γινόταν.
Το ξανασκέφτηκε. 
Άλλο βράδυ θα της μιλούσε και για τους κακούς της ιστορίας.


Σας στέλνω την αγάπη μου και τις καλύτερες ευχές μου για ένα όμορφο Σαββατοκύριακο.
Καλημέρα
@ριστέα

Ψιλά γράμματα: Οι δυο ζωγραφιές είναι έργα μαθητών μου.....

44 σχόλια:

  1. καλημέρα Αριστέα μου, κατάφερες να κάνεις την μέρα μου χαρούμενη... Σ ευχαριστω!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Αθηνούλα μου!
      Να'σαι καλά!
      Καλό Σαββατοκύριακο γλυκιά μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. τί όμορφη ιστορία!!!!!τρυφερή και ήρεμη σαν παραμύθι!!!όμορφο Σ/Κ Αριστέα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Γεωργία μου, σε ευχαριστώ ...Πάντα με τον καλό σου λόγο!
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Αριστέα μου και καλό μήνα!
    Πολύ ωραία η ιστοριούλα σου...και η ζωγραφιές επίσης...Να έχεις μια όμορφη μέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα γλυκιά μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Να έχεις ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο! :))

      Διαγραφή
  4. Ναι, την ιστορία την είχα διαβάσει στο TEXNIS STORIES και ήταν όμορφη σαν παραμύθι, αν δεν ήταν τόσο αληθινά τραγική και μέσα από την πραγματική ζωή..
    Τις ζωγραφιές όμως τις βλέπω τώρα και είναι υπέροχες πραγματικά, με όμορφους συνδυασμούς χρωμάτων...διαβάζω βέβαια για μαθητές και συνειδητοποιώ πως δεν ξέρω σχεδόν τίποτα για σένα, αλλά που θα πάει θα μάθω!!χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσει που έπιασες την τραγικότητα της ιστορίας! Εύκολα μπορεί να περάσει για γλυκιά τρυφερή ιστορία απλά! Δεν συνηθίζω να γράφω ιστορίες αισιόδοξες παρ' ότι είμαι αισιόδοξο άτομο, θέλω να πιστεύω! :)

      χεχε! Ας με μάθεις σιγά σιγά λοιπόν, μέσα από το λόγο μου. Για την ώρα σου λέω ότι είναι στα προσεχή μου σχέδια (όταν βρω χρόνο φυσικά) να μιλήσω και για τους μαθητές μου και για τη ζωγραφική! Για την ώρα σου λέω πως δεν διδάσκω πια. Στον ιδιωτικό τομέα δουλεύω γιατί έτσι ήταν οι συγκυρίες!
      Νοσταλγώ , αλλά έτσι κι αλλιώς παιδαγωγό θα με θεωρώ πάντα! Είναι μικρόβιο χωρίς θεραπεία αυτό!
      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  5. Αριστέα μου, ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου και νοιώθω τόσο όμορφα να περιβάλλομαι με ανθρώπους που έχουν τέτοιο χάρισμα να γράφουν με τέτοιο ταλέντο.
    Αυτό που ιδιαίτερα μου άρεσε είναι οι τόσοι προβληματισμοί που υπάρχουν σε μια μάνα για το πως να διδάξει μέσα απ' τα παραμύθια την αλήθεια σ' ένα παιδί ώστε παράλληλα να το προστατέψει, χωρίς όμως να το αγριέψει.
    Σαν μαμά, πίστεψέ με, είχα τέτοιους προβληματισμούς.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλώρα μου, με συγκινείς αφάνταστα!
      Δεν έχω ταλέντο. Δεν γράφω περίτεχνα. Γράφω απλά, όπως απλή είμαι και στη ζωή μου.
      Χαίρομαι που σαν μάνα η ίδια, αναγνώρισες τις ανησυχίες της μάνας, τις ανησυχίες που θα πρέπει να έχει ένας γονιός.
      Έχω δουλέψει με παιδιά, έχω ασχοληθεί με το παιδικό παραμύθι! Θέλω τόσα πολλά να μοιραστώ μαζί σας από το παρελθόν μου, όχι για να μου πείτε μπράβο, στο συρτάρι τα κρατώ από το 96 και η κολλητή μου ακόμα σήμερα έμαθε για το εργαστήρι παραμυθιού που είχα στον παιδικό σταθμό που εργάστηκα κάποτε! Θέλω μέσα από την εμπειρία μου να δώσω ελάχιστη γνώση στους νέους γονείς, αλλά και στους εν δυνάμει γονείς!
      ΥΓ: Δεν χρειαζόταν καν να μου πεις ότι είχες τέτοιους προβληματισμούς σαν μαμά! Φάνηκε από την τοποθέτησή σου γλυκιά μου!
      Ολόψυχα φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  6. Οι φωτογραφίες είναι όλα τα λεφτά!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ben μου η επιλογή των φωτογραφιών ήταν για μένα ένα μεγάλο θέμα! Η ιστορία μου έπρεπε να υποστηριχτεί μα το ανάλογο υλικό: το υλικό της αθωότητας!
      Σε ευχαριστώ που το παρατήρησες!
      Να΄σαι καλά!

      Διαγραφή
  7. πόσα ταλέντα έχεις κοριτσάκι;;
    μα,νομίζω το μεγαλύτερο σου είναι να μαγεύεις τις ψυχές των ανθρώπων!
    σε φιλώ,μικρή μου μαγισσούλα και περιμένω την επόμενη ιστορία σου με ανυπομονησία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να πω; Με συγκινείς κι εσύ όπως και η Φλώρα!
      Κάνω αυτό που με κάνει κι εμένα να αισθάνομαι καλά! Αυτό είναι το μοναδικό μου κριτήριο!
      Σε ευχαριστώ για τη ψήφο εμπιστοσύνης!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα (χμ! καλησπέρα, μάλλον!) Αριστέα μου!

    Η ιστορία σου είναι τόσο τρυφερή που, μπαίνω στον πειρασμό να την διαβάσω το βράδυ στην κόρη μου... κι ας έχει περάσει πια την ηλικία που την αποκοίμιζαν τα παραμύθια...
    Μεταξύ μας, δεν πιστεύω ότι υπάρχει ηλικία για τα παραμύθια... κι από την άλλη, η ιστορία σου μοιάζει περισσότερο με αλληγορία (για μικρά, μεγάλα και πολύ μεγάλα παιδιά)!!!

    Συμφωνώ με τον Ben, αλλά συμπληρώνω: η επιλογή των εικόνων για την ιστορία... όλα τα λεφτά!

    Φιλάκια πολλά! ❀~✿

    ΥΓ. Σ' ευχαριστώ που, χάρη στη σημερινή σου δημοσίευση, "γνώρισα" το blog της Flora Gia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ιωάννα μου!
      Χαίρομαι για τις παρατηρήσεις σου πολύ!
      Όπως έγραψα και στον Ben ... Η ιστορία μου έπρεπε να υποστηριχτεί μα το ανάλογο υλικό, το υλικό της αθωότητας!
      Κι επίσης χαίρομαι που γνώρισες τη Φλώρα! Θα ερχόμουν από το blog σου γιατί χρωστώ να διαβάσω (μέσα στο ΣΚ σου είχα πει) μια ιστορία σου!
      Εκεί είχα σκοπό να σου ζητήσω να γράψεις κι εσύ με την μαγευτική πένα σου στης Φλώρας! Να ανεβάσεις ακόμα πιο ψηλά τον πήχυ!
      Μου αρέσει η ευγενής άμιλλα! Όσο πιο καλές οι ιστορίες τόσο πιο χρήσιμο το παιχνίδι!
      Σε περιμένω στο επόμενο παιχνίδι! :)))))
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Πολύ όμορφη η ιστορία σου, Αριστέα μου!! Και οι εικόνες! Ανυπομονώ για τις λέξεις σου. Φιλιά, καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!
      Να πω μπράβο και για τη δική σου ιστορία στης Φλώρας; Υπέροχη όπως πάντα! :)))
      Θα ήθελες να μου κάνεις την τιμή ν αμου δώσεις μία λέξη;
      Κι ας μην ταιριάζει με τις δικές μου; Θα έρθω κι από το μπλογκ σου να το ζητήσω!
      Και θα ζητήσω κι από τη Μαρία (me maria) άλλη μία!
      Αν θέλω να συμμετέχω στο παιχνίδι την επόμενη φορά θέλω να αντιμετωπίσω τις λέξεις όπως κάθε φορά!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Αριστέα μου να ξέρεις ότι όσο πιο ασύνδετες μεταξύ τους είναι οι λέξεις τόσο πιο μαγικό αποτέλεσμα βγάζουν και τόσο μεγαλύτερη πρόκληση είναι για εμάς. Μου αρέσει πολύ που διάλεξες να συγκεντρώσεις τις λέξεις κι από άλλες φίλες.
      Μην μας κρατάτε όμως δε μεγάλη αγωνία.
      Δευτέρα, πρώτα ο Θεός, να κάνουμε την έναρξη του 7ου παιχνιδιού.
      Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή
    3. Έχω ήδη τρεις λέξεις Φλώρα μου!
      Παίρνοντας τη σκυτάλη από τη Μαρία τη Κανελλάκη βρήκα 3 λέξεις με διττή σημασία! ;-)
      Εύχομαι να βρω σύντομα τη Μαρία γιατί η Funky Monkey υποσχέθηκε ήδη να μου στείλε την 4η λέξη !
      Νιώθω σούπερ! :))))

      Διαγραφή
  10. Για άλλη μια φορά μπράβο Αριστέα μου! Με παρέσυρες όπως ακριβώς το ίδιο με την Ρηνούλα! Τι και αν μεγάλωσα; Τα παραμύθια με το ευτυχισμένο τέλος μου άρεσαν πάντα και συνεχίζουν να μου αρέσουν!
    Καλό μεσημέρι!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πααρσκευούλα μου; Τι λες; Θα γράψεις κι εσύ στο παιχνίδι με τις λέξεις; ε; Θα το ήθελα πολύ πάντως!
      Γράψε κι εσύ το δικό σου παραμύθι καρδούλα μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Αριστέα μου είναι η μια από τις ιστορίες που ψήφισα!!!!!! :) Και βλέπω πως είναι δική σου!!!! Υπέροχη ήταν η ιστορία σου, κρίμα που δε διακρίθηκε, εγώ τη λάτρεψα!!! φιλάκια πολλά και καλή επιτυχία στο επόμενο!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύη μου το πρόσεξα.... Χάρηκα δεν μπορώ να μη το πω αυτό! Κοίτα λέω μια φιλεναδίστα χωρίς να ξέρει με ψήφισε! Τι καλά! Δεν πειράζει καρδούλα μου! Ήταν τόσες πολλές οι καλές εξάλλου! Κι εγώ δεν ψήφισα καθόλου τη Φλώρα, ούτε τη δεύτερη της Μαρίας! Ήξερα πάντως ότι τις αδικούσα!!!
      Φιλάκια! :)))

      Διαγραφή
  12. πολυ ομορφη η ιστορια σου!!ευχομαι η επομενη να διακριθει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Αλλά και να μην γίνει καθόλου δεν πειράζει! :)))

      Διαγραφή
  13. Τι όμορφη ιστορία Αριστέα μου! κρίμα που δεν διακρίθηκε...Καλή επιτυχία στο επόμενο!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Κατερίνα μου!
      Δεν πειράζει καθόλου, αρκεί που έγραψα και συμμετείχα!
      Σε ευχαριστώ για την ευχή!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. Αριστέα (τελικά έχουν δίκιο όσοι υποστηρίζουν πως τα ονόματα δεν δίνονται τυχαία στους ανθρώπους, αλλά κουβαλούν το αξιακό σύστημα του κατόχου τους...)...

    Άσχετα από βαθμολογίες και διακρίσεις, ειλικρινά σε παραδέχομαι! Για το ήθος και το ύφος σου. Μακάρι τα παιδιά μας να είχαν τέτοιους φωτισμένους δασκάλους. Θα ήταν καλύτερος ο κόσμος μας.
    Περιμένω με μεγάλο ενδιαφέρον τις λέξεις σου.
    Καλό βράδυ να έχεις :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου με τιμούν τα λόγια σου , κάθε φορά!
      Υπήρξα δίπλα στα παιδιά για πολλά χρόνια και βοήθησα με όποιο τρόπο μπορούσα. Δεν το κάνω πια, βλέπεις δούλεψα ιδιωτικά και δεν ήμουν από πουθενά εξασφαλισμένη. Η ανάγκη επιβίωσης με απομάκρυνε από αυτό που αγαπούσα περισσότερο από όλα να κάνω!
      Εύχομαι να βρίσκονται πάντα λειτουργοί πρώτα από όλα, στην εκπαίδευση και ποτέ επαγγελματίες!
      ΥΓ: Οι λέξεις είναι ήδη στα χέρια της Φλώρας και θα προκαλέσουν πολλή συζήτηση! ;-)

      Διαγραφή
  15. Στο ΄πα Αριστέα μου και παλιότερα ότι το γραπτό λόγο και τη φαντασία την παίζεις στα δάχτυλα!Φαίνεται άλλωστε δια γυμνού οφθαλμού!Και μέσα απ΄ αυτήν τη συμμετοχή σου σ΄ αυτόν το διαγωνισμό δεν έχει σημασία η κατάταξη όσο η εντριβή των σκέψεων, του λόγου και της σύνταξης!Με λίγα λόγια κάνεις κι ένα είδους προπόνησης και μέσα απ΄ αυτή γίνεσαι και καλύτερη!
    Η ιστορία σου ήταν υπέροχη και πολύ διδακτική για γονείς!Συνέχισε πάντως με τον ίδιο ζήλο και πάθος!
    Αν κι η μέρα μου σήμερα ήταν πολύ δύσκολη κι επίπονη γλυκιά μου, μπορώ να καταφέρνω ακόμα να χαμογελώ!
    Να ΄σαι πάντα καλά χαρά μου και πάντα να χαμογελάς!
    Πολλά φιλιά!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου έτσι είναι! Δεν έχει ουδεμία σημασία η κατάταξη και τα βραβεία! Συμμετέχω με το νου στη στήριξη της ιδέας και στη χαρά που παίρνω!
      Σε ευχαριστώ για τις ευχές !
      Εμένα να ήξερες τι ζόρια τράβηξα χτες! ;-)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Πολύ γλυκιά και τρυφερή η ιστορία σου...Και οι ζωγραφιές..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Όμορφο, τρυφερό παραμυθάκι. Μαμαδίστικο! Οι ζωγραφιές των παιδιών υπέροχες, όπως κάθε τι δημιουργείται από παιδικό χεράκι. Καληνύχτα κορίτσι μου, πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά τα παιδιά δημιουργούν τα πιο όμορφα έργα!
      Φιλιά Μαρία μου! ♥

      Διαγραφή
  18. Υπέροχη ιστοριούλα... πόσο γλυκά και τρυφερά γραμμένο παραμύθι; Κάτι σαν να γλύκανε μέσα μου και είναι μια νύχτα δύσκολη η αποψινή Αριστέα μου... Σ'ευχαριστώ!
    Κρίμα που δεν διακρίθηκε η ιστορία σου... το άξιζε σίγουρα!
    Να έχεις μια όμορφη Κυριακή καλή μου... :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε κι εσένα Μαρία μου!
      Δεν πειράζει...δεν συμμετέχω για καμία διάκριση, είναι πολύ όμορφο και μόνο που μοιράζομαι τις σκέψεις μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  19. Κι εμένα μου άρεσε πολύ..έπρεπε να ψηφίσω όμως τρεις..και κάπου εκεί, κόψε, κόψε κόπηκε κι αυτή..χωρίς να σημαίνει τίποτα αυτό..τη λέξη την έδωσα, αναμένω τώρα την ανάρτηση της Φλώρας...φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη μου σκοτίζεσαι Μαραάκι μου καθόλου! Κι εγώ που να σε φηφίσω με τόσες ιστορίες ( ήταν και πολλές οι καλές κι αυτή τη φορά)
      χεχε! Καλή μας επιτυχία την επόμενη φορά!
      Φιλάκια πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  20. "Διατήρηση αναλογιών" στην όμορφη ιστορία σου. Όπως συνηθίζεις, δίνεις ένα δυνατό επίλογο.
    Τίποτα παραπάνω...τα λές όλα εσύ μέσα στα κείμενά σου.
    Στη πρώτη φωτογραφία έμεινα. Κάτι παραπάνω απο υπέροχη. Ζηλεύω τις παιδικές ζωγραφιές, καθώς δεν είμαι ικανός να φθάσω την φαντασία τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ....όλη η ιστορία μπορεί να μπάζει αλλά κάνω φινάλε! Το είχα από τις εκθέσεις μου! Ήταν για να κλέβω τις εντυπώσεις!
      Για να σοβαρευτώ ...σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια....
      Το θέμα είναι που θυμήθηκα ότι είχα σχετικές με το θέμα ζωγραφιές παρά την εξασθενισμένη μου μνήμη!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  21. Καλησπέρα Αριστέα μου!!! Συγχαρητήρια...! Ηταν πολύ γλυκιά και τρυφερή η ιστορία σου!!! Επίσης πολλά συγχαρητήρια και στους μικρούς σου καλλιτέχνες!!! Φιλιά!!!!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλησπέρα γλυκιά μου και σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
    Είμαι τυχερή που έχω αυτόν το θησαυρό, το ξέρω!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή