Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2013

Diary of Bliss 13 : Εβδομάδα 4η


Αγαπημένο μου ημερολόγιο.
Λίγο πριν την τελική ευθεία και νιώθω όλη την κούραση και την ένταση των τελευταίων μηνών να με βαραίνει όλο και περισσότερο... Η βδομάδα που πέρασε είχε και πάλι κούραση κι ένα απίστευτο κυνήγι με το χρόνο. Ο ύπνος μειώθηκε, οι ελεύθερες ανάσες ελάχιστες...
Όμως είμαι εδώ στις επάλξεις κι άρρωστη ακόμα συνέχισα να γράφω την απογραφούλα μου. Παρ' όλα αυτά και με τα σκυλιά μου ασχολήθηκα και με την μαγειρική ανακατεύτηκα και τις δουλειές μου έκανα. Όταν θέλεις πολλά προλαβαίνεις...
Τώρα, λίγο πριν την τελική ευθεία σκέφτομαι μόνο όλα όσα έχω κατά νου να κάνω όταν τελειώσω...
Να γράψω όχι με το ζόρι αλλά από αγάπη, να δημιουργήσω με τα χεράκια μου, να ζωγραφίσω ξανά,να μαζέψω, να τακτοποιήσω όλες τις εκκρεμότητες στη δουλειά μου που αναγκαστικά έμειναν πίσω, θεέ μου πόσα ακόμα λαχταρώ να κάνω...
Να βγω, να περπατήσω,να τρέξω, να αρχίσω πάλι τα βάρη μου που τα άφησα για λίγο (πόσο μου έλειψαν!)  να διασκεδάσω, να πάω έξω ανέμελη κι όχι με το ρολόι στο χέρι, "δεν θα προλάβω" ωχ έχω μείνει τόσο πίσω" "τόσους ακόμα κωδικούς για να πιάσω το στόχο της ημέρας"....να κυλιστώ στο χορτάρι σα μικρό παιδί, να μαζέψω ζουμπούλια και να γεμίσω τα βάζα, χωρίς να με βιάζει κανένας......
Πόσο ανεκτίμητες είναι όλες αυτές οι μικρές στιγμές της ζωής. Για αυτό και δεν διαμαρτύρομαι για την απογραφή τέσσερα χρόνια τώρα... Πέρα από το γεγονός ότι είναι κάτι που πρέπει να γίνει, εγώ έμαθα να βλέπω τα καλά μονάχα κι αυτά κρατώ. Όταν τελειώνει έχω μία απίστευτη ευφορία. Βγαίνω κι ανασαίνω τον αέρα λες και το κάνω για πρώτη φορά, ξαπλώνω και κοιτάζω το ταβάνι χωρίς να κάνω τίποτα απολύτως και χωρίς να νιώθω ενοχές! Δεν ανταλλάζω εκείνες τις μικρές ευτυχισμένες μου στιγμές με όλα τα πλούτη του κόσμου!
Μην ξεχνάμε ότι δεν έρχεται Ανάσταση αν δεν προηγηθεί ένας Γολγοθάς. Νομίζω ότι αυτός κάνει ακόμα σημαντικότερη την αξία της!

Σας καληνυχτώ 
@ριστέα
Το ημερολόγιο αυτό είναι μια ιδέα της Κατερίνας.
Ιστολόγια που συμμετέχουν μέχρι στιγμής είναι :

http://positive-thinking-greece.blogspot.gr/



 

37 σχόλια:

  1. Πάντα τα γραπτά σου μια ανάσα αισιοδοξίας Αριστέα μου !!να είσαι πάντα καλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γεωργία μου!
      Χαίρομαι να μοιράζω γύρω μου μόνο κέφι κι αισιοδοξία!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Να ελπίζω κι εγώ δηλαδή σε Ανάσταση...
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα πρέπει να ελπίζουμε Φλώρα μου!
      Η ελπίδα ( και ουχί οι ψευδαισθήσεις) είναι αυτό που μας κρατά ζωντανούς κι ετοιμοπόλεμους!
      Σε φιλώ αγαπημένη!

      Διαγραφή
  3. Δεν θα μπορέσεις ποτέ να νιώσεις πλήρης ως άνθρωπος, αν δεν έχεις βιώσει δυσκολίες και τις έχεις νικήσει.

    Προτιμώ τον Γολγοθά, διότι αυτός είναι που θα μας μάθει να είμαστε νικητές.

    Εκτιμώ πολύ τους ανθρώπους που στις δυσκολίες, λένε..
    "πάμε.. ένας Γολγοθάς είναι μόνο.."

    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κώστα μου χαίρομαι πολύ που συμφωνούμε! Δε λιποψύχησα μπρος στους Γολγοθάδες για αυτό το λόγο: γιατί έχει μια γλύκα τόση μετά η ανάσταση........
      Φιλιά!
      καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  4. Καλή μου Αριστέα, μας έχεις κάνει να ευχόμαστε κι εμείς να τελειώσει αυτή η απογραφή όσο γίνεται πιο γρήγορα!
    Πόσο μα πόσο θαυμάζω τον ενθουσιασμό σου για κάθε τι και την αισιοδοξία που σε διακατέχει...! Πραγματικά σε διαβάζω και ηρεμώ, γαληνεύω...!
    Σε φιλώ πολύ, καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα!Καλημέρα Μαρία μου!
      Χίλια συγγνώμη που σας έχω πρήξει αλλά δεν αντέχω ΑΛΛΟ! Θέλω να ζήσω έξω, όχι άλλο μπροστά σε έναν Η/Υ. Χαίρομαι όμως πολύ αν σας μεταδίδω μόνο καλή διάθεση παρά ταύτα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Αγάπη μου όμορφη! Μακάρι να έχουμε όλοι μόνο τέτοιο "γολγοθά"..και εσύ το ξέρεις καλύτερα! Αγκαλίτσα και φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα πιτσιρίκα μου! Όταν κάτι σου στοιχειώνει τη ζωή για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα γίνεται βραχνάς στο τέλος!
      Λίγο ακόμα και δεν θα με ακούτε άλλο να γκρινιάζω!
      Φιλάκια!
      Καλή εβδομάδα!♥

      Διαγραφή
  6. Τα λόγια σου Αριστέα μου με γεμίζουν αισιοδοξία και με κάνουν να παίρνω δύναμη, για να συναντήσω όσο το δυνατόν γρηγορότερα το δικό μου Γολγοθά.Τελικά νομίζω πως όλοι οι άνθρωποι είναι δυνατοί κι όσοι δεν το γνωρίζουν πρέπει να μη φοβηθούν και ας ρίξουν μια ματιά στην ψυχή τους!
    Όπου να ΄ναι τελειώνει κι η απογραφή σου και μαζί της τελειώνει κι ένας Γολγοθάς, μέχρι να ξανάρθει κάποιος άλλος.Γι΄ αυτό-όπως λες κι εσύ-η ζωή είναι ωραία... κι ας την απολαύσουμε λοιπόν κι ας την χαρούμε!
    Χαρούμενο και ξεκούραστο βράδυ να περάσεις γλυκιά μου!Πολλά φιλιά!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Σοφία μου!
      Χαίρομαι απίστευτα αν μεταδίδω αισιοδοξία και χαρά!
      Ω! Ναι τα βάσανα δεν τελειώνουν...Παίρνουμε ανάσες και προχωράμε!
      Φιλιά! Χαρούμενη εβδομάδα σου εύχομαι ! ♥

      Διαγραφή
  7. Τελικά... η ζωή είναι ωραία!
    Ευχαριστούμε που μας το υπενθυμίζεις με τον πιο γλυκό τρόπο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι σε ευχαριστώ που με στηρίζεις με τον τρόπο σου!
      Φιλάκια και καλή εβδομάδα Μαρία μου!

      Διαγραφή
  8. Κάπως έτσι νιώθω κι εγώ...όσο σκληρή κι αν είναι μια δουλειά, η ικανοποίηση που μου δίνει όταν την τελειώνω και οι στιγμές μετά πάντα με αποζημιώνουν...τέτοιες δυσκολίες δε με πτοούν..
    Χαίρομαι που τελειώνεις πάντως...ξέρω από πρώτο χέρι τι δύσκολο και μονότονο είναι όλο αυτό...
    Να έχεις μια χαρούμενη εβδομάδα..φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι Μαράκι μου! Να μη σε πτοούν ποτέ!
      Αχ τώρα στο τέλος νομίζω ότι δεν θα αντέξω.... Προχωράει αργά, βασανιστικά!
      Το άλλο ΣΚ εύχομαι να κάνω πάρτι!
      Φιλάκια!
      Καλή εβδομάδα χαρά μου!

      Διαγραφή
  9. Αριστέα μου , τι όμορφα που το παρουσίασες..τι όμορφα λόγια..γεμάτα ελπίδα,αισιοδοξία..Αλλωστε "η ελπίδα πεθαίνει τελευταία" ... λυπούμαι που παρασυρομαστε απο την ρουτίνα, τα προβληματα της καθημερινοτητας και χανουμε μικρες ομορφες στιγμες...
    απο ολο το κειμενο σου , με αγγιξε και θα σταθω σ αυτο
    "να κυλιστώ στο χορτάρι σα μικρό παιδί, να μαζέψω ζουμπούλια και να γεμίσω τα βάζα, χωρίς να με βιάζει κανένας......Πόσο ανεκτίμητες είναι όλες αυτές οι μικρές στιγμές της ζωής"

    Μολις τελειωσει η απογραφη να ειναι το πρωτο που να κανεις σου εύχομαι!!

    Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καρδούλα μου γλυκιά, να ΄σαι σίγουρη ότι θα είναι το πρώτο πράγμα που θα κάνω!
      Σε ευχαριστώ ολόψυχα για τη στήριξή σου!
      Φιλάκια και χαρούμενη εβδομάδα εύχομαι!♥

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ, επίσης χαρούμενη εβδομάδα εύχομαι!♥

      Διαγραφή
    3. Μόλις είδα αυτό το σχόλιο στην σημερινή μου ανάρτηση
      @airis
      Κάτι δεν πάει καλά, δεν μου έρχεται mail από σε΄να. Ξέρεις τι γίνεται;
      Ενώ εγγράφομαι και μου ήρθαν σε μέιλ τα υπόλοιπα σχόλια η απάντησή σου σε μένα δεν ήρθε.
      Έχει γίνει ξανά ήδη 2 φορές!
      :(((

      ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ=Δε κατάλαβα τι εννοείς

      Διαγραφή
    4. Έρχομαι από τα μέρη σου να σου εξηγήσω αμέσως μετά! ♥

      Διαγραφή
    5. Καλημέρα..συγνώμη για την καθυστερημενη απάντηση μου..χθες δεν ασχοληθηκα ξανα με το κοπιουτεερ και το μπλοκ το βραδυ, τωρα μολις ειδα την απαντηση σου στο μπλοκ μου...καταλαβα περι τινος προκειται, αλλα δε ξερω γιατι το κανει αυτο..Ουφφφ ολο προβληματα αυτός ο κύριος μπλόγκερ..Χαίρομαι που τελικά φτιάχτηκε το θέμα και μπορείς και λαβαίνεις τα σχόλια μου και τα εμαιλ μου

      Διαγραφή
  10. Αυτές οι απογραφές με καταδυνάστεύαν κάποτε και επι 25 χρόνια. Ενας απο τους λόγους που ήθελα να φύγω απο την δουλειά, δεν άντεχα άλλο αυτό το βασανιστήριο. Μετά τον Γολγοθά περίμενα και εγώ την Ανάσταση που μου φαίνεται δεν θα έρθει ποτέ με τα χάλια που έχουμε ως χώρα.
    καλήμέρα Αριστέα μου και καλή βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ να και κάποιος που ξέρει από πρώτο χέρι τι εστί απογραφή!
      Α για την κρίση και εγώ δεν είμαι πια σίγουρη ότι θα ζήσουμε ανάσταση! Φαντάσου και είμαι αισιόδοξος άνθρωπος!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Αν μαζευτούμε όλοι οι αναγνώστες σου και κατέβουμε εκεί, δεν θα την τελειώσουμε τη ρημάδα την απογραφή;;;;;
    Καλημέρα, λαμπερή αλλά κρύα η καινούρια εβδομάδα μπήκε αλλά τουλάχιστον δεν βρέχει!!!!
    Φιλάκι ζεστό από Αθήνα σου στέλνω με κτελ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Θα τελειώσει Δημητρούλα μου πού θα πάει! Δεν θα της περάσει!
      Σήμερα έγραφα σαν μηχανή για να συμπληρώσω τα κενά του ΣΚ!
      αχαχαχα άκου εκεί με ΚΤΕΛ! Είσαι πιο τρελό από μένα εσύ!
      Φιλάκια ζουζούνα μου!

      Διαγραφή
  12. Άντε με το καλό να τελειώσει η απογραφή και να απολαύσεις την στιγμή όπως επιθυμείς! Αχ!! Αυτό το κύλισμα στο χορτάρι!! Αν δεν έβρεχε τόσες μέρες θα έβγαινα τώρα αμέσως να βρω αγρό! :) Φιλάκιαααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και φαντάζεσαι να τελειώσει και να κλαίω; Να λέω θέλω κι άλλη;;;;;
      Καλά είπα μια βλακειούλα..... μου φαίνεται σαν τους μαθητές στα κολέγια στην Αμερική που πετάνε τη σκούφια τους και την τήβεννο θα κάνω!!!!!!!!!
      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  13. Με το καλό να τελειώσει η απογραφή για να ανασάνεις επιτέλους ελεύθερα!! χιχι! Κουράγιο και υπομονή! Ελπίζω να μην έχει μείνει πολύ δουλειά ακόμη!!
    Να έχεις μια υπέροχη και -όσο γίνεται- ξεκούραστη εβδομάδα, Αριστέα!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου! Να 'σαι πάντα καλά! :))
      3 γεμάτες μέρες από αύριο μετρώντας!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. Κάτι μου λέει ότι όταν τελειώσεις την απογραφή, θα χοροπηδάμε κι εμείς μαζί σου στις διάφορες γωνίτσες της Ελλάδος, όπου βρισκόμαστε... Καλό κουράγιο, κορίτσι μου και καλή εβδομάδα! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαντάστηκε την εικόνα κι έλιωσα στα γέλια!!!!!!!
      αχαχαχα! έχω την καλύτερη υποστήριξη που θα μπορούσα να ευχηθώ!
      Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!
      Φιλάκια!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Κορίτσια, όχι χοροπηδητά μη χαθεί κανένα βιβλίο απογραφής και τρέχουμε όλοι μαζί μετά.
      Αριστέα, αν ποτέ ξεχάσετε κανέναν κωδικό στο μαγαζί, ρώτα μας, τους έχουμε μαθει απ'έξω.... :)

      Διαγραφή
    3. &^&^%$%^&^*&$&$% σου τα χάνω στα Χαζέικα!
      Δικιά μου διάλεκτος! ♥

      Διαγραφή
  15. πω πω Αριστέα μου θα είναι πραγματικά λύτρωση ο τελειωμός της απογραφής! έτσι είναι, όλα τ αδύσκολα συμβαίνουν ώστε να εκτιμήσουμε τις χαρές της ζωής! φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς Ευάκι μου!
      Μετράω 3 μέρες κι ώρες!
      Μπλογκάρω με το ρολόι στο χέρι ! Πρέπει να επιστρέψω και να γράψω κι άλλο....
      Φιλιά!

      Διαγραφή