Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013

Photo a Day Μέρα 23η

Photo a Day 23 February : a word

Μια λέξη!

Υπάρχουν στιγμές που η Chantelle  του Photoday ζωγραφίζει. Μια από αυτές τις μέρες είναι και η σημερινή πιστεύω!
Ανοιχτό θέμα το σημερινό - η καλύτερή μου! Σε αφήνει να ταξιδέψεις όπου εσύ επιθυμείς....

Αιχμαλώτισε μια λέξη με το φακό σου ζητάει στις οδηγίες της η Chantelle.... μια πινακίδα, ένα γκράφιτι σε τοίχο, έναν τίτλο βιβλίου, οτιδήποτε! 

Κι εγώ αιχμαλώτισα τη λέξη "καλημέρα"! Πόσο πιο όμορφη και χαρούμενη είναι η μέρα όταν ξεκινάει με αγαπημένες καλημέρες; Πόσο σημαντική μου είναι αυτή η λεξούλα! Σαν μικρό παιδί φωτίζομαι ολόκληρη και καλημερίζω τους πάντες ξεκινώντας από τη ....Λίλα τη μεγαλοπρεπή!  (Και να δείτε που νομίζω ότι μου το αναποδίδει με τον τρόπο της)!


"Να είναι καλή η μέρα σου, γεμάτη", ευχόμαστε κι αν συνοδεύεται και με χαμόγελο ακόμα καλύτερα.
Ξέρω ανθρώπους που δεν χαιρετούν, σε παίρνουν τηλέφωνο και κατευθείαν σου λένε αυτό που θέλουν. Πόσο εκνευρίζομαι και χαλιέμαι με αυτούς τους ανθρώπους! 
Μια καλημέρα είναι αυτή πες την κι ας πέσει κάτω! Δεν κοστίζει τίποτα, αντίθετα σε κάνει πιο πλούσιο σε συναισθήματα !


Η δική μου "καλημέρα" με υποδέχεται κάθε πρωί στην κουζίνα μου, σε ένα καδράκι πολύ, πολύ παλιό. Σχεδόν φθαρμένο από τα χρόνια το ξύλο του. Σχεδόν ξεθωριασμένα τα χρώματά του.Δυο χελιδόνια φέρνουν το μήνυμα της νέας μέρας. 
Είναι μια παλιά πετσετοθήκη. Άλλοτε κεντητές, άλλοτε ζωγραφισμένες, όπως η δική μου, οι πετσετοθήκες αυτές στόλιζαν όμορφα τους τοίχους μιας άλλης εποχής. Δεν έφτασε στα χέρια μου από τη δική μου γιαγιά, αλλά από τη γιαγιά του πρώην άντρα μου. Κι έμεινε εκεί στο σημείο που μου το κρέμασε κάποτε στο σπίτι, να μου θυμίζει πόσο ευλογημένη υπήρξα στη ζωή μου!

Με τη παλιά αυτή πετσετοθήκη παίρνω μέρος στην πρόκληση της Ρένας Χριστοδούλου, από το blog Δια χειρός..... Rena Christodoulou

Η Ρένα είχε μια πολύ όμορφη και νοσταλγική ιδέα να φωτογραφήσουμε παλιά, αγαπημένα αντικείμενα και να λάβουμε μέρος στον διαγωνισμό της μέχρι τις 12 Μαϊου! 
Δεν μπορείτε να φανταστείτε "ομορφιές" που έχουν αρχίσει ήδη να μαζεύονται! Δεν θα μπορούσα λοιπόν να μην πάρω κι εγώ μέρος με τη μικρή μου αυτή συμμετοχή, καθώς λατρεύω οτιδήποτε μας ταξιδεύει προς τα πίσω ....

Και κλείνοντας να σας ευχηθώ ολόψυχα "Καλημέρα"! 
Και μαζί σας στέλνω όλα τα χαμόγελα του κόσμου. Άλλη μια μέρα με φορτωμένο ουρανό. Άλλη μια μέρα δίχως ήλιο. Άλλη μια μέρα υγρασίας. Εμείς όμως αντέχουμε γιατί όλα κάποια στιγμή αλλάζουν!

Πρώτο Σάββατο της νέας μου ελευθερίας!
Σας φιλώ
@ριστέα



38 σχόλια:

  1. Αριστέα ΚΑΛΗΜΕΡΑ!
    Δυνατά να φτάσει από τον Πειραιά όπου και να είσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑ γιαγιά Αντιγόνη! Καλώς ήρθες!!!!!!
      Από Πελοπόννησο έρχεται η δική μου! :)))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. "Με τα χαράματα σαν βγεις από την πόρτα της ζωής
    μια καλημέρα να της πεις κι ας είσαι μόνος μες στη γη!
    Μια καλημέρα είναι αυτή
    πες την κι ας πέσει χάμω...."
    Την καλημέρα μου με πολλά χαμόγελα!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρες μοιράζω εγώτώρα πια αλά με την ίδια χαρά!!!!!!!
      Φιλάκια Παρασκευούλα μου! ♥

      Διαγραφή
  3. Μια καλημέρα είν αυτή πες την κι ας πέσει χάμω,όπως λέει και η αγαπητή ερμηνεύτρια Αλεξίου.Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρααααααααααα γλυκούλα μου!!!!!! Καλημέρα όλη μέρα!!!!! Ξημέρωσε μια υπέροχη μέρα που αξίζει να τη ζήσουμε στο φουλ!!!!
    Το καδράκι κειμήλιο είναι όνειρο. Έχω δει κάποιες συμμετοχές και είναι αξιόλογες. Και η δική σου όμως είναι ξεχωριστή πολύ!!!
    Την καλημέρα μου και στη Λιλούκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημητρούλα μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Καλησπέρα χαρά μου!
      Σου στέλνω την αγάπη μου και την υπόσχεση ότι θα κάνω τη δημοσίευση που περιμένεις! ;-)

      Διαγραφή
    2. Χα χα χα! Μπήκα και ειδα την ανάρτηση του βραβείου που είχα χάσει γιατί απορούσα αφού δεν χάνω καμία σου. Λύθηκε το μυστήριο. Ήταν την Κυριακή 10/2 που ειχαμε την μπλογκοσυνάντηση και εκείνη τη μέρα κ την επόμενη είχε γίνει χαμός με τις σχετικές αναρτήσεις και δεν είχα προλάβει να μπω σε όλα τα αγαπημένα μου!!! Χε χε χε Μα αναρωτιόμουν πως είχες κάνει τέτοια ανάρτηση κ την έχασα εγώ:)

      Διαγραφή
    3. Ναι αλλά μάλλον θα σου κάνω το χατίρι να γελάσεις κι άλλο μαζί μου!
      Χρόνο μόνο να βρω το σκασμένο!
      ;-)

      Διαγραφή
  5. Τι όμορφο συναίσθημα θα νιώθαμε εάν είχαμε όλες αυτές τις υπέροχες λέξεις κεντημένες σε καδράκια και να ξυπνάμε μ΄ αυτές κάθε μέρα!
    Πιο υπέροχο όμως συναίσθημα θα νιώθαμε εάν τις βγάζαμε κι απ΄ την ψυχή μας!
    Το καδράκι σου υπέροχο Αριστέα μου και τώρα που το ΄δα, μου φαίνεται πως είχα κεντήσει παλιά ένα μ΄ αυτήν τη λέξη και μ΄ έβαλες τώρα στο ψάξιμο!Ήταν της μόδας τότε αυτά!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ!Φιλάκια!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπέροχη ιδέα!!!!!!
      Ψάξε Σοφία , βρες, φωτογράφισε!
      Άντε ! Πάρε τη γλύκα και εσύ μιας πρόκλησης! Κι άμα δεν εθιστείς να μην με λένε ...Χαζέα! αχαχα!

      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Θέλεις να σου στείλω μια ηλιόλουστη Καλημέρααα;;)
    Οκ..!
    Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό!!
    φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Κι εγώ ανταποδίδω με καλησπέρα!
      Η συμμετοχή μου ήταν για τη χαρά!
      Όπου γάμος και χαρά η Βασίλω πρώτη ή κάπως έτσι δεν λέει η παροιμία;

      Φιλάκια !!!!!! ♥

      Διαγραφή
  7. Kάνω το αχ! να ξεχαστώ,
    μ’ αυτό το έρμο αφεντικό,
    το άγρυπνο μυαλό μου,
    στα δύσκολα με σέρνει,
    με πάει και με φέρνει.

    Mοιάζεις κι εσύ σαν καλημέρα,
    μοιάζεις κι εσύ σαν καλημέρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πού πας και τα βρίσκεις!
      Όχι πες μου! Πόσα θυμάσαι απέξω;;;;;;;

      Καλησπέρα Μαρία μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Πριγκιπισσα καλησπεραααα -μιας και εχει περασει το πρωινο!-
    Η ζωη μετα την απογραφη πως ειναι;;
    φιλια πολλα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα κοριτσάρα μου!!
      Επιφυλάσσομαι για αύριο!
      Ακόμα απολαμβάνωωωωωωω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥

      Διαγραφή
  9. Όμορφη καλημέρα μας είπες σήμερα!
    Μεσημέριασε πια, αλλά ελπίζω η μέρα σου να είναι όμορφη...
    Το καδράκι είναι πολύ ξεχωριστό!
    Φιλιά πολλά!

















    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι όμορφη καλησπέρα σου στέλνω εγώ!
      Φιλοτιμήθηκε λίγο ο ήλιος και μας ομόρφυνε τη μέρα!
      Φαντάσου τη χαρά μας μετά από τόση βροχή!
      Φιλάκια πολλά πολλά! ♥

      Διαγραφή
  10. Καλό σαββατοκύριακο, Αριστέα. Αυτά τα διήμερα, ιδίως όταν έχει ήλιο, δέχομαι μια εσωτερική πρόσκληση, να βγω και να πάω κάπου όπου θα συναντήσω, άλλους ανθρώπους. Οικογένειες. Τέτοιοι προορισμοί είναι το πάρκο Τρίτση, στο Ιλιον, η παραλιακή διαδρομή του πεζόδρομου ως τον Φλοίσβο, κλπ. Στο πάρκο αυτό έχω συναντήσει πάπιες ή χήνες, που έχουν ταιστεί από τη παλάμη μου -με ελαφρά, και ξαφνικά "δαγκώματα" :) Δυστυχώς στην μεγαλούπολη είναι σχεδόν αδύνατο να συναντήσει κανείς, κάποια άλλη είδη από πετούμενα, εκτός από περιστέρια και, και, και :) Ώχ, αρχή αλτσχάϊμερ :) Το βρήκα! Σπουργίτια! Πάντοτε αγαπούσα την φύση. Όπως και την μουσική. Παρεπιπτόντως: η μουσική που συνοδεύει το μπλόγκ σου, μου αρέσει, πολύ.
    Αυτά.
    Κύματα χαράς, παντού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό Σαββατοκύριακο Γεράσιμε! Να'σαι καλά!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! :))

      Διαγραφή
  11. Μπήκα να διαβάσω λίγο αργά για να σου πω καλημέρα... θα σου πω όμως την καλησπέρα μου! Το καδράκι σου μου άρεσε πολύ. Να περάσεις όμορφα την ημέρα σου, πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα κι από μένα! Η ίδια ευχή είναι ...με την ίδια αγάπη δίνεται! :))))
      Ήδη η μισή μέρα έφυγε κι ήταν υπέροχη ως εδώ!

      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Με τέτοια καλημέρα... σίγουρα θα έχεις καλή μέρα.
    Τώρα που δεν έχεις και απογραφή.... τέλεια.
    Και αν ακόμη δεν έχεις ήλιο, μη φοβάσαι θα βγει και θα απολαύσεις καλή μέρα...
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλεια δε λες τίποτα Φλώρα μου!
      Σαν να μου χαρίστηκε ξανά η ζωή!

      Τα φιλιά μου και την καλησπέρα μου!!!!!

      Διαγραφή
  13. Τι όμορφο... ένα τέτοιο παρόμοιο αντικείμενο έχει η γιαγιά μου, είναι ένας μικρός ορθογώνιος καθρέφτης σε ξύλινο κάδρο και γράφει καλημέρα με λευκά γράμματα στη μέση!

    Τόσο vintage κομμάτι, του'χει βάλει και σεμεδάκι από πάνω η γιαγιά, είναι θεϊκό και μου τη θυμίζει τόσο γλυκά όταν θυμάμαι να το βλέπω, ως παιδί, πίνοντας το ζεστό γάλα μου με το μέλι...

    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαρία μου!
      Είδες ομορφιές που μπορούμε να ανακαλύψουμε στα σεντούκια κι όχι μόνο της γιαγιάς;
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Σου στέλνω όλες τις καλημέρες και τις καλησπέρες που σου χρωστάω, αναδρομικά. Και μην ξανακούσω για απογραφή τους επόμενους μήνες παρακαλώ...
    Ξε-αγχώθηκα μαζί σου!
    Φιλιά πολλά Αριστέα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου,,,φτου ξελευτερία!!!!!
      Και το γλεντάω ακόμα!
      Φιλιά! :)))

      Διαγραφή
  15. Καλησπέρα Αριστέα μου!
    Πριν λίγο επέστρεψα σπίτι και αποφάσισα να σερφάρω στις γνωστά προσφιλή μου ιντερνετικά σοκάκια :)
    Υπέροχο το θέμα, αλλά και η φωτογραφία!
    Μου θύμισε πολύ το τραγούδι του Παναγόπουλου "Αύρα" και το "χαμόγελο" με τον Δ.Παπαμιχαήλ!

    Καλό βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Σεβάχ μου!
      Να'σαι καλά και πάντα χαρούμενος!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Φαντάζομαι οι καλημέρες σου θα είναι πιο χαλαρές τώρα που δε θα έχεις την έγνοια της απογραφής..Πολύ μου άρεσε ο πίνακας σου και καλή επιτυχία στο διαγωνισμό..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Δελφινάκι μου!
      Είναι ανείπωτη η χαρά μου και οι καλημέρες μου όλες με ένα τεράστιο χαμόγελο!
      Φιλάκια!
      ( Όπως κι εσύ στο διαγωνισμό συμμετέχω μόνο για τη χαρά! :)))) )

      Διαγραφή
    2. Μπράβο Αριστέα μου που το κάνεις κι εσύ μόνο για τη χαρά! :)

      Διαγραφή
  17. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΑΡΙΣΤΕΑ ΜΟΥ!!!
    ΕΛΕΙΠΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΟΛΙΣ ΕΙΔΑ ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΟΥ!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΘΕΜΑΤΑ!!!!!!
    ΤΙ ΠΟΙΟ ΩΡΑΙΟ ΝΑ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΟ ΚΕΝΤΗΜΑ!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΟΥ!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ρένα μου!
      Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Και που συμμετέχω σε μια τόσο όμορφη και νοσταλγική πρόκληση!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή