Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2013

Photo a Day Μέρα 28η

Photo a Day 27 February:  upside down

Ανάποδα!

Τα πάνω κάτω! Πόσες φορές δεν μας έρχονται έτσι καταστάσεις και γεγονότα στη ζωή μας;
Συνήθως μας πιάνει απροετοίμαστους ! Στον ύπνο. Κι ο αιφνιδιασμός μόνο στον πόλεμο είναι καλός. Για αυτόν που τον κάνει!
Τα πάνω κάτω ήρθαν και στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια! Κι αναθεματίζουμε τη γκαντεμιά μας! Κλωτσάμε τα πετραδάκια στο δρόμο κι αναθεματίζουμε....Αυτό. Μόνο αυτό.
"Αν κάτι μπορεί να πάει στραβά, θα πάει στραβά", λέει ο νόμος του Μέρφυ. Και πώς προέκυψε αυτός;
"Ο Νόμος του Μέρφυ", κοινώς ως "νόμος της γκαντεμιάς",  "γεννήθηκε" το 1949 σε μια Αεροπορική Βάση στην Καλιφόρνια, όταν κάποιοι αξιωματικοί έκαναν κατ' επανάληψη (ανεπιτυχώς) μια δοκιμή σ' έναν τύπο αεροπλάνου, μέχρι που κάποια στιγμή ο Έντουαρντ Μέρφυ, ως μέλος της ομάδας, ανακάλυψε πως ένας τεχνικός συνέδεε ένα καλώδιο λάθος, με αποτέλεσμα να προκαλείται βραχυκύκλωμα. Η αυθόρμητη φράση του "αν κάτι είναι να πάει στραβά, θα πάει στραβά" πέρασε στην Ιστορία, αν και ο ίδιος μάλλον δεν πρόλαβε να το μάθει ποτέ, αφού...σκοτώθηκε ως πεζός σε τροχαίο, όταν ένας οδηγός στο δρόμο, οδηγούσε σε λάθος λωρίδα... Προφανώς δεν πρόλαβε καν να αντιληφθεί πόσο είχε δικαιωθεί, όταν ξεστόμιζε την περιβόητη πλέον φράση του...  
(πηγή: Ο πιστός φίλος του σκύλου: http://pistos-petra.blogspot.gr/2013/01/blog-post_7954.html )

Και τι κάνουμε εμείς στις αναποδιές; Δεν ξέρω για σένα αλλά εγώ συνήθως χαμογελώ! Έτσι ξορκίζω το κακό.Ίσως γιατί συνήθισα με τον καιρό. Ίσως γιατί ξέρω ότι είναι μέσα στο πρόγραμμα! Και τα ανάποδα και τα στραβά και τα άσχημα και τα μπουμπουνητά. 
Δεν είναι παραίτηση. Είναι στάση ζωής! 

Στα ανάποδα εγώ θα στήνω την αισιοδοξία μου. 
Στα άνω-κάτω θα κάνω υπομονή και θα βάζω τάξη. 
Στα πάνω κάτω θα γυρίζω ανάποδα το πλαίσιο και θα κοιτάζω από τη σωστή τους πλευρά!

Πάνω σε αυτές τις σκέψεις στηρίχτηκε και η χθεσινή μου φωτογράφιση.


 Μια κλεψύδρα.
Εύκολα γυρίζεις το πάνω κάτω και η άμμος τσουλάει....
( Η ιδέα ήταν του μεγάλου ανιψιού- Η κλεψύδρα δελφίνι δική μου )
 Ανάποδο τοπίο.
Είμαι τόσο ανάποδη, που δεν σκέφτηκα ότι θα γύριζα τούμπα
τη φωτογραφία στην επεξεργασία της.
Γύρισα ανάποδα εγώ και φωτογράφιζα.
Ελπίζω μόνο να μην με έβλεπε κανείς από μακριά.
Χθες για 1.666η φορά  μέσα σε τούτο το χειμώνα
ένα ουράνιο τόξο με συντρόφευε στη φωτογράφιση μου.
Νομίζω ότι το μήνυμα ήταν σαφές!
 Όταν όλα μου φαντάζουν ανάποδα γυρίζω κι εγώ ανάποδα!
Δύο αρνήσεις δεν κάνουν μία κατάφαση;
Λες να κρεμάστηκα από το ταβάνι ανάποδα;

Τέλος Φεβρουαρίου !
Να βγάλω ένα ουφ;

Αλλά κι έναν όμορφο αναστεναγμό.
Κοιτάζοντας πίσω βλέπω μόνο όμορφες στιγμές... 

Καλή σας μέρα
@ριστέα



28 σχόλια:

  1. Καλημέρα..Εγώ πάλι δεν έχω καθόλου υπομονή , εκνευρίζομαι, νευριάζω άμα τύχει κάτι εκτός προγραμματος..
    ωραία η παρουσιαση σου..και όλα αυτά για τον Μέρφυ. Ωραιες και οι φωτος σου και οι ίσιες και οι ανάποδες..μου αρέσει το χιούμορ σου (γύρισα ανάποδα για να βγάλω τη φώτο αντί να την γύριζα ανάποδα στην επεξεργασία...) Το ουράνιο τόξο ή ίσιο ή ανάποδο ειναι σύμβολο ελπίδας,μετά την καταιγίδα,βγαίνει το ουράνιο τόξο.μετά από κάτι άσχημο , θα βγει κάτι καλό..αλλά λίγοι το βλέπουν και το κατανοούν και το αντιλαμβάνονται αυτό (νομίζω μέσα σ αυτούς τους λίγους είμαι κι εγώ)

    υγ-Επρεπε να έβαζες και το τραγούδι του Μαζωνάκη, τα ίσια ανάποδα
    υγ-περιττόν να πω ποια φωτο μου άρεσε έτσι; :)

    Καλή σου μέρα
    εις αναμονή αν θα συμμετέχεις ή όχι στο photo a day Μαρτίου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Καλημέρα! Το τραγούδι το αγνοώ! Καλό είναι;
      Όσο για το δελφινάκι σε σκέφτηκα όταν το φωτογράφιζα! (Σου έχω μια φωτό με δελφίνια πολύ καλή στο σπίτι ...να θυμηθώ να στη στείλω)
      Έτσι πιστεύω κι εγώ για το ουράνιο τόξο και παίρνω δύναμη!

      ΥΓ: Θα συνεχίσω και το Μάρτη ..ψάχνω όμως ακόμα για μια διαφορετική φόρμουλα...κάτι που δεν θα με κουράζει και δεν θα μου τρώει χρόνο για άλλες δημοσιεύσεις!

      Φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. Γούστα ειναι αυτά, ετσι κι ετσι το τραγουδι
      ωωω ευχαριστώ για το δελφινάκι και την φώτο με τα δελφίνια
      χαίρομαι να γνωρίζω κόσμο που αγαπά αυτά τα αθώα πλασματάκια
      υγ-αυτό ειναι το καλύτερο νομίζω
      φιλούθκια

      Διαγραφή
    3. χεχε θα βάλω να το ακούσω όμως ;-)
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα κι από δω..
    Ελπίζω να κατέβηκες και να μην κρέμεσαι ακόμα σαν την νυχτερίδα, ναι;; χαχαχα
    Χαίρομαι τους ανθρώπους που τις αναποδιές τις βλέπουν
    σαν πρόκληση ή σαν στοίχημα με τον εαυτό τους..
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :))) Και που ξεκρεμάστηκα νομίζει ότι πάω ίσια; αχαχα!
      Έμαθα ό,τι δεν μπορώ να αλλάξω να προσπαθώ να δω τι μπορώ να μάθω ή και να το γυρίζω προς όφελός μου! Δεν είναι πάντα εφικτό. Πολλές αναποδιές δεν ισιώνουν. Σε αυτό βοηθάει η τρέλα λοιπόν!

      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Δεν αξίζει να σταναχωριόμαστε, για ότι μπορεί να αλλάξει.
    καθώς κι για ότι δεν αλλάζει.
    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασικά δηλαδή δεν χρειάζεται να στενοχωριόμαστε για τίποτα δηλαδή Ben! Αυτό θέλει μεγάλη ωριμότητα!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  4. Να δεις εγώ πόσο "ανάποδα" ξύπνησα σήμερα Αριστέα μου!!
    Με ξύπνησαν δηλαδή! Τράκαρε ο γιος μου σε καραμπόλα!!
    Χαμογελάω σαν να μην τρέχει τίποτα! Αφού δεν χτύπησε εκείνος αλλά και κανείς άλλος, στα αλήθεια δεν μου καίγεται καρφί για όλα τα υπόλοιπα!!!
    Καλό μεσημέριι!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Πάντα να έχει άγιο το παιδί Παρασκευούλα μου!
      Καλά κάνεις και χαμογελάς! Η ζωή και η υγεία πάνω απ' όλα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Καλό μεσημέρι, Αριστέα μου!
    Τελικά, η ζωή είναι ωραία :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Σεβάχ μου!
      Χαίρομαι που βλέπουμε από την ίδια πλευρά τη ζωή!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Ταυτίζομαι με τις bold σου φράσεις γλυκούλα μου. Οι αναποδιές είναι προκλήσεις που μας κάνουν δυνατότερους και εξυπνότερους θέλω να πιστεύω!
    Δεν ήξερα την ιστορία πίσω από το "νόμο του μέρφυ" Α, θα την λέω εφεξής για να το παίζω έξυπνη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε εγώ την ήξερα πριν τη μάθω από τον πιστό φίλο του σκύλου ( γυναίκα κρύβεται πίσω από αυτό το μπλογκ και κάνει υπέροχη δουλειά!)
      Φιλάκια χαμογελαστή Δημητρούλα μου!

      Διαγραφή
  7. αχ Αριστέα μου !!!τί όμορφη ανάρτηση ...και το μήνυμα τέλειο και οι φωτο υπέροχες!!!!!σε ευχαριστώ και για την ιστορία του Μερφυ ...την αγνοούσα και αυτή και το νόμο ...καλό μεσημέρι ...φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι να περνώ αισιοδοξία στους άλλους!
      Φιλάκια Γεωργία μου! :))

      Διαγραφή
  8. Αριστέα κι εγώ προσπαθω στις αναποδιές να είμαι αισιοδοξη και να μην με παιρνει απο κάτω..Τέλειες οι φωτογραφίες!!!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι μπράβο! Αν γίνουμε πολλοί οι αισιόδοξοι ίσως το μεταδώσουμε και στους άλλους!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  9. "UPSIDE DOWN" έλεγε Αριστέα μου ένα παλιό τραγούδι της Diana Ross την εποχή της ντίσκο και των ΄80s κι η σημερινή σου δημοσίευση μου το θύμισε!
    Κι οι αναποδιές καμιά φορά χρειάζονται για να δίνουν ποικιλία και μάθηση στη ζωή, αλλά μετά από τόσα χρόνια πια, δε θα ΄θελα να τις συναντήσω ξανά!Αρκετά με βρήκαν αυτές!
    Όμορφα το παρουσίασες κι αυτό το θέμα!
    "Όταν είναι να σου πάει κάτι στραβά, δε μπορείς να κάνεις τίποτα!"Κάπου κι ο Μέρφυ όταν θα το ΄πε αυτό, μάλλον θα τα ΄χε πάρει σίγουρα(όπως συμβαίνει με πολλούς δηλαδή)!Στην περίπτωση όμως της αναποδιάς και του λάθους, μερικές φορές για να μη μας προλάβει υπάρχει κι η πρόβλεψη!
    Οι φωτογραφίες σου υπέροχες... σήμερα ευτυχώς βγήκε ο ήλιος!
    Καλό σου απόγευμα και να χαμογελάς γλυκιά μου!Πολλά φιλιά!:-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου! Της ίδιας γενιάς είμαστε! Το τραγούδαγα χθες που έψαχνα τι θα φωτογραφίσω, πώς θα δω το θέμα! Μικρή το λάτρευα!
      Κοίτα κανείς δεν τις αποζητάει με το ζόρι τις αναποδιές! Αλλιώς θα ήταν ψυχανώμαλος!
      Φυσικά η πρόληψη είναι ευχής έργο! Έλα όμως η γκαντεμιά είναι μέσα στη ζωή!
      Φιλάκια!
      Έχουμε συνέχεια εμείς! ;-)

      Διαγραφή
  10. Τέλειες οι φωτογραφίες σου! Προτιμώ το ότι γύρισες εσύ ανάποδα για να φωτογραφίσεις, παρά να το έκανες με επεξεργασία... είναι πιο αληθινό έτσι! Εξαιρετική και η δική σου φωτογραφία. Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Ψηφίζεις τη χαζομάρα μου ε;
      Μόνο μια τρελή θα το έκανε!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Τι όμορφα ολοκλήρωσες ακόμη μια φωτογραφική πρόκληση!!
    Τα ίσια,ανάποδα λοιπόν!!
    Μακάρι όλα τα ανάποδα,να τα κάνουμε ίσια,θα προσθέσω εγω και πάω να δω τι θα σκαρφιστώ πάλι για να κλείσω fms του Φλεβάρη!
    φιλί*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Επιτέλους!
      Αλλά δεν προλαβαίνω να πάρω ανάσα Μου φαίνεται ότι θα ξεκινήσω αύριο το Μάρτη αλλά μετά θα δίνω άδεια στον εαυτό μου!

      μμ περιμένω και το δικό σου κλείσιμο λοιπόν!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Με έκανες και γέλασα με την τελευταία φωτογραφία...και ξαφνικά βλέπω την Αριστέα ανάποδα...χαχα!!
    Υπέροχο!!
    Έτσι ακριβώς..."αν κάτι είναι να πάει στραβά, θα πάει"...κι εμείς θα το ισιώνουμε όσο μπορούμε...
    κολλητός μου ο Μέρφυ...άσε!!χαχα!
    Καλό μήνα!!..φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! Τώρα το είδα αυτό!
      αχαχα! Είχα τρελή έμπνευση ε;

      Καλό μήνα Μαρία μου!
      Χαρούμενη να είναι η άνοιξη!
      Φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  13. Πρωτοτύπησες πάλι!!!!!..και μετά μας λες, ότι θα συνεχίσεις να παίζεις το παιχνίδι μόνο με φωτογραφίες!!!!Φιλούδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Θα χρειαστεί να το κάνω τώρα το Μάρτη! Είναι μέρες που δεν θα έχω να πω λέξη! Αν δεις τη λίστα προσεκτικά θα καταλάβεις!
      Φιλιά!

      Διαγραφή