Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2013

Photo a Day Μέρα 2η

Photo a Day 2 February : pattern

Άγνωστη λέξη; Η λέξη πατρόν σου λέει κάτι; 
Μοτίβο βασικά είναι η μετάφραση κι αυτή η επιλογή φίλτατοι, με εξιτάρισε σημαντικά μπορώ να πω! 
Τι είναι μοτίβο; 
Μία σύντομη ιδέα, ή ένα σύντομο καλλιτεχνικό στοιχείο που επαναλαμβάνεται. Μπορεί να είναι γεωμετρικό σχήμα, ένα χρώμα, ακόμα κι ένας ήχος στην μουσική.

Μοτίβα έχουμε και στη ζωή μας. Επαναλαμβανόμενες κινήσεις. Άλλες όμορφες. Άλλες κουραστικές. Μονότονες! Καθημερινότητα λέγεται και δεν ξέρω αν θα έπρεπε να μας τρομάζει ή να μην μας τρομάζει!
Εμένα προσωπικά μου αρέσουν κάποια μοτίβα στη ζωή μου. Θέλω να ξέρω! Που πατώ. Τι κάνω κάθε μέρα, πότε το κάνω. Όχι σαν ρομποτάκι. Αλλά σαν ασφάλεια, ίσως. Να τρώω τις ίδιες ώρες, να ξυπνώ στο ίδιο λεπτό: 7:13!
Μου αρέσουν τα μοτίβα στη ζωή μου. Πιθανόν και στα ρούχα μου! Όχι πάντως στη ζωγραφική μου. Δεν θέλω θέματα που να επαναλαμβάνονται. Θέλω ελευθερία, ανάσες!
Έτσι και στη ζωή μου! Εκεί που πνίγομαι από τα μοτίβο και τις συνήθειες... θέλω κάτι που να συνταράσσει τους κύκλους και τα συνηθισμένα. Λατρεύω τις εκπλήξεις που αναταράσσουν τα νερά. Δεν θέλω και δεν διανοούμαι τη ζωή μου να λιμνάζει! Όχι ότι δεν έχει συμβεί! Πφ! Ποια είμαι εγώ που  θα το αποφύγω! 
Αλλά εκεί που αρχίζει η παρακμή και τα μοτίβο κάνουν άνω κάτω τα σχέδια στο μυαλό.... Εκεί όπου όλα είναι  μπουρδουκλωμένα και χρώματα και σχήματα, τσουκ! η καλή σου και κάνει την ανατροπή!  Τα γκρεμίζει! Κι αν όχι αφ'εαυτού μου, έχω το ασυνείδητο που δρα για μένα και με σώζει τελευταία στιγμή. Δρα για μένα, πριν από μένα! Και τώρα που σας μπέρδεψα πάμε να απολαύσουμε μοτίβα κυρίες και κύριοι, πολλά , συνηθισμένα κι ασυνήθιστα , μοτίβα για όλα τα γούστα ....
Με τη σειρά που τραβήχτηκαν οι φωτογραφίες σήμερα....

Το μοτίβο στις καρέκλες στο στέκι μας για καφέ

 Φουστάνι, μπουτάκι,καλσόν 
ανήκουν στην κολλητή μου...όλα έχουν από ένα μοτίβο

 Το πλακόστρωτο στην πλατεία μας....

Τα  κάγκελα στην εξώπορτα μου
 Το απλάδι στο σπίτι της μαμάς, υφασμένο στον αργαλειό 
από την ίδια, στα νιάτα της
 Τα κάγκελα του σπιτιού μου...

Κάνετε όμορφη τη ζωή σας., μα όχι συνηθισμένη...

Σας φιλώ και σας εύχομαι καλό μεσημέρι.
@ριστέα

Χρωστώ ακόμα επισκέψεις...δεν το ξεχνώ...χρόνο ψάχνω να βρω! 

28 σχόλια:

  1. Λατρεύω τα μοτίβα!!! αλλά τα δικά σου ακόμα περισσότερο! :) φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Εγώ ψηφίζω μπουτάκι κολλητής!
      Φιλάκια Ευάκι μου!
      Πάω για νάνι μπας και με ξεκουράσω!

      Διαγραφή
  2. Μου λείπει ένα μοτίβο σταυροβελονιάς βρε Αριστέα μου.
    Τόσα έβαλες, χάθηκε να βάλεις κι ένα τέτοιο;
    Αστιεύομαι.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλώρα μου , καλημέρα!
      Πώς δεν το σκέφτηκα; Να φωτογραφίζω τους ατραντέδες και τις σταυροβελονιές της μαμάς μου;Εγώ το πήρα σοβαρά! Θα ήταν τα καλύτερα μοτίβα!
      Φιλάκια! :)))

      Διαγραφή
  3. To υφαντό της μαμάς!!! Αθάνατο μοτίβο!
    Μεταφορικά και κυριολεκτικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαρία σωστή:Μεταφορικά και κυριολεκτικά!
      Να έχεις μια υπέροχη Κυριακή!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  4. Με το μοτίβο με πήγες πολύ πίσω Αριστέα μου... στα μαγιώ "μοτίβο"!Τότε που ΄λεγε κι η διαφήμιση:"μοτίβοοοο σημαίνει μόδα!"αχαχαχα!
    Πάντως πολύ όμορφα το παρουσίασες το θέμα κι έβαλες αρκετές φωτογραφίες!Πολύ λίγα μοτίβο έχω βάλλει στη ζωή μου!Γενικά βαριέμαι τα ίδια και τα ίδια και πάντα ψάχνω εναλλαγές!
    Καλό σου απόγευμα γλυκιά μου!
    Φιλάκια πολλά!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου, καλημέρα! Χαρούμενη Κυριακή σου εύχομαι!
      Πού θυμήθηκες τη διαφήμιση βρε θηρίο; ;-)
      Η ίδια η ζωή μας διδάσκει διαρκώς την εναλλαγή! Πρέπει να εναρμονίζομαι κι εγώ λίγο πιο συχνά με αυτές!
      Φιλιά! :))

      Διαγραφή
  5. Μα εσυ δεν συμμετέχεις απλώς,το απογειώνεις το παιχνίδι..χαχα
    είσαι σούπερ!
    και τα μοτίβα σου,διαλεχτά!
    φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα γλυκιά μου!
      Μάλλον ...ευθύνεται το γεγονός ότι δεν ασχολούμαι με άτι άλλο αυτόν τον καιρό και το παιχνίδι μου δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσω και να διασκεδάσω! Κι έτσι περνάμε κι όλοι καλά! ;-)
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Πολύ μου άρεσε η ανάρτησή σου (και πάλι!!)!

    Έχουμε την ίδια άποψη περί μοτίβων στη ζωή μας - κι εγώ, άλλοτε τα ζητώ και τα επιδιώκω γιατί νομίζω πως με οριοθετούν... κι άλλοτε αισθάνομαι να με πνίγουν... και θέλω να τα γκρεμίσω όλα!

    Επίσης, ξυπνάμε το ίδιο λεπτό το πρωί!!! Από αύριο (ή μάλλον, όχι από αύριο, είναι Κυριακή - από Δευτέρα) όταν ξυπνώ θα σου στέλνω νοερά την καλημέρα μου!!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πωπω συμπτώσεις! Αυτό το 13 το θέλω στη ζωή μου ! Το λατρεύω! :)))
      Α! Τι ωραία! Κι εγώ το ίδιο με σένα θα σου στέλνω ένα παιδικό, ζουζουνιάρικο χαμόγελο να ξέρεις!
      Φιλιά!

      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  7. Αχ, ο κόπος της μανούλας σου...
    Τί όμορφο που είναι!!!
    Φιλάκια πολλά κορίτσι μου!!!
    (Και στην μανούλα κ' στην κολλητή!!!)
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα τα δώσω και στις δύο!
      ;-) Φιιά πολλά!
      Να έχεις μια υπέροχη Κυριακή! ♫ ♫

      Διαγραφή
  8. Πιο πολύ απ'όλα τα μοτίβα μ'αρέσουν τα μουσικά!

    Καλησπέρα Αριστέα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Σεβάχ μου! Κι αυτά όμορφα είναι! Αλλά δεν γινόταν να αποδωθούν με εικόνα!
      Φιλιά!
      Να έχεις μια υπέροχη Κυριακή!

      Διαγραφή
  9. Το χαλί της μητέρας σου μου άρεσε περισσότερο. Χαρά στα χέρια και τον κόπο της. Καλό μήνα Αριστέα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Μαράκι μου!
      Να έχεις μια υπέροχη Κυριακή!
      Φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  10. Αριστέα μου, τι να πει κανείς, για άλλη μια φορά πραγματικά απογειώνεις το παιχνίδι...!
    Μου άρεσαν πολύ οι φωτογραφίες αλλά και όσα έγραψες για τα μοτίβα στη ζωή μας...
    Καλό ξημέρωμα... είσαι καταπληκτική! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!
      Έρχομαι να δω τις δικές σου φωτογραφίες! Με τη ψυχή στο στόμα αλλά θα περάσω!
      Φιλιά!
      Καλή σου μέρα! ♥

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα!!
    Εντάξει, δε με μπέρδεψες πολύ..χαχα!!
    Τα μοτίβα σου υπέροχα..φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαρία μου!
      χεχε είχα ποικιλία!
      Να δούμε σήμερα η μέρα τι θα βγάλει!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Δεν το πιστεύω...7.13 βάζω το ξυπνητήρι τις καθημερινές! Με κοροιδεύει ο Στράτος γιατί δεν το βαζω 7.10 ή 7.15 αλλά του εξηγώ οτί αυτά τα 3 λεπτά έχουν σημασία:)
    Καλημερούδια και καλό μήνα Αριστέα μου καταπληκτική και παιχνιδιάρα...όσον αφορά στα παιχνίδια που συμμετέχεις εννοώ και τα εξυψώνεις κάθε φορά!
    Ωραία τα μοτίβα, όπως ακριβώς το λες, αλλά όχι να γίνονται συνήθεια(μεταφορικά μιλώντας). Κυριολεκτικά μιλώντας, τα αγαπάμε στα υφάσματα, στις τέχνες, στη μαγειρική ή και στις κατασκευές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Έλα βρε Δημητρούλα μου ( που σε μία φιλική επίσκεψη σε μπλογκ έμαθα ότι είσαι και πολύ μικροτερούλα μου!) Κοίτα σύμπτωση! Και με μένα γελούν όσοι το γνωρίζουν! Αγαπημένη συνήθεια! Βασικά έχω κάμποσες! Αλλά πού και πού χρειάζονται κι οι αλλαγές!
      Φιλάκια πολλά πολλά!

      Διαγραφή
    2. Έ όχι και πολύ μικρότερή σου φίλη μου...5 χρονάκια είναι τίποτα, είμαστε σχεδόν συνομήλικες, την ίδια εποχή μεγαλώσαμε, με τις ίδιες επιρροές, την ίδια μόδα των 80s με τα κοκοράκια και τις βάτες:)

      Διαγραφή
    3. αχαχαχαχαχα!!!!!! Μικρούλα είσαι για μένα Δημητρούλα μου!
      Άντε θα αρχίσω κι εσένα να σε λέω πιτσιρίκα μου όπως το Κατερινάκι και την kwnnie!
      ΥΓ: Πού θυμήθηκες τις βάτες; αχαχαχαχα Έλιωσα!

      Διαγραφή
  13. Χμ..καλημέρα
    Δεν ξέρω γιατί αλλά αυτή η ανάρτηση μου έβγαλε θλίψη!
    Ίσως γιατί σκέφτηκα πως υπάρχουν μοτίβα που δεν μπορούμε
    να τα αλλάξουμε...
    Συγνώμη για την αρνητικότητα που έφερα...
    Καλή Κυριακή πάντως Αριστέα μου

    ΥΓ: Για το θέμα με τα σχόλια, πρέπει να σου πω ότι γίνεται
    αλλά θέλει "αίμα και ιδρώτα", και δεν ξέρω αν έχεις την διάθεση και τον χρόνο να το κάνουμε.
    (μην σε φοβίζει αυτό, μπορεί να γίνει σε λίγη ώρα, απλά
    λόγω έλλειψης άμεσης επικοινωνίας ίσως υπάρξει πρόβλημα)
    Πάντως εγώ που δεν είχα την δυνατότητα να απαντάω σε κάθε σχόλιο ξεχωριστά το έφτιαξα χτες, αλλά με κάποιες μικρές αλλαγές στα..μοτίβα μου!!χαχαχα
    ΥΓ: Μόλις πρόσεξα πως στο προφίλ σου έχεις μειλ.
    Θα προσπαθήσω να ετοιμάσω κάτι και θα στο στείλω, αν
    φυσικά το θες ακόμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα! Καθόλου δεν πειράζει και μαι μελαγχολική ματιά! Όλα μέσα στη ζωή είναι!
      Φυσικά και με ενδιαφέρει! Θέλω πολύ να σας διευκολύνω!
      Απλά επειδή λίγο "Χαζέα" είμαι, ελπίζω να μην σε ταλαιπωρήσω!
      Φιλιά!
      Χαρούμενη Κυριακή και σε σένα εύχομαι!

      Διαγραφή