Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2013

Diary of Bliss 13 : Εβδομάδα 3η


Ακόμα κι όταν μια δύσκολη εβδομάδα δεν έχει να σου δώσει τίποτα περισσότερο από κούραση, τρέξιμο κι άγχος, έρχεται η ίδια η φύση να σε αποζημιώσει και με το παραπάνω! Και τότε κοιτάζεις μαγεμένος ένα απλό φυσικό φαινόμενο και όλη η κούραση, όλη πίεση για λίγα λεπτά χάνονται κι νιώθεις μονάχα ευγνωμοσύνη που ζεις, αναπνέεις και βλέπεις!
Τόσο απλά και συνηθισμένα πράγματα...
Τόσο σπουδαία η ζωή.....




Καλό σας ξημέρωμα!
Καλή εβδομάδα να έχουμε! 
@ριστέα


Το ημερολόγιο αυτό είναι μια ιδέα της Κατερίνας.

Ιστολόγια που συμμετέχουν μέχρι στιγμής είναι :

http://positive-thinking-greece.blogspot.gr/


25 σχόλια:

  1. Η εβδομάδα μου ήταν τόσο αγχωτική που δεν κατάφερα να σε απολαύσω! Σήμερα συναντήθηκα με 11 μπλόγκερς και σκεφτόμουν τι κρίμα να μην είναι και η Αριστέα μαζί μας!!
    πραγματικά έχεις δίκιο για την φύση..Πολλές φορές χαλαρώνω κοιτώντας τον ουρανό,τα δέντρα ή την θάλασσα. Καλό ξημέρωμα πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! Τι όμορφα! Φαντάζομαι θα γράψεις κάτι σχετικό για αυτή τη συνάντηση! Κρίμα ναι, πολύ θα το ήθελα! Ποτέ δεν ξέρεις όμως ...κάποια στιγμή στο μέλλον ...ίσως! :)))
      Ειλικρινά έρχονται στιγμές που αναρωτιέμαι τι θα έκανα αν δεν είχα και το πράσινο να χαλαρώνω! Άσε που φέτος έχω δει τα περισσότερα ουράνια τόξα από ποτέ!
      Καλό ξημέρωμα και σε σένα πιτσιρίκα μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Ακόμα και αν η δύσκολη αυτή εβδομάδα που διένυσες σε κούρασε, σκέψου ότι βρήκες χρόνο να γεμίσεις τον χώρο σου με φωτογραφίες, λέξεις και να δώσεις χαμόγελα, έτσι ασυλλόγιστα, σε όλους μας.
    Καλό κουράγιο για τη συνέχεια και να'χεις συνεχώς όμορφες εικόνες εμπρός σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα....Ήμουν τυχερή ..βγήκα για λίγο να ξεκουράσω τα μάτια μου κι ω! ήταν εκεί θεόσταλτο δώρο! Ψιχάλιζε κιόλας....
      Όμορφα ήταν!
      Σε ευχαριστώ για τις ευχές!
      Χαρούμενη εβδομάδα σου εύχομαι!

      Διαγραφή
  3. "Somewhere over the rainbow skies are blue"... το 'παν και στον Μάγο, Αριστέα! :)

    Στη φύση είναι οι ρίζες μας και πάντα εκεί υπάρχει μια μεγάλη αγκαλιά όπου θα βρίσκουμε γαλήνη...

    Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα! ❀~✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΧ Ιωάννα μου ...έπρεπε να βάλω και το κομμάτι που τόσο μου αρέσει!
      Πάω να το ακούσω τώρα!
      Φιλιά !
      Καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα, καλή εβδομάδα κι από μένα φίλη μου.
    Υπέροχα τα χρωματιστά συντριβάνια σου...

    ΥΓ: Να υποθέσω πως θα επακολουθήσει κι άλλη ανάρτηση;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα! Επίσης, να'σαι καλά!
      Από το κινητό δεν κατάφερα να το δείξω σε όλο του το μεγαλείο! :(

      ΥΓ: Ναι , έχει το θέμα από τη φωτογραφική πρόκληση αλλά δεν μου γεμίζει καθόλου το μάτι! Φωτό έχω...το κείμενο χωλαίνει!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα και καλή εβδομάδα..Αν και ο χειμώνας και το φθινόπωρο δεν ειναι εποχές που αγαπώ , το ουράνιο τόξο είναι μια ομορφιά ...μια ομορφιά μέσα στη μαυρίλα του χειμώνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Δελφινάκι μου, επίσης, χαρούμενη εβδομάδα να έχεις! Ναι , έχεις απόλυτο δίκιο για το ουράνιο τόξο!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Το ουράνιο τόξο, η πλήρης ταύτιση με την ελπίδα.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς Φλώρα μου!
      Ηταν σαν αν μου έστελνε μήνυμα χθες ο Θεός! Τη στιγμή που τα είχα παίξει!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Αριστέα μου καλό σου απόγευμα!
    Σήμερα έβγαλα τα ράμματα και μαζί με δουλίτσες πάει όλο το πρωινό και τώρα κάθισα να επισκεφθώ τις γειτονιές!Ξεκίνησα πρώτα από τη δική σου!Ούτε στα σχόλια δεν απάντησα ακόμη!
    Απορώ πως τα προλαβαίνεις όλα και τα συνδυάζεις με τη δουλειά!Ουφφφ!
    Συμφωνούμε πάντως ότι όσο δύσκολη κι αν είναι οι εβδομάδες μας, δεν πρέπει να χάνουμε το χαμόγελό μας!
    Υπέροχα τα ουράνια τόξα σου γλυκιά μου... πήρα χρώματα απ΄ αυτά για να συνεχίσω με περισσότερη αισιοδοξία!
    Δε σε χαιρετώ... πάω να δω αμέσως και την επόμενη δημοσίευσή σου!Φιλάκια!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου περαστικά να είναι όλα!
      Πώς τα προλαβαίνω; Με το να βγαίνω οφ; Με το να αφαιρώ ώρες ύπνου; Πράγμα που χτύπησε στα μάτια μου και στο πρόσωπο;
      Αλλά θα συνέρθει πού θα πάει;
      Χαίρομαι να σου έδωσα αισιοδοξία! Εγώ πάντως το είδα χτες σαν θεόσταλτο μήνυμα: έγραφα ...δεν έβλεπα από το παράθυρο τίποτα! Και κάτι μου έλεγε ...σήκω...βγες έξω στο μπαλκόνι! Και τσουπ!!!!!!! Το ουράνιο τόξο!
      Δεν μπορείς να φανταστείς πώς ένιωσα!!!!!!!!!!

      Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Καλησπέρα, κορίτσι μου!! Τι όμορφη εικόνα... η ομορφιά της φύσης δεν συγκρίνεται με τίποτα. Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς γλυκιά μου! Η φύση είναι ο ωραιότερος πίνακας που υπάρχει!
      Κι εγώ θέλησα να "σώσω" εδώ το χθεσινό μου δώρο!

      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Γλυκούλα μουυυυυυυ!!!! Συγνώμη που χάθηκα όλο το ΣΚ! Έκανα e-αποτιξίνωση!!! χα χα χα
    Θα σε διαβάσω το βράδυ με ησυχία αλλά ήθελα να σου ευχηθώ να έχεις μια υπέροχη, χρωματιστή εβδομάδα με ουράνιο τόξο κάθε μέρα, όλη μέρα!!!!!
    (ήμουν χτες με Κατερινάκι να ξέρεις!!!! όταν ανηφορίσεις προς Αθήνα, ξέρεις τι θα κάνεις!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ καλά έκανες!!!!!
      Κι έμαθα και τα σχετικά με τη συνάντησή σας!
      Ποια είσαι στη φωτό αλήθεια;;;;;;;;
      Να ξέρω τη Δημητρούλα μου θέλω!
      Σε ευχαριστώ για τις ευχές!

      Κι αν έρθω Αθήνα ξέρω πολύ καλά ποιες θέλω να συναντήσω ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ!!!!!!!!!!

      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Ένα ουράνιο τόξο σου φτιάχνει τη μέρα, ακόμη κι όταν όλα έχουν πάει στραβά!!!
    Καλή εβδομάδα!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς έτσι Χριστινάκι μου!
      Δώρο της φύσης και μάλιστα πολύτιμο!
      Φιλάκια!
      Καλή εβδομάδα και σε σένα γλυκιά μου!

      Διαγραφή
  11. θα μείνω στο τόσο σπουδαία η ζωή που είπες!! φιλάκια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ κάνεις γλυκιά μου Εύη!
      Φιλάκια!
      Καλή εβδομάδα! :))

      Διαγραφή
  12. Άργησα λίγο αλλά τα κατάφερα να έρθω :-)
    Όπως ακριβώς τα λες κοριτσάκι μου, η Φύση μας μιλά πάντα, απλά εμείς δεν την ακούμε και δεν την κοιτάμε.
    Είναι πάντα εκεί για να μας προσφέρει και να μας δείξει το νόημα της ζωής μας και εμεις συνεχίζουμε να την εκδικούμαστε θα προσθέσω...
    Καλημέρα!!!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι Κατερινάκι μου! Χαίρομαι πολύ που συμφωνούμε!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Πάντα η φύση μου φτιάχνει την διάθεση και λυπάμαι που την τελευταία εβδομάδα με έχασε εντελώς! Ίσως έχασα και την ευκαιρία να πετύχω το ουράνιο τόξο....:)
    Ωραίες φωτογραφίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή