Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013

Photo a Day Μέρα 14η

Photo a Day 14 February :  Love is....

Αγάπη είναι.....

Κατά αρχήν να ξεκαθαρίσω ότι σε καμία άλλη περίπτωση δεν θα έκανα σήμερα αφιέρωμα σε έναν ξενόφερτο Άγιο και σε μία,  όπως πολύ σωστά είπε μια αγαπητή φίλη, γιορτή των ζαχαροπλαστείων, ανθοπωλείων και δωράδικων! Αλλά κάπως πρέπει να ζήσουν κι αυτοί! Και παίζουνε υπέροχα με τις τύψεις αμέτρητων ζευγαριών που έναν ολόκληρο χρόνο μπορεί να μισιούνται θανάσιμα, να απεχθάνονται ο ένας τον άλλον, να ζουν συμβατικά, αλλά του Αγίου ανήμερα ένα λελουδικό στη μαδάμ θα το αγοράσει ο κατά τα άλλα μπρουτάλ σύζυγος ή το αγαπημένο του φαγητό θα το φτιάξει η κυρά στον κουβαλητή του σπιτιού της!

Σήμερα όμως η Chantelle από το FatMumSlim ζητάει : "Αγάπη είναι".... Κι εγώ πρέπει, όχι απλά να ανταπεξέλθω στην πρόκληση, αλλά να ξεπεράσω εαυτό!  Βλέπεις σε ανύποπτο χρόνο είχα κάνει ανάλογη δημοσίευση με τον τίτλο  Η αγάπη είναι (υπάρχει δίπλα στις δημοφιλέστερες δημοσιεύσεις μου). Κι είχα προσπαθήσει μέσα από φωτογραφίες (όχι δικές μου) να αποδώσω σε κάποιες προτάσεις τι είναι αγάπη.


Όμως ....

Αγάπη δεν είναι μια λέξη.
Αγάπη δεν είναι ένα συναίσθημα.
Αγάπη δεν είναι λόγια μόνο ή πράξεις μόνο.

Αγάπη είναι τόσα πολλά....

Όταν με πληγώσεις κι όμως γυρίσεις και μου πεις συγγνώμη, δεν το ήθελα, δεν θέλω να το κάνω ξανά....
Όταν κυλήσει ένα δάκρυ μου κι έρθεις και το σκουπίσεις....
Όταν είμαι άρρωστη και πάρεις τηλέφωνο να με ρωτήσεις πώς είμαι...
Όταν είμαι χαρούμενη και χαίρεσαι ειλικρινά με τη δική μου χαρά.....
Όταν θέλω να μοιραστώ κάτι και με ακούς με προσοχή....
Όταν με αποδέχεσαι παρά τα λάθη μου...
Όταν με αφήνεις να δω μέσα σου...
Όταν μου δίνεις την αγκαλιά σου ή το χέρι σου να ακουμπήσω...
Όταν κάνεις τρέλες μαζί μου σαν μικρό παιδί...
Όταν είσαι εκεί γιατί θέλεις κι εσύ να είσαι εκεί....

όλα αυτά είναι αγάπη....

Κι άλλα τόσα... Συγχωρέστε με που δεν τα έγραψα όλα ...αλλά θα έπρεπε να γράφω όσο ζω...



Τι να δώσω σε φωτογραφία;

Θα έπρεπε να φωτογραφίσω την αγκαλιά της μάνας μου, αλλά δεν ξέρω αν θα ένιωθες την απέραντη αγάπη της όπως εγώ!
Θα έπρεπε να φωτογραφίσω τη συγκίνηση του πατέρα μου όταν με καμαρώνει, αλλά πώς να του ζητήσω να φωτογραφίσω κάτι τέτοιο;
Θα έπρεπε να τραβήξω τη λάμψη στα μάτια των ανιψιών μου όταν με βλέπουν χαρούμενη, αλλά θα ήταν αδύνατο να τη δεις!
Θα έπρεπε να τραβήξω την αγωνία της αδερφής μου αν είμαι καλά, αν μου λείπει κάτι...δεν θα μπορούσα όμως να πιάσω στο φακό μου τη φροντίδα της!
Θα έπρεπε να βγάλω τη χαρά της κολλητής μου την ώρα που με συναντά μετά από μέρες που έχει να με δει! Αλλά είναι τόσο προσωπικό το μοίρασμα αυτό.
Θα έπρεπε να τραβήξω το ενδιαφέρον και την απέραντη εκτίμηση του πρώην άντρα μου, που τόσο με τιμά, αλλά δεν αποτυπώνεται σε εικόνα αυτό.
Θα έπρεπε να πιάσω το κούνημα της ουράς των σκύλων μου όταν με ακούν να πλησιάζω, μα πιάνεται η κίνηση σε φωτογραφία;....

Πήρα το κάρβουνο λοιπόν κι έγραψα   στις πλάκες της αυλής μου....





Και έτσι ένιωσα ότι κάλυψα το θέμα της αγάπης εγώ!

Ξέρω πως οι περισσότεροι συμφωνείτε μαζί μου, ότι ο Έρωτας και η Αγάπη  είναι τα πάντα και πρέπει να γιορτάζονται κάθε μέρα, πέρα και πάνω από ημερομηνίες και γιορτές.
Εύχομαι να το κάνετε και πράξη διαρκώς!

Καλή σας μέρα
Α, μην ξεχνάτε να αγαπάτε και τον εαυτό σας πάνω απ' όλα! ε;
Σας ασπάζομαι
@ριστέα

Ψιλά γράμματα: Σήμερα όσοι από την οικογένεια προσέξουν τις πλάκες της αυλής, λέτε να με περάσουν για πολύ τρελή ή λίγο τρελή; 

52 σχόλια:

  1. Το αγαπησιάρικο πλάσμα είσαι εσύ!!! Πόσο μα πόσο ερωτιάρικα αλλά και συναισθηματικά μας "έφτιαξες" τούτο το γκρίζο πρωινό. Γκρίζο εξωτερικά γιατί μέσα μας βράζουμε από αγάπη κάθε μορφής...συντροφική, γονεική, φιλική, ερωτική.....
    Χρόνια πολλά λοιπόν σε όσους θέλουν να γιορτάζουν!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Δημητρούλα μου!
      χαχαχα!Να βράζεις κάθε μέρα χαρά μου, όχι στο ζουμί σου αλλά στον έρωτα για τον άντρα σου και τα παιδάκια σου!
      Να έχεις μια υπέροχη μέρα και μια υπέροχη αγαπησιάρικη ζωούλα! ♥

      ΥΓ: Και μόλις με ρωτούσε η αδερφή μου ποιος έγραψε τις καλλιγραφούρες στην αυλή και γιατί αχαχαχα!

      Διαγραφή
    2. Μα κι αυτή η αδελφούλα σου....δεν ξέρει πιά ότι υπάρχει μια τρελο-blogger στη φαμίλια που εμπνέεται από τα πάντα????

      Διαγραφή
    3. αχαχαχα! Με έχουν πάρει χαμπάρι!
      Όταν μου χάλασε η μηχανή σκέφτηκαν ότι γλίτωσαν...αλλά που να σταματήσω εγώ! Και με το κινητό η τρέλα μου με ακολουθεί κατά πόδας!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. καταπληκτικό κείμενο !!ναι συμφωνώ μαζί σου!!Love is everything!!!καλημέρα καλή μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα κι από δω Γεωργία μου!
      Τα πάντα είναι η αγάπη! Έτσι!
      Φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  3. Μια χαρά τα λες Αριστέα μου.
    Δεν θα μπορούσες να τα πεις καλύτερα.
    Καλή σου μέρα, όλη μέρα.
    Κι εσύ γιορτάζεις γιορτή μεγάλη κάθε μέρα που σου συμβαίνουν όλα αυτά που περιέγραψες.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα πασταφλωρίτσα μου (τελικά έχεις το πιο αγαπησιάρικο όνομα , το ξέρεις;) σε ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου, να 'σαι καλά!
      Ναι, νιώθω ευλογημένη, όχι τυχερή, ευλογημένη και μόνο που ζω! Κι αγαπώ τη ζωή ολόκληρη!

      Φιλιά ♥

      Διαγραφή
  4. Αριστέα μου σήμερα ζωγράφισες.!!!!!
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημέρα!!! το υπερκάλυψες το θέμα και τα είπες και τόσο όμορφα και συγκινητικά!!! love is all you need!! ;) φιλάκια πολλά Αριστέα μου!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα ομορφιά!
      Να'σαι καλά καρδούλα μου και πάντα ερωτευμένη! ♥
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα Αριστέα μου!!
    Love is life...love is everything! Για κάθε μέρα και μέσα από όλα αυτά τα σπουδαία που περιέγραψες!
    χαχαχα γέλασα με το λελουδικό στην μαδάμ κτλ...ευτυχώς ο άντρας μου δεν θα μου φέρει λελουδικό σήμερα, αλλά ούτε και τίποτα άλλο μιας και δεν αποδέχτηκε την συγκεκριμένη μέρα ποτέ σαν γιορτή! :))
    Δεν ξέρω τι θα πουν οι δικοί σου για τα πλακάκια! Μπορεί να τους αρέσει όπως μου αρέσουν οι φωτογραφίες που βλέπω!!
    Φιλάκια από εδώ!! Πάω πιο πίσω να δω τι έχω χάσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρασκευούλα μου!
      Μου έλειψες πάλι! :))
      Η αδερφή μου αναρωτιόταν για τα γράμματα στις πλάκες! Ευτυχώς έβρεχε ...θα έσβησαν! Όταν επέστρεψα σχεδόν είχαν σβήσει όπως σβήνει ο Έρωτας.....
      Φιλάκια1

      Διαγραφή
  7. Χαρούμενη καλημέρα!Όμορφα τα ΄γραψες Αριστέα μου!
    Θα συμφωνήσω στις τελευταίες σου σειρές πως ο έρωτας κι η αγάπη είναι τα πάντα και πρέπει να γιορτάζονται κάθε μέρα!Σ΄ αυτόν τον άγιο και τη μέρα του ποτέ δεν πίστεψα κι αποδέχτηκα!Μόνο στη διάρκεια των συναισθημάτων που ΄χει η ψυχή μας!
    Οι λέξεις που ΄γραψες στα πλακάκια υπέροχες κι είμαι σίγουρη πως όταν τις δουν θα τους προσθέσεις χαμόγελα!
    Να περνάς καλά και να χαμογελάς γλυκιά μου!Φιλάκια!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρούμενη καλησπέρα θα στείλω εγώ!
      Δεν με πειράζει να πιστεύει κάποιος ! Αρκεί να το κάνει συχνά και όχι ένεκα της ημέρας!
      Φιλάκια πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  8. Λατρεύω τις πλάκες που έγραψες...Εγώ έχω έναν μαυροπίνακα στην πόρτα και γράφω εκεί πάντα κάτι να θυμάμαι και να μου φτιάχνει τη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπέροχη ιδέα! Έχω δύο πίνακες ανακοινώσεων...μμμ θα μπορούσα εκεί να αφήνω μηνύματα!
      Επίσης στο ψυγείο μου έχω αφήσει μηνύματα επάνω!
      Τελικά μπορούμε μόνοι μας να ομορφαίνουν και να μπολιάζουμε τη ζωή μας με φανταστικές ουσίες!
      Φιλιά Ben!

      Διαγραφή
  9. Πολύ, πολύ όμορφη ανάρτηση, Αριστέα μου!!

    Σε συνδυασμό, μάλιστα με το "leaves on the water" δημιουρεί έναν ονειρικό συνδυασμό :)

    Ακόμα και μέσα από μια τέτοια ψεύτικη "γιορτή" μπορούμε να βγάζουμε κάτι καλό! Όπως αυτή την όμορφη ανάρτηση.

    Φοβερά συγκινημένος και συντονισμένος απ'την ανάρτησή σου, τραγουδώ κι εγώ μαζί σου:
    Love is everything! EVERYTHING!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Σεβάχ μου κι ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
      Ναι τελικά κι από κάτι τέτοια ανούσια συμβάντα να τα πω; ό,τι κι αν είναι μπορούμε να βγάλουμε κάτι καλό!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα κι απο μενα.. Δε σημαίνει τίποτα για μένα η σημερινή μέρα.Ειναι μια μερα σαν ολες τις άλλες.Ολοι μιλουν για αγαπη..Δεν ειμαι σιγουρη αν εννοουν την σημασία της λέξης Αγάπη!!!! Χαθηκαν όλες οι αξίες στις μέρες μας , ακομα κι η αγάπη.. Η σημερινή μέρα ειναι εμπορική μέρα (ζαχαροπλαστεία,ανθοπωλεία)
    Ωραια το παρουσιασες.Ωραιες και οι φωτος σου.Μου αρεσε η παραγραφος Τι να δώσω σε φωτογραφια; Θα έπρεπε κλπ, με συγκίνησαν αυτά!
    Φιλούθκια
    υγ-σου έστειλα με εμαιλ την απάντηση μου στο σημερινό σχόλιο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η σημασία της λέξης αγάπης είναι για τον καθένα μας κάτι εντελώς προσωπικό! Εμένα προσωπικά δεν με ενοχλούν όσοι γιορτάζουν σήμερα αρκεί να γιορτάζουν και τον υπόλοιπο χρόνο την πραγματική αγάπη!
      Κι εγώ συγκινήθηκα με όσα έγραψα κι όταν τα ξαναδιάβαζα έκλαιγα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Καλό μεσημέρι :) Τα είπες πολύ όμορφα Αριστέα!!!
    Love is Life!!! Να είσαι πάντα γεμάτη αγάπη!!!!
    Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα χαρά μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, να'σαι καλά!
      Φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  12. αχ να δω ποτε θα βρεθουμε βρε μπλου μου....
    παλι με συγκινησες...σλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά βρεθήκαμε πριν σου απαντήσω μαναράκι μου!
      Μου έλειψες μπουμπού μου! Α! Θα το σκεφτώ αν σε αφήσω να πας ξανά διακοπές τόσες πολλές μέρες! :-p

      Βρε άμα έχεις τέτοιους φίλους που σου φέρνουν κάθε χρόνο δώρο του Αγίου ...τι να τον κάνεις τον Έρωτα!
      Σε λατρεύω!

      Διαγραφή
  13. Από τις καλύτερες και τρυφερές αναρτήσεις σου!Με συγκίνησες! Να είσαι καλά!όλη σου η ζωή να είναι γεμάτη αγάπη, γιατί η ζωή είναι ωραία και γίνεται ακόμα πιο ωραία, με την κάθε είδους αγάπη... αυτή που δίνεις και αυτή που παίρνεις!Σε φιλώ, κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι όταν ξεκίναγα να γράφω γκρίνιαζα γιατί δεν μου καθόταν ! Τελικά όπου γκρινιάζω καλά πάνε ....αχαχαχα!
      Καλησπέρα Γεωργία μου! Να'σαι καλά χαρά μου!
      Αντεύχομαι τρυφερά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. Να σου πω ένα χαρούμενο τραγούδι της ζωής; Το τραγούδι που λέει η καγκελόπορτα όταν ανοίγει για να μπει αυτός που αγαπάς. ~ Αλκυόνη Παπαδάκη

    Σου στέλνω την αγάπη μου Αριστέα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου ...πάντα με τις πιο όμορφες αφιερώσεις!
      Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  15. Η αγάπη είναι όλα αυτά που περιέγραψες και άλλα τόσα Αριστέα μου, που μπορεί να μην μπορείς να μας τα δώσεις σε εικόνες, μπόρεσες όμως να μας κάνεις να τα αισΘανθούμε..!Και η αγάπη είναι πάνω απ'όλα αυτό...η καλύτερη αίσθηση...γιατί περιλαμβάνει τόσες πολλές αισθήσεις μαζί!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι άλλα τόσα ! Ακριβώς
      Χαίρομαι που σας έκανα τουλάχιστον να τα νιώσετε!
      Φιλάκια πολλά γλυκό Κατερινάκι! ♥

      Διαγραφή
  16. Τι γλυκιά ανάρτηση;;
    να σου πω(ξανά)οτι απογειώνεις το συγκεκριμένο concept;
    νομίζω δεν χρειάζεται γιατί το ξέρεις!
    συμφωνώ τόσο με όλα όσα μοιράστηκες μαζί μας για την αγάπη..
    σου στέλνω και εγω τη δική μου!!
    φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! Εγώ ήμουν στα δικά σου μέρη και σου έδινα συγχαρητήρια για την πατατούλα-καρδιά!
      Όνειροοοοοο!
      Όσο για μένα...έπρεπε να με έβλεπες όταν ξεκινούσα να γράφω ...καθόμουν πόση ώρα αφηρημένη και γκρίνιαζα μόνη μου! Δεν μου έβγαινε με τίποτα! Μονολογούσα: μα πώς να γράψω εγώ που δεν είμαι ερωτευμένη αυτόν τον καιρό;
      Μάλλον τελικά είμαι και δεν το ξέρω ακόμα! αχαχαχαχ!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  17. Έτσι ακριβώς…αγάπη είναι όλα αυτά που ανέφερες… ένα ανιδιοτελές συναίσθημα.
    Αποδοχή και έγνοια, ευθυμία και προσφορά, ευτυχία και σεβασμός, ανοχή και τρέλα, ένα φωτεινό συναίσθημα που εκτός του έρωτα όπου ξυπνά κάθε αίσθηση του ανθρώπου, όταν πρόκειται για φιλία, εκεί ξυπνά όλη την δύναμή του.

    Υπέροχες οι καρδιές σου. Έχουν μια γαλήνια αρμονία στο χρώμα και στο σχήμα.
    Να περάσεις όμορφα απόψε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά σου είπα εγώ χθες να το γράφουμε μαζί το photoday εγώ θα φωτογραφίζω κι εσύ θα περιγράφεις! Τα πας τόσο καλά!
      Σε ευχαριστώ γλυκέ μου!
      Προσθέτεις κανελίτσα κι άρωμα στα γραφτά μου!
      Φιλάκια!

      ΥΓ: Απόψε πέρασα φανταστικά! ;-)

      Διαγραφή
  18. Δεν υπάρχει καλύτερο δώρο από δυο ερωτευμένα μάτια
    και μια καρδιά γεμάτη στοργική αγάπη..
    Καλό σου βράδυ Αριστέα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως Ανταίε! Όπως τα λες:δυο ερωτευμένα μάτια
      και μια καρδιά γεμάτη στοργική αγάπη... τόσο απλά , τόσο μαγικά!

      Καλό ξημέρωμα γλυκέ μου!

      Διαγραφή
  19. Αριστέα μου,

    "Φωτογράφισα" με τη φαντασία μου κάθε φράση σου... Σου έχω ξαναγράψει, νομίζω, ότι και η γραφή σου είναι μοναδική, σαν τις εικόνες σου!...

    Φιλιά! ❤

    ΥΓ. Έχεις βραβειάκι, πέρασε όποτε θέλεις να το παραλάβεις από εδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιωάννα μου με τιμάς ιδιαίτερα με τα λόγια σου!
      Αν βρίσκεις τη δική μου γραφή μοναδική , τι να πω για τη δική σου;;;;
      Σε φιλώ!

      ΥΓ: Θα περάσω το συντομότερο! :)

      Διαγραφή
  20. Μια χαρά τα είπες!!
    Η αγάπη είναι παντού και αλίμονο σε όσους της δίνουν σημασία μόνο μια μέρα...αλίμονο αν δίνουν λουλούδια σα να κάνουν κατάθεση στεφάνου...χαχα!
    Και η ιδέα με το κάρβουνο ήταν πολύ ωραία!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι αφάνταστα που συμφωνούμε κι εδώ Μαρία μου!
      Και χαίρομαι και για τον τρόπο που πλησίασες σήμερα κι εσύ το θέμα!
      (απίστευτη η φωτογραφία σου)
      Σε φιλώ♥♥♥

      Διαγραφή
  21. Ό,τι καλύτερο και πιο αληθινό διάβασα σήμερα... με βρίσκεις σύμφωνη απολύτως, σε όλα! Να είσαι καλά και πάντα να έχεις αγάπη στη ζωή σου.

    Σου στέλνω και τη δική μου... μαζί με την καληνύχτα μου! (ελπίζω να μην ξενυχτάς πάλι δουλεύοντας!)

    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με συγκίνησες γλυκιά μου με τα λόγια σου! :)
      Να'σαι πάντα καλά, ερωτευμένη κι ερωτεύσιμη!

      ΥΓ: Δεν έχει εφησυχασμό η απογραφή μου! Γράφω όταν κι όσο μπορώ! :)
      Λίγο ακόμα ....και φτάνω στο νήμα!

      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  22. Καλημέρα κι από εδώ καλή μου airis,
    είχα απομυθοποιήσει από μικρή αυτές τις μέρες 'αφιερώματα' κι όπως ακριβώς το γράφεις τι σημασία έχουν τα λουλούδια και τα γλυκά ανάμεσα σε ζευγάρια που ζουν αδιάφορα, ανέραστα , τρώγοντας ο ένας τις σάρκες του άλλου?
    Θα χαμογελάσω γλυκά στην θέα δυο δεκαεξάχρονων που θα ανταλλάσσουν δωράκια, καρδούλες κι όρκους αιώνιας αγάπης και θα χαμογελάσω ειρωνικά στην θέα του κυρίου που διαλέγει δυο ανθοδέσμες, μια για την γκόμενα και μια για την γυναίκα του.
    Αγάπη όπως ακριβώς το είπες είναι τα πάντα, έτσι το νοιώθω, η σχέση μας με ότι μας περιβάλλει είναι αγάπη και αυτή η αγάπη είναι η ίδια η ζωή. Κλισέ ίσως τα λόγια μου αυτά !

    Τα φιλιά μου και την Καλημέρα μου
    για μια ακόμα φορά :)


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Λεβίνα μου.
      Τα λόγια σου καθόλου κλισέ δεν είναι!
      Εμένα πάλι δεν με ενοχλούν τα ζευγάρια που θέλησαν να γιορτάσουν χθες ανεξάρτητα από την ηλικία τους!
      Σημασία έχει τι κάνεις γενικότερα στη ζωή σου!
      Κι αυτό το ξέρει ο κάθε ένας που ζει την ιστορία του ...

      ΥΓ:Εγώ ποτέ όσο θυμάμαι δεν γιόρτασα την ημέρα αυτή.... Δεν είναι πιο όμορφο να γιορτάζεις τις δικές σου ημερομηνίες και γιορτές; Κι ακόμα πιο ωραίο δεν είναι να γιορτάζεις χωρίς λόγο;

      Σε φιλώ γλυκά!
      Καλή σου μέρα! ♥

      Διαγραφή
  23. Αριστέα μου, τι υπέροχη ανάρτηση...
    Λάτρεψα το κείμενό σου, πραγματικά...! Πόσο απόλυτο δίκιο έχεις σε κάθε λέξη σου... Απλά τέλειο...
    Φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, χαίρομαι που σου άρεσε !
      Εύχομαι να έχεις αγάπη στη ζωή σου κορίτσι μου γλυκό!
      Να 'σαι πάντα καλά! ♥

      Διαγραφή
  24. Τι όμορφη ανάρτηση, Αριστέα!!
    Μόνο αγάπη στη ζωή σου να υπάρχει! Με οποιαδήποτε μορφή κι αν είναι αυτή! Καθαρή αγάπη μόνο :)
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Χριστίνα μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ χαρά μου!
      Αντεύχομαι τρυφερά!
      Να'σαι πάντα καλά κοπέλα μου! ♥

      Διαγραφή
  25. Όμορφο σαν εσένα!!!
    Δεν έβαλες εικόνες τελικά, το συναίσθημα όμως που πλημμύρησε την καρδούλα σου προσπαθόντας να μας εξηγήσεις το τι ακριβώς είναι αγάπη ξεχύθηκε ακριβώς μπροστά μας, όλοι οι ευαίσθητοι της παρέας δημιουργήσαμε τις εικόνες μέσα από τα δικά σου μάτια, μέσα από τα δικά μας μάτια..
    Σ'ευχαριστούμε για τις υπέροχες εικόνες σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρακαλώ ! Χαίρομαι για αυτά που είπες! Απίστευτα!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή