Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2013

Photo a Day Μέρα 27η

Photo a Day 27 February :  playing

Παίζοντας!
Ας μιλήσουμε για το παιχνίδι λοιπόν σήμερα.

Ο αληθινός άνθρωπος φέρεται σαν παιδί.
Έχει ανάγκη να παίζει, να είναι ανάγωγος, να λέει ανοησίες,
να κάνει απρεπείς και ανώριμες ερωτήσεις.

Paulo Coehlo

Έγραφα κάποια στιγμή σε αυτό εδώ το μπλογκ:
"Παίζω, για μένα σημαίνει μπορώ να ονειρεύομαι ξανά όπως τότε που ήμουν μικρούλα και με έβλεπα πριγκίπισσα, με έβλεπα σύζυγο δίπλα σε σύζυγο , με παιδιά,με  μεγάλο κήπο με ξύλινο λευκό φράχτη και σκύλο!  
Σημαίνει γελάω και δεν με νοιάζει τι θα πουν για τα χωρατά μου! 
Σημαίνει διαζύγιο από το κοστούμι της σοβαρότητας που στενεύει και πνίγει στο τέλος.... 
Σημαίνει παίρνω το ρόλλερ κόστερ καθημερινά και δεν νιώθω υψοφοβία ή κόψιμο των ηπάτων αλλά κρατάω μόνο το γιούπι και τη χαρά της ελευθερίας........ 
Πολλά σημαίνει για μένα το παιχνίδι. Και παρά την ηλικία μου και τις υποδείξεις των δικών μου να σοβαρευτώ , τι θα πει ο κόσμος, εγώ είμαι ανεπίδεκτη ....... 
Το πιο εύκολο είναι να σε κατηγοριοποιούν, να σε χλευάζουν, να σε κρίνουν!Το πιο όμορφο είναι να ζεις ελεύθερα, πέρα από συμβάσεις και πρέπει!"

Για μένα όποιος στερείται το παιχνίδι, καθ' οποιαδήποτε μορφή, είναι πολύ δυστυχισμένος μέσα του βαθιά. Η σοβαρότητα βλάπτει σοβαρά την υγεία! Πήξαμε στους σοβαρούς και στους δήθεν ! Αφεθείτε! Γίνετε παιδιά ξανά! Ίσως ο κόσμος μας να ήταν πιο όμορφος αν δεν μεγαλώναμε τόσο πολύ, τόσο γρήγορα μέσα μας!

Μου αρέσει να παίζω. Δεν μπορώ να φανταστώ διαφορετικά τη ζωή μου, χωρίς παιχνίδι, διασκέδαση και γέλιο! Θα μαράζωνα νομίζω!
Στη δουλειά διασκεδάζουμε διαρκώς και πολύ! Εκεί χρησιμοποιούμε πολύ το role playing!
Στο σπίτι πάλι θα παίξω με τα σκυλιά μου, ή τα αγαπημένα μου bubbles στον υπολογιστή. Χαλαρώνω  απίστευτα και ξεχνιέμαι! Όταν βρω συμπαίκτη, μου αρέσει η τράπουλα και το σκάκι! Αλλά και τα παιχνίδια στη θάλασσα μια χαρά είναι για το καλοκαίρι!

Πάμε να ταξιδέψουμε και στις φωτογραφίες μου;


Λούη ακούγατε τόσο καιρό και.... Λούης είχε γίνει. 
Τον έχω ήδη 3,5 χρόνια.
Με χαλαρώνει πάντα με τα παιχνίδια του και την αγάπη του!
Με υπακούει απίστευτα, με συναισθάνεται.
Με τη Λίλα πλέον δεν τα πάνε και πολύ καλά.... 
Προσπαθεί να παίξει αλλά τον βάζει κάτω πια!
Η Λίλα πάλι τρελαίνεται να παίζει με τα δάχτυλά μου!

Μια χαρά πέρασα χτες παίζοντας!
Και σχεδόν φτάνουμε στο τέλος του Φεβρουαρίου...
Άλλη μια μέρα...

Την καλημέρα μου και την αγάπη μου !
@ριστέα


45 σχόλια:

  1. Τρελαίνομαι για παιχνίδια! Ξέρεις, αληθινά παιχνίδια -όχι τα Games people play...

    Επιτραπέζια, playmobil (της κόρης μου!), παζλ, παιχνίδια στον υπολογιστή... Αν δεν παίξω έστω και λίγο, νομίζω ότι η μέρα μου κλείνει χωρίς να έχει ολοκληρωθεί...

    Με τα σκυλιά μου, είναι και παιχνίδι και επικοινωνία! (Ο Λούης σου μοιάζει λιγάκι με την μικρή μου Μάγια!)

    Φιλάκια πολλά... και να διασκεδάζεις! Να παίζεις! Να αφήνεσαι! ❀~✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ιωάννα μου!
      Αυτό που λες δείχνει έναν άνθρωπο που ζει πραγματικά κι απολαμβάνει κιόλας! :)))
      Φιλάκια πολλά πολλά! ♥

      Διαγραφή
  2. Όσο κρατάμε ζωντανό το παιδί μέσα μας, έχουμε την ικανότητα να βλέπουμε τη ζωή αισιόδοξα κι διασκεδαστικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι γλυκέ μου Ben!
      Τα φιλιά μου και την καλημέρα μου! ♥

      Διαγραφή
  3. Μα τι να λεμε τωρα...Χωρις παιχνιδι,δεν υπαρχει ζωη..
    Γι αυτο να φροντισουμε,οσο μπορουμε, να παιζουνε ολα τα παιδια...
    Τουλαχιστον αυτο το δικαιωμα τους...Να το σεβαστουμε..
    Για να μην γινει η κοινωνια μας, εντελως τρελλοκομειο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χωρίς παιχνίδι,δεν υπάρχει ζωή!
      Χαίρομαι που συμφωνούμε!
      Και χαίρομαι ακόμα περισσότερο στην αναφορά σου στα παιδιά μας! Που βιαζόμαστε να μεγαλώσουν και τους φωνάζουμε να σοβαρευτούν!
      Καλή σου μέρα! :))

      Διαγραφή
  4. Παιχνίδι=Χαρά!
    Πόσο δίκιο έχεις...!
    Και εγώ μια απ'τα ίδια είμαι...Θα συμφωνήσω απόλυτα και με τον μαχαίρη , από πάνω :-)
    Λάτρεψα τον Λούη..!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Κατερινάκι μου!
      Εύχομαι να έχουμε χρόνο και διάθεση ( παρ'όλη τη μαυρίλα που κυκλοφορεί λόγω κρίσης) να παίζουμε! Γιατί αλλιώς την έχουμε άσημα!
      Να έχεις μια υπέροχη μέρα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Ψάχνοντας για κάποιο καλό ρητό με λέξη-κλειδί τη λέξη "παιχνίδι", βρήκα αυτό:

    Το παιχνίδι είναι το ξεφάντωμα του εφικτού.
    Martin Buber

    Ζωή = παιχνίδι = ξεφάντωμα = εορτασμός της ίδιας της ζωής!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Σεβάχ μου! Πολύ καλό αυτό που συμπλήρωσες!
      Την αγάπη μου! :))

      Διαγραφή
  6. Καλή μου airis να με συγχωρεί η χάρη του Coehlo αλλά με αυτά τα τσιτάτα έχει πάρει πολλούς στον λαιμό του.
    Άλλο παιδί κι άλλο ώριμος άνθρωπος και δεν μιλάω για την ανάγκη μας να παίζουμε, να γελάμε, να νοιώθουμε τον κόσμο γύρω μας ευτυχισμένο για να είμαστε κι εμείς χαρούμενοι.
    Εδώ μιλάω για όλο το υπόλοιπο... Άλλο να νοιώθεις σαν παιδί κι άλλο να συμπεριφέρεσαι ανάγωγα, ανόητα και ανώριμα, να φωνάζεις και να ρωτάς σαν πεντάχρονο. Κανένας μας δεν θα ανεχόταν ένα τέτοιο πλάσμα να υπάρχει στο πλευρό του!
    Όμως συμφωνώ απόλυτα πως χρειαζόμαστε το παιχνίδι, χρειαζόμαστε λίγη τρέλα στην μονοτονία της ζωής και ναι τα ζωάκια μας είναι πιο τρελιάρηδες σύντροφοι που μπορουμε να έχουμε ... μαζί τους είναι αδύνατον να μείνει κάποιος σοβαρός!!!

    Καλημέρα κοριτσάκι μου
    ελπίζω να έχεις ήλιο εκεί που είσαι γιατί εδώ πάλι
    έπιασε βροχή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Η χάρη του Coehlo! Ε όποιος τα παίρνει όλα τοις μετρητοίς είναι άξιος της μοίρας του! Μου αρέσει να κρατώ από τον κάθε συγγραφέα μόνο ότι μου κάνει! Καταλαβαίνω πώς το έθεσες! Κανείς δεν αντέχει δίπλα έναν ανώριμο! Από την άλλη μου αρέσει η παιδικότητα και κάπου κα΄που να φτάνουμε στο όριο της σαχλαμάρας! Πιστεύω ότι η τρέλα είναι αντίδοτο στην πραγματική τρέλα της ζωής!
      ΥΓ: Ο καιρός εδώ είχε από όλα...και ήλιο και βροχή...άλλαξε πόσα τοπία σημεία και διαθέσεις! Μέχρι ένα τεράστιο διπλό ουράνιο τόξο έβγαλε!
      Καλό ξημέρωμα! :)))

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα..ωραία το παρουσιασες..μικρή έπαιζα σκάκι,έχει πολλά χρονια να παίξω...τωρα ομως εχω πολλα παιγνιδια με ερωτησεις γενικων γνωσεων..μου αρεσουν πολυ αυτα..και τα παζλ , και τα σταυρολεξα... χαλαρωνω..μαθαινω και κατι...

    υγ-σ ευχαριστω για την αναδημοσιευση της αναρτησης με το γελιο, μου ειχες απαντησει ναι οτι μπορω να την παρω..
    απλα περιμενει να ρτει η σειρα της, εχω πολλες αναρτησεις που περιμενουν την σειρα τους

    φιλουθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Δελφινάκι μου!
      Κι εμένα μου αρέσουν τα επιτραπέζια απλά χρειάζεται καλή παρέα για αυτά.
      ( οκ για το άλλο θέμα ♥)
      Φιλάκια γλυκιά μου!

      Διαγραφή
  8. Γεια σου Αριστέα μου...χάθηκα λιγακι τον τελευταίο καιρο αλλά δεν σε ξεχνώ...βλέπεις στο χωριό η πρόσβαση στο internet μου είναι λίγο δύσκολη...ωραία η σημερινή ανάρτηση...είδα ότι στο παιχνίδι συμπεριλαμβανεις και τα ηλεκτρονικά, οπότε νομίζω πως μπορώ να πω, πως δεν έχω ξεχάσει τελείως το " αθλημα" χαχα Καλή συνεχεια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα! όλοι τρέχουμε κατά διαστήματα χαρά μου! Μη ζητάς συγγνώμη, καταλαβαίνω! Αν είσαι στο χωριό και περνάς καλά αυτό έχει σημασία!
      αχαχα! Με συμφέρει κι εμένα να είναι στα παιχνίδια και τα ηλεκτρονικά γιατί ένα κόλλημα το έχω η γυναίκα!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  9. Η σοβαρότητα βλάπτει σοβαρά την υγεία!!!χαχα!πολύ μου άρεσε!!γλύκα τα σκυλάκια!!!!καλή συνέχεια Αριστέα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! βλέπω τα αποτελέσματα της μη σοβαρότητας στη δική μου υγεία! Η μήπως η τρέλα μου είναι σοβαρή;;
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Η μπιρίμπα συμπεριλαμβάνεται στα παιχνίδια που γράφεις??
    Γιατί εγώ τώρα πια μπιρίμπα παίζω αντε και κανένα Trivial κάπου κάπου.
    φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Ναι αμέ γιατί όχι;
      (Πωπω έχω χρόνια να παίξω μπιρίμπα!)
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Απαντήσεις
    1. Πράγματι ουφ! Έφτασε 11 για να μπω να απαντήσω στα σχόλια μου! Δεν έχει ξανασυμβεί!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  12. Μόλις ξεκουράστηκα λιγάκι απ΄ όλην την ένταση της δουλειάς και ξεκίνησα τη βόλτα μου στις γειτονιές από σένα Αριστέα μου!
    Όμορφο και το σημερινό θεματάκι σου.Άντε να σε δω να παίζεις και λίγο γλυκιά μου μετά από τόσο πήξιμο στη δουλειά σου!
    Από τάβλι όμως πως πάμε... γιατί το καλοκαιράκι το ΄χω κάνει μόνιμο σπορ!Του συζύγου του σπάνε τα νεύρα βέβαια και συνήθως καταφεύγω στις κόρες μου!χαχαχα!
    Μέχρι τώρα έβλεπα το τσακίρικο βλέμμα της Λίλας, αλλά κι ο Λούης δεν πάει πίσω μου φαίνεται!χεχε!
    Συμφωνώ πάντως γενικά μ΄ όσα λες και θα συμπλήρωνα πως μέσα στο παιχνίδι είναι κι η τρέλα!Άμα δεν παίξω και λίγο μαζί της δε μπορώ!Η ζωή θέλει παιχνίδι και με την τρέλα σε δόσεις!Την ποσότητα στις δόσεις τις καθορίζουμε μόνοι μας κι ανάλογα!
    Καλό σου απόγευμα χαρά μου και να περνάς πάντα καλά!Φιλάκια πολλά!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ακόμα δεν την ξεκίνησα τη βόλτα μου! Ανατροπή και στο δικό μου πρόγραμμα απόψε!
      Από τάβλι δεν ξέρω τίποτα! Ανεπίδεκτη δεν στρώθηκα ποτέ να μάθω! Μόνο τις ονομασίες έχω ακουστά! αχαχαχαχ!

      Κι ο Λούης μου έχει αλεπουδίσιο ματάκι ο καλός μου!
      Όσο για την τρέλα συμφωνούμε απόλυτα! :)))
      Φιλάκια !
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  13. Τρελαίνομαι για παιχνίδια!...η καλύτερη παρέα μου είναι ο εγγονός μου και τα ανηψάκια μας....όταν παίζω μαζί τους,δεν κάνω ότι παίζω...αλλά παίζω και το ευχαριστιέμαι...και μάλλον το καταλαβαίνουν.....

    Ο Λούης σου Αριστέα είναι πολύ γλυκός!
    Καλό βράδυ να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ έτσι πιστεύω Χρυσούλα: όταν παίζεις πραγματικά με τα παιδιά το ευχαριστιέσαι περισσότερο από κάθε τι άλλο!
      Φιλάκια!
      ΥΓ: Να παίζεις πολύ με τον εγγονό! Κάνει καλό και στους δύο!

      Διαγραφή
  14. Τρελαίνομαι κι εγώ για παιχνίδια! Επιτραπέζια, σκάκι, παιχνίδια με μπάλα, παντομίμα... τα πάντα! Το καλοκαίρι όταν πάμε θάλασσα πάντα κουβαλάμε και μια μπάλα μαζί μας. Επιπλέον, κάθε μέρα παίζω στη δουλειά... ή μάλλον καλύτερα, δουλεύω παίζοντας, είναι η φύση της δουλειάς μου τέτοια! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! Δεν είμαι η μόνη στη δουλειά που παίζω! Κάποτε έπαιζα κι εγώ λόγω της φύσης της δουλειάς ( σε παιδικό σταθμό).
      Τώρα όταν χαλαρώνουμε στη δουλειά σκαρώνουμε πολλά προκειμένου να περνάμε όμορφα και διασκεδαστικά!
      Μέχρι και χορό έχουμε ρίξει!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  15. Τη γνώμη μου για τον Coelho την ξέρεις και δεν είναι καλή...κάτι θέλει να πει ο έρμος, αλλά τα παραλέει και χάνει το νόημα...για να μην πω το καταστρέφει..
    Η Levina με κάλυψε απόλυτα..
    Θα μείνω στις όμορφες φωτογραφίες σου και στα δικά σου παιχνίδια που δεν είναι καθόλου ανάγωγα, αλλά είναι ωραία..φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Αμ την ξέρω! Όταν βλέπεις να βάζω Κοέλο να τον πηδάς ναι;
      Εγώ πάντως δεν έχω θέμα με λιγάκι από ανάγωγο! Νομίζω πως δεν το εννοεί σε όλο του το μεγαλείο Κοέλο αλλά και πάλι μπορεί να κάνω και λάθος! Στο κεφάλι του μέσα δεν είμαι!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  16. Παρασύρθηκα απ' τα παιχνίδια σου κι έγραψα λάθος το προηγούμενο σχόλιο μου. Συγνώμη...
    Μ' αρέσει το παιδί που κρύβεις μέσα σου.
    Να μείνεις πάντα το ίδιο παιχνιδιάρα και να χαίρεσαι την κάθε στιγμή στη ζωή σου.
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα!!!! Παιχνιδιάρα κι εσύ Μαρία! :)))
      Πλέον νομίζω ότι δεν το κρύβω καλά αυτό το παιδί! Μ εέχετε πάρει όλοι χαμπάρι!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  17. Οι τετράποδες... καραμελίτσες σου είναι για πολλέέέέέέές αγκαλιές!!!
    Δεν έχεις ιδέα πόση ώρα μπορώ να χαζεύω φωτογραφίες με ζωάκια!!!
    Φιλάκια πολλά, παιχνιδιάρικο κορίτσι!!!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Εγώ να δεις ! Έχω ένα φάκελο στον υπολογιστή όλο με ζώα ...κυρίως όμως σκυλάκαι!
      Τα λατρεύω!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  18. Καλησπέρα Αριστέα μου!
    Ο Λούης είναι κούκλος!! Μμμμ...δεν θα έλεγα όχι για γαμπρούλη μου! χιχιχι
    Όσο αφορά το παιδί προτιμώ τα δικά σου λόγια από του Κοέλιο!!! :)
    Καλό ξημέρωμα!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα κι από δω Παρασκευή μου! Ναι είναι ομορφούλης στη μουσουδίτσα αλλά αδυνατούλης! Είναι δύσκολος στο φαγητό! Τον καλόμαθα όταν ήταν μικρούλης! ;-) Αλλά είναι πιστός φύλακας!
      Με τιμούν πολύ τα λόγια σου!
      Φιλάκια χαρά μου!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  19. Μακάρι πάντα η ζωή σου να είναι ένα παιχνίδι...
    Μόνο όταν η ζωή είναι παιχνίδι αξίζει...
    Και μείνε παιδί μέχρι τα βαθιά γηρατειά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ πασταφλωρίτσα μου! Εγώ αυτό σκοπεύω: να φτάσω στα βαθειά γεράματα μένοντας πάντα παιδί!
      Φιλάκια!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  20. όμορφος που είναι ο Λούης!!!! :) σκάκι, παιχνίδια, I love!!! φιλάκια!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Να δεις πως παίζαμε σήμερα μέσα στις λάσπες με τη Sushie, λασποθεραπεία κάναμε! Ποτέ δε λέμε όχι στο παιχνίδι :)
    Ο Λούης και η Λίλα είναι ομορφιά !
    Φιλιά πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε άλλη μια σκυλομαμά ε;
      Κούκλα και η δικιά σου!
      Φαντάζομαι τρέλες στις λάσπες!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  22. "Το πιο όμορφο είναι να ζεις ελεύθερα, πέρα από συμβάσεις και πρέπει!" αυτό μάλιστα! Όχι όμως να είσαι ανάγωγος και να λες ανοησίες...κατά τον Coehlo!!!
    Να μην σταματήσεις ποτέ να παίζεις καλή μου Αριστέα!!! Εγώ αυτό κάνω, απεχθάνομαι τον καθωσπρεπισμό και την σοβαροφάνεια κι άς 'πάτησα' προ ημερών τα δεύτερα ήντα!
    Φιλάκια πολλά και καλό ξημέρωμα !!!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε Μας τα χάλασε λιγάκι ο Κοέλο ε;
      Σε ευχαριστώ για την ευχή!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  23. Πήξαμε στους δήθεν αγαπημένη μου, όπως το λες!!!
    Αχ αυτός ο Λούης και η Λίλα, είναι λατρείες μεγάλες!!!
    Ψυχάρα μου εσύ!!! Το πήραμε το μήνυμα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή