Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2013

Photo a Day Μέρα 5η

Photo a Day 5 February : Something you smelled 

Κάτι που μύρισα!

Όσφρηση! Μία από τις πέντε αισθήσεις. Σημαντική. Όχι τόσο βέβαια, όσο στον σκύλο ! Αλλά θυμήσου τις φορές που μύρισες ένα άρωμα, ένα κερί,το βρεγμένο χώμα κάποια ανοιξιάτικα ή φθινοπωρινά πρωινά, κάποια καθαρά πρωινά... τη μυρωδιά του πεύκου σ' ένα δάσος, τη θαλασσινή αύρα, την τσίκνα από τις ψητούρες στα κάρβουνα.... Θυμήσου σε παρακαλώ συναισθήματα. Πέταξε μέσα από την όσφρηση.Ταξίδεψε μαζί μου.. Κανέλα και καψαλισμένη ζάχαρη... πορτοκάλι, λεβάντα, λεμόνι, καφές, βανίλια ...φυσικές αγαπημένες μυρωδιές....
Σκέψου τη ζωή σου χωρίς τη όσφρηση και θα νιώσεις λειψός σε αυτή τη ζωή.
Γιατί η ζωή είναι ωραία όταν τη ζεις με όλες σου τις αισθήσεις....
και μία από αυτές παίζει σήμερα σαν θέμα...

 Έλα μαζί μου στο δρόμο με τα αρώματα λοιπόν.... Κλείσε τα μάτια σε κάθε στάση και νιώσε τη θεσπέσια μυρωδιά στα ρουθούνια σου...


 Η πρωινή μου τζούρα:
το άρωμα του ελληνικού καφέ στο μπρίκι!

και μετά στη μεγάλη μου κούπα...όργιο!

 Το άρωμα της βροχής στον κήπο....

  η ευωδιά της λεμονιάς ....

 του δεντρολίβανου....

του φρεσκοκομμένου χορταριού ....

 του σπιτικού φαγητού....

Και μη ξεχνάς: Ο Φλεβάρης κι αν Φλεβίσει, 
καλοκαίρι θα μυρίσει!

Πρόσεξες; Μίλησα για όσφρηση, για μυρωδιές και ούτε ένα άρωμα δεν έδωσα σε φωτογραφία... Η φύση ( αλλά και η κουζίνα της μαμάς) δίνει τα καλύτερα αρώματα!
Διαφωνείς;

Καλή σας μέρα φίλοι..
Αντέχω ακόμα ...για αυτή την άνοιξη αντέχω, που τόσο προσμένω....@ριστέα


56 σχόλια:

  1. Με ταξίδεψες.. με έκανες να μυρίσω όλες τις εικόνες σου (παρά τη βουλωμένη μύτη μου!)Καλημέρα η χαρά μου είναι μεγάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μυρωδάτη η καλημέρα σου Αριστέα μου ...<3..

    "Απ’ όλες τις αισθήσεις η όσφρηση
    βασανίζει σκληρότερα.
    Απέραντες εκτάσεις έχει η όραση – και η ακοή
    έναν κόσμο από ήχους.
    Μα την ευωδιά του κορμιού σου, το άρωμα των μαλλιών σου, την ζεστή οσμή, την μυρωδιά της μυρωδιάς σου…

    Είναι φτωχή αίσθηση η όσφρηση.
    Τι να της δώσουμε τώρα που λείπεις;Ν ΔΗΜΟΥ

    καλημέρα!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! Υπέροχο ...τη μυρωδιά της μυρωδιάς σου...
      Σε ευχαριστώ πολύ Γεωργία μου!
      Καλημέρα ...ευωδιαστή! ♥

      Διαγραφή
  3. Αριστέα μου, ανοίγω πρωί το κομπιούτερ και βλέπω "η ζωή είναι ωραία" αυτό και μόνο μου φτάνει. Μετά μυρίζω τις ευοδιές απο τις εικόνες σου και συνεχίζω.
    καλημέρα κορίτσι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου...... μου ζέστανες την καρδούλα με τα λόγια σου!
      Σε ευχαριστώ γλυκιά μου ♥
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Αριστέα μου!!
    Μπορεί από όραση να μην τα πηγαίνω καλά, αλλά από όσφρηση
    μοιάζω μάλλον σε σκύλο!!
    Αν εξαιρέσω το ελληνικό καφεδάκι που μύρισα σήμερα και το καινούργιο μου βιβλίο που ξεκίνησα να διαβάζω από τα ξημερώματα , μου έφερες όλες τις υπόλοιπες μυρωδιές μέσα από μια δημοσίευση! Να σαι καλά! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι με καλημερίζετε κι εγώ σας καλησπερίζω!
      Αλόχα Παρασκευή μου και φιλάκια πολλά!
      Αχ! Ναι ! Και τα βιβλία μυρίζουν υπέροχα!
      Πώς μου ξέφυγε;;;;;;;;
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  5. Άλλη μια υπέροχη ανάρτηση, άλλο ένα όμορφο πρωινό με το δικό σου άγγιγμα και "άρωμα"...σ΄ευχαριστώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι να μην έχω έμπνευση κι όρεξη! Κι ας πιέζομαι χρονικά! ;-)
      Έχω μείνει πίσω ...αλλά κοίτα να δεις μαζοχάκι που είμαι! Το απολαμβάνω!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  6. Πειράζει που εγώ αγαπάω τη μυρωδιά από παϊδάκια.... και άλλα τέτοια ανθυγιεινά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καθόλυ χαρά μου! Ποιος λέει όχι στην τσίκνα;;;;;;;;;; ε;
      Κι εγώ που προσέχω ψηφίζω κοψίδια!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα Αριστέα...! Υπέροχες φωτογραφίες, ευωδιαστές όσο δεν πάει! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!
      Ανυπομονώ να δω τη δική σου δημοσίευση! :)))

      Διαγραφή
  8. Αγαλλίαση οι μυρωδιές σου Αριστέα μου!Σα να μου ΄φερες τη μικρή άνοιξη!
    Βέβαια προς το παρόν ζω μόνο τις μυρωδιές μέχρι να τελειώσω απ΄ τα δόντια μου!Κι όσο βλέπω τους άλλους τους αναίσθητους να τραβάνε..!αχαχαχα!
    Οι φωτογραφίες σου υπέροχες... με ταξίδεψαν στην επόμενη εποχή!
    Μ΄ άρεσε που σκέφτηκες, αλλά δεν έβαλες τ΄ αρώματα!Η φύση μας άλλωστε φροντίζει και γι΄ αυτό!
    Χαρούμενη μέρα να περάσεις γλυκιά μου και ξεκούραστη!
    Πολλά φιλιά!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σήμερα σαν να πέρασε λίγο η άνοιξη από δω!
      Τι κι αν έτρεχα σαν τον Βέγγο; Τι κι αν δεν πήρα ανάσα;;;
      Είχα τις μυρωδιές της άνοιξης κι έκανα υπομονή! :))))
      Η φύση μας τα δίνει ΟΛΑ!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Περασα να δω το θεμα της ημέρας...Καλή δύναμη και καλή αντοχή..Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου...σε ευχαριστώ πολύ χαρά μου...Να'σαι καλά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Σε αυτό το μπλογκ μπαίνω κάθε μέρα μόνο και μόνο για να ρίξω μια ματια στις φωτογραφίες που είναι γεμάτες ζωή!!!!!!!Πολλά φιλάκια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αχνιστό ελληνικό καφεδάκι!
    τι άλλο να ζητήσω;;
    φιλιά πολλά πολλά!(και εγω σήμερα τρέχωωω*)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μμμ!!!! Τι ομορφα ταξιδια...εκλεισα τα ματια μου κ μυρισα ολα τα ομορφα που μας χαρισες κ σμρ!

    Φιλακια πολλα καλη μου.....

    Vailie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε τι να λέμε τώρα! Το ήξερα να πω;
      Δεν περίμενα κάτι άλλο από σε΄να!
      Φιλάκια! :))))

      Διαγραφή
  13. τα καλύτερα αρώματα είναι αυτά!!! πω πω ειδικά της βροχής, της λεμονιάς και του καφέ με τρελαίνουν!!! :) φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όσο διάβαζα, ψήφιζα δαγκωτό την κανέλα μαζί με την καψαλισμένη ζάχαρη...

    Μετά, με κέρδισαν οι φωτογραφίες!

    Καλησπέρα!

    Και... υπομονή (μαζί, κι εγώ την άνοιξη περιμένω.)

    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε κανέλα κι εγώ δαγκωτό!!!!!!
      Και δεν ξέρεις πώς ένιωσα που ξέχασα να φωτογραφίσω κανέλα! :)))
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  15. Τρέχω να φτιάξω ένα καφεδάκι περιποιημένο!
    Με τις αναρτήσεις σου αυτές, μας δίνεις φτερά (τύφλα να'χει το ρεντ μπουλ!). Εκτιμάω και τα πιο απλά πράγματα που περικλείει η καθημερινότητά μου.
    Ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :)) Μαρία μου....Χαίρομαι που εκτιμάμε τα απλά , τα όμορφα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Πριγκιπεσσα μου πολυ με συγκινησε το σχολιο σου. Κι εγω εκανα την αφαιρεση οταν σου το ειχα πει πρωτη φορα. Υπαρχουν παιδια που θα πεθαιναν να σε ειχαν για μαμα. Εισαι πολυ γλυκια και θα μεγαλωνες υπεροχα ένα παιδι. Σκεψου την υιοθεσια...σου στελνω μια τεραστια αγκαλια και ειμαι σιγουρη οτι θα τη λαβεις!! Σε φιλω πολυ! Kwnnie αν και σιγουρα με καταλαβες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν σε κατάλαβα λέει......
      Παίρνω την τεράστια αγκαλιά με απίστευτη συγκίνηση!
      ΣΛ που στα απλά χαζέικα σημαίνει σε λατρεύω! ♥

      Διαγραφή
    2. Βγήκε πολύ αυθόρμητα λόγω βιασύνης το σχόλιο.Δεν παρεξηγείς..!
      Καλημέρα γιατί μάλλον πρωί θα το δεις:))
      Το ΣΛ το λέω κι εγώ συχνά πυκνά οπότε το κατάλαβα;)

      Διαγραφή
    3. Καλημέρα πιτσιρίκα μου!
      Σ.Λ. ;-)

      Διαγραφή
  17. Μοσχομύρισε το καφεδάκι και το φαγάκι της μανούλας μέχρι Αθήνα!!! Όσφρηση, ίσως η λιγότερο σημαντική από τις υπόλοιπες αλλά χωρίς αυτή πως θα μυρίζαμε τη μωρουδίλα, τη φύση, την βαρβατίλα του άντρα/boyfriend/έρωτα, τα εδέσματα που φτιάχνει η κουζίνα μας:)
    Γειά σου κουκλίτσα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχχαχα! Η βαρβατίλα του άντρα! Ναι ξέχασα και τις μυρωδιές του ανθρώπινου σώματος.... τις ορμόνες! Πού να τα θυμηθώ όλα η δόλια σε ένα απόγευμα ε;;;;;;;
      Φιλα΄και Δημητρούλα μου! ♥

      Διαγραφή
  18. O Ελληνικός στην μεγάλη κούπα με γάλα, ζεστή η κούπα ανάμεσα στα παγωμένα δάχτυλα τα πρωινά και μετά ο κήπος ... σε πολλά ίδιος με τον δικό σου, λείπουν τα λεμόνια, βλέπεις κάνει παγωνιά εδώ και τα ρημάζει τα ξινά ... υπέροχα τα αρώματα γύρω μας, μια απίθανη χημεία στον εγκέφαλο να διώχνει τα προβλήματα, τα δύσκολα... έστω και για λίγο!

    Καλό βράδι καλή μου airis :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απλά αρώματα από την ελληνική φύση! Σκέφτεσαι κάτι καλύτερο;
      Η Ηλεία είναι μανούλα σε όλα τα εσπεριδοειδή ...Ιδίως την άνοιξη και το φθινόπωρο ...τι όμορφα που μυρίζουν τα δέντρα αυτά....
      Φιλάκια Λεβίνα μου! ♥

      Διαγραφή
  19. Αααααχ!!! Μοσχομύρισε ο τόπος!!!
    Μπράβο, βρε Αριστέα!!!
    Μέχρι κ' αρώματα μέσω pc, μας έκανες να μυρίσουμε!!!
    Τί άλλο να περιμένουμε από εσένα πια???!!!
    ;-)
    Σμουτς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε ...να δω τι άλλο θα χρειαστεί να κάνω για το Photo A Day!
      Έχει καλά θέματα πάντως αυτός ο μήνας!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  20. Μύρισαν οι λέξεις σου σήμερα. Σκόρπισες αρώματα. Μην αδημονείς για την άνοιξη, κάπου μέσα σου, σίγουρα την έχεις...

    "Ενα μπουκέτο αρωμάτων, η ύπαρξή σου.
    ...και αυτή η γεύση,
    ώρες, τόσο πικάντικη,
    σαν γαρύφαλο, σαν κανέλα
    και ώρες τόσο γλυκιά,
    σαν γλυκό του κουταλιού,
    σαν σοκολάτα..." Αφιέρωση έγινε κάποτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω λόγια!
      Σε ευχαριστώ για τα λόγια που άφησες εδώ!
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  21. Για άλλη μια φορά, θα πω: πόσο τυχερή είσαι που ζεις στα προάστια, κι ετούτο μου φέρνει θύμησες από τα παιδικά μου χρόνια στο χωριό, ως παιδί. Επειδή εμείς, ως οικογένεια, δεν κάναμε, σχεδόν, τίποτα, μαζί. Μπορώ να θυμηθώ μόνο ελάχιστες περιπτώσεις, μετρημένες στα δάχτυλα των δύο χεριών. Το να ζει κάποιος δίπλα στην φύση, ετούτο ανοίγει την νόηση, την καρδιά και την ανθρωπιά. Καλό μήνα, Αριστέα. Να είσαι καλά και ευτυχισμένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην επαρχία ζω κι αυτό έχει τα καλά καιτα κακά του!
      Έμαθα να αγαπώ τον τόπο μου για όλα τα καλά που μου προσφέρει!
      Όπως τα λες είναι...ανοίγει τη νόηση η φύση!
      Καλημέρα, καλό μήνα!

      Διαγραφή
  22. Οι νευρώνες της όσφρησης συνδέονται με το συναισθηματικό κέντρο του εγκεφάλου μας, γι΄αυτό και μια συγκεκριμένη μυρωδιά μπορεί να μας ξυπνά μνήμες και συναισθήματα.
    Και ναι, η άνοιξη μυρίζει ήδη στον αέρα!
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, το έχω υπόψη μου και θεωρητικά και πρακτικά!
      Το έχω νιώσει εξάλλου αμέτρητες φορές!
      ΥΓ: Από αύριο είπαν θα χαλάσει ο καιρός... Αλλά δεν μας πειράζει ε; Λίγη ακόμα ταλαιπωρία θα κάνει ακόμα πιο καλοδεχούμενη την άνοιξη!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  23. Δεν είχα όσφρηση και γεύση για δυο εβδομάδες κάποτε...δεν μπορείς να φανταστείς πόσο άσχημα ένιωθα...ήταν σα να μην απολάμβανα τίποτα πραγματικά..η μνήμη ανακαλούσε μυρωδιές, αλλά δεν είναι καθόλου το ίδιο..
    Οι φωτογραφίες και τα λόγια σου ήταν ένα δώρο σε όλους μας..και μας γέμισαν ευωδιές!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Το διάβασα στην ανάρτηση σου! πωπω δεν έχω χειρότερο! Λατρεύω τις μυρωδιές...
      Περαστικά σου Μαράκι μου γλυκό!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  24. Μα πάντα να μου φτιάχνεις τη διάθεση;Άντε και από 15 του μήνα που τελειώνω εξεταστική θα σε ''επισκέπτομαι'' πρωινά για να ''γλυκαίνει'' η μέρα μου!! :))
    Καληνύχτα!!*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Άντε κι εγώ από τις 23 του μήνα θα είμαι είμαι πιο ελεύθερη να γράφω ..... Αυτό τον καιρό όλα γίνονται μόνο υπό πίεση!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  25. Τι υπέροχη ανάρτηση! Με παρέσυρες και καθώς ανέπνεα,
    μύριζα όλες τις εικόνες, ήταν τέλειο, ειλικρινά !!
    Δε θα σταθώ σε καμιά από τις μυρωδιές, όλες είχαν την ίδια ένταση και με ταξίδεψαν.
    Καλημέρες Αριστέαααα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Λυριελάκι μου...Όλοι ταξιδέψαμε παρέα....
      Μακάρι να είχα χρόνο και κάμερα να είχα κι άλλα φυσικά αρώματα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  26. Το άρωμα της βροχής και της λεμονιάς Αριστέα μου..

    "Αν μπορούσα λέει.. Να σου θυμίσω λίγο τη μυρωδιά της βροχής." ~ Αλκυόνη Παπαδάκη

    Καλό ξημέρωμα μάτια μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσα αποσπάσματα θυμάσαι απέξω....Τη λατρεύεις την Αλ. Παπαδάκη!
      φιλάκια γλυκιά μου!

      Διαγραφή
  27. Όχι! Όχι! Καθόλου δεν διαφωνώ!!! Δώσε μου μυρωδιά υπέροχου φαγητού!!! Αρκεί να μου δώσεις και να δοκιμάσω κιόλας!!! χιχι! Η αγαπημένη μου μυρωδιά είναι η βροχή σε φρεσκοκομμένο χορτάρι! Εκεί παραδίνομαι!!
    Καλό απόγευμα!!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή