Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013

Diary of Bliss 13 : Εβδομάδα 5η


Αγαπημένο μου ημερολόγιο....Τι υπέροχη αίσθηση έχει κάποιος όταν βγαίνει ξανά στην ελευθερία! Είναι τρεις μέρες τώρα που νιώθω ότι η ζωή μου χαρίστηκε ξανά! 
Ήταν Πέμπτη βράδυ, 11:07 όταν έγραψα το τελευταίο ψηφίο κι έκλεισα το μεγάλο βιβλίο της απογραφής.
Ασυναίσθητα έβγαλα ένα μικρό λυγμό και δάκρυσα!  Ήταν χαρά, λύτρωση, ανακούφιση, κούραση κι ανάσα μαζί, όλα ανάκατα!  Το πρώτο πράγμα που έκανα; Έγραψα της κολλητής μου ΤΕΛΟΣ! Ήταν μαζί μου στα τελευταία μέτρα που έγραφα λίγο κι έπαιρνα ανάσες.. 
Αμέσως μετά έγραψα το Χρονικό μιας προαναγγελθείσας λύτρωσης. Ήταν τόσοι πολλοί αυτοί που περίμεναν μαζί μου το πολυπόθητο τέλος! Τους το όφειλα! Με είχαν στηρίξει με τόση αγάπη! Είχα πάρει απίστευτο κουράγιο αμέτρητες φορές....
Το πρωινό με βρήκε άλλον άνθρωπο! Το τεράστιο χαμόγελο δεν έφευγε στιγμή από το πρόσωπό μου όλη μέρα. Ένιωθα να πετάω! Είχα μια τεράστια όρεξη κι ενεργητικότητα για τα πάντα! Φυσικά ξεκίνησα να τακτοποιώ εκκρεμότητες! Μου είναι πολύ πιο σημαντικό για την ηρεμία μου να τακτοποιήσω από το να ξεκουραστώ! Περιττό να σας πω ότι έπεσα με τα μούτρα στην καθαριότητα, αρχή γενομένης από το γραφειάκι μου στη δουλειά.
Όταν επέστρεψα σπίτι πέταξα αμέσως τα πράγματά μου και το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν αυτό που είχα υποσχεθεί: μάζεψα ζουμπούλια από τον κήπο μου, για να στολίσω το βάζο μου κι έπαιξα με τα σκυλιά μου. Νομίζω πως ένιωθαν τη χαρά μου, γάβγιζαν τόσο χαρούμενα κι αυτά!
Φυσικά από την Παρασκευή κιόλας ξεκίνησα το πρόγραμμα ανάπλασης που τόσο ανάγκη έχω. Μου το όφειλα προ πολλού!
Απλά πράγματα λοιπόν, όπως το να κόψεις λουλούδια,να περπατήσεις αργόσχολα, να ξαπλώσεις και να κοιτάς το ταβάνι χωρίς άλλες σκέψεις κι άγχος, πόσο μου είχαν λείψει όλα αυτά; Να γεμίζω την μπανιέρα και να μπαίνω χωρίς το ρολόι να με κυνηγά. Να ανάβω τα κεράκια μου, τα φωτάκια μου και να τριγυρνώ ανέμελη μέσα στο σπίτι μου! Να βγαίνω έξω για καφέ σαν άνθρωπος κι όχι σαν κυνηγημένη! Να τελειώνει το βράδυ και να πέφτω για ύπνο χωρίς να μετράω και να σημειώνω ...Να ξυπνάω Κυριακή πρωί και να μην βιάζομαι να σηκωθώ, να παίρνω το πρωινό στο κρεβάτι, να διαβάζω ξανά  χορταστικά το βιβλίο που διάβαζα στα πεταχτά τα πρωινά στο μπάνιο....

Πόσο ανεκτίμητες είναι μικρές καθημερινές πράξεις μας που δεν τους δίνουμε στη βιασύνη μας καμία σημασία...Πρέπει να χάσεις για να εκτιμήσεις λοιπόν; Πρέπει να στερηθείς για να νιώσεις ευλογημένος έπειτα και τυχερός για τα δώρα που σου χαρίζονται;
Για αυτό και δεν παραπονιέμαι για τα δύσκολα που μου τυχαίνουν! Όλα έχουν το σκοπό τους! Όλα συμβαίνουν για κάποιο λόγο. Από όλα μπορούμε να βγούμε στο τέλος κερδισμένοι. Να μάθουμε, να σκληραγωγηθούμε, να εκτιμήσουμε!

Αγαπημένο μου ημερολόγιο....  Γράφω και δεν κοιτάζω την ώρα.. δεν βιάζομαι.... Είμαι χαρούμενη...

@ριστέα



Το ημερολόγιο αυτό είναι μια ιδέα της Κατερίνας.
Ιστολόγια που συμμετέχουν μέχρι στιγμής είναι :

http://positive-thinking-greece.blogspot.gr/

34 σχόλια:

  1. Αριστέα μου!!! Επιτέλους,ε?? :) Δεν σε έχω ξεχάσει, απλά είχα περίεργο ΠΣΚ και δεν έχω προλάβει να κάνω και πολλά!!! :) Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!!!! φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ευάκι μου!
      Ναι, επιτέλους, τέλος!
      Να έχεις κι εσύ μια χαρούμενη εβδομάδα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Όλα έχουν το σκοπό τους! Όλα συμβαίνουν για κάποιο λόγο.

    Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, καλώς σε βρήκα και καλή σου εβδομάδα!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέραααα!!!
    Νιώθω και εγω την ανακούφιση σου και χαμογελώ:)
    Κάπως έτσι αισθάνομαι και εγω οταν κάτι κουραστικό και χρονοβόρο,φτάνει στο τέλος του!!!
    Φιλιά πολλά και μια υπέροχη εβδομάδα εύχομαι:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα γλυκιά μου!
      Την νιώθω την ανακούφιση και τη χαρά όλων σας κι αυτό είναι κάτι πρωτόγνωρο και υπέροχο!
      Καλή εβδομάδα να έχουμε!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Είσαι ελεύθερη! Αναπνέεις!
    Το βγάζεις σε κάθε σου λέξη! Το μεταδίδεις! Μας αγγίζει! Μας συνεπαίρνει!...

    Έφτασε κιόλας ως εδώ η μυρωδιά από τα ζουμπούλια!...

    Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα! ❀~✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Ιωάννα μου!
    Ελεύθερη δε λες τίποτα!!!!!
    Ούτε φυλακισμένη να ήμουν και να ανάσανα καθαρό αέρα ξανά!
    καλή εβδομάδα και σε σένα!
    Φιλάκια! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Αριστέα μου!!!επιτέλους τελείωσες!!!άντε τώρα ..carpe diem!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα κι από δω Γεωργία μου!
      Ουφ! Ναι...Ελευθερία ξανά!
      Και ναι ... carpe diem!

      Χαρούμενη εβδομάδα!

      Διαγραφή
  7. Χαρούμενη καλημέραααα!!!
    Δυνατή κι ευωδιαστή δημοσίευση!
    Μερικές φορές την ελευθερία μας τη θεωρούμε δεδομένη.Κι όταν τη χάνουμε τότε την εκτιμούμε πιο πολύ!Όταν βρίσκομαι σε τέτοια κατάσταση νιώθω να βγω να παίξω σαν μικρό παιδί, να κάνω οποιαδήποτε τρέλα μου ΄ρθει στο μυαλό, να ζήσω αυτά που έχασα!
    Κι αυτά που ένιωσες Αριστέα μου-απόλυτα δικαιολογημένα-ήταν ένα μεγάλο ουφφφ ανακούφισης, απ΄ αυτό που βίωσες!Και μαζί σου το ΄νιωσα κι εγώ!Αυτό που έχει σημασία είναι η σκληραγώγηση όπως καλά λες!Και μέσα απ΄ τ΄ άσχημα μαθαίνουμε να ζούμε!
    Υπέροχη εβδομάδα να περάσεις καλή μου!Πολλά φιλιά!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα !!!
      Όλοι μαζί απελευθερωθήκαμε! Τι ωραία που αισθάνομαι που συμμετέχετε κι εσείς με την αγάπη σας και το ενδιαφέρον σας! Η ώρα είναι 13:00 κι εγώ μπορώ και απαντώ σε σχόλια! Είναι πανέμορφο το αίσθημα αυτό! :)))
      Καλή εβδομάδα και σε σένα Σοφία μου!
      Φιλάκια πολλά!♥

      Διαγραφή
  8. Τι όμορφο!!
    Πρόσφατα ένιωσα κι εγώ μια παρόμοια λύτρωση, Αριστέα μου.
    Θα την χαρακτήριζα με μια φράση:

    γλυκιά απελευθέρωση :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Σεβάχ μου!
      Ακριβώς όπως το περιέγραψες: "Γλυκιά απελευθέρωση"!
      Καλή και χαρούμενη εβδομάδα γλυκέ μου! :))

      Διαγραφή
  9. Γλυκιά και ρομαντική μου Αριστέα...πόσο συγκινητική η ανάρτηση..πόσο όμορφα το γραψες , το περιεγραψες...με κάθε σου λέξη σε ένοιωθα...πιο πολύ στο σημέιο που δάκρυσες..που επέστρεψες στις συνήθειες σου..στα ζουμπούλια σου για τα βάζο σου... Ομορφα τα ζουμπούλια σου
    υγ-πώς ήταν η πρώτη μέρα, της πρώτης εβδομάδας χωρίς την απογραφή; :)
    φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου, καλησπέρα κοπέλα μου! Όπως ένιωσα τα κατέθεσα! Χαίρομαι που βγήκαν αυτά τα λυτρωτικά συναισθήματά μου!
      ΥΓ: Πραγματικά αισθανόμουν τυχερή κι ότι όλος ο χρόνος είναι πια δικός μου! Ασχολήθηκα με την @ριστούλα πολύ την Παρασκευή το βράδυ , με γυμναστική και μποτέ, για αυτό κι απείχα από το ίντερνετ!
      Φιλάκια! :)))
      Καλή εβδομάδα εύχομαι!

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα Αριστεά μου!
    Πρέπει να είναι πολύ όμορφα τώρα ;-)
    Τα παρουσιάζεις ονειρικά...! Πολύ χαίρομαι που ξεκουράζεσαι...είναι τόσο σημαντικό για τον ανθρώπινο οργανισμό!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Κατερίνα μου!
      Καλή εβδομάδα σου εύχομαι!
      Εγώ να δεις πόσο χαίρομαι!
      :))) Ένα τεράστιο χαμόγελο μέσα έξω!
      Ελπίζω να κρατήσει μέρες!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Καλό απόγευμα, Αριστέα. Τα πιο ωραία στην ζωή, όπως λένε, είναι δωρεάν, όπως το εσωτερικό δώρο, να κοιτάμε τους άλλους ανθρώπους και καμία άσχημη σκέψη να μην κλώθει κόσμους αντιπαράθεσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Γεράσιμε!
      Όντως τα πιο σημαντικά πράγματα στη ζωή μας δεν είναι πράγματα και είναι ανεκτίμητα!
      Καλή εβδομάδα! :)

      Διαγραφή
  12. Μοσχομύρισαν τα ζουμπούλια σε μια όμορφη λυτρωτική ανάρτηση..αναγνωρίζουμε όλοι αυτή την αίσθηση που υπάρχει όταν τελειώνει κάτι δύσκολο..και νιώθουμε όλοι τη δική σου ανακούφιση..να περνάς καλά...
    Καλή εβδομάδα..φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυτρωτική ανάρτηση! Μου άρεσε όπως την αποκάλεσες!
      Ναι! Έτσι αισθάνομαι: λύτρωση!
      Κι ε΄συ να περνάς καλά Μαρία μου!
      Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα! ♥

      Διαγραφή
  13. Τέλεια τέλεια τέλεια!
    Κοίτα να το χαρείς:)
    Ζήσε στο έπακρον!
    Φιλιά πριγκίπισσα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ;-) Αυτό ακριβώς σκοπεύω να κάνω: Να εκτιμώ τα μικρά, να απολαμβάνω τα πάντα!
      Φιλάκια μικρή μου ! ♥

      Διαγραφή
  14. Καλός πολίτης εύχομαι Αριστέα!!χαχα

    Μου άρεσε ο τρόπος σκέψης και η εκλογίκευση που κάνεις
    στα απρόοπτα της ζωής..
    Σε φιλώ και καλή εβδομάδα να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Σε ευχαριστώ πολύ καλέ μου!
      Καλή και χαρούμενη εβδομάδα και σε σένα! ♥

      Διαγραφή
  15. Freeedooooooom!!!

    Να κάνεις όλα όσα σε ευχαριστούν από δω και στο εξής... να αναπληρώσεις το χαμένο διάστημα! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!
      Αυτό κάνω όσο μπορώ! Εδώ μπαίνω αστραπιαία και με διαλείμματα..........

      Φιλιαααααααααααααααα!

      Διαγραφή
  16. Ετσι είναι Αριστέα μου!! Όταν δεν μπορούμε να απολαύσουμε τα μικρά και καθημερινά μαθαίνουμε να τα εκτιμούμε!!
    Πολύ όμορφη ανάρτηση!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) Αχ Παρσκευούλα μου! Ας μην χρειαστεί ξανά να εκτιμήσω έτσι τα σημαντικά!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  17. Το ερώτημα είναι γιατί να τα εκτιμάμε αφού τα χάσουμε;;
    Πραγματικά είμασταν τηλεπαθητικά δίπλα σου, μετράγαμε αντίστροφα..Καλή ελευθερία και από εδώ και πέρα μόνιμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για αυτό και εγώ ρωτάω καρδούλα μου: "Πρέπει να χάσεις για να εκτιμήσεις λοιπόν; Πρέπει να στερηθείς για να νιώσεις ευλογημένος έπειτα και τυχερός για τα δώρα που σου χαρίζονται;"

      Πραγματικά σας ένιωσα δίπλα μου, άκουγα τις φωνές σας και τα παλαμάκια σας! Με βοηθήσατε απίστευτα!

      Φιλάκια πολλά πολλά! ♥

      Διαγραφή
  18. Σου εύχομαι να μην φύφει ποτέ αύτο το τεράστιο χαμόγελο :))!!!γράφεις καταπληκτικά!!χαίρομαι που σε βρήκα!!!καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Να'σαι καλά! :))))
      Καλώς ήρθες Δέσποινα! ♥

      Διαγραφή