Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2013

Photo a Day February


Ο Φλεβάρης είναι εδώ! Και η φωτογραφική πρόκληση επίσης! Όλο αυτό να θυμίσω ότι διοργανώνεται από τη Chantelle και το μπλογκ της, FatMumSlim (περισσότερες πληροφορίες βρίσκεις εδώ)

Το ότι το παιχνίδι είναι εθιστικό το έχουμε πει ξανά.
Το ότι επίσης με βγάζει εκτός χρόνου και με εξαντλεί το έχω δηλώσει άπειρες φορές! Η αγάπη σας και οι προτροπές σας έγειραν πολύ την πλάστιγγα. 
Αχ.....Τι κορώνα γράμματα το έπαιξα, πόσες φορές είπα όχι κι άλλες τόσες ναι! Πάει όμως να πηδήξω Δημητρούλα μου μήνα; Και τι θα κάνει το Μαριώ μου ( me maria) χωρίς συντροφιά...Αμ η φιλενάδα από το Mystickland με τις υπέροχες φωτογραφίες της; Κι η Παρασκευούλα μου, που με τόση προσπάθεια μας συντροφεύει έστω και τρέχοντας; Και τα κορίτσια που αποφάσισαν τώρα να ξεκινήσουν; Κι όλοι εσείς που με τόση αγάπη κι αδημονία παρακολουθείτε τη σκέψη μου να ξεδιπλώνετε και το φακό μου να προσπαθεί να σας ταξιδέψει μέσα από τα μάτια μου; Η πλάστιγγα γέρνει ακόμα περισσότερο!
Κοιτάζοντας τη λίστα δεν μπορώ να πω ότι πέταξα, για όλες τις μέρες, από τη χαρά μου!
Είναι πέντε έξι μέρες που με τις είδα, ξεροκατάπια... Η χειρότερή μου ; Η 15!  Μα μέσα στο ψυγείο μου; Στα πραγματικά άδυτα του σπιτιού μου; Που και η κολλητή μου ακόμα διστάζει να το ανοίξει παρά τις προτροπές μου! αχαχα! Επιτέλους Τίτη μου θα δεις το ψυγείο μου μέσα!
Έχει όμως κι έννοιες αυτή τη φορά εκτός από ουσιαστικά κι επιρρήματα. Έχει την ελπίδα και τον έρωτα, έχει χρώμα (αγαπημένο μου) αλλά κι μια ένοχη απόλαυση.... Έχει και κανά δυο θέματα ανοιχτά για μένα... Όπως τα δω κι όπως τα πάρω! Η πλάστιγγα έσπασε!

Α ναι , δεν στα'πα ....Θα τον πάω και τον Φλεβάρη. Αλλά νομίζω ότι εσύ που με συντροφεύεις τόσο καιρό δεν περίμενες κάτι άλλο ε; 


Καλή σας μέρα, καλό μήνα, καλή μου δύναμη ...μπήκα στην τελική μου ευθεία.... ένα 20μερο ακόμα !
@ριστέα


Σε όσους δεν έχω περάσει θα το κάνω μέσα στο Σαββατοκύριακο.... 


24 σχόλια:

  1. Γιούπιιιι..είσαι τέλεια!!
    Αλλά το ξέρεις ήδη ε;
    Καλό μήνα γλύκα και θα τα ξαναπούμε!
    φιλι*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αχαχα!Καλημέρα, καλό μήνα!
    Χαίρομαι και πιέζομαι ταυτόχρονα!
    Πρέπει να βρω χρόνο να τελειώσω το κείμενο της πρώτης μέρας! Οι φωτό είναι έτοιμες! Αυτό μου κόστισε χτες τον ύπνο μου και σήμερα τα ματάκια μου τσούζουν!
    Αλλά .....πηδάω σαν κατσικάκι!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Την έσπασες την πλάστιγγα Αριστέααααα!
    Καλημέρα όλη μέρα και καλό μήνα!!! (Ξύπνησα με την έννοια σου....σκεφτόμουν και τις πονεμενές ψυχούλες που θα άφηνες μόνες, χωρίς παρέα το Φλεβάρη, τον μήνα αυτό που σκεφτόσουν να "πηδήξεις". Χαίρομαι που πήρες τη σωστή απόφαση. Χα χα χα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Δημητρούλα μου!
      Καλό μήνα γλυκιά μου!αχαχα είμαι σίγουρη ότι θα ταξιδεύουμε παρέα!
      Είδες; Δεν τον "πήδηξα"!
      Τον αγκάλιασα τον Φλεβάρη με τρυφερότητα αφού είναι ο δόλιος μήνας με ειδικές ανάγκες! Κι εγώ με τις ειδικές ανάγκες έχω ευαισθησίες!
      Πάει η δουλειά μου.θα με κυνηγήσουν! Την κάνω...
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Χωρίς να διαβάσω αυτή τη δημοσίευση σου Αριστέα μου, ήμουν σίγουρη πως θα συνέχιζες!Είναι σαν το μικρόβιο κι αυτό... αν το κολλήσεις δεν ξεκολλάς εύκολα!αχαχαχα!
    Κι ύστερα άντε να βρεις χρόνο.Είναι μερικές μέρες που πιέζεσαι πραγματικά!Κι όταν έχεις και δουλειές(σπίτι κι εργασία) η καθημερινή δημοσίευση γίνεται με πολύ χρονική πίεση!Δε σε φοβάμαι όμως, θα τα καταφέρεις..!
    Ευτυχώς που ο Φεβρουάριος είναι και κουτσός!χαχαχα!
    Καλό μήνα και πάλι γλυκιά μου και να περνάς πάντα καλά!
    Πολλά φιλιά!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Σοφία!
      Μην το λες, μη το λες! Εγώ δεν ήμουν καθόλου σίγουρη. Ήθελα πολλή παρότρυνση...
      Στη μία και μισή κοιμήθηκα χτες...
      Αν είναι να οριζοντιοποηθώ θα το πάω δυο μέρς σε μία!
      Καλό μήνα και σε σένα! :)

      Διαγραφή
  5. Yesssssssssss!!! Χαίρομαι που συνεχίζεις!!
    χαχαχα η Παρασκευούλα μπορεί να πάει τρέχοντας αλλά για πρώτη του μήνα είναι έτοιμη!! Το πηρούνι έχει φωτογραφηθεί!!
    Να έχεις μια όμορφη μέρα και ΚΑΛΟ ΜΗΝΑΑΑΑ!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Καλό μήνα Παρασκευούλα μου , καλή συνέχεια σ' όλες μας!Κι εγώ χαίρομαι που χαιρόμαστε όλοι!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. ♪♫ Καλό μήνα, Αριστέα!!! ♫♪

    Τον φέρνω με... νότες, αφού στο φιλόξενο και ζεστό σου σπιτικό, εκτός από τις υπέροχες φωτο σου, μας συντροφεύεις και με θαυμάσια μουσική!... ♬♫

    ღ Φιλάκια και... περιμένουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα και σε σένα γλυκύτατη Ιωάννα!
      Παραλίγο να μην δω το σχόλιό σου! Όλα στο τρέξιμο!
      Σε ευχαριστώ γα τα καλά σου λόγια, να'σαι καλά!
      Φιλάκια πολλά πολλά! ♥♥♥

      Διαγραφή
  7. Καλό μήνα..αντε επιτέλους να τελειώνει αυτή η απογραφή να ξαναβρίσκεις και συ τους ρυθμούς σου (πιο χαλαρά και πιο άνετα) από πέρσι παιδεύεσαι με την απογραφή.. Αφού άρχισε να σε κουράζει το photo a day καλό θα ήταν να έκανες λίγο διακοπή , να συνεχιζες με ότι άλλο σε γέμιζε και σε ευχαριστούσε στις αναρστήσεις σου...εμείς πάλι εδώ θα ήμασταν να σε διαβάζουμε....Αλλα αφού αποφασισες να συνεχισεις θα περνάω κάθε μέρα περιμένοντας να δω τι σκεφτηκε το μυαλουδάκι σου πώς θα παρουσιάσει το κάθε θέμα :)) Καλό φωτογραφικό ταξίδι λοιπόν στο photo a day album σου.Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα καλό μου Δελφίνι!
      χαχα...πλάκα πλάκα από πέρυσι είναι!
      Συνεχίζουμε με κέφι αφού το πήρα απόφαση!
      Τέρμα οι γκρίνιες!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Αριστέα μου κάτι μου λέει ότι δεν θα είναι ακόμη ένα 20ήμερο... κάτι μου λέει ότι και ο Μάρτης θα σε βάλει σε πειρασμό πάλι και πάλι το ίδιο δίλημμα θα αντιμετωπίσεις! Ούτε εμένα με έχει ξετρελάνει η λίστα του Φλεβάρη... έχει αρκετά δυσκολούτσικα, όπως η ελπίδα, η ησυχία, το "είμαι", το τέλειο, η αγάπη... Καλές μας εμπνεύσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Μαρία μου!
      Με το 20ημερο αναφέρομαι στις μέρες που χρειάζομαι για να τελειώνω και να παραδώσω την απογραφή της δουλειάς μου. Τον Μάρτη δεν θα έχω κανένα θέμα να προχωρήσω ακάθεκτη ;-)
      Αυτά τα αφηρημένα τα λάτρεψα εγώ. Με το πιρούνι και το ψυγείο τα έβαλα αχαχαχα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Μπράβο!!!
    Δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι...!
    στο ψυγείο ξαναμπήκαμε...χαχα..μπορείς να τραβήξεις μόνο παγάκια, αυγά...κάπως έτσι το είχα "δει" τότε..
    Καλή συνέχεια...φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου με σώζεις! Θα βγάλω μόνο τα μπουκάλια με το νερό! Ή με το κρασί; Θα αποφασίσω εκείνη την ημέρα αναλόγως , αν είμαι υπό την επήρεια ή όχι! αχαχα!
      Καλή συνέχεια και σε σένα γλυκιά μου! :)
      Και καλό μήνα να έχουμε!

      Διαγραφή
  10. το 'ξερα!!!!! ναιιιιιιιιιιιιι!!! :) και χάρηκα πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ένας αγνός καλοσυνάτος άνθρωπος!
      Σε λατρεύω Ευάκι μου για τη ψυχούλα μικρού παιδιού που έχεις !
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Γεια σου, Αριστέα μου, καλό σου μήνα και καλή αρχή με τη νέα πρόκληση! Θα τα πας τέλεια και θα χαρώ να δω την οπτική σου και αυτή τη φορά... καλή δύναμη! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα, καλό μήνα και σε σένα γλυκιά μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές! Θα προσπαθήσω να ανταπεξέρθω όσο καλύτερα μπορώ δεδομένου ότι ο ελεύθερος χρόνος μου είναι ανύπαρκτος για ακόμα είκοσι μέρες!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  12. Αχαχα!!!!
    το ξερα κ εγω οτι θα μου κανεις παρεα καθε μερα....
    Σε ολα μπορω να αντισταθω εκτος απο τον πειρασμο!!!! Χαχαχα!!!!
    Καρδουλα μου γλυκια....καλο μηνα κ καλο photo a day!!!! ;-)

    Vailie*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βαϊλάκι μου, το παίδεψα πολύ....Βασικά ήθελα παρότρυνση απ' όλους σας γιατί η λογική μου έλεγε όχι, δεν θα αντέξεις αλλά η ψυχούλα, σαν μικρό παιδί έλεγε: "αφού σέλω!"
      Κατάλαβες τώρα; Το παιδί είναι πιο ισχυρό! αχαχα!
      Καλό μήνα και σε σένα γλυκιά μου! ♥

      Διαγραφή
  13. ..κι εγώ χαίρομαι που αποφάσισες να σπάσεις την πλάστιγγα, αν και νομίζω ότι ήταν ήδη απόφαση που είχες πάρει....σε τραβάει, εξιτάρει το μυαλό και την ψυχή και αποκλείεται να έκανες πίσω σε μια τέτοια πρόσκληση....Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή