Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2013

Photo a Day Μέρα 3η

Photo a Day 3 February : something beginning with "e"

"e" like earth

Κινείται αέναα, μέσα στο άπειρο σύμπαν, αστήριχτη μα σταθερή....
Τη θεωρείς δεδομένη. 
Δεν σου κάνει πια και τόση εντύπωση όπως όταν ήσουν σχολιαρόπαιδο και μάθαινες για τους πλανήτες και τ'αστέρια.
Είναι η μάνα-γη. Έγινες από αυτήν και σε αυτήν θα καταλήξεις. Σου δίνει να φας, να πιεις, να φτιάξεις τα ρούχα που θα ζεστάνουν το κορμί σου.. εκείνα τα απαραίτητα για να επιβιώσεις πάνω της. 
Κι όμως, τη θεωρείς δεδομένη.

Σου δίνει τροφή και για τη ψυχή. Σου δίνει απαράμιλλες ομορφιές, παραδείσους πλούσιους.
Σου δίνει βουνά με θέα και καταπράσινους λόφους, σου δίνει γάργαρα νερά , θάλασσες , ποτάμια, ρυάκια, ίσκιους και φως. 
Κι όμως εσύ,τη θεωρείς δεδομένη.

Σου δίνει χιόνια, βροχές, καλοκαίρια, δροσερά Φθινόπωρα και μυρωδάτες άνοιξες.Τι πιο όμορφο πάνω της και πιο ανέξοδο από τα πολύχρωμα ταξίδια της, από το πράσινο, στο μπλε, στο κίτρινο, στο πορτοκαλί, στο γκρι , στο άσπρο;
Κι όμως εσύ την αγνοείς!

Μην με κοιτάζεις λοξά.Εσύ φίλε μου που πέταξες το χαρτάκι της τσιχλόφουσκας σου κάτω, το πλαστικό μπουκάλι σου, το άδειο σου πακέτο , εσύ φίλε μου την αγνοείς!

Εσύ που τρέχεις να προλάβεις να κάμεις και τούτο, να κάμεις και τ' άλλο, να ποστιάσεις, εσύ που περπατάς σκυφτός, από τα βάσανα ίσως, από τις πολλές τις σκέψεις και δεν βλέπεις τα δέντρα που χορεύουν από τους αέρηδες, που δεν αφήνεις τις πατούσες σου να νιώσουν το γαργάλημα της- χάδι απαλό, που προσπερνάς τα κελαηδήματα, που καπνίζεις σαν φουγάρο και σκοτώνεις τον αέρα που αναπνέω, εσύ λοιπόν την αγνοείς!

Είναι η μάνα-γη , το σπίτι σου, ο παράδεισος σου, δώρο πολύτιμο όσο και η ζωή σου, είναι η αρχή και το τέλος κι όλα εν σοφία ποιημένα  ............................................... είσαι εσύ!

Μακάρι να μπορούσα να σου δείξω σε φωτογραφίες μου, εικόνες της γης! Μια υδρόγειο σφαίρα είχα όλη κι όλη στη διάθεσή μου, την έβαλα να κοιτάζει στον ουρανό και με αυτήν έπαιξα! Η επεξεργασία έκανε από κει και πέρα όλη τη δουλειά.







Και το αγαπημένο μου από Μ.Jackson 

Να την προσέχεις !

Καλή μεσημέρι!
@ριστέα

33 σχόλια:

  1. Θα την προσέχω φίλη μου!!!
    Ορκίζομαι:):)
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο σου Αριστέα που μέσα από τις αναρτήσεις σου καλλιεργείς τη σκέψη και την ευαισθησία...! Έχεις απόλυτο δίκιο σε όσα γράφεις για τη Γη μας, μακάρι να την προσέχαμε περισσότερο... Φιλιά, καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μαρία μου!
      Αν δεν ευαισθητοποιηθούμε και δεν ξυπνήσουμε κοιμισμένες συνειδήσεις αυτός ο κόσμος θα είναι αφιλόξενος για τα παιδιά μας και τα εγγόνια μας!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Επίσης πάνω απ΄όλα μας δίνει συνανθρώπους, φίλους και συγγενείς, για να μπορούμε να μοιραζόμαστε τις χαρές
    και τους πόνους μας...
    Χαίρομαι και απολαμβάνω απίστευτα την δημιουργικότητα
    και την φαντασία σου φίλη Αριστέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Να μια πλευρά που δεν είδα! Έτσι είναι ολοκληρωμένη η εικόνα!
      Σε ευχαριστώ που την ολοκλήρωσες!
      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
      Δεν λέω καλό βράδυ γιατί το μάτι μου πήρε είδηση mail σου για το θέμα της σύνδεσης του ταχυδρομείου με τις αναρτήσεις! :)))

      Διαγραφή
  4. Καλό σου μεσημέρι Αριστέα μου!
    Και πόσα άλλα δε μας δίνει αυτή η γη!Τ΄ αστέρια, το φεγγάρι, τον ήλιο και τόσα άλλα συναισθήματα..!Σαν ένας πελώριος καμβάς μας δίνει τόσα χρώματα... έτοιμος να τον ζωγραφίσουμε με τη ζωή μας!Κι εμείς τι κάνουμε γι΄ αυτή;
    Όμορφη γήινη παρουσία μ΄ αρκετή ευαισθησία και προβληματισμό!
    Οι φωτογραφίες σου έχουν υπέροχα χρώματα!
    Χαρούμενη και ξεκούραστη Κυριακή να περάσεις καλή μου!
    Φιλάκια πολλά!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Σοφία μου!
      Πελώριος καμβάς! Υπέροχη παρομοίωση! :)))
      Τελικά το παιχνίδι με τις φωτογραφίες απέδωσε! Κι εμένα με ικανοποίησαν οι φωτογραφίες! Είχε όμως απίστευτο αέρα και δεν μπορούσα να φωτογραφίσω από απόσταση...θα μου έπαιρνε τη σφαίρα ο λυσσασμένος άνεμος!
      Φιλάκια!
      (Δύσκολη Κυριακή γεμάτη τρέξιμο και δουλειές)

      Διαγραφή
  5. ...τη θεωρείς δεδομένη. Αυτό. Πάνω σε αυτό πατούμε σε κάθε βήμα μας. Πάνω σε αυτή την λέξη γίνονται τα πάντα.
    Μα δεν θα σταθώ άλλο σ'αυτή αλλά και στη νέα σου πρόκληση-πρόσκληση ακόμα και για να αφυπνισθούμε.
    Ευφυής σύλληψη της λέξης στις φωτό σου, μα και το κείμενο το ίδιο. Ευγενική θα'λεγα ανάρτηση, εύφημος μνεία στον πλανήτη μας, να'σαι καλά.
    Τούτες οι φωτοπροκλήσεις είναι έμπνευση γραφής για σένα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν κάτι το θεωρείς δεδομένο εκεί χάνεις και το παιχνίδι!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Θαύμα που ζούμε σ' αυτή τη Γη!
    Επιβάλλεται να την προσέχουμε:)

    υγ:μμ,το "θεία" το έχω συνδυάσει με κάτι θείτσες
    αλλά το "πριγκίπισσα από το Σικάγο" το συνδυάζω άνετα μ' εσένα. Σου πάει γάντι!
    Σουπερ! Δε μου χαλάς χατίρι...μ' αφήνεις να σε λέω έτσι,εε; :)

    φιλιά πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έτσι ακριβώς...πρέπει να προσέχουμε τη γη μας!!
    Η φωτογραφία που η υδρόγειος γυρνάει με ταξίδεψε!!
    Και για ένα περίεργο λόγο πάντα με γοήτευε η υδρόγειος..οπότε φαντάζεσαι πόσο μου άρεσε!!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! Χαίρομαι που συμφωνούμε ακόμα και στην εικόνα που γυρίζει και στη μαγεία της υδρογείου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Είναι υπέροχη η φύση και τα δώρα που μας δίνει! Τι να πρωτοθαυμάσω; Τα λουλούδια με τα υπέροχα χρώματα και τις ευωδιές, τα ψηλά δέντρα, τον ήλιο, τα σύννεφα ... Αχ, πόσο τα αγαπώ όλα αυτά!!!!!!!! Σε φιλώ Αριστέα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δώρα μας δίνει!
      Κι εμείς τι κάνουμε; Αχαριστία δεν είναι να μην την προσέχουμε;
      Χαίρομαι που σας βλέπω όλους τόσο ενθουσιασμένους με το θέμα σήμερα όσο κι εγώ!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Είμαι τρομερά ευαισθητοποιημένη με την οικολογία και με ότι αφορά τον πλανήτη μας. Με άγγιξες πολύ σήμερα με τις φωτογραφίες, τα λόγια σου και με αποτέλειωσες με την κομματάρα του Michael!!!
    Εκνευρίζομαι αφόρητα με απολίτιστους που εκτοξεύουν τσιγάρα και σκουπίδια από τα αυτοκίνητα, παιδιά που δεν τους έμαθαν οι γονείς τους αρχές και πετάνε τα κουτάκια των αναψυκτικών ή τις συσκευασίες των chips/σοκολατών στις παιδικές χαρές, οικογένειες στις παραλίες το καλοκαίρι που όταν φεύγουν παρατάνε όλα τα σκουπίδια τους και φεύγουν σα να μην συμβαίνει τίποτα, κα κα κα κα κα! Παραδείγματα προς αποφυγήν άπειρα δυστυχώς! Ουφ "τα πήρα" τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τη Δημητρούλα μου και μπράβο σου κοπέλα μου που είσαι ευαισθητοποιημένη με την οικολογία και τον πλανήτη μας!
      Δίδαξε τα παιδάκια σου εσύ ( που το κάνεις εσύ, είμαι σίγουρη) κι ήδη έχεις βοηθήσει κατά πολύ! :)
      Μακάρι όλοι οι γονείς να δίδασκαν ανάμεσα σε άλλα και την προστασία του περιβάλλοντος στα παιδιά τους!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Όπως και την me (Maria)... έτσι κι εμένα με ταξίδεψε (έχοντας στο μυαλό μου ό,τι μόλις πριν λίγα δευτερόλεπτα είχα διαβάσει στις, τόσο ευαίσθητα, αποτυπωμένες σκέψεις σου) η τελευταία εικόνα... της Γης που γυρίζει... με όλα όσα φέρνει -αλλά και παίρνει- κάθε δευτερόλεπτο...

    Φιλιά πολλά, Αριστέα και σ' ευχαριστώ για άλλη μία πολύτιμη ανάρτησή σου!... ❀~✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η γη γυρίζει κι ας μην αντιλαμβανόμαστε την κίνηση!
      Έτσι γυρίζουμε κι εμείς και φεύγουν τα χρόνια κι αργούμε να αντιληφθούμε τις αλλαγές... Έτσι το είδε η ματιά μου!
      Φιλάκια και σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! :)

      Διαγραφή
  11. Χα-χα... είσαι μέσα στο μυαλό μου σήμερα!
    Γύρισα από μια βόλτα στην παραλία του Ασπρόπυργου. Κάθε φορά που κατεβαίνω σ' αυτά τα μέρη, θυμώνω... Είναι απ' τα πιο ωραία και ιστορικά σημεία της Αττικής. Και δεν μπορείς να πάρεις ανάσα απ' τη μυρωδιά των διυλιστηρίων και απ' τα σκουπίδια! Η ειρωνεία είναι ότι κατά μήκος της ακτής, έχουν βάλει ταμπέλες "Σεβασμός στο Περιβάλλον"!!!....
    Το καραγκιοζιλίκι τους στο αποκορύφωμά του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ θυμώνω με τα σκουπίδια!
      Μα τι σκέφτονται όταν τα πετούν κάτω; Τους αρέσει μετά το θέαμα!
      Κρίμα!
      Φιλιά Μαρία μου!

      Διαγραφή
  12. Καλησπέρα! Τόσο όμορφος και μέγας ζωοδότης ο γαλάζιος πλανήτης μας... κι εμείς αντί να τον προσέχουμε, τον πληγώνουμε κάθε μέρα... ενώ μόνο αυτόν έχουμε και χάρις σ' αυτόν ζούμε! Έχεις απόλυτο δίκιο σε όλα όσα λες στην ανάρτησή σου - πρέπει να ξυπνήσουμε επιτέλους! Φιλάκια, καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα γλυκιά μου.
      Αχ τι όμορφα που το είπες: τον πληγώνουμε! Έτσι ακριβώς!
      Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα και σε σένα!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  13. Κάθε φορά, επιβεβαιώνεις με τον καλύτερο τρόπο, τον τίτλο του blog σου...
    Ό,τι κ' να περιγράψεις, ό,τι κ' να φωτογραφίσεις, με ό,τι κ' να καταπιαστείς...
    Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ!!!
    (Κι εγώ υπόσχομαι: Θα την προσέχω!!!)
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννα μου σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου για τ ακαλά σου λόγια και για την προστασία της γης μας....της ίδιας της ζωής εν τέλει!
      Να'σαι καλά!
      Φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  14. Αριστέα μου, πολλά μπράβο για τις οικολογικές σου ευαισθησίες. Αλλά κορίτσι μου, όπου και να κοιτάξω με πληγώνει η αδιαφορία. Συνηθίζω να λέω ότι τα μάτια μας έμαθαν στην ασχήμια και μόνο όταν διαβάζουμε κείμενα σαν το δικό σου μπορεί να ταρακουνηθούμε απο την αφασία μας.
    σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου, να'σαι καλά!
      Ναι δεν έχεις καθόλου άδικο ...η αδιαφορία πληγώνει.
      Φιλάκια πολλά!
      Χαρούμενη εβδομάδα εύχομαι!

      Διαγραφή
  15. Ωραία παρουσίαση.Ωραίες φώτος.Καλημέρα και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :)) Σε ευχαριστώ πού Δελφινάκι μου!
      Καλή εβδομάδα και σε σένα!

      Διαγραφή
  16. Όποιος δεν σέβεται την γη είναι ο χαμένος Αριστέα μου!! Όποιος την βρωμίζει δεν έχει μάθει να εκτιμάει αυτά που του προσφέρονται! Όχι μόνο την σέβομαι αλλά είμαι ευγνώμων που παίρνω ανάσα και ζωή από αυτή!! Μικρή έπαιζα ένα παιχνίδι με την υδρόγειο και αργοτερα το έπαιζα και στα παιδιά μου! Την γυρνούσα γρήγορα και όπου την σταματούσα με το δάχτυλο μάθαινα τα πάντα για την περιοχή που μου έδειχνε!! Τι μου θύμισεςςςς!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο Παρασκευούλα μου!
      Δεν περίμενα κάτι άλλο λιγότερο από σένα εξάλλου!
      χεχε! Ξύπνησα διάφορα με αυτήν μου την ανάρτηση...
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  17. Τρελαίνομαι όταν δεν προσέχουμε το σπίτι μας...την γη μας!
    Όταν πετάμε τα σκουπίδια μας και την εκμεταλευόμαστε μόνο για αυτά που μας δίνει χωρίς να της επιστρέφουμε έστω σεβασμό..!
    Πολύ όμορφο κείμενο Αριστέα μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή