Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2013

Photo a Day Μέρα 7η

Photo a Day 7 February : your name

Συστάσεις μετά από τόσο καιρό δεν χρειάζονται αλλά για το τυπικό, είμαι η @ριστέα.
Και σήμερα η FatMumSlim στη λίστα με το Νο7 ζητάει το όνομά μας!
Τι να κάνει κανείς με το όνομά του; Τι να πει; Και κυρίως,τι να φωτογραφίσει ;
Πριν πάμε στη φωτογραφία της ημέρας, ας μιλήσουμε λιγάκι τελικά...
Το έχεις καταλάβει ...αν δεν πω δυο λογάκια δεν μου κάθεται καλά!

Κάποτε μισούσα το όνομά μου! Ω! Ναι! Το έβλεπα γραμμένο στα τετράδιά μου,και ήθελα να σκίσω τις ετικέτες.... Άκουγα τις φίλες μου να τις λένε Σίσσυ, Μαρίνα,Έλενα, Ιωάννα και  μαγευόμουν...Ακόμα και το Γεωργία, μου έκανε πολύ καλύτερο! 
Κι εγώ μικρό κορίτσι έπρεπε να ακούω στο Αριστέα...
Κάποτε είδα και την Ωραία των Αθηνών με τη Γεωργία Βασιλειάδου να φέρει το όνομά μου και με αποτελείωσε! Έτσι όταν κάποιοι συγγενείς άρχισαν να με φωνάζουν "τσαγάκι" από το Aristea-Tea- tea... είχα χαρεί αφάνταστα! Για χρόνια με αποκαλούσαν τσαγάκι κι εμένα μου άρεσε πολύ! Ο νονός μου δε, δεν με αποκάλεσε ποτέ Αριστέα, ακόμα και σήμερα που δεν είμαι δα και κοριτσάκι.... Τζέσικα, Μιμίκα, Λούη κι Άιρις με φώναζε, ανάλογα με την έμπνευση της στιγμής ( έτσι μπήκε και το άιρις αρχικά στο μπλογκ μου!) Δεν σας κάνω καθόλου πλάκα!

Έπρεπε να μεγαλώσω πολύ, να ζυμωθώ μαζί του, για να νιώσω ότι καλύτερο όνομα δεν μπορούσα να έχω! Όχι γιατί το Αριστέα παραπέμπει στο άριστα! Αλλά γιατί φέρω το όνομα της γιαγιάς μου, που ποτέ δεν γνώρισα, αφού πέθανε όταν ήμουν στην κοιλιά της μαμάς μου! Αλλά γιατί τα όσα ακολουθούν το όνομά της με κάνουν πολύ υπερήφανη που ήμουν εγγονή της! Και για όλες τις στιγμές που η μαμά μου δάκρυσε - και δακρύζει- όταν την αναπολεί!

Χθες το απόγευμα λοιπόν, έπιασα τα πινέλα μου , τα λάδια μου και σε ένα μικρό τελάρο σχεδίασα πρόχειρα το Αριστέα.
Όχι τίποτα σπουδαίο.Απλά το όνομά μου!
Ειδικά για το Photo A Day  θα έχω πια και ζωγραφισμένο αυτό που δεν ήθελα μια ζωή.... να μου θυμίζει την απίστευτη βλακεία μου!


Πώς το είδε ο καλλιτέχνης....
Δεν είναι ότι δεν πατώ στη γη ! 
Είναι που μου αρέσει το πέταγμα!

Με το κινητό δεν μπορούσα να κάνω καλύτερη δουλειά.
Το όνομά μου πάνω στην άδεια ασκήσεως επαγγέλματος.
Όχι ότι η άδεια είναι προπολεμική ( που λέει ο λόγος!) αχαχα!

Είμαι η Αριστέα, ενίοτε και "Χαζέα" για τους γνωρίζοντες και σας στέλνω όπου κι αν είστε την αγάπη μου!


45 σχόλια:

  1. Μακαρι να ειμαστε ολες τετοιου είδους "Χαζεα" , μακαρι να σου μοιαζαμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αθηνά μου.... τι να πω; Τα λόγια αυτά ειδικά από σένα...με τιμούν αφάνταστα! Ταπεινά σε ευχαριστώ!
      Καλή σου μέρα!
      Φιλάκια! :))

      Διαγραφή
  2. Έχεις υπέροχο όνομα απορώ γιατί δεν σου είχε κάτσει καλά, τι να πει κι η κουμπάρα μου που παρ'ολίγο θα την βάπτιζαν Αφροξυλάνθη;;;;;; Ευτυχώς τη γλίτωσε.. καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!
      Έλα ντε! Σημασία έχει ότι το αγάπησα τελικά!
      Τώρα αν με είχαν βγάλει Αφροξυλάνθη δεν παίρνω όρκο ότι θα τα πήγαινα καλά μαζί του! αχαχαχα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Το όνομα μας χαρακτηρίζεται από την δική μας προσωπικότητα Αριστέα μου!
    Δεν σου έχει τύχει να ακούσεις ένα πολύ όμορφο όνομα σε κάποιον πολύ αντιπαθητικό άνθρωπο και να σιχαθείς το όνομα;...
    Καλημέρααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Κατερινάκι μου! Δεν έχεις άδικο εν μέρει σε αυτό που λες! Μερικά ονόματα πάνε γάντι στον κάτοχό του!
      Φιλάκια!
      Να έχεις μια υπέροχη μέρα!

      Διαγραφή
    2. έλα ντε...!

      Υ.Γ. εδώ βρέχει πολύυυ.... :-(

      Διαγραφή
    3. Τι καιρός! Ευτχώς που δεν κάνει και πολύ κρύο!
      Τη βροχή την αντέχω! Το κρύο με τίποτα! :(
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Α! Αριστέα κι`εγώ είχα θέμα όταν ήμουν μικρότερη με τ`όνομά μου...το είχα κάνει Χριστίνα...Σούλα...κι`άλλα σχετικά...κάποια στιγμή το γύρισα όμως κι`όλοι τώρα με φωνάζουν με τ`όνομά μου...
    Αριστέα μου άριστο τ`όνομά σου!....και πολύ όμορφα το αποτύπωσες!...
    Να είσαι καλά και να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου Χρυσούλα!
      Πανέμορφο το όνομά σου πάντως!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Εχω μιά καλή φίλη με το όνομα το δικό σου, έχω και σένα οποτε αγάπησα το όνομα μέσα απο τα πρόσωπα που το φέρουν.
    φιλάκια Αριστέα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΟυ έχει τύχει και μένα να αγαπήσω όνομα από το πρόσωπο που το φέρει! Όπως όλων των αγαπημένων μου! χεχε!
      Και του πρώην άντρα μου ! Το λατρεύω!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Σαν εσένα όλοι έχουμε περάσει από αυτή την φάση " Τι όνομα έχω και πως να το βγάλω στην κοινωνία? Γιατί να μη με λένε Ελισάβετ, Ζανέτ, Μάργκαρετ? " Λες και είχα γεννηθεί στο παλάτι του Μπάκιγχαμ ή άντε στις Βερσαλίες!
    Το καλό με εμένα είναι πως έχω δυο ονόματα και δυο επώνυμα όπως είχε κι ο μπαμπάς μου ... έτσι βρε αδελφέ για να έχουμε να αλλάζουμε και να μας βρίζουν στις δημόσιες υπηρεσίες που βαριούνται να γράφουν τα μακρυνάρια μας!

    Να έχεις μια όμορφη μέρα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Τους φαντάζομαι να γράφουν και να μουρμουρίζουν! χεχε! Παρ' ότι στο σόι μου έχουν αλλάξει τα φώτα ( ακούω πια σε όλα τα ονόματα)
      όταν παντρεύτηκα κάποτε κι εγώ δεν χρησιμοποίησα του συζύγου ποτέ το όνομα! Ήδη αρκετό μου φαίνεται το όνομά μου! Αρκεί!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα Αριστέα μου!!
    Είσαι το πρώτο άτομο που "γνώρισα" με αυτό το όνομα!
    Ο καλλιτέχνης το είδε μια χαρά και έβγαλε ίσως την καλύτερη φωτογραφία που θα δούμε στο photo a day για το σημερινό θέμα! Φιλάκια!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Παρασκευούλα μου! Κι εγώ εσένα! Σε γυναίκα! Γιατί σε άντρα μου έτυχε! :)))) Απίστευτο;
      χεχε! Άρεσε στο ΦΒ της FatMumSlim πάντως! Θα τους έκανε εντύπωση που το έβαλα στα ελληνικά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Ε, όχι και "Χαζέα" με τόσο όμορφα κείμενα που γράφεις καλή μου!
    Τ΄ όνομά μας είναι μοναδικό και τώρα που πέρασαν τα χρόνια κατάλαβα πως καλύτερα θα ΄ταν να μη χρησιμοποιούσα υποκοριστικά.Ευτυχώς που το δικό μου δε χορούσε τέτοια αλλαγή!
    Αλλά κι αυτή η μόδα με τα διπλά ονόματα... έλεος πια!Ούτε εγκληματίες να ΄μασταν!χαχαχα!
    Οι φωτογραφίες σου όμορφες κι αυτός ο πίνακας με τ΄ όνομά σου λιτός, αλλά μ΄ αρέσει πολύ!
    Μόλις μπήκα και ξαναφεύγω!Στο τρέξιμο πάλι..!
    Χαρούμενη καλημέρα Αριστέα μου(κι ας έχει μαυρίλα σήμερα)!
    Πολλά φιλιά!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα ναι καλέ! Χαζέα!!!!! Αφού κάνω πολλές γκάφες! Δεν θυμάσαι που το είχα γράψει στην ανάρτηση του "κάνω";;;
      Κάθε φορά που ρωτάω βλακείες ή αργεί το ακατοίκητο να δουλέψει αντί για καρπαζιά πέφτει το "Χαζέα"! αχαχαχα!

      Στο τρέξιμο νομίζω ότι είμαστε πολλοί αυτόν τον καιρό!Εγώ δουλεύω με αντίπαλο τον χρόνο και το κομπιουτεράκι! ¨ολο υπολογίζω : πόσοι κωδικοί υπολείπονται; Πόσες μέρες έχω; Πόσο πρέπει να γράφω την ημέρα το λιγότερο για να προλάβω;;
      Άσε ...ψυχοφθόρο....αλλά έχω συνηθίσει! 15 μέρες ακόμα!!!!!!!!

      Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Το θυμάμαι καλή μου κι είχε πλάκα, αλλά μην καταπιάνεσαι μ΄ αυτά!Το Αριστέα είναι πολύ ωραίο όνομα και μην τ΄ αλλάξεις ποτέ!Το βαφτιστικό μας όνομα τελικά έχω καταλήξει, πως είναι όλο γλύκα!
      Τα μάτια μου αρχίζουν και λυγίζουν και θ΄ ακολουθήσω σιγά-σιγά την "πεπατημένη οδό"!αχαχαχα!
      Όνειρα γλυκά να βλέπεις χαρά μου, γιατί νομίζω πως τέτοια ώρα θα ξεκινάς την πλοκή για το δεύτερο όνειρο!
      Φιλάκια πολλά!:-)))

      Διαγραφή
    3. Καλημέρα Σοφία με το όμορφο όνομα!(Λες τελικά να μας χαρακτηρίζει το όνομά μας;)
      Χτες άργησα να κοιμηθώ. Είχα κλειστό το ιντερνετ γιατί έγραφα απογραφή. Αν δεν το κλείσω δεν βγαίνει δουλειά...
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Τι καλλιτεχνική η πρώτη φωτο με το όνομα σου:))
    Να αγαπάς τον εαυτό σου!

    υγ:τι γίνεται με την απογραφή;τελείωσες;

    Φιλιά πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιτσιρίκα μου ....σε ευχαριστώ που ρωτάς! Άλλες 15 μέρες
      Άλλοι 8.000 περίπου κωδικοί! 18 σελίδες... την ημέρα το λιγότερο ...κοιμάμαι και ξυπνώ με νούμερα! Στη δουλειά σηκώνομαι από το γραφείο μου όλο και πιο σπάνια!
      Ζωή πέρα από την απογραφή και το μπλογκ δεν έχω! Α! Και τη γυμναστική μου!
      Φιλιά!
      Καλά να περνάς χαρά μου!

      Διαγραφή
  10. Αριστέα μου, όπως κι αν σε έλεγαν θα είχες την ίδια αξία...
    Κι εγώ δεν αγαπούσα το όνομά μου κι ακόμη δεν έχω συμφιλιωθεί απόλυτα μαζί του.
    Αν πάντως αποκτήσω εγγονούλα θα απαγορεύσω να της δώσουν το όνομά μου...
    Τι φταίει το παιδάκι;
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Το είχα σκεφτεί κάποτε κι εγώ ! Πριν αποκλείσω το γεγονός ότι όχι γιαγιά δεν θα γίνω ...αλλά ούτε και μάνα!
      Όλα καλά είναι τελικά! Σε τελευταία ανάλυση είναι τι αφήνει κανείς στο πέρασμά του! πασταφλωρίτσα μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Ξέρεις ότι έχω ξεχωρίσει το "Χαζέα" παρόλο που δεν σε αντιπροσωπεύει!!! Υα έξυπνα παρατσούκλια με εξιτάρουν! Και το τσαγάκι ομολογώ όμως ότι είναι ευφάνταστο! χα χα χα
    Στέκομαι όμως στην υπέροχη γιαγιάκα σου και στο όνομά της που κληρονόμησες. Παλιότερα, πριν κάνω παιδιά έλεγα ότι δεν θα τους δώσω ονόματα των γονέων μας. Όταν όμως γέννησα και είδα πόσο όμορφο είναι να ακούς τα ίδια εκείνα ονόματα να μεγαλώνουν νέες γενιές...έλιωσα... Μπράβο λοιπόν στο "Αριστέα" και στο πόσο πολύ το τιμάς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχ! Το θυμάμαι ότι σου άρεσε το Χαζέα!
      Αχ αυτή η γιαγιάκα ! Θα ήθελα να την είχα γνωρίσει! Αρκεί που μέσα από το όνομά μου η μαμά μου νιώθει ότι την έχει κάπως κοντά της!
      Πλέον νιώθω ότι το φέρω με τιμή αυτό το όνομα! Αλλά έχω ακόμα δρόμο για να της μοιάσω λέει η αυστηρή μαμά μου :(

      Διαγραφή
  12. Ευκαιρία να ρωτήσω...
    Πιστεύεις πως το όνομά κατευθύνει και επηρεάζει την ζωή μας;
    Για παράδειγμα αν αντί για Αριστέα σε έλεγαν...πχ Ιωσηφίνα, πιστεύεις πως θα ήσουν άλλο άτομο, θα είχες άλλη προσωπικότητα;

    ΥΓ: Και σήμερα η FatMumSlim στη λίστα με το Νο7 ζητάει το όνομά μας!
    Αυτό δεν το κατάλαβα, μάλλον έχω χάσει επεισόδια!!
    Καλό μεσημέρι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι! Δεν το νομίζω!
      Λένε πως το όνομα χαρακτηρίζει έναν άνθρωπο! Έχω ακούσει να λένε: όνομα και πράγμα! Εγώ πιστεύω ότι κάνουμε ότι κάνουμε και είμαστε ότι είμαστε πέρα από ονόματα!
      Ξέρω Γιάννηδες καλούς! Ξέρω Γιάννηδες καθίκια!
      Δεν μου λέει κάτι!

      Στο δεύτερο σκέλος να σου πω ότι όντως, έχεις χάσει επεισόδια!

      Κάθε μέρα δημοσιεύω κάτι που λέγεται Photo A Day! Δίπλα, στα αριστερά των αναρτήσεων, θα βρεις εικόνες με το σχετικό όνομα που κάπου σε παραπέμπουν. Είναι μια φωτογραφική πρόκληση που έχει ξεκινήσει από πέρυσι από την Chantelle που έχει το μπλογκ FatMumSlim και την αντίστοιχη ομάδα στο ΦΒ και πολλοί ακόλουθοι κι από την Ελλάδα συμμετέχουμε, με χαρά κι ενθουσιασμό, δημοσιεύοντας κάθε μέρα φωτό με το θέμα της αντίστοιχης ημέρας από λίστα που βγαίνει (διαφορετική για κάθε μήνα)!

      Βλέπεις; Κάθε μέρα έχω την πρόκληση ενός διαφορετικού θέματος ...δεν το έχει κατεβάσει η κούτρα μου! Εγώ το παίρνω και προσπαθώ να το αποδώσω όπως μπορώ! Ξεκίνησα να γράφω πώς έφτασα στην ιδέα της φωτογράφισης και κατέληξα να κάνω μια μικρή ανάλυση κάθε θέματος ..γιατί κι εμένα μου αρέσει αλλά κι αποδοχή από τους φίλους-αναγνώστες μου βρήκε!

      Άλλη απορία; Εδώ είμαι για όλα!
      Λάτρεψα το Photo A Day γιατί αν και με κουράζει κάθε μέρα να έχω μία σταθερή ανάρτηση και με θέμα που δεν έχω επιλέξει εγώ αλλά είναι πραγματική π ρ ό κ λ η σ η αν το σκεφτείς!
      Τώρα μπορείς να με παρακολουθείς φαντάζομαι πιο άνετα;

      Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Όλα τα είχα καταλάβει, λίγο μόνο η αρχή, λίγο η μέση και λίγο το τέλος δεν είχα αντιληφθεί!!χαχαχα

      Η αλήθεια είναι πως είχα καταλάβει το παιχνίδι, απλά δεν ήξερα από που ξεκίνησε..
      Ευχαριστώ για τον κόπο σου να με ενημερώσεις και πάνω απ΄όλα για τις υπέροχες αναρτήσεις που βρίσκω κάθε πρωί γυρνώντας από την δουλειά..
      Καλό σου βράδυ Αριστέα!

      Διαγραφή
    3. αχαχαχαχα!!!!!!! Χαρά μου να ενημερώνω , να βοηθώ, να είμαι εδώ όταν μπορώ!
      Είναι μακριά η νύχτα! Αύριο έχω το πιο αγαπημένο μου θέμα μετά την αγάπη και τη συγχώρεση!
      Θέλω να αφήσω τη ψυχή μου και να ζωγραφίσει.............
      Αύριο να ξέρεις θα με δεις μες στην καλή χαρά!

      Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  13. Αν το σκεφτείς, έχουμε την τάση να συνδέουμε τα ονόματα με τους ανθρώπους... και ένα όνομα μας αρέσει πολύ, όταν κάποιος μας είναι συμπαθής και αγαπητός! Το όνομά σου μου αρέσει πολύ... γιατί το έχεις εσύ!

    Πέρασε από μένα αν θέλεις, έχω κάτι για σένα. Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι , μου έχει συμβεί κι εμένα καλή μου!
      Έρχομαι από κει για τα υπόλοιπα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Είσαι απίστευτη, πριγκίπισσα!!! Τι μου έφερες στο μυαλό, με όλο αυτό το θέμα που είχες σε σχέση με το υπέροχο όνομα σου!!!!ς..φαντάσου, σου άρεσε μέχρι και το Γεωργία...ευτυχώς το σκέφθηκες καλύτερα και ζωγράφισες μια υπέροχη ανεμόεσσα Αριστέα!!! Σε φιλώ γλυκά...& να ξέρεις πως την δική μου ψυχή και εκτίμηση, το έχεις ήδη πάρει το Άριστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Καλώς την Γεωργία μου! Έλιωσα στα γέλια!
      αχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχχαχαχαχα!
      Ακόμα γελάω! Ναι μια χαρά είναι και το Αριστέα και το Γεωργία κι όλα τα ονόματα! Αφήνει ο καθένας τη στάμπα του πέρα από ονόματα! Για μένα είσαι η φινετσάτη Γεωργία ..μην το ξεχνάς!
      Φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  15. Λίγο πολύ, όλοι μας έχουμε (ή είχαμε) κάτι που δεν μας "έκανε"... Είτε αυτό ήταν το μαλλί μας, είτε αυτό ήταν το ύψος μας, είτε το όνομά μας...
    Τελικά, έρχεται η στιγμή που όλα παίρνουν το δρόμο τους!!!
    Το όνομά σου μου αρέσει πολύ-πολύ!!!
    Είναι πολύ εύηχο κ' εκτός αυτού, είσαι η μόνη Αριστέα που γνωρίζω κ' σε συμπαθώ πολύ, οπότε το συνδύασα με υπέροχες εικόνες/γραφές/ατάκες κτλ, κτλ, κτλ!!!
    Φιλάκια, κορίτσι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις απόλυτο δίκιο:έρχεται τελικά η στιγμή που όλα παίρνουν το δρόμο τους!
      Χαίρομαι που αγάπησες το όνομά μου μέσα από μένα! Τιμή μου!
      Φιλάκια! :))))

      Διαγραφή
  16. Καλησπέρα κι από μένα..χάθηκα δυο μερες από εδω μέσα,αλλά ήρθα..δεν ξεχνώ..Σε καταλαβαίνω απόλυτα που λες ότι δε σου αρέσει το όνομα σου, γιατί ουτε το δικό μου μου αρέσει (το ένα εκ των δύο) (να θυμάσαι για τη μπλογκογειτονιά είμαι το δελφινάκι, μη σου ξεφύγει και το αναφέρεις το όνομα μου)..Πάντως δεν είχα ξανακούσει αυτό το όνομα,το Αριστέα..Ειναι ωραίο το όνομα σου..Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Δελφινάκι μου!
      Κατάλαβα ότι είχες τρεξίματα :))
      Φιλάκια γλυκιά μου!

      Διαγραφή
  17. Ανταποδίδω την αγάπη και σου τη στέλνω πίσω ένα χαμόγελο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εγω πάλι πιστεύω οτι το Αριστεα σου ταιριάζει πολύ!!
    Αριστη στη ζωή!
    Τι άλλο θες;)
    Και εμένα δεν μου άρεσε το βαφτιστικό μου όνομα!! Αλλά μεγαλώνοντας το αγαπώ ολοένα και περισσότερο,γιατί ειναι πρωτότυπο!!
    Φιλάκια πολλα:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες που όταν μεγαλώνουμε μαθαίνουμε τι έχει αξία τελικά;
      Φιλάκια γλυκιά μου!

      Διαγραφή
  19. Το ζωγράφισες και το φωτογράφισες όμορφα το όνομά σου που μεταξύ μας κι εγώ πιστεύω πως σου ταιριάζει πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. σε νιώθω!!! το δικό μου το βαφτιστικό είναι Σταυρούλα!! πως βγήκε το Εύη θα μου πεις!!! πολύ όμορφα το ζωγράφισες!! :) φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή